Hoe train je dit dan?quote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef badtripbob het volgende:
Ik train al een tijd om door mijn oogleden heen te kunnen kijken.
Je kan ook gewoon goed gegokt hebben, 10% kansquote:Op maandag 24 september 2012 19:03 schreef badtripbob het volgende:
Mensen die dit niet geloven, rot maar op hierDit is dus 100% echt meegemaakt. Ik had nog een getuige ook.
quote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef badtripbob het volgende:
Nu vraag ik mij dus af hoe dit wetenschappelijk te verklaren is.
Maar wat kan die bewijzen dan? Hij keek toch niet door jouw oogleden?quote:
Ja, dat weet ik dus al.quote:Op maandag 24 september 2012 19:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Causaal verband gespot.
Ik vind dit toch een beetje op de man spelen hoor.. Iemand die van technofeesten houdt en weleens drugs gebruikt, hoeft nog niet ontoerekeningsvatbaar te zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 19:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Causaal verband gespot.
Meneer de mod heeft duidelijk geen gevoel voor humor.quote:Op maandag 24 september 2012 19:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik vind dit toch een beetje op de man spelen hoor.. Iemand die van technofeesten houdt en weleens drugs gebruikt, hoeft nog niet ontoerekeningsvatbaar te zijn.
Ja, ik zie eigenlijk wel een verband. De mensen die ik ken die aliens en andere vage shit meemaken gebruiken ook veelal drugs(En niet zo'n klein beetje ook).quote:Op maandag 24 september 2012 19:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik vind dit toch een beetje op de man spelen hoor.. Iemand die van technofeesten houdt en weleens drugs gebruikt, hoeft nog niet ontoerekeningsvatbaar te zijn.
Of juist wel. Mensen die dit nog willen kunnen ontkennen, kunnen zo zeggen dat ik gek ben. Niet iedereen is klaar om zo wakker te zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 19:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Meneer de mod heeft duidelijk geen gevoel voor humor.
Ik deed dit om zeker te weten dat ik mijn oogleden niet omhoog had onbewust. Ik zag dus alles, inclusief mijn handen die mijn oogleden naar beneden hielden.quote:Op maandag 24 september 2012 19:40 schreef Natalie het volgende:
Je ogen sluiten is iets anders dan met je vingers je oogleden naar beneden drukken.
Als dit echt kan dan zou dit ongelovelijk baas zijn en zou over straat lopen ongelovelijk leuk zijnquote:Op maandag 24 september 2012 19:43 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik deed dit om zeker te weten dat ik mijn oogleden niet omhoog had onbewust. Ik zag dus alles, inclusief mijn handen die mijn oogleden naar beneden hielden.
Ik denk dat ik dingen transparant kan maken. Dat ik dus wel een muur zie maar dan met 0% opacity. Alsof ik dus in een virtuele wereld leef.
Ik droom stiekem ook van dingen als telekinese. Als dat kan kan ik alle laten vliegen, inclusief mezelfquote:Op maandag 24 september 2012 19:45 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Als dit echt kan dan zou dit ongelovelijk baas zijn en zou over straat lopen ongelovelijk leuk zijn
Weet ik. Ik wil eerst heel goed oefenen en dan dit demonsteren wat ik kan. Zal het wel zeker dan niet lukken omdat ik het nog niet mag bewijzen. Maar wie weet. Ik weet dat ik dit niet alleen doe maar met een groter geheel. En dat moet wel meewerken om mij mijn gaves te kunnen laten gebruiken.quote:Op maandag 24 september 2012 19:46 schreef SpecialK het volgende:
badtripbob, als je wil kan je een miljoen verdienen met deze gave. Legaal nog wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |