quote:Daarnaast werd er door jullie tevens bij vermeld (een foutieve plaatsing van het bericht) dat 'V&A' bedoeld was voor hen die iets verkopen of kopen wilden. Is dit echter niet zeer frappant aangezien er tevens in de Algemene Voorwaarden staat dat reclame met als doel commercieele doeleinden (lees: VERKOOP) niet toegestaan is?
Ze mag wel iets anders aftrekken hoor.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:15 schreef koffielepel het volgende:
Doe het dan iig zonder spelfouten. Aftrek van punten.
LOI cursusje rechten gedaanquote:Op donderdag 27 september 2012 00:07 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Dit zijn 2 citaten uit de Algemene voorwaarden van FOK! die elkaar geheel tegenspreken:
blablabla
Kijk maar uit, dan laat ze je eerst wat ondertekenen om je er daarna onterecht mee om de oren te slaanquote:
Jij hebt het niet doorgelezen?quote:Op donderdag 27 september 2012 00:18 schreef Splutje het volgende:
Gefeliciteerd TS, je bent de eerste die dit doorgelezen heeft
ik vraag me toch af hoe het aanrecht multi-interpretabel kan zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk maar uit, dan laat ze je eerst wat ondertekenen om je er daarna onterecht mee om de oren te slaan
ik teken met mijn sperma op haar hoofdquote:Op donderdag 27 september 2012 00:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk maar uit, dan laat ze je eerst wat ondertekenen om je er daarna onterecht mee om de oren te slaan
Hoe kun je dan wel FOK!ken?quote:Op donderdag 27 september 2012 00:20 schreef Splutje het volgende:
Gofferedomme geil wijf trouwens
[..]
Ik kan niet lezen
Ik heb iemand die mij alle topics + posts voorleest en aan wie ik dicteerquote:Op donderdag 27 september 2012 00:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe kun je dan wel FOK!ken?
Ik heb er ook op gefapt en ben klaargekomen op haar kleermakerfoto.
Dus die heeft de algemene voorwaarden van FOK! ook gelezen?quote:Op donderdag 27 september 2012 00:22 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik heb iemand die mij alle topics + posts voorleest en aan wie ik dicteer
Nee hierin is hij in gebreken gebleven dus ik heb hem ontslquote:Op donderdag 27 september 2012 00:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus die heeft de algemene voorwaarden van FOK! ook gelezen?
wie zegt dat ze daaruit praat?quote:Op donderdag 27 september 2012 00:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maakt niet uit. D'r mond bloed niet.
Ze hoeft niet te praten.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:23 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
wie zegt dat ze daaruit praat?
Begint volgende week.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:16 schreef Stringer het volgende:
[..]
LOI cursusje rechten gedaan?
MDMA-therapiequote:Op donderdag 27 september 2012 00:22 schreef Jellereppe het volgende:
Gekke Amsterdamse meid. Je bent niet helemaal honderd als ik je postgeschiedenis zo bekijk.
Vrouwen niet. Wezens met een kut wel.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:23 schreef Elitaire_Kakker het volgende:
Denken dat er vrouwen op FOK! zitten.
Zuigen moet ze.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:25 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
achter het aanrecht of raam staan is al genoeg
Ja, is goed. Ik begrijp. Alles goed in 020?quote:Op donderdag 27 september 2012 00:29 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Ik ga akkoord met de Algemene voorwaarden maar zet er wel degelijk vraagtekens bij. Daarnaast ben ik niet gediend van dergelijke sexueel getinte/seksistische opmerkingen. Bovendien ben ik hier om over de Algemene Voorwaarden te discusieeren en niet om het hier over mijzelf of de aan mij gerelateerde topics te hebben.
Groet,
Lana
Jij moet ook niet gediend zijn. Jij moet ons dienen.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:29 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Ik ga akkoord met de Algemene voorwaarden maar zet er wel degelijk vraagtekens bij. Daarnaast ben ik niet gediend van dergelijke sexueel getinte/seksistische opmerkingen. Bovendien ben ik hier om over de Algemene Voorwaarden te discusieeren en niet om het hier over mijzelf of de aan mij gerelateerde topics te hebben.
Groet,
Lana
gr gr de baronquote:Op donderdag 27 september 2012 00:29 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Groet,
Lana
En zo hoort het! Dat is men immers verplicht teneinde hier deel te mogen nemen.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus die heeft de algemene voorwaarden van FOK! ook gelezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |