Inderdaad, maar het spel dat PSV hier liet zien is schandalig, Dick Advocaat haalt de Kerst inderdaad niet, ben ik bangquote:
Die gaan dan ook samen uitmaken wie er kampioen gaat worden.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Netjes hoor van zowel Twente als Psv.
Volgens mij wil die dat ook nietquote:Op donderdag 27 september 2012 20:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het spel dat PSV hier liet zien is schandalig, Dick Advocaat haalt de Kerst inderdaad niet, ben ik bang
Klopt in het Engels voetbal zijn de eerste 5 divisies profs.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
commentatoren in NL. Zo'n zin is ondenkbaar in het Engelse voetbal
Ik doelde meer op het feit dat ze niet zulke kansloze dingen zeiden tijdens het voetbal daar.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:36 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Klopt in het Engels voetbal zijn de eerste 5 divisies profs.
Zijn er al rellen? Zou dit niet pikken als supporter zijndequote:Op donderdag 27 september 2012 20:39 schreef vluggejapie99 het volgende:
Achilles
Verliezen van dit ploegje
Er waren geen psv fansquote:Op donderdag 27 september 2012 20:41 schreef S0nic het volgende:
[..]
Zijn er al rellen? Zou dit niet pikken als supporter zijnde
2-3 toch ?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:39 schreef vluggejapie99 het volgende:
Achilles
Verliezen van dit ploegje
Gelukkig maar, anders hadden de thuissupporters zich niet kunnen inhoude. Dat uitpubliek maakt toch iets los bij ze.quote:
Nu nog die van de supportersbus en de beste filmpjes zijn weer langsgeweest.quote:
die spelen binnen 3 jaar top eerste divisie.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Makkelijk scoren dit, Achilles is gewoon een absolute topploeg in het amateurvoetbal welke zeker niet onderdoet voor 90% van de Jupiler League ploegen.
Gij vraagt...quote:Op donderdag 27 september 2012 20:43 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Nu nog die van de supportersbus en de beste filmpjes zijn weer langsgeweest.
willen ze nietquote:Op donderdag 27 september 2012 20:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
die spelen binnen 3 jaar top eerste divisie.
vanaf 2015 moeten topklasse clubs promoveren wanneer ze kampioen wordenquote:
Ik weet verder niets van Achilles, maar idd, ik vond ze eigenlijk best aardig spelen. Beter dan clubs als PEC Zwolle of Willem II op een slechte dag.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Makkelijk scoren dit, Achilles is gewoon een absolute topploeg in het amateurvoetbal welke zeker niet onderdoet voor 90% van de Jupiler League ploegen.
Gaat nog lachen worden als IJsselmeervogels of SV Spakenburg op zondag moet voetballenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vanaf 2015 moeten topklasse clubs promoveren wanneer ze kampioen worden
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaat nog lachen worden als IJsselmeervogels of SV Spakenburg op zondag moet voetballen
Wordt wel lastig, je moet aan veel meer regels voldoen opeens qua accommodatie en veiligheid en zo.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vanaf 2015 moeten topklasse clubs promoveren wanneer ze kampioen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |