Inderdaad, maar het spel dat PSV hier liet zien is schandalig, Dick Advocaat haalt de Kerst inderdaad niet, ben ik bangquote:
Die gaan dan ook samen uitmaken wie er kampioen gaat worden.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Netjes hoor van zowel Twente als Psv.
Volgens mij wil die dat ook nietquote:Op donderdag 27 september 2012 20:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het spel dat PSV hier liet zien is schandalig, Dick Advocaat haalt de Kerst inderdaad niet, ben ik bang
Klopt in het Engels voetbal zijn de eerste 5 divisies profs.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
commentatoren in NL. Zo'n zin is ondenkbaar in het Engelse voetbal
Ik doelde meer op het feit dat ze niet zulke kansloze dingen zeiden tijdens het voetbal daar.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:36 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Klopt in het Engels voetbal zijn de eerste 5 divisies profs.
Zijn er al rellen? Zou dit niet pikken als supporter zijndequote:Op donderdag 27 september 2012 20:39 schreef vluggejapie99 het volgende:
Achilles
Verliezen van dit ploegje
Er waren geen psv fansquote:Op donderdag 27 september 2012 20:41 schreef S0nic het volgende:
[..]
Zijn er al rellen? Zou dit niet pikken als supporter zijnde
2-3 toch ?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:39 schreef vluggejapie99 het volgende:
Achilles
Verliezen van dit ploegje
Gelukkig maar, anders hadden de thuissupporters zich niet kunnen inhoude. Dat uitpubliek maakt toch iets los bij ze.quote:
Nu nog die van de supportersbus en de beste filmpjes zijn weer langsgeweest.quote:
die spelen binnen 3 jaar top eerste divisie.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Makkelijk scoren dit, Achilles is gewoon een absolute topploeg in het amateurvoetbal welke zeker niet onderdoet voor 90% van de Jupiler League ploegen.
Gij vraagt...quote:Op donderdag 27 september 2012 20:43 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Nu nog die van de supportersbus en de beste filmpjes zijn weer langsgeweest.
willen ze nietquote:Op donderdag 27 september 2012 20:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
die spelen binnen 3 jaar top eerste divisie.
vanaf 2015 moeten topklasse clubs promoveren wanneer ze kampioen wordenquote:
Ik weet verder niets van Achilles, maar idd, ik vond ze eigenlijk best aardig spelen. Beter dan clubs als PEC Zwolle of Willem II op een slechte dag.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Makkelijk scoren dit, Achilles is gewoon een absolute topploeg in het amateurvoetbal welke zeker niet onderdoet voor 90% van de Jupiler League ploegen.
Gaat nog lachen worden als IJsselmeervogels of SV Spakenburg op zondag moet voetballenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vanaf 2015 moeten topklasse clubs promoveren wanneer ze kampioen worden
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaat nog lachen worden als IJsselmeervogels of SV Spakenburg op zondag moet voetballen
Wordt wel lastig, je moet aan veel meer regels voldoen opeens qua accommodatie en veiligheid en zo.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jupiler League is sowieso op vrijdag, maar wellicht krijg je dan inderdaad Heerenveen - Feyenoord taferelen.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaat nog lachen worden als IJsselmeervogels of SV Spakenburg op zondag moet voetballen
Die komen nog wel in de eredivisie terecht denk ikquote:Op donderdag 27 september 2012 20:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die spelen dan gewoon op vrijdagavond dan hoor
daar worden ze niet vrolijk van denk ikquote:Op donderdag 27 september 2012 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan spelen ze op de zaterdagquote:Op donderdag 27 september 2012 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die komen nog wel in de eredivisie terecht denk ik
Ze hebben er zelf voor getekendquote:Op donderdag 27 september 2012 20:49 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
daar worden ze niet vrolijk van denk ik
Godsdienstquote:Op donderdag 27 september 2012 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan spelen ze op de zaterdag
Godsdienst gaat nog altijd voor
Op de 2 laatste wedstrijden van het seizoen na dan
DE GROTE SATANquote:
Kan jequote:
Veel goede spelers kiezen ook eerder voor een topklasseclub dan voor een eerstedivisionist. Dat voordeel hebben ze niet meer als ze promoveren.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Bleef hij daarom z'n hele carriere bij heracles? Wat heeft deze man zijn leven opgeofferd, daar kan meneer Christus nog een puntje aan zuigenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan jedoen
Maar wat is de reden dat Volkert Velten zijn hele carierre bij Heracles bleef?
Omdat ie dan gewoon op de zaterdag kon blijven spelen omdat ie weigerde op zondag te spelen
Ik moest lachenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:52 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Bleef hij daarom z'n hele carriere bij heracles? Wat heeft deze man zijn leven opgeofferd, daar kan meneer Christus nog een puntje aan zuigen
Folkert Veltenis is pas op latere leeftijd naar Heracles gegaan hoor. Schoot bij Enter Vooruit gewoon 25+ goals per jaar in het netje.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan jedoen
Maar wat is de reden dat Volkert Velten zijn hele carierre bij Heracles bleef?
Omdat ie dan gewoon op de zaterdag kon blijven spelen omdat ie weigerde op zondag te spelen
En weigerde op zondag te spelenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Folkert Veltenis pas op latere leeftijd naar Heracles gegaan hoor. Schoot bij Enter Vooruit gewoon 25+ goals per jaar in het netje.
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:52 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Bleef hij daarom z'n hele carriere bij heracles? Wat heeft deze man zijn leven opgeofferd, daar kan meneer Christus nog een puntje aan zuigen
quote:
quote:
Dat dan weer wel. Kon ie zaterdagavond wel lekker zuipen.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En weigerde op zondag te spelen
Vraag me af hoe ze dat gaan regelen met zwart geld, kunstlicht etc .quote:Op donderdag 27 september 2012 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze hebben er zelf voor getekend
Ik vraag mij dat ook af jaquote:Op donderdag 27 september 2012 20:55 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze dat gaan regelen met zwart geld, kunstlicht etc .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |