quote:
Goed begin toch? Dat is dan je tweede tijdelijke contract toch?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Contractverlenging is blijkbaar geregeld. Tot januari slechts, maar beter dan niets
Dit.quote:
Zal ik het Muiderslot vast waarschuwen?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Castle Crashers is gisteren uitgebracht voor pc en ik heb vandaag een vrije dag. Ik zie een combinatie
Ah, het is nog steeds detachering begrijp ik?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:15 schreef Etcetera het volgende:
Dat zeggen ze ook wel eens, maar van mij mag dat wel worden omgezet in daden eerlijk gezegd. Mijn contract zou 1 oktober aflopen, ik hoorde vandaag pas dat het echt verlengd werd. En nu moet ik ook nog maar zien dat het bij Randstad in 1x goed gaat.
Ik trek me er weinig van aan hoor, maar het is soms gewoon vermoeiend. Niet te veel bij stilstaan en weer gas op die lollie, er ligt nog genoeg werk wat moet gebeuren
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:09 schreef Mark het volgende:
Mijn geredde data is binnen![]()
Meteen maar een kopie getrokken naar mijn nieuwe harde schijf, en er zal er ook wel eentje gemaakt worden naar mijn MyBook. Ook heb ik van een vriend software gekregen die geimporteerde foto's meteen ook naar een tweede locatie (externe schijf dus) wegschrijft. Eens maar nooit weer, het was een dure les.
En belofte maakt schuld, zal eens de mooiste uitzoeken om mijn kinderen hier te showen
Meteen maar een kopie getrokken naar mijn nieuwe harde schijf, en er zal er ook wel eentje gemaakt worden naar mijn MyBook. Ook heb ik van een vriend software gekregen die geimporteerde foto's meteen ook naar een tweede locatie (externe schijf dus) wegschrijft. Eens maar nooit weer, het was een dure les.
En belofte maakt schuld, zal eens de mooiste uitzoeken om mijn kinderen hier te showen
Nee hoor, ik heb alweer een pauze ingelastquote:Op donderdag 27 september 2012 10:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zal ik het Muiderslot vast waarschuwen?
quote:
B12?quote:Op donderdag 27 september 2012 12:12 schreef MaJo het volgende:
Weer wakkerben vandaag thuisgebleven want ik voel me al een paar dagen niet lekker. Buikpijn, misselijk en sinds vandaag ook hoofdpijn. En nog moeier dan anders, gisteren bijna de hele dag geslapen en ik ben nog steeds kapot
Foto's ook af laten drukken, lijkt me geen slecht idee.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:09 schreef Mark het volgende:
Moet ik inderdaad weer eens spuiten jaquote:
Komt gewoon vanwege het gemis aan saffies.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet ik inderdaad weer eens spuiten jamaar denk dat dit een virusje is, G is ook ziek thuis
en Noa moet ook steeds overgeven maar ik hoop dat dat toeval is
Maar G rookt nog steeds en Noa heeft nooit gerookt dus dat kan het niet zijnquote:Op donderdag 27 september 2012 12:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt gewoon vanwege het gemis aan saffies.
Wel hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 12:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar G rookt nog steeds en Noa heeft nooit gerookt dus dat kan het niet zijn
Dan ligt het aan jou.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar G rookt nog steeds en Noa heeft nooit gerookt dus dat kan het niet zijn
quote:Op donderdag 27 september 2012 13:05 schreef Whiteguy het volgende:
schijt schijt schijt schijt gezakt voor motor praktijkexamen vanochtend
Ging niet zo heel lekker.. hielp ook absoluut niet mee dat ik EN een moeilijke route kreeg, en ook nog eens als eerste mocht van de twee van mijn rijschool, dus lekker om 09:00 in de drukte van de spits. Had dus twee keer bij in/uitvoegen wat weinig ruimte.. en daar zijn ze nogal streng op.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]minder zeg. Ging er zoveel fout?
Ik merk juist dat ik de laatste weken veel meer energie heb dan ooit tevoren dus het effect van roken was eerder andersom bij mijquote:Op donderdag 27 september 2012 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel hoor. Als je HB-getal wat aan de lage kant is kan het zijn dat de sigaretten het een tijd lang geboost hebben tot waarden die normaal genoeg zijn. Waarmee ik je overigens niet wil aansporen om weer te gaan roken
balen WG, kaj snel op voor een her?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:05 schreef Whiteguy het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2012 13:05 schreef Whiteguy het volgende:
Niet tof, zeker als het vlak ervoor perfect ging.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:05 schreef Whiteguy het volgende:
Dat laatste is helemaal zuur, inderdaad.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Niet tof, zeker als het vlak ervoor perfect ging.
Goed vooruitzichtquote:Op donderdag 27 september 2012 15:25 schreef lubje25 het volgende:
Zo, onverwacht vakantie![]()
Zondag tot woensdag naar Antwerpen!Net geboekt.
Nicequote:Op donderdag 27 september 2012 15:25 schreef lubje25 het volgende:
Zo, onverwacht vakantie![]()
Zondag tot woensdag naar Antwerpen!Net geboekt.
Verjaardagscadeau van de oude eigenarenquote:Op donderdag 27 september 2012 15:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
NiceHoe kan dat zomaar ineens?
Dat is een origineel en goed cadeau.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:00 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Verjaardagscadeau van de oude eigenaren
De vrije dagen zijn het cadeau trouwens. Paar dagen weg cadeau van mezelfquote:Op donderdag 27 september 2012 16:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is een origineel en goed cadeau.![]()
Hoe is het eigenlijk met je neefje Soemp?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is een origineel en goed cadeau.![]()
Hij mag morgen naar huis.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je neefje Soemp?
Goed nieuwsquote:Op donderdag 27 september 2012 17:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij mag morgen naar huis.![]()
Ben wel benieuwd wat ik dit weekend van zo'n mini vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij die laatste was ik de boodschappen aan het uitpakken. En op het moment dat ik achter me keek zag ik M. opeens gaan staan bij het krat. Dat ging dus mis en hij kukelde er met bal en al in.![]()
![]()
En ik ben dan zo'n slechte moeder die eerst een foto gaat maken.
En ja, de stofzuigerzak heb ik vervangen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Nee, dat ging deze week allemaal wat moeilijk. Wiebel was veel weg en ik kon M. natuurlijk niet meenemen. We zouden ook niet echt op de afdeling mogen, geloof ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Goed nieuws![]()
Je hebt hem nog niet irl mogen zien begrijp ik?
Fotospam is goedquote:Op donderdag 27 september 2012 17:35 schreef Soempie het volgende:
Sorry voor de fotospam, maar ik ben zo trots op en blij met die muppet.![]()
Die is van het merk djeco. We hebben hem in een winkeltje in Antwerpen gekocht. Het is stof en je moet dan een ballon opblazen in die stof, zodat het een bal wordt. Lekker licht dus voor kleine kindjes.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Die laatste foto![]()
Edit: die bal is superleuk trouwens, hoe, wat en waar te krijgen?
Heb je nog tips om te doen in Antwerpen?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die is van het merk djeco. We hebben hem in een winkeltje in Antwerpen gekocht. Het is stof en je moet dan een ballon opblazen in die stof, zodat het een bal wordt. Lekker licht dus voor kleine kindjes.
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:43 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb je nog tips om te doen in Antwerpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |