Ze hoeft niet te praten.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:23 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
wie zegt dat ze daaruit praat?
Begint volgende week.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:16 schreef Stringer het volgende:
[..]
LOI cursusje rechten gedaan?
MDMA-therapiequote:Op donderdag 27 september 2012 00:22 schreef Jellereppe het volgende:
Gekke Amsterdamse meid. Je bent niet helemaal honderd als ik je postgeschiedenis zo bekijk.
Vrouwen niet. Wezens met een kut wel.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:23 schreef Elitaire_Kakker het volgende:
Denken dat er vrouwen op FOK! zitten.
Zuigen moet ze.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:25 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
achter het aanrecht of raam staan is al genoeg
Ja, is goed. Ik begrijp. Alles goed in 020?quote:Op donderdag 27 september 2012 00:29 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Ik ga akkoord met de Algemene voorwaarden maar zet er wel degelijk vraagtekens bij. Daarnaast ben ik niet gediend van dergelijke sexueel getinte/seksistische opmerkingen. Bovendien ben ik hier om over de Algemene Voorwaarden te discusieeren en niet om het hier over mijzelf of de aan mij gerelateerde topics te hebben.
Groet,
Lana
Jij moet ook niet gediend zijn. Jij moet ons dienen.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:29 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Ik ga akkoord met de Algemene voorwaarden maar zet er wel degelijk vraagtekens bij. Daarnaast ben ik niet gediend van dergelijke sexueel getinte/seksistische opmerkingen. Bovendien ben ik hier om over de Algemene Voorwaarden te discusieeren en niet om het hier over mijzelf of de aan mij gerelateerde topics te hebben.
Groet,
Lana
gr gr de baronquote:Op donderdag 27 september 2012 00:29 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Groet,
Lana
En zo hoort het! Dat is men immers verplicht teneinde hier deel te mogen nemen.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus die heeft de algemene voorwaarden van FOK! ook gelezen?
Daarvoor ga je maar naar een discussie forum hoor kutquote:Op donderdag 27 september 2012 00:29 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Groet,
Lana
Het eerste artikel dat je noemt gaat ergens anders over dan Artikel 2. In artikel 1 wordt uitgelegd dat FOK z'n best doet om ervoor te zorgen dat jouw persoonlijke gegevens (zoals je naam/mailadres) niet door anderen worden bemachtigd. Dat kunnen ze alleen niet 100% garanderen, vandaar dat ze zeggen dat ze dat 'naar redelijkheid' doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:07 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Dit zijn 2 citaten uit de Algemene voorwaarden van FOK! die elkaar geheel tegenspreken:
1) "d. FOK! spant zich naar alle redelijkheid in haar serverpark te beveiligen tegen verlies en/of tegen enige vorm van onrechtmatig gebruik."
&
2) "c. FOK! behoudt zich het recht voor een gebruiker op elk moment, zonder opgaaf van redenen, de toegang tot FOK! - geheel of gedeeltelijk en tijdelijk danwel permanent - te ontzeggen. Gebruik van de diensten van FOK! op enig moment tijdens een periode van ontzegde toegang is NIET toegestaan en valt wettelijk onder computervredebreuk."
Dit noem ik tegenstrijdigheid zelve;
Aan de ene kant dient de FOK!-crew namelijk naar alle REDELIJKHEID haar serverpark te beveiligen maar daarnaast behoudt dezelfde FOK!-crew WEL het recht om op ELK moment, ZONDER OPGAAF VAN REDEN (Lees:
ONREDELIJKHEID), de persoon in kwestie de toegang tot het FOK!-forum te ontzeggen.
In de voorwaarden staat ook dat FOK zelf mag bepalen welke posts ze verwijderen. Dat kun je hypocriet vinden, maar je gaat akkoord met de voorwaarden door hier te posten. Het forum is géén officiele weg om klachten in te dienen tegen FOK.quote:Tenslotte wilde ik mededelen dat ik het hypocriet vind als deze topic verwijderd/geblokeerd wordt. Bovendien zal ik hier, indien dit wel gebeurd, alsnog op een meer serieuze en juridische wijze een stokje voor steken.
Groet,
Amsterdamsemeid
Neen, dat heb je niet.quote:PS: Geachte Moderatie, ik heb mijn bericht nu wel onder het juiste kopje geplaatst.
Ook in V&A mag je géén reclame maken voor commerciele doeleinden. Het verkopen van jouw auto is toegestaan, maar het verkopen van auto's met als doel er flinke winst mee te maken is niet toegestaan.quote:Hopelijk blokkeren jullie mijn bericht niet opnieuw zoals toen ik ditzelfde bericht per ongeluk in de categorie 'V&A' plaatste. Daarnaast werd er door jullie tevens bij vermeldt (naast het voorheen genoemde; een foutieve plaatsing van mijn bericht) dat 'V&A' bedoeld is voor hen die iets willen kopen of verkopen. Is dit echter niet zeer frappant aangezien er tevens in de Algemene Voorwaarden staat dat reclame met als doel commerciële doeleinden (lees: VERKOOP) niet toegestaan is?
Als je akkoord gaat met de voorwaarden moet je er niet over zeuren. Als je er vraagtekens bij hebt, heb je het recht om géén gebruik te maken van FOK.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:29 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Groet,
Lana
Speciaal om die reden heb ik mijn uitleg in eenvoudig taalgebruik geplaatst zodat ik zeker weet dat TS het zal begrijpen zoals ik het bedoeld hebquote:Op donderdag 27 september 2012 00:36 schreef Madame_Paon het volgende:
En moeilijke woorden gebruiken om slim over te komen, terwijl je verschillende domme taalfouten maakt.
Dat recht heb je altijd.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:37 schreef erikkll het volgende:
[..]
Als je akkoord gaat met de voorwaarden moet je er niet over zeuren. Als je er vraagtekens bij hebt, heb je het recht om géén gebruik te maken van FOK.
Ja! Daarom kun je ook geen vraagtekens zetten bij de Algemene voorwaarden. Als je het er namelijk niet mee eens bent maar ze bevatten geen onwettige bepalingen heb je de keus om niet te posten of er toch maar mee in te stemmen.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:39 schreef Elitaire_Kakker het volgende:
[..]
Dat recht heb je altijd.
Niet onredelijk idd.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:41 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ja! Daarom kun je ook geen vraagtekens zetten bij de Algemene voorwaarden. Als je het er namelijk niet mee eens bent maar ze bevatten geen onwettige bepalingen heb je de keus om niet te posten of er toch maar mee in te stemmen.
Mochten er onwettige bepalingen in de Algemene Voorwaarden staan, geldt uiteraard de wet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |