quote:Daarnaast werd er door jullie tevens bij vermeld (een foutieve plaatsing van het bericht) dat 'V&A' bedoeld was voor hen die iets verkopen of kopen wilden. Is dit echter niet zeer frappant aangezien er tevens in de Algemene Voorwaarden staat dat reclame met als doel commercieele doeleinden (lees: VERKOOP) niet toegestaan is?
Ze mag wel iets anders aftrekken hoor.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:15 schreef koffielepel het volgende:
Doe het dan iig zonder spelfouten. Aftrek van punten.
LOI cursusje rechten gedaanquote:Op donderdag 27 september 2012 00:07 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Dit zijn 2 citaten uit de Algemene voorwaarden van FOK! die elkaar geheel tegenspreken:
blablabla
Kijk maar uit, dan laat ze je eerst wat ondertekenen om je er daarna onterecht mee om de oren te slaanquote:
Jij hebt het niet doorgelezen?quote:Op donderdag 27 september 2012 00:18 schreef Splutje het volgende:
Gefeliciteerd TS, je bent de eerste die dit doorgelezen heeft
ik vraag me toch af hoe het aanrecht multi-interpretabel kan zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk maar uit, dan laat ze je eerst wat ondertekenen om je er daarna onterecht mee om de oren te slaan
ik teken met mijn sperma op haar hoofdquote:Op donderdag 27 september 2012 00:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk maar uit, dan laat ze je eerst wat ondertekenen om je er daarna onterecht mee om de oren te slaan
Hoe kun je dan wel FOK!ken?quote:Op donderdag 27 september 2012 00:20 schreef Splutje het volgende:
Gofferedomme geil wijf trouwens
[..]
Ik kan niet lezen
Ik heb iemand die mij alle topics + posts voorleest en aan wie ik dicteerquote:Op donderdag 27 september 2012 00:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe kun je dan wel FOK!ken?
Ik heb er ook op gefapt en ben klaargekomen op haar kleermakerfoto.
Dus die heeft de algemene voorwaarden van FOK! ook gelezen?quote:Op donderdag 27 september 2012 00:22 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik heb iemand die mij alle topics + posts voorleest en aan wie ik dicteer
Nee hierin is hij in gebreken gebleven dus ik heb hem ontslquote:Op donderdag 27 september 2012 00:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus die heeft de algemene voorwaarden van FOK! ook gelezen?
wie zegt dat ze daaruit praat?quote:Op donderdag 27 september 2012 00:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maakt niet uit. D'r mond bloed niet.
Ze hoeft niet te praten.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:23 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
wie zegt dat ze daaruit praat?
Begint volgende week.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:16 schreef Stringer het volgende:
[..]
LOI cursusje rechten gedaan?
MDMA-therapiequote:Op donderdag 27 september 2012 00:22 schreef Jellereppe het volgende:
Gekke Amsterdamse meid. Je bent niet helemaal honderd als ik je postgeschiedenis zo bekijk.
Vrouwen niet. Wezens met een kut wel.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:23 schreef Elitaire_Kakker het volgende:
Denken dat er vrouwen op FOK! zitten.
Zuigen moet ze.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:25 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
achter het aanrecht of raam staan is al genoeg
Ja, is goed. Ik begrijp. Alles goed in 020?quote:Op donderdag 27 september 2012 00:29 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Ik ga akkoord met de Algemene voorwaarden maar zet er wel degelijk vraagtekens bij. Daarnaast ben ik niet gediend van dergelijke sexueel getinte/seksistische opmerkingen. Bovendien ben ik hier om over de Algemene Voorwaarden te discusieeren en niet om het hier over mijzelf of de aan mij gerelateerde topics te hebben.
Groet,
Lana
Jij moet ook niet gediend zijn. Jij moet ons dienen.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:29 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Ik ga akkoord met de Algemene voorwaarden maar zet er wel degelijk vraagtekens bij. Daarnaast ben ik niet gediend van dergelijke sexueel getinte/seksistische opmerkingen. Bovendien ben ik hier om over de Algemene Voorwaarden te discusieeren en niet om het hier over mijzelf of de aan mij gerelateerde topics te hebben.
Groet,
Lana
gr gr de baronquote:Op donderdag 27 september 2012 00:29 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Groet,
Lana
En zo hoort het! Dat is men immers verplicht teneinde hier deel te mogen nemen.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus die heeft de algemene voorwaarden van FOK! ook gelezen?
Daarvoor ga je maar naar een discussie forum hoor kutquote:Op donderdag 27 september 2012 00:29 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Groet,
Lana
Het eerste artikel dat je noemt gaat ergens anders over dan Artikel 2. In artikel 1 wordt uitgelegd dat FOK z'n best doet om ervoor te zorgen dat jouw persoonlijke gegevens (zoals je naam/mailadres) niet door anderen worden bemachtigd. Dat kunnen ze alleen niet 100% garanderen, vandaar dat ze zeggen dat ze dat 'naar redelijkheid' doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:07 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Dit zijn 2 citaten uit de Algemene voorwaarden van FOK! die elkaar geheel tegenspreken:
1) "d. FOK! spant zich naar alle redelijkheid in haar serverpark te beveiligen tegen verlies en/of tegen enige vorm van onrechtmatig gebruik."
&
2) "c. FOK! behoudt zich het recht voor een gebruiker op elk moment, zonder opgaaf van redenen, de toegang tot FOK! - geheel of gedeeltelijk en tijdelijk danwel permanent - te ontzeggen. Gebruik van de diensten van FOK! op enig moment tijdens een periode van ontzegde toegang is NIET toegestaan en valt wettelijk onder computervredebreuk."
Dit noem ik tegenstrijdigheid zelve;
Aan de ene kant dient de FOK!-crew namelijk naar alle REDELIJKHEID haar serverpark te beveiligen maar daarnaast behoudt dezelfde FOK!-crew WEL het recht om op ELK moment, ZONDER OPGAAF VAN REDEN (Lees:
ONREDELIJKHEID), de persoon in kwestie de toegang tot het FOK!-forum te ontzeggen.
In de voorwaarden staat ook dat FOK zelf mag bepalen welke posts ze verwijderen. Dat kun je hypocriet vinden, maar je gaat akkoord met de voorwaarden door hier te posten. Het forum is géén officiele weg om klachten in te dienen tegen FOK.quote:Tenslotte wilde ik mededelen dat ik het hypocriet vind als deze topic verwijderd/geblokeerd wordt. Bovendien zal ik hier, indien dit wel gebeurd, alsnog op een meer serieuze en juridische wijze een stokje voor steken.
Groet,
Amsterdamsemeid
Neen, dat heb je niet.quote:PS: Geachte Moderatie, ik heb mijn bericht nu wel onder het juiste kopje geplaatst.
Ook in V&A mag je géén reclame maken voor commerciele doeleinden. Het verkopen van jouw auto is toegestaan, maar het verkopen van auto's met als doel er flinke winst mee te maken is niet toegestaan.quote:Hopelijk blokkeren jullie mijn bericht niet opnieuw zoals toen ik ditzelfde bericht per ongeluk in de categorie 'V&A' plaatste. Daarnaast werd er door jullie tevens bij vermeldt (naast het voorheen genoemde; een foutieve plaatsing van mijn bericht) dat 'V&A' bedoeld is voor hen die iets willen kopen of verkopen. Is dit echter niet zeer frappant aangezien er tevens in de Algemene Voorwaarden staat dat reclame met als doel commerciële doeleinden (lees: VERKOOP) niet toegestaan is?
Als je akkoord gaat met de voorwaarden moet je er niet over zeuren. Als je er vraagtekens bij hebt, heb je het recht om géén gebruik te maken van FOK.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:29 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Groet,
Lana
Speciaal om die reden heb ik mijn uitleg in eenvoudig taalgebruik geplaatst zodat ik zeker weet dat TS het zal begrijpen zoals ik het bedoeld hebquote:Op donderdag 27 september 2012 00:36 schreef Madame_Paon het volgende:
En moeilijke woorden gebruiken om slim over te komen, terwijl je verschillende domme taalfouten maakt.
Dat recht heb je altijd.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:37 schreef erikkll het volgende:
[..]
Als je akkoord gaat met de voorwaarden moet je er niet over zeuren. Als je er vraagtekens bij hebt, heb je het recht om géén gebruik te maken van FOK.
Ja! Daarom kun je ook geen vraagtekens zetten bij de Algemene voorwaarden. Als je het er namelijk niet mee eens bent maar ze bevatten geen onwettige bepalingen heb je de keus om niet te posten of er toch maar mee in te stemmen.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:39 schreef Elitaire_Kakker het volgende:
[..]
Dat recht heb je altijd.
Niet onredelijk idd.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:41 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ja! Daarom kun je ook geen vraagtekens zetten bij de Algemene voorwaarden. Als je het er namelijk niet mee eens bent maar ze bevatten geen onwettige bepalingen heb je de keus om niet te posten of er toch maar mee in te stemmen.
Mochten er onwettige bepalingen in de Algemene Voorwaarden staan, geldt uiteraard de wet.
Juist, maar FOK! Forum is geen democratisch bestuur maar kun je beter vergelijken met een land als China of, extremer gesteld, Noord Korea. Als je het niet eens bent met de regels zoals ze vastgelegd zijn door de overheid (in dit geval de eigenaar van FOK) heb je gewoon pech.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:57 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Onzin, het is niet zo dat indien men ergens mee instemt of akkoord gaat er geen ruimte is of kan zijn om alsnog over deze overeenkomst te discussiëren. Op deze manier kunnen regels en wetten namelijk geheel verbeterd. Kijk anders een keer het NOS-journaal of sla de dagelijke krant eens open dan zult
u zien dat er in de Tweede kamer niets anders wordt gedaan dan dat er over reeds besloten overeenkomsten, in de vorm van wetten, gediscussieerd wordt. Op deze manier worden er dan ook vervolgens nieuwe/aangepaste wetten gemaakt. De discussie is daarmee het zaad der geboorte van onze democratische maatschappij.
Deze man weet.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:03 schreef erikkll het volgende:
[..]
Juist, maar FOK! Forum is geen democratisch bestuur maar kun je beter vergelijken met een land als China of, extremer gesteld, Noord Korea. Als je het niet eens bent met de regels zoals ze vastgelegd zijn door de overheid (in dit geval de eigenaar van FOK) heb je gewoon pech.
HAHA! TS heeft voor het eerst in d'r leven internet!quote:Op donderdag 27 september 2012 00:57 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Onzin, het is niet zo dat indien men ergens mee instemt of akkoord gaat er geen ruimte is of kan zijn om alsnog over deze overeenkomst te discussiëren. Op deze manier kunnen regels en wetten namelijk geheel verbeterd. Kijk anders een keer het NOS-journaal of sla de dagelijke krant eens open dan zult
u zien dat er in de Tweede kamer niets anders wordt gedaan dan dat er over reeds besloten overeenkomsten, in de vorm van wetten, gediscussieerd wordt. Op deze manier worden er dan ook vervolgens nieuwe/aangepaste wetten gemaakt. De discussie is daarmee het zaad der geboorte van onze democratische maatschappij.
Waar heb jij het nou weer over? Fok! is geen land, maar een privé-eigendom. Net zoals je zonder opgaaf van reden uit een restaurant kan worden gezet, kun je van het forum worden verwijderd. Je kunt best in discussie willen gaan over de huisregels, maar er is geen enkele sprake van democratie. De algemene voorwaarden zijn überhaupt niet door de gebruikers geschreven, laat staan dat je invloed hebt op de inhoud ervan.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:57 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Nee, het betekent gewoon dat het het goed recht is van de eigenaar om voorwaarden te stellen aan het gebruik van zijn eigendom. Als je het niet eens bent met die voorwaarden, dan gebruik je zijn eigendom niet. De parallel met een land is volledig misplaatst.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:11 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Wat betekent dat alle FOK! gebruikers in feite gebrainwashede ondergeschikten zijn die gebukt gaan onder het regime van een totalitaire-website.
Hihi...quote:Op donderdag 27 september 2012 00:57 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Onzin, het is niet zo dat indien men ergens mee instemt of akkoord gaat er geen ruimte is of kan zijn om alsnog over deze overeenkomst te discussiëren. Op deze manier kunnen regels en wetten namelijk geheel verbeterd. Kijk anders een keer het NOS-journaal of sla de dagelijke krant eens open dan zult u zien dat er in de Tweede kamer niets anders wordt gedaan dan dat er over reeds besloten overeenkomsten, in de vorm van wetten, gediscussieerd wordt. Op deze manier worden er dan ook vervolgens nieuwe/aangepaste wetten gemaakt. De discussie is daarmee het zaad der geboorte van onze democratische maatschappij.
Met dát verschil dat inwoners van noord korea er niet wegkunnen en jij wel van FOK weg kunt blijven als de voorwaarden je niet bevallen. Bovendien heeft fok meer dan 100.000 gebruikers en heeft er nog niemand geklaagd over de voorwaarden én heb ik getracht je uit te leggen waarom je bezwaren ten opzichte van de voorwaarden ongegrond zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:11 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Wat betekent dat alle FOK! gebruikers in feite gebrainwashede ondergeschikten zijn die gebukt gaan onder het regime van een totalitaire-website. Laat mij dan maar die ene Noord-koreaanse verzetstrijder zijn die nog wel enige hoop heeft op, en gelooft in, een betere toekomst voor ons land (website).
quote:
Als er geen orde en regels zijn verzanden we immers in een choas.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:11 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Wat betekent dat alle FOK! gebruikers in feite gebrainwashede ondergeschikten zijn die gebukt gaan onder het regime van een totalitaire-website. Laat mij dan maar die ene Noord-koreaanse verzetstrijder zijn die nog wel enige hoop heeft op, en gelooft in, een betere toekomst voor ons land (website).
Je bent hier geen klant.. Je bent hier slechts een gebruiksartikel om reclamegelden op te kunnen strijken..quote:
Ook lekker?quote:
Optelling met 1.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:34 schreef Eenskijken het volgende:
iets zegt me dat TS hier niet komt om vrienden te maken....
Welke wijzigingen stel jij dan voor aan de Algemene Voorwaarden? Want als Danny (de eigenaar van Fok) één van beide artikelen wijzigt, ben ik daar niet blij mee. Ik vind beide artikelen namelijk logisch en goed.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:24 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Tijn, de metafoor van totalitair regime in een communischtiscb land is natuurlijk ietwat overdreven. Ik wilde enkel voortboorduren op het de reactie van erikkll om zo mijn punt aan hem duidelijk te maken. Daarnaast ben ik akkoord gegaan met de Algemene Voorwaarden omdat ik graag op dit forum berichten lees/plaats. Een goede manager (o.i.d.) van een restaurant luistert echter wel degelijk naar eventuele klachten/vragen van de klant in kwestie. Klant is dan ook koning.
QFTquote:Op donderdag 27 september 2012 01:31 schreef CasselerRIP het volgende:
Ik denk dat we er rekening mee moeten houden dat iemand onder de naam van Lana eens flink zit te trollen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand dergelijke onzin onder zijn of haar eigen naam zou willen verkopen.
Als een dienst gratis is, ben jij niet de klant, maar het product.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:24 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Tijn, de metafoor vaneen land is inderdaad, moet ik toegeven, ietwat onzinnig. Ik wilde voortboorduren op het de reactie van erikkll om zo alsnog mijn punt aan hem duidelijk te maken. Daarnaast ben ik akkoord gegaan met de Algemene Voorwaarden omdat ik graag op dit berichten lees of plaats. Echter luistert een goede manager o.i.d. van een restaurant naar de eventuele klachten/vragen van de klant in kwestie. Klant is dan ook koning.
Mag ik er ook nog even op wijzen dat ze totale non-issues probeert te adresseren waarvoor echt totaal geen noodzaak tot aanpassing bestaat? Deze algemene voorwaarden zullen allicht een algemeen documentje zijn, opgesteld door één of ander (advocaten?)bureautje en niet hoogstpersoonlijk door Danny of zoquote:Op donderdag 27 september 2012 01:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als een dienst gratis is, ben jij niet de klant, maar het product.
Hoe dan ook: je hebt gelijk dat een goed bestuur luistert naar de mensen die gebruik maken van de diensten waar het bestuur zorg voor draagt. Fok! is weliswaar niet verplicht om op kritiek van z'n gebruikers in te gaan en doet dat ook zeker niet altijd, maar het is wel veelvuldig voorgekomen dat er op Fok! aanpassingen zijn doorgevoerd die door gebruikers zijn aangedragen. Een groot gedeelte van het dagelijks bestuur op Fok! vindt ook plaats door gebruikers die in een vrijwilligersrol bij het bestuur van Fok! zijn betrokken.
Kortom, het is geen Noord-Korea en er wordt wel degelijk geluisterd. Maar je kunt niet verwachten dat je als nieuw persoon even alles omgooit. Zeker niet als je je kritiek niet op de juiste plaats neerzet en daarmee dus niet de juiste personen weet te bereiken.
Ze heeft wellicht het recht om het te proberen, alleen de aanpak is niet juist.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:43 schreef erikkll het volgende:
[..]
Mag ik er ook nog even op wijzen dat ze totale non-issues probeert te adresseren waarvoor echt totaal geen noodzaak tot aanpassing bestaat? Deze algemene voorwaarden zullen allicht een algemeen documentje zijn, opgesteld door één of ander (advocaten?)bureautje en niet hoogstpersoonlijk door Danny of zo
Ja, dat is natuurlijk ook zo. Maar TS impliceerde dat er überhaupt niet naar gebruikers wordt geluisterd. Ik wilde alleen even aangeven dat dat echt aantoonbaar onjuist is. Dat ongegronde kritiek altijd in de wind zal worden geslagen, lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:43 schreef erikkll het volgende:
[..]
Mag ik er ook nog even op wijzen dat ze totale non-issues probeert te adresseren waarvoor echt totaal geen noodzaak tot aanpassing bestaat?
Nou, dat weet ik niet, maar ik denk dat je je daar best eens in kunt vergissen. Fok! heeft lange tijd zonder een dergelijk document gefunctioneerd. Het zou me niks verbazen als Danny eens een avond enthousiast achter de tekstverwerker heeft gezeten toen 'ie vond dat zo'n document er wel moest komen.quote:Deze algemene voorwaarden zullen allicht een algemeen documentje zijn, opgesteld door één of ander (advocaten?)bureautje en niet hoogstpersoonlijk door Danny of zo
Huh? Welke echte Lana?quote:Op donderdag 27 september 2012 01:56 schreef CasselerRIP het volgende:
Het verbaast me hoeveel mensen inhoudelijk ingaan op het geraaskal in de OP. Het gaat hier duidelijk om een trollaccount en iemand die Facebook heeft moet de echte Lana maar even waarschuwen.
Ik denk het niet. Dan zou er wel wat effectiever gepost worden, in plaats van dat zwakke onsamenhangende gejammer.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:56 schreef CasselerRIP het volgende:
Het gaat hier duidelijk om een trollaccount
Ik bedoel dat iemand voor de grap allemaal onzin onder haar naam aan het plaatsen is. Die naam is van het facebookaccount gekoppeld aan deze user.quote:
Tja, daar zeg je wat. Zijn er dan echt zulke rare mensen?quote:Op donderdag 27 september 2012 01:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Dan zou er wel wat effectiever gepost worden, in plaats van dat zwakke onsamenhangende gejammer.
Precies. Dat dit topic nu nog niet dicht is.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:56 schreef CasselerRIP het volgende:
Het verbaast me hoeveel mensen inhoudelijk ingaan op het geraaskal in de OP. Het gaat hier duidelijk om een trollaccount en iemand die Facebook heeft moet de echte Lana maar even waarschuwen.
Mijn gok is dat het een jong iemand is die net met een rechtenstudie is begonnen en nu denkt dat ze al heel wat voorstelt, terwijl in feite d'r logisch denken nog niet helemaal is uitontwikkeld.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:59 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Tja, daar zeg je wat. Zijn er dan echt zulke rare mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |