quote:
Goed begin toch? Dat is dan je tweede tijdelijke contract toch?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Contractverlenging is blijkbaar geregeld. Tot januari slechts, maar beter dan niets
Dit.quote:
Zal ik het Muiderslot vast waarschuwen?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Castle Crashers is gisteren uitgebracht voor pc en ik heb vandaag een vrije dag. Ik zie een combinatie
Ah, het is nog steeds detachering begrijp ik?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:15 schreef Etcetera het volgende:
Dat zeggen ze ook wel eens, maar van mij mag dat wel worden omgezet in daden eerlijk gezegd. Mijn contract zou 1 oktober aflopen, ik hoorde vandaag pas dat het echt verlengd werd. En nu moet ik ook nog maar zien dat het bij Randstad in 1x goed gaat.
Ik trek me er weinig van aan hoor, maar het is soms gewoon vermoeiend. Niet te veel bij stilstaan en weer gas op die lollie, er ligt nog genoeg werk wat moet gebeuren
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:09 schreef Mark het volgende:
Mijn geredde data is binnen![]()
Meteen maar een kopie getrokken naar mijn nieuwe harde schijf, en er zal er ook wel eentje gemaakt worden naar mijn MyBook. Ook heb ik van een vriend software gekregen die geimporteerde foto's meteen ook naar een tweede locatie (externe schijf dus) wegschrijft. Eens maar nooit weer, het was een dure les.
En belofte maakt schuld, zal eens de mooiste uitzoeken om mijn kinderen hier te showen
Meteen maar een kopie getrokken naar mijn nieuwe harde schijf, en er zal er ook wel eentje gemaakt worden naar mijn MyBook. Ook heb ik van een vriend software gekregen die geimporteerde foto's meteen ook naar een tweede locatie (externe schijf dus) wegschrijft. Eens maar nooit weer, het was een dure les.
En belofte maakt schuld, zal eens de mooiste uitzoeken om mijn kinderen hier te showen
Nee hoor, ik heb alweer een pauze ingelastquote:Op donderdag 27 september 2012 10:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zal ik het Muiderslot vast waarschuwen?
quote:
B12?quote:Op donderdag 27 september 2012 12:12 schreef MaJo het volgende:
Weer wakkerben vandaag thuisgebleven want ik voel me al een paar dagen niet lekker. Buikpijn, misselijk en sinds vandaag ook hoofdpijn. En nog moeier dan anders, gisteren bijna de hele dag geslapen en ik ben nog steeds kapot
Foto's ook af laten drukken, lijkt me geen slecht idee.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:09 schreef Mark het volgende:
Moet ik inderdaad weer eens spuiten jaquote:
Komt gewoon vanwege het gemis aan saffies.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet ik inderdaad weer eens spuiten jamaar denk dat dit een virusje is, G is ook ziek thuis
en Noa moet ook steeds overgeven maar ik hoop dat dat toeval is
Maar G rookt nog steeds en Noa heeft nooit gerookt dus dat kan het niet zijnquote:Op donderdag 27 september 2012 12:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt gewoon vanwege het gemis aan saffies.
Wel hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 12:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar G rookt nog steeds en Noa heeft nooit gerookt dus dat kan het niet zijn
Dan ligt het aan jou.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar G rookt nog steeds en Noa heeft nooit gerookt dus dat kan het niet zijn
quote:Op donderdag 27 september 2012 13:05 schreef Whiteguy het volgende:
schijt schijt schijt schijt gezakt voor motor praktijkexamen vanochtend
Ging niet zo heel lekker.. hielp ook absoluut niet mee dat ik EN een moeilijke route kreeg, en ook nog eens als eerste mocht van de twee van mijn rijschool, dus lekker om 09:00 in de drukte van de spits. Had dus twee keer bij in/uitvoegen wat weinig ruimte.. en daar zijn ze nogal streng op.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]minder zeg. Ging er zoveel fout?
Ik merk juist dat ik de laatste weken veel meer energie heb dan ooit tevoren dus het effect van roken was eerder andersom bij mijquote:Op donderdag 27 september 2012 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel hoor. Als je HB-getal wat aan de lage kant is kan het zijn dat de sigaretten het een tijd lang geboost hebben tot waarden die normaal genoeg zijn. Waarmee ik je overigens niet wil aansporen om weer te gaan roken
balen WG, kaj snel op voor een her?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:05 schreef Whiteguy het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2012 13:05 schreef Whiteguy het volgende:
Niet tof, zeker als het vlak ervoor perfect ging.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:05 schreef Whiteguy het volgende:
Dat laatste is helemaal zuur, inderdaad.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Niet tof, zeker als het vlak ervoor perfect ging.
Goed vooruitzichtquote:Op donderdag 27 september 2012 15:25 schreef lubje25 het volgende:
Zo, onverwacht vakantie![]()
Zondag tot woensdag naar Antwerpen!Net geboekt.
Nicequote:Op donderdag 27 september 2012 15:25 schreef lubje25 het volgende:
Zo, onverwacht vakantie![]()
Zondag tot woensdag naar Antwerpen!Net geboekt.
Verjaardagscadeau van de oude eigenarenquote:Op donderdag 27 september 2012 15:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
NiceHoe kan dat zomaar ineens?
Dat is een origineel en goed cadeau.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:00 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Verjaardagscadeau van de oude eigenaren
De vrije dagen zijn het cadeau trouwens. Paar dagen weg cadeau van mezelfquote:Op donderdag 27 september 2012 16:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is een origineel en goed cadeau.![]()
Hoe is het eigenlijk met je neefje Soemp?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is een origineel en goed cadeau.![]()
Hij mag morgen naar huis.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je neefje Soemp?
Goed nieuwsquote:Op donderdag 27 september 2012 17:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij mag morgen naar huis.![]()
Ben wel benieuwd wat ik dit weekend van zo'n mini vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij die laatste was ik de boodschappen aan het uitpakken. En op het moment dat ik achter me keek zag ik M. opeens gaan staan bij het krat. Dat ging dus mis en hij kukelde er met bal en al in.![]()
![]()
En ik ben dan zo'n slechte moeder die eerst een foto gaat maken.
En ja, de stofzuigerzak heb ik vervangen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Nee, dat ging deze week allemaal wat moeilijk. Wiebel was veel weg en ik kon M. natuurlijk niet meenemen. We zouden ook niet echt op de afdeling mogen, geloof ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Goed nieuws![]()
Je hebt hem nog niet irl mogen zien begrijp ik?
Fotospam is goedquote:Op donderdag 27 september 2012 17:35 schreef Soempie het volgende:
Sorry voor de fotospam, maar ik ben zo trots op en blij met die muppet.![]()
Die is van het merk djeco. We hebben hem in een winkeltje in Antwerpen gekocht. Het is stof en je moet dan een ballon opblazen in die stof, zodat het een bal wordt. Lekker licht dus voor kleine kindjes.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Die laatste foto![]()
Edit: die bal is superleuk trouwens, hoe, wat en waar te krijgen?
Heb je nog tips om te doen in Antwerpen?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die is van het merk djeco. We hebben hem in een winkeltje in Antwerpen gekocht. Het is stof en je moet dan een ballon opblazen in die stof, zodat het een bal wordt. Lekker licht dus voor kleine kindjes.
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:43 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb je nog tips om te doen in Antwerpen?
Over ruim een maand pasquote:Op donderdag 27 september 2012 14:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
balen WG, kaj snel op voor een her?
Die urlquote:
Over die regelmatige beurt hoef je je weinig zorgen te makenquote:Op donderdag 27 september 2012 18:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Over ruim een maand pas
[..]
Die url
://rl-img.rstatic.be/cache/800/800/r/articles/24164_gaby_duitse-klasse-dame-gaby-ontvangt-prive-te-antwerpen.jpg]afbeelding
Is dat een soort Duitse auto ofzo, die na 400000km nog steeds rijdt als een zonnetje (mits regelmatige beurt)
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:33 schreef Soempie het volgende:
M. bemoeit zich de hele tijd met de huishoudelijke klusjes.
Wat een superleuke fotospam. Wat een leuke trotse moeder ben jij Soempie. De bal is echt leuk idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij die laatste was ik de boodschappen aan het uitpakken. En op het moment dat ik achter me keek zag ik M. opeens gaan staan bij het krat. Dat ging dus mis en hij kukelde er met bal en al in.![]()
![]()
En ik ben dan zo'n slechte moeder die eerst een foto gaat maken.
En ja, de stofzuigerzak heb ik vervangen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
In Antwerpen moet je dan wel Goeie tetten! zeggenquote:
Dan wel met stomme equote:Op donderdag 27 september 2012 20:40 schreef Mark het volgende:
[..]
In Antwerpen moet je dan wel Goeie tetten! zeggen
Zo lang je het niet mist, ben je het ook niet kwijt...quote:Op donderdag 27 september 2012 15:23 schreef Mark het volgende:
Het ging me vooral om de foto's en zo te zien zijn die er allemaal. Maar ja: weet jij zo voor 100% wat er allemaal op je harde schijf staat? Ik ga er maar van uit dat we niets missen
En anders gaat hij toch gewoon als seriemoordenaar of psychopaat? Die zien er net uit als normale mensenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:49 schreef Etcetera het volgende:
Vandaag geprobeerd of ik E. zover kan krijgen om verkleed naar een Halloween/verjaardag/housewarming te gaan, hij was niet wild-enthousiast. Maar zei ook geen nee
En dan een bijna echt mes onder je shirt in je broek steken, dat je zeg maar je shirt omhoog kan doen als mensen vragen wat je bentquote:Op donderdag 27 september 2012 21:54 schreef Etcetera het volgende:
Dat is best een goed idee eigenlijk
Sterker nog: kun je helemaal niet gaan.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Edit: kun je alleen geen verjaarskado meebrengen, nog goedkoop ook.
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Of je gaat als Jehova, wel even oefenen op het praatje
Edit: kun je alleen geen verjaarskado meebrengen, nog goedkoop ook.
Naar een housewarming mag je wel, en halloween telt niet mee omdat dat de reden is dat je verkleed bent. En voor de verjaardag had Vriend de oplossing: je gaat gewoon om de meute te redden.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sterker nog: kun je helemaal niet gaan.
't Is een vrouw die zegt dat ze kanker heeft en daarmee sponsorgeld krijgt voor haar bruiloft.quote:Familieleden van Amerikaanse sponsoren
huwelijk
Is het weer nineties request?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb 3FM aanstaan, en ik kan zo vrolijk worden van al die nineties nummers
Jaquote:Op donderdag 27 september 2012 22:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is het weer nineties request?
Douchegel. Douch egel.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb 3FM aanstaan, en ik kan zo vrolijk worden van al die nineties nummers
*grinnik*quote:
Wat lief.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:55 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Wat een superleuke fotospam. Wat een leuke trotse moeder ben jij Soempie. De bal is echt leuk idd.
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Douchegel. Douch egel.
You're welcome
Ook.quote:
Ach, ik heb het met de jaren '70.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook.
Maar vergeleken met de jaren 80 zijn de jaren 90 qua muziek gewoon bagger.
Ook mooie jaren mbt muziek.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:47 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ach, ik heb het met de jaren '70.
En een deel van de jaren '60 trouwens ook nog wel.
Beamen. Niet be-amen, maar biemenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Douchegel. Douch egel.
You're welcome
Dan zal ik maar niet uitbundig goeiemorgen roepen.quote:
Dat lijkt me inderdaad een goed plan....quote:Op vrijdag 28 september 2012 04:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet uitbundig goeiemorgen roepen.
Ok.quote:Op vrijdag 28 september 2012 04:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad een goed plan....
Juist ja. Ik las inderdaad: Biemen. Niet be-amen, maar biemen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Beamen. Niet be-amen, maar biemen
Ja, naar Brussel gaanquote:Op donderdag 27 september 2012 18:01 schreef Soempie het volgende:
Misschien dat Nem nog tips heeft? Of MM?
Standaardquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Beamen. Niet be-amen, maar biemen
Gent dan.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:45 schreef Cobra4 het volgende:
Eindelijk thuis. Tijd voor een biertje.
Soemp wil eerstquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:59 schreef Soempie het volgende:
* uitrekt en met hand wappert Ik ik ik
Me! Me!quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:58 schreef Mark het volgende:
Ok, wie wil er een linkje naar de foto's?
* Etcetera duwt Soempie aan de kant.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:59 schreef Soempie het volgende:
* uitrekt en met hand wappert Ik ik ik
Lief doen kindersquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
* Etcetera duwt Soempie aan de kant.
Ga met M.onster spelen, me first
Is meestal het eerste wat ze van de jongenshelft zeggen: dat is de boef. En dat is ook zoquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het leuke foto'sen je tweeling heeft iets ondeugends
Oh, die bijt wel van zich af, hoor. Er wordt regelmatig een tik over en weer uitgedeeld....quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:09 schreef Soempie het volgende:
En wat vindt je dochter van al die jongens om zich heen?
Ja, was een lange nacht. Ik heb 'm wel verdiend.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
* Etcetera duwt Soempie aan de kant.
Ga met M.onster spelen, me first
Zou Etcie opspelende hormonen hebben?quote:
We zijn besmettelijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:13 schreef Mark het volgende:
[..]
Zou Etcie opspelende hormonen hebben?
quote:
Ik zou het zelf eerder kinderachtig noemen, maar hey, whatever floats your boatquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:13 schreef Mark het volgende:
[..]
Zou Etcie opspelende hormonen hebben?
* Zegt de levering van de bak voor het modderworstelen weer af.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dames, dames! Wel een beetje lief doen tegen elkaar!
Ah fijn, dan kan mijn bestelling voor matrassen, kussens en negligées gewoon blijven staanquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
* Zegt de levering van de bak voor het modderworstelen weer af.
Zo was het ook bedoeld, scheelt dat weer evenquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:46 schreef Soempie het volgende:
Ik vond het ook heel kinderachtig van je.
Met pindasaus?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:16 schreef LadyBlack het volgende:
Een van de voordelen van een 9 tot 5 dienst: lunchpauze op een tijdstip dat de kantine open is. Zit nu lekker met een broodje kaassouffle
quote:
Niet als de vraag is wie de president was van de Verenigde Staten tussen 1953 en 1961.quote:
Maar dat komt dan vast omdat de jury nooit pindasaus heeft gegeten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet als de vraag is wie de president was van de Verenigde Staten tussen 1953 en 1961.
Dan moet het een screenshot zijn uit de "Film van Ome Willem".quote:
Thanks, maar die blauwe ogen lijken een blijvertje, net als bij zijn zusquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:34 schreef B.ertha het volgende:
Wat een blauwe ogen heeft die kleine nog! Leuke kids heb je
Welke kids?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:34 schreef B.ertha het volgende:
Wat een blauwe ogen heeft die kleine nog! Leuke kids heb je
Het heeft anders verdacht veel weg van een volle luierquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, eindelijk een niet aan kinderen gerelateerde posting...
Zitten daar dan ook broodjes en kaassouffle's tussen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Het heeft anders verdacht veel weg van een volle luier
De pindasausdispenser zit tussen de broodjes iigquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zitten daar dan ook broodjes en kaassouffle's tussen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:43 schreef B.ertha het volgende:
Ik moet binnenkort ook rompertjes gaan kopenWait what!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Daar zijn die plastic trechters toch voor?quote:
Nee, zo'n rompertje aan. Da's geen shame.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:07 schreef B.ertha het volgende:
Dan kunnen ze niet goed eten en het is zielig. Cone of shame.
Tijd voor een laserprinterquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb voor de zomer nieuwe inkt in de printer gedaan, nauwelijks gebruikt en nu al op(gedroogd?). Schoonmaken van de printerkoppen hielp wel twee hele pagina's.
Welke zomer?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb voor de zomer nieuwe inkt in de printer gedaan, nauwelijks gebruikt en nu al op(gedroogd?). Schoonmaken van de printerkoppen hielp wel twee hele pagina's.
Proef je niets van inderdaad. Fout in het recept?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:22 schreef B.ertha het volgende:
Niet aroma? Zo weinig suiker proef je niet!
die in aprilquote:[http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 28 september 2012 14:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welke zomer?
Rudolph is geen liefhebber van suiker. Snap dat dan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:25 schreef Etcetera het volgende:
Nope, echt 0,1 tl vanillesuiker.
Wacht. Wat een prutsers. Holy fuck. Hier de link: http://rudolphsbakery.24kitchen.nl/recepten/zandkoekjes. Daar staat 2 tl vanillesuiker. In de .pdf die je kunt downloaden staat 0,1 tl
Genoeg space?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het recept van de cake die ik net in de oven heb gezet maar even gecontroleerd, die klopt wel
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De pindasausdispenser zit tussen de broodjes iig
quote:
Koekjes én cake! Nu wil ik ookquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het recept van de cake die ik net in de oven heb gezet maar even gecontroleerd, die klopt wel
yes pleasequote:Op vrijdag 28 september 2012 10:58 schreef Mark het volgende:
Ok, wie wil er een linkje naar de foto's?
Het lijkt mij zo onveilig, die kaarsjes in de boom.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb gewoon al kerstversiering besteld(oké, ik was er al een paar jaar naar op zoek, dat dan weer wel)
Ik doe dan ook geen kaarsjes in de boomquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het lijkt mij zo onveilig, die kaarsjes in de boom.
Conspiracyverhaaltje?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:45 schreef wyccie het volgende:
En wtf is dit?![]()
http://hetuurvandewaarheid.info/
Dat dacht ik aanvankelijk, maar toen zag ik dat er een aparte categorie voor was, dus concludeerde ik dat het je om de kerstboomkaarsjes ging. Sherlock-mission failed.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik doe dan ook geen kaarsjes in de boomIk heb die draaidingen besteld
(met kaarsjes)
Verhaaltje? Die site omhelst zo ongeveer alle vage shit!quote:
Die naam zegt het al.quote:
Die verkopen ze echt overal hoor! Zeker op kerstmarkten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik doe dan ook geen kaarsjes in de boomIk heb die draaidingen besteld
(met kaarsjes)
Die ontwijk ik bij voorkeurquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die verkopen ze echt overal hoor! Zeker op kerstmarkten.
Ja, ik moest wat verder kijken, geniaal leesvoerquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat dacht ik aanvankelijk, maar toen zag ik dat er een aparte categorie voor was, dus concludeerde ik dat het je om de kerstboomkaarsjes ging. Sherlock-mission failed.
[..]
Verhaaltje? Die site omhelst zo ongeveer alle vage shit!
Is het niet toevallig van Lambiekje?
Maar als ik niet weet dat ze op kerstmarkten te krijgen zijn kom ik er ook niet....quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ze graag wilde? Je moet er iets voor over hebben! ')
En als je nooit op kerstmarkten komt weet je ook niet dat ze daar te koop zijnquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar als ik niet weet dat ze op kerstmarkten te krijgen zijn kom ik er ook niet....
Gelukkig is er het almachtige Google.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En als je nooit op kerstmarkten komt weet je ook niet dat ze daar te koop zijn
Onze Google die op den internet zijt,quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gelukkig is er het almachtige Google.
Google hielp me nooitquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gelukkig is er het almachtige Google.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nieuw! Een wekker voor mensen die te veel snoozen. Elke keer dat je op snooze drukt geef je wat van je eigen geld aan een goed doel dat je haat
Bill Withers erbij enquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:17 schreef LadyBlack het volgende:
Bizar rustig hier vandaagmaar het is dan ook mooi weer he
Ik ben vanochtend lekker wezen shoppen, heb daarna wat aangerommeld in huis, een dutje gedaan in de zon en zometeen gaan we naar een concertjeLovely day!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik heb dus gewoon dwars door de muur heengeboordga ik een keer klussen in m'n eentje, omdat E. riep: dat kun je wel, krijg je dit soort praktijken
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb net een bordje opgehangen aan de muur. Maar hey, ik zou ik niet zijn als dat niet ergens op fantastische wijze de mist in gaat he
Foto's zeggen misschien iets meer dan woorden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik heb dus gewoon dwars door de muur heengeboordga ik een keer klussen in m'n eentje, omdat E. riep: dat kun je wel, krijg je dit soort praktijken
![]()
![]()
Bekijk 't positief: twee gaten voor één geld. Nu kun je aan de andere kant ook een bordje ophangen!
Meer dan één kratje halen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net uitnodigingen voor een afstudeerborrel verstuurd. Eigenlijk hoop ik dat een gedeelte niet kan, anders wordt het erg druk en is het bier wel heel snel op
Butter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Friesquote:
Ik doe het niet bij mij thuis, maar in mijn studentenkroeg. Heb gevraagd of ze er in elk geval voor konden zorgen dat er 5 20L-fusten aanwezig zouden zijn en dat was geen probleem. Moet ik een eind mee kunnen komen denk ikquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:39 schreef Soempie het volgende:
Boter, brood en groene smurrie, wie dat niet opeten wil is geen grootgeworden Fries.
Dat gedeelte is wel goedquote:
Niet zeggen kan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Butter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries
Checkquote:
Zeg het maar, welke hulplijn moet het worden?quote:
hij stond ook niet.op kloppenquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Etc, klopboor in gibo? Dan niet op kloppen zetten
een echte samoerai pizzacatquote:
Een Chinese familie had interesse?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren door mw. MM gevonden langs de weg tussen de weilanden.
Is inmiddels al opgenomen in een gastgezin...
Mag je mw. MM wel blijven opzoeken?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lieverd. Was er iets mis mee?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Datquote:
Aahwquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
ze rijden alweer hoorquote:Op zondag 30 september 2012 10:55 schreef Etcetera het volgende:
Diaan heeft autopecht, zag ik op twitterSterkte Diaan
In een hotel op Connellstreet gezeten en we waren vooral op Templebar te vindenquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:42 schreef Nico_S. het volgende:
Aaahhhh! Mijn stad. Waar in Dublin zit je?
Groetjes terug! Mocht je nog moeten eten: bij mijn laatste bezoek aan de Efteling (maandje terug) ben ik erachter gekomen dat de restaurants nog een tijdje open blijven als de attracties dicht gaan. Ideaal: ik had keus wat voor snelle hap ik wilde hebben en tegen de tijd dat ik klaar was, was het grootste deel van de file wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |