Ze hoeven ook niet grootquote:
Ik niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:07 schreef Quoi het volgende:
Niemand anders hier ooit zo'n kramp rond middenrif tijdens het lopen (gehad)?
inderdaad. core is niet alleen buikspieroefeningen...quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja maar ja maar....je rug is toch onderdeel van je core?
Haha idd een orthesequote:Op vrijdag 28 september 2012 15:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ze hoeven ook niet grootanders passen ze niet meer in de schoenen
Ik niet, maar een vriendin van mij wel. Die kreeg dat gewoon elke keer, dus niet maar af en toe zoals jij. Ze is daarom gestopt met hardlopen, terwijl ze best fanatiek was. Had ook iets met haar lichaam te maken (weet niet meer precies wat), en dat zou ook blijven. Misschien kun je het eens googlen als je wilt weten hoe het komt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:07 schreef Quoi het volgende:
Niemand anders hier ooit zo'n kramp rond middenrif tijdens het lopen (gehad)?
Ah googlen, gouden tip en een vriendin die iets had waarvan je de naam niet meer weet (maar het ging niet meer weg). Thanksquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik niet, maar een vriendin van mij wel. Die kreeg dat gewoon elke keer, dus niet maar af en toe zoals jij. Ze is daarom gestopt met hardlopen, terwijl ze best fanatiek was. Had ook iets met haar lichaam te maken (weet niet meer precies wat), en dat zou ook blijven. Misschien kun je het eens googlen als je wilt weten hoe het komt.
Precies. Lees je eens in, in Anterior pelvic tilt. En de oefeningen die je kan doen om dat te verhelpen. Waarschijlijk heb jij dat ook.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je moet ook niet je core versterken, maar je rug.. Als je je buikspieren gaat versterken trek je alleen meer aan je rug waardoor die in problemen blijft.
Ik weet het weer, bij haar kwam het omdat ze fybromyalgie heeft. Maar het kan ook onschuldigere oorzaken hebben zoals te kort vantevoren gegeten of vermoeidheid.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ah googlen, gouden tip en een vriendin die iets had waarvan je de naam niet meer weet (maar het ging niet meer weg). Thanks![]()
![]()
Ik ga mijn looptrainer er maar eens mee lastigvallen. Ervaringsdeskundigen zijn alleen altijd de beste raadgevers
Als je dat hebt heb je over het algemeen wel meer pijnklachten dan op ้้n plek tijdens een bepaalde activiteit.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik weet het weer, bij haar kwam het omdat ze fybromyalgie heeft. Maar het kan ook onschuldigere oorzaken hebben zoals te kort vantevoren gegeten of vermoeidheid.
Hehequote:
Even rust nemen is ook niet slecht, toch?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:59 schreef Quoi het volgende:
Goed bezig Yuki![]()
Ik ben trouwens helemaal op, merk ikWou nog wat werken, maar ik ga op de bank, want mijn energie level is echt loooow
Misschien moet ik wel meer eten!
Klopt maar de vraag ging over kramp in het middenrif, en daar had zij steeds last van met hardlopen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je dat hebt heb je over het algemeen wel meer pijnklachten dan op ้้n plek tijdens een bepaalde activiteit.
Google weet volgens mij vooral veel over kanker, want dat heb ik elke keer als ik wat opzoekquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:09 schreef mosselmossel het volgende:
Als je op om het even welke klacht gaat googlen, kom je altijd wel bij een verhaal waarbij je binnen twee weken dood gaat.
Even een keer kramp op een rare plek kan toch gebeuren? Zou er niks raars mee doen. Pas als je het vaker gaat hebben eens navragen bij iemand die het kan weten. En google weet veel, maar google weet ook veel onzin.
Preciesquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Even rust nemen is ook niet slecht, toch?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Google weet volgens mij vooral veel over kanker, want dat heb ik elke keer als ik wat opzoek
Heel verstandigquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:14 schreef Quoi het volgende:
[..]
PreciesEn toegeven daaraan.
Indeed, Google is not always your friend. Gelukkig kan ik het meeste medische geneuzel wel op (gebrek aan) waarde schatten zo'n opleiding geneeskunde is ook best handig soms
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Of je bent een medisch wonder dat je nog leeft.
Net als deze baasquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:23 schreef Quoi het volgende:
[..]
Met sigaar, want wat kan je gebeuren?
Ja.. dus? Ik heb last van m'n rug. Owww we gaan je beenspieren versterken want die gebruik je ook als je loopt. Dat idee zeg maar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:36 schreef YUR het volgende:
Ja maar ja maar....je rug is toch onderdeel van je core?
Ik vind het heerlijk wanneer mensen gewoon "down to earth" blijvenquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:38 schreef slacker_nl het volgende:
En verder krijg ik braakneigingen van het woord "core". Tis zo'n hip mode woord geworden heb ik het idee. Bah.
Hehe, ik wist niet dat je boos werdquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja.. dus? Ik heb last van m'n rug. Owww we gaan je beenspieren versterken want die gebruik je ook als je loopt. Dat idee zeg maar.
En verder krijg ik braakneigingen van het woord "core". Tis zo'n hip mode woord geworden heb ik het idee. Bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |