Sluit perfect aan op de discussie uit het vorige topic.quote:
Ging dat over dezelfde opa dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Sluit perfect aan op de discussie uit het vorige topic.
En Toverheks waardeert dit topic met 4 koekhap-smileysquote:Op woensdag 26 september 2012 22:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Sluit perfect aan op de discussie uit het vorige topic.
Daar lees ik altijd mee.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:28 schreef Toverheks het volgende:
Film, Tv & Radio
En voor Mootie een tip, ga daar eens lekker lezen [USA] Sons of Anarchy #5: A promising start! hebben ze een heel topic over s.o.a. misschien dat ze daar jou humor wel snappen
Dat was precies de vraagquote:Op woensdag 26 september 2012 22:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ging dat over dezelfde opa dan?
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Toverheks waardeert dit topic met 4 koekhap-smileys
Bijna de volle vijfquote:Op woensdag 26 september 2012 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Toverheks waardeert dit topic met 4 koekhap-smileys
oh alleen lezen??? ga er eens posten zal ik zo zeggen, en dan net zo onsamenhangend en humorloos als in Opa zijn topic......en moet je weer niet vragen of opa een oorbel in heeft of dat de chats nog lopen??/ vroeg je ook al een paar keer gewoon om *mee* te doen...........ohhh en je kijkt en luistert zeker ook nooit naar Opa hequote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:33 schreef mootie het volgende:
Alle ip-nummers worden toch gechecked? Dan kan iedereen zo zien dat ik inderdaad nooit kijk of luister.
En verder zijn er volgens mij best mensen die me kunnen volgen, zo onsamenhangend ben ik nou ook weer niet.
Tering, leer gvd eens lezen voor je uit je plaat gaat.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:34 schreef Poezewoes het volgende:
Ow is aanname van Mootie begrijp ik
Kap ff met ziektes te smijtenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Tering, leer gvd eens lezen voor je uit je plaat gaat.
* mootie wordt lichtelijk gefrustreerd
En ik zal opa nooit meer opie noemenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:39 schreef mootie het volgende:
Ok dan, ik suggereer dat opa in de bak heeft gezeten en daar doodgemept is, ok?
I take the blame.
in een aflevering van sons of anarchy
Ja, als jij dat niet had gedaan, had ik niet geprobeerd grappig te zijn. Wat weer jammerlijk mislukte.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:40 schreef pullup het volgende:
[..]
En ik zal opa nooit meer opie noemen
de tijd gaat wel erg snel bij jou danquote:Op woensdag 26 september 2012 22:41 schreef pullup het volgende:
Overigens was het direct opgelost doordat ik er meteen naar vroeg dus waarom iedereen na een uur of drie ineens allerlei spoken uit de kast trekt is me een raadsel behalve als het is om te gaan zeiken.
Altijd als je lol hebtquote:Op woensdag 26 september 2012 22:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de tijd gaat wel erg snel bij jou dan
nou dacht al, wat heb ik vanavond toch weer een lol op FOKquote:
AJAX speelt, en daarom heb Opa zijn AJAX shirt aanquote:Op woensdag 26 september 2012 22:45 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
In ieder geval zo lang geleden dat opa in de tussentijd blijkbaar het feyenoord shirt heeft verwisseld voor een ander.
En als opa van shirt heeft kunnen wisselen dan is het echt wel lang geleden
Hij heeft weer wat geleerd van die ellende van vorige keer (quote:Op woensdag 26 september 2012 22:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
AJAX speelt, en daarom heb Opa zijn AJAX shirt aan
Hoe staat AJAX ervoor heksje?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
AJAX speelt, en daarom heb Opa zijn AJAX shirt aan
Top natuurlijkquote:Op woensdag 26 september 2012 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe staat AJAX ervoor heksje?
Opie is een koosnaampje voor Oop, hem gegeven door iedereen die hem liefheeft. dus ook door jou toch?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:55 schreef beequeen het volgende:
Sinds wanneer heet die ouwe Opie? Of is dat de naam uit die serie?
Ik noem hem ook alleen nog maar Opa vanaf nuquote:
Hij is nog steeds bang voor vijandige overnames ?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik kan hier in Noordwijk niet eens op z'n chat komen
Opa zelf heeft daar gelukkig pillen voor.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:00 schreef mootie het volgende:
[..]
En als het nu over Opie gaat voel ik toch een steekje in mijn hart.
"Johan komt terug" las ik onlangs.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is nog steeds bang voor vijandige overnames ?
Ook voor gebroken harten?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa zelf heeft daar gelukkig pillen voor.
Tinkerbellquote:Op woensdag 26 september 2012 23:27 schreef mootie het volgende:
Is dat bij P en W dat gekke mormel wat haar kat de nek omdraaide om er een tas van te maken?
Hmmm, gemist helaas. Als jezelf op een bepaalde manier direct of indirect betrokken bent bij het nieuws valt het wel altijd op hoe slordig de media werken.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:37 schreef pullup het volgende:
Ik zat net die uitzending op ned 2 over die eindeloze Exota affaire te bekijken.
Apart om te zien dat dit soort verhalen over incidenten zo in de loop van 30 jaar vrolijk hun eigen leven gaan leiden.
Marktplaats en optie?quote:Op donderdag 27 september 2012 01:13 schreef Jian het volgende:
Zeg Oop, ik zoek nog een leuke flatscreen, ...... voor weinig
Er is een klein misverstandje ontstaan Gertquote:Op donderdag 27 september 2012 09:59 schreef Gert het volgende:
Heeft opa in de gevangenis gezeten?!?
Lui, tikkie ongemanierd, beetje simpel: ja. Maar dat hij een crimineel is had ik niet achter 'm gezocht.
Wat, waar, met wie? Namen en rugnummers bitte.![]()
Het begrip ouwe brombeer krijgt ineens een andere lading!
Misschien heeft-ie het helemaal niet aan zijn rug maar draagt hij zo'n enkelband en mag hij dáárom het huis niet uit!
We zijn hier allemaal sommigen.quote:
Waar rook is, is vuur!quote:Op donderdag 27 september 2012 10:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Er is een klein misverstandje ontstaan Gert![]()
Het schijnt dat Opie uit de zeer bekendeserie Sons of Anarchy pasgeleden in de gevangenis is overleden nadat er een stuk of wat negers op hem zijn gaan stampen. Ze hadden denk ik 50 cent voor hem betaald.
Opie is tevens het koosnaampje voor Opa dat ik voor de grap een keer overnam en daar onstond enige verwarring over. Scrutz was een van degenen die het niet meteen doorhadden en zo bleef deze verwarring bij het wisselen boven het topic hangen.
ik hoop je op deze manier van dienst te zijn geweest bij het ophelderen
dat of één van de andere Opie-aten!quote:Op donderdag 27 september 2012 11:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zou het zijn geweest? Opie-jum?
Bajes-TVquote:Op donderdag 27 september 2012 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat ik me dan afvraag: zou die oude bajesklant nu een enkelband omhebben? Of moet-ie verplicht door de reclassering z'n dagen slijten met een camera op zich gericht?
We hebben het bewijs nu wel rond.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:27 schreef Jian het volgende:
En hij dart helemaal niet, elke keer als ie zogenaamd ging darten moest ie zich gewoon melden bij z'n reclasseringsambtenaar, de ouwe boef.
Ze zal zoiets toch niet zómaar roepen?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:17 schreef Jian het volgende:
Als mootie zegt dat Oop in de bak gezeten heeft geloof ik haar!
Zou hij me dankbaar zijn? Een bloemetje lijkt me wel een leuke geste.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Opa ook wel blij is dat zijn grote geheim nu uitgekomen is. Dat moet uiteindelijk toch een hele opluchting zijn.
Ik weet niet of Leo dat kan leveren. Anders zal het wel een bosje haringen worden.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou hij me dankbaar zijn? Een bloemetje lijkt me wel een leuke geste.
Naast visboer Buijs zit een bloemenwinkel. Maar nu we opa's geheim kennen, moet Mootie misschien wel vrezen voor bloemetjes op haar buik.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet niet of Leo dat kan leveren. Anders zal het wel een bosje haringen worden.
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Naast visboer Buijs zit een bloemenwinkel. Maar nu we opa's geheim kennen, moet Mootie misschien wel vrezen voor bloemetjes op haar buik.
Precies. Als Opa dan toch kwaad op iemand moet zijn dan is dat Toverheks.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:00 schreef mootie het volgende:
[..]Ik heb het zelf gezien op de televe, dus je kunt mij de schuld niet geven!
Er is zelfs een heel topic over, dat heeft heks nog gelinkt in het vorige topic.
Dus als we toch gaan wijzen......![]()
Dat weten wij, dat weet jij.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:00 schreef mootie het volgende:
[..]Ik heb het zelf gezien op de televe, dus je kunt mij de schuld niet geven!
Wat stel je voor?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat weten wij, dat weet jij.
Als er een manier is om opa mild te stemmen, zou ik als ik jou was het zekere voor het onzekere nemen!
Je moet gewoon een emmer sop over de vloer gooien en dweiltjes aan de kattenpootjes binden.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:05 schreef mootie het volgende:
Even tussendoor, waarom liggen mijn katten de hele dag in bed, behalve als ik heb gedweild, dan MOETEN ze er met hun baggervoetjes doorheen...
Dan zit ik ineens met gedweilde banken en stoelen. En niet te vergeten, bedden.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet gewoon een emmer sop over de vloer gooien en dweiltjes aan de kattenpootjes binden.
Misschien kun je gebruik maken van het FOK! Witness Projection Program, FWPP.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat stel je voor?![]()
Een charme-offensief?
Een bodyguard?![]()
Een kogelvrij, zelfgebreid, vestje?
Hele zware dweiltjes natuurlijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zit ik ineens met gedweilde banken en stoelen. En niet te vergeten, bedden.
Oo Even Gert dm-en.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kun je gebruik maken van het FOK! Witness Projection Program, FWPP.
Ik weet niet zeker of opa charme herkent. Of het moet zijn dat je 'm een trog voorgekookte opgewarmde krieltjes met appelmoes voorschotelt. Maar daar heeft-ie al iemand voor.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat stel je voor?![]()
Een charme-offensief?
Een bodyguard?![]()
Een kogelvrij, zelfgebreid, vestje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen dan met vólle flesjes uiteraard hè, en nog drinkbaar.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Jullie wensen hem gewoon nog meer pillen toe, met je booze and cigs.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Met een pakje sigaretten kun je bij zo'n bajesklant ook best aankomen.
Dat valt in het niet bij het moedwillig lekken van 's mans duistere verleden op het grootste forum van Nederland.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Jullie wensen hem gewoon nog meer pillen toe, met je booze and cigs.
Nee, met die sigaretten kan hij weer extra stukjes kip bij Oma kopen.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Jullie wensen hem gewoon nog meer pillen toe, met je booze and cigs.
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, met die sigaretten kan hij weer extra stukjes kip bij Oma kopen.
It wasn't mequote:Op donderdag 27 september 2012 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat valt in het niet bij het moedwillig lekken van 's mans duistere verleden op het grootste forum van Nederland.
Gewoon een pan met blikken eigengemaakte kippensoep langsbrengen.quote:
Hmmm ik zo er geen geld op durven zetten.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon een pan met blikken eigengemaakte kippensoep langsbrengen.
Zakje Stompertjesdropjes van Badr voor toe, en Oop is weer goed op je , wedden?
Als Scrut dat bosje haring erbij doet komt het vast goedquote:Op donderdag 27 september 2012 16:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm ik zo er geen geld op durven zetten.![]()
Als ik Scrut of Pullup het laat brengen komt het wel goed.
Wat een bijzonder onduidelijke weergave van de gebeurtenissen on stream.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
Waar scherp oplettend Verse Soep eten tot Opa-cult verheven kan worden....
[ afbeelding ]
Ik zal deze bijdragen noteren onder "Weinig informatief, maar evengoed leuk geprobeerd.."quote:Op donderdag 27 september 2012 18:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een bijzonder onduidelijke weergave van de gebeurtenissen on stream.
Kolere Sjek.. da's lang geleden...quote:Op donderdag 27 september 2012 18:31 schreef jacqhassel het volgende:
Avond fok...
Ik lees weer dat het hier heel gezellig is...
Leuk toch? Zo'n topic waar iedereen het beste voor heeft met die ouwe zemelaar?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:31 schreef jacqhassel het volgende:
Avond fok...
Ik lees weer dat het hier heel gezellig is...
hey spetterquote:Op donderdag 27 september 2012 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kolere Sjek.. da's lang geleden...
Betekent dat, dat je bij Danny in de schuur moet gaan wonen?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kun je gebruik maken van het FOK! Witness Projection Program, FWPP.
Ik vind dat iemand hem gewoon een baan moet aanbieden!quote:Op donderdag 27 september 2012 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Jullie doen net of Opa zich er voor zou moeten schamen dat-ie in de bak heeft gezeten. Hij mag dan misschien een crimineel verleden hebben, hij heeft z'n tijd uitgezeten, hij verdient het om gerehabiliteerd te worden.
Alleen? of is er ook iemand die dat alibi kan bevestigen?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
En even ter algemene kennisgeving betreffende Oop's bezigheden Hij is er wel gewoon maar is ook foeballe keike..
[ afbeelding ]
Bij een FOK!ker naar eigen keuze.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Betekent dat, dat je bij Danny in de schuur moet gaan wonen?
Wat zou-ie de pest in hebben.quote:Ik vind dat iemand hem gewoon een baan moet aanbieden!
Dan weet ik wel bij wie Oop gaat intrekkenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij een FOK!ker naar eigen keuze.
[..]
Wat zou-ie de pest in hebben.
Dit dus. Was al helegaar confuus; wie heeft er nou bescherming nodig.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Het FWPP is alleen voor FOK!kers en in dit geval is het mootie die daar aanspraak op kan maken. Wel een beetje opletten mensen, voor je het weet ontstaat er een misverstand. Dat kunnen we niet hebben.
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan weet ik wel bij wie Oop gaat intrekken![]()
Ze zal hem met open armen ontvangen.
Toch? BQ?
Nah, bij nader inzien denk ik niet dat BQ het een goed idee vindtquote:
Die is de hele dag in de keuken bezig natuurlijk om die heerlijke maaltijden te bereiden!quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nah, bij nader inzien denk ik niet dat BQ het een goed idee vindt![]()
Dus laat Oop maar fijn bij Oma blijven. Dat ze nog lang en gelukkig mogen zitten in hun makkelijke stoelen.
Btw, waar zit Oma altijd? Heb haar eigenlijk nog nooit zien zitten. Alleen maar af en aan zien draven met eten voor Opa.
Victor, is dat ook een hofleverancier van Oop?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is de hele dag in de keuken bezig natuurlijk om die heerlijke maaltijden te bereiden!
En daar aan voorafgaand is ze op pad geweest voor de ingrediënten, naar traiteur Leo en kiloknaller Victor.
Victor Meijer is de poelier. Van het type "veil voâh wènag". Je weet wel, van die lichtgevende oranje marinades waar we het laatst over hadden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Victor, is dat ook een hofleverancier van Oop?
Oh ja, die. Waar je vaatwasser nog dagen lang Fukushima-roze van blijft.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Victor Meijer is de poelier. Van het type "veil voâh wènag". Je weet wel, van die lichtgevende oranje marinades waar we het laatst over hadden.
Lekkerquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is zo'n typische dag dat het tijd is voor bruine bonen, speklap en sla
[ afbeelding ]
Ja, maar om dat vet eet hij wel heen...quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker![]()
En ook nog best gezond ook, op dat vet na.
Dat lijkt me moeilijk met een speklapquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar om dat vet eet hij wel heen...
Hij buigt nu al voorover, dat belooft wat voor laterquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
Rats Kuche en Bone in een gezellig avondzonnetje... wát kan er nog misgaan hé?![]()
[ afbeelding ]
Haha.. Het heeft Oop trouwens goed gesmaakt, getuige zijn welgemeende "Teringjantje, dat was lekker!!"quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt me moeilijk met een speklap
En maar rinkelen met die belquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:27 schreef pullup het volgende:
Hij is wel een beetje druk en balsturig van die speklap van vanavond zo te zien![]()
Als dat maar goed gaat.
Wij wensen hem die bel ook op een leuke plek toe.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Op dit moment heeft Oop leuke suggesties voor een regelmatige bezoekster van dit forum
[ afbeelding ]
Dat moet voor een ex-bajesklant geen probleem geven. Hij moet gewoon even een zeepje rapen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Wij wensen hem die bel ook op een leuke plek toe.
Ik vermoed ook dat er voldoende ruimte is ondertussen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat moet voor een ex-bajesklant geen probleem geven. Hij moet gewoon even een zeepje rapen.
Oh jeequote:Op vrijdag 28 september 2012 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Op dit moment heeft Oop leuke suggesties voor een regelmatige bezoekster van dit forum
[ afbeelding ]
Maak je geen zorgen meidquote:
En hij zit nog steeds op snode plannetjes te broeden.quote:
Jemigquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen meid, ik ben degene die met mijn zure kut in het zoute water van Ibiza moet gaan staan en uitgewoond worden door een ragebol.
Ik heb weer genoeg gehoord en gezien.![]()
Dus jij doucht ook niet Scrut? Of zou hij dat niet bedoelen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ibiza? Betaalt hij? Dan wil ik ook wel met m'n zure piemel in de zee gaan staan. Wat ik dan precies met die ragebol moet, weet ik dan weer niet.
Het water is nog heerlijk warm heb ik vast kunnen stellen vorige week, dus een straf is het beslist niet voor BQ als ze naar Ibiza moet. Integendeel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ibiza? Betaalt hij? Dan wil ik ook wel met m'n zure piemel in de zee gaan staan. Wat ik dan precies met die ragebol moet, weet ik dan weer niet.
Geweldig om te zien hoe dapper Opa's meest trouwe Fan doet alsof ze een hekel aan hem heeft...quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen meid, ik ben degene die met mijn zure kut in het zoute water van Ibiza moet gaan staan en uitgewoond worden door een ragebol.
Ik heb weer genoeg gehoord en gezien.![]()
En zo zie je maar dat Oop het best goed voorheeft met mensen. Hij had je ook naar het koude Spitsbergen kunnen wensen, maar hij kiest toch voor Ibizaquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:59 schreef beequeen het volgende:
Scrut en ik samen op een betaalde vakantie naar Ibiza, niks mee mis. Die ragebol verzinnen we wel iets op.![]()
En hij gaat nog steeds naar dezelfde kapper.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:07 schreef 5thencounter het volgende:
En dat HELE KLEINE kereltje... dat is Oop...![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, ik ben wel benieuwd of hij ooit haar heeft gehad. ?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En hij gaat nog steeds naar dezelfde kapper.
Die manspersoon op de foto kunnen we anders iig uitsluiten als zijn vader.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben wel benieuwd of hij ooit haar heeft gehad. ?
Jazeker! Vroeger was zijn bijnaam Arie Ribbens, dus dan weet je het welquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben wel benieuwd of hij ooit haar heeft gehad. ?
Die had alleen al meer haar op zijn borst dan opa op zijn hoofdquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jazeker! Vroeger was zijn bijnaam Arie Ribbens, dus dan weet je het wel
Oordeel zelf maarquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Die had alleen al meer haar op zijn borst dan opa op zijn hoofd
Dat is een heel gewichtquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oordeel zelf maar
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit Scrut.quote:
Maar ik schijn de visstand in gevaar te brengen. Is dat mogelijk?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
Kijk BQ, wat een straf he?
[ afbeelding ]
Maar eh... vergeten we niet een klein detail?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk BQ, wat een straf he?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Allebei een headphone met Nina. Niks aan het handje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet verkeerd, dan neem ik die kutmuziek die ze daar draaien wel op de koop toe.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar eh... vergeten we niet een klein detail?
Oh ja, daar had ik al iets over geschreven, maar heb het maar weer geeditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar eh... vergeten we niet een klein detail?
Er ligt inderdaad een boel zand op het strand, dat mag wel even opgeruimd worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij lijkt nog steeds op die ouwe 'SHUT UP' uit de serie it ain't half hot mumquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Vroeger was zijn bijnaam dus Arie Ribbens. Het wordt tijd dat hij een nieuwe bijnaam krijgt![]()
Game on
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht zelf meer aan Nico Haak, die is net zo actief als hij.
Maar die had wel elastieke benen, toch?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht zelf meer aan Nico Haak, die is net zo actief als hij.
Nee, dat was Foxy Foxtrot, Nico had een Bio-stabil.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar die had wel elastieke benen, toch?
Oh ja, ik haal de uitvoerend artiest en tekst door elkaar. Oh well.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, dat was Foxy Foxtrot, Nico had een Bio-stabil.
Neemt ie er toch nog één? Gewoon even rinkelen met zijn belletje en oma rukt een nieuwe zak aanquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Het nadeel van die zakken chips is dat ze zo snel leeg zijn
[ afbeelding ]
Oma heeft een bank tot haar beschikking, lekker tv kijken terwijl Opa het moet doen met een stoel......Oma heeft dat goed bekekenquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nah, bij nader inzien denk ik niet dat BQ het een goed idee vindt![]()
Dus laat Oop maar fijn bij Oma blijven. Dat ze nog lang en gelukkig mogen zitten in hun makkelijke stoelen.
Btw, waar zit Oma altijd? Heb haar eigenlijk nog nooit zien zitten. Alleen maar af en aan zien draven met eten voor Opa.
oma werkt ook de hele dag dus die heeft dat wel verdiendquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oma heeft een bank tot haar beschikking, lekker tv kijken terwijl Opa het moet doen met een stoel......Oma heeft dat goed bekeken
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:14 schreef pullup het volgende:
[..]
oma werkt ook de hele dag dus die heeft dat wel verdiend
Waarom zoent-ie daar met een bebaarde vent dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oordeel zelf maar
[ afbeelding ]
Hij was al blij dat hij niet de bitch van Bubba was.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom zoent-ie daar met een bebaarde vent dan?
Of was dat in de gevangenis? Ja dan heb je ook niet veel keus hè.
Het is bij Opa gewoon wens->vader.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:53 schreef Margo37 het volgende:
Zal even de voorspelling van Opa der bij zetten: za 29 sep, 20:45 Ajax FC Twente 2-1
Moet er wel ff bij zeggen dat Opa een beetje in de onderste regionen van de poule staat met voorspellen
quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
Is dit die Meneer van Ajax? Wat kijkt 'ie zorgelijk...![]()
[ afbeelding ]
Yup, snel veranderd...is mijn weekend toch lekker langer dan ik dacht...quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:42 schreef pullup het volgende:
Het is zelfs een Zondags-loze Zaterdag dus dan gun ik iedereen en ook de anderen alles
Ik doe met je mee !quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:42 schreef pullup het volgende:
Het is zelfs een Zondags-loze Zaterdag dus dan gun ik iedereen en ook de anderen alles
Ik hoop dat we minimaal twee keer zoveel doelpunten maken als vorig jaar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:10 schreef Toverheks het volgende:
Frank & Ronald de Boer
Vandaag gewerkt aan de laatste details voor de CL wedstrijd AFC Ajax-Real Madrid. We rekenen op een (sfeer)volle! Ajax Amsterdam Arena morgen #erzijnnogkaarten
![]()
![]()
Opaaaaaaaaaaaa we maken ze af morgen hoor die spanjaarden
Hij ziet er zowaar erg tevreden uit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop geniet lekker van zijn biertje
[ afbeelding ]
De Rechtbank is op tv, een stukje nostalgie voor Oop, de goeie ouwe tijd zeg maar..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft zeker een ruimere enkelband van Justitie gekregen.
4 stuks dus, mmm, niet verkeerdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoop dat we minimaal twee keer zoveel doelpunten maken als vorig jaar.
Hij gaat wel steeds meer onderuitgezakt zittenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Ajax - Real Madrid... Oop zit er helemaal klaar voor
[ afbeelding ]
Daaraan zie je meteen dat die stoel speciaal voor hem gemaakt is.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij gaat wel steeds meer onderuitgezakt zitten
Wel spannend hoor. Ik hoop dat AJAX wintquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Ajax - Real Madrid... Oop zit er helemaal klaar voor
[ afbeelding ]
Ik ook, maar voorlopig bakken ze er niet nog veel vanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel spannend hoor. Ik hoop dat AJAX wint
Uiteindelijk gaat hij in de stoel op en verdwijnt tussen de kussens.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daaraan zie je meteen dat die stoel speciaal voor hem gemaakt is.
Oop is nog opvallend mak..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ook, maar voorlopig bakken ze er niet nog veel vanIk kan me voorstellen dat de vloeken op de stream ouderwets in het rond vliegen.
Houdt die vogel zijn kop tijdens de voetbal? Of legt Opa een doek over de kooi?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ook, maar voorlopig bakken ze er niet nog veel vanIk kan me voorstellen dat de vloeken op de stream ouderwets in het rond vliegen.
Zo bijzonder is het niet hoor. Er is zelfs een tv-serie over gemaakt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:48 schreef pullup het volgende:
Ik geloof die bel nog steeds gewoon niet
Inderdaad:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het niet hoor. Er is zelfs een tv-serie over gemaakt.
Bekijk deze YouTube-video
jawel hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad:
Deze video bestaat niet.
Het spijt ons.
Ik doe aan scorebord journalistiekquote:
Die commentator van de NOS is heel grappig. Vanaf het moment dat hij Ajax enorm begint af te kraken bij alles wat ze doen en zo'n beetje bij ieder balcontact, gaan ze beter spelen, scoren ze een keer en daarna nog eens bijna.quote:
Toch grappig, want bij mijn club heet de voetbalbond de KNJB.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Oop is het geen toeval meer: altijd na het spelen van een Europa Cup wedstrijd moet Ajax de daaropvolgende zondag al om 12.30 spelen.
De hele wereld is tegen Ajax!
[ afbeelding ]
En daarom hebben ze vanavond kansloos verloren?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Oop is het geen toeval meer: altijd na het spelen van een Europa Cup wedstrijd moet Ajax de daaropvolgende zondag al om 12.30 spelen.
De hele wereld is tegen Ajax!
[ afbeelding ]
Nee Pullup, da's echte liefde door dik en dun!quote:
Laat hij het zelf pakken, er mankeert hem toch niks aan zijn voorpoten?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Oma gaat zo slapen, maar eerst wil Oop nog een biertje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat hij het zelf pakken, er mankeert hem toch niks aan zijn voorpoten?
Denk dat je de verkeerde quotte Heksje, maar geeft niet hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]en je keek nooit Mootie vertelde je verleden week aan mij, de smoes op ip adres enzo weet je nog, hoe weet jij dan van Oma in de zelfde kamer en dat Opa maar 3 stappen( dus goed geteld ) heb je ze en dan in de keuken dan staat.
![]()
Ik moest je zin 4 keer lezen, maar dat kan je toch ook gewoon op de caps hier zien? Daar hoef je echt de streams iet voor te volgen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]en je keek nooit Mootie vertelde je verleden week aan mij, de smoes op ip adres enzo weet je nog, hoe weet jij dan van Oma in de zelfde kamer en dat Opa maar 3 stappen( dus goed geteld ) heb je ze en dan in de keuken dan staat.
![]()
Ach ze is niet de enige hoor. Het is met Oop's stream precies als vroeger met de Pin Up Club: de kijkcijfers rezen de pan uit, maar als je het vroeg keek er nooit iemand naar.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja Mootie, geef maar toe. Je zit dagenlang gekluisterd aan het scherm naar Opa te kijken.
Dus datquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest je zin 4 keer lezen, maar dat kan je toch ook gewoon op de caps hier zien? Daar hoef je echt de streams iet voor te volgen.
Nou, ik neem aan dat ze maar 1 zitkamer hebben.... tenzij oma opgeborgen zit in de slaapkamer of de logeerkamer. En ik zie de deur van de keuken op de caps. 3 stappen was een wilde gok, het zullen er waarschijnlijk een stuk of 7 zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Neem het op, dan heb je de ganse dag gezellige muziek!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kijk alleen maar om oma te horen zingen.
Goed ideequote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Neem het op, dan heb je de ganse dag gezellige muziek!
Nah.. voor deze ene keer dan, heb ik Oop lastig moeten vallen tijdens een van zijn zeer intensieve Online game-sessies!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
Dineert opa tegenwoordig niet meer?
En mogen 'we' niet meer meegenieten?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah.. voor deze ene keer dan, heb ik Oop lastig moeten vallen tijdens een van zijn zeer intensieve Online game-sessies!
Maar De Oop was zo goed te laten weten dat zijn culinaire genoegen van vanaaf bestond uit twee broodjes kroket...
Ik denk dat Oop gewoon vergeten had zijn stream aan te zetten. Hij moest de kroketjes zelf bakken, dus hij had het erg drukquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En mogen 'we' niet meer meegenieten?
Waar is oma dan? Toch niet ziek he?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat Oop gewoon vergeten had zijn stream aan te zetten. Hij moest de kroketjes zelf bakken, dus hij had het erg druk
Hahaha.. Nee hoor, Oma is vandaag aan het oppassen bij hun kleindochter.:)quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar is oma dan? Toch niet ziek he?
Oh wacht, hij heeft natuurlijk te vaak met de bel gezwaaid, oma is er vandoor . Dag ouwe zei ze![]()
Heeft ze die vogel ook meegenomen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. Nee hoor, Oma is vandaag aan het oppassen bij hun kleindochter.:)
Opa en de stream vergeten? Nah..bestaat niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:19 schreef pullup het volgende:
Multitasking hoort dus niet bij het uitgebreide repertoire aan vaardigheden van die ouwe.
Als er kroketten gebakken moeten worden is het ook logisch dat hij de stream vergeet aan te zetten.
Zo zie je meteen hoe nuttig oma is.
Ik zit al de hele dag te f5-en, maar niks!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik neem aan dat mootie Opa wel even gebeld heeft om te zeggen dat de stream niet aanstond.
Mannen missen nu eenmaal de efficiency die vrouwen eigen isquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:19 schreef pullup het volgende:
Multitasking hoort dus niet bij het uitgebreide repertoire aan vaardigheden van die ouwe.
Als er kroketten gebakken moeten worden is het ook logisch dat hij de stream vergeet aan te zetten.
Zo zie je meteen hoe nuttig oma is.
Op zich is oma blijkbaar nu ook weer niet slim genoeg om hem zonder dat belletje een biertje te komen brengen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mannen missen nu eenmaal de efficiency die vrouwen eigen is
Je hebt je best gedaan, dat is wat telt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zit al de hele dag te f5-en, maar niks!
En hij neemt weer niet op, stalkers liggen nog steeds op de loer.
Stukjes kip. Van eentje die ontploft is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:44 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te zien heeft oma een hele tas vol biefstukken voor hem meegenomen.
Nee hoor, geen biefstuk. Het is een mooie tas, dat vindt Oop ook, maar Oop is meer een man van de inhoud..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:44 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te zien heeft oma een hele tas vol biefstukken voor hem meegenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Zitten er tegenwoordig vitamines in chips? Oh , de paprika natuurlijk !quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo, dat is een gezonde maaltijd voor Opa's doen. Dan hoeft-ie morgenavond voor de vitamines niet ook nog een zak paprikachips leeg te vreten.
Aardappelen zijn zeer rijk aan vitamine Cquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zitten er tegenwoordig vitamines in chips? Oh , de paprika natuurlijk !
Ik denk dat het bellen hem eigenlijk nog meer moeite kost dan dat bier gewoon zelf te halen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop maakt handig gebruik van het gegeven dat Oma weer thuis is
[ afbeelding ]
Haha ja... Oma is aan het rellen vanavondquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:06 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
En die ouwe druipt af en gaat zelf zijn bier halen.
Ik bekeek het systeem even maar het is nog niet echt waterdicht
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha ja... Oma is aan het rellen vanavond
Die komt er wel hoor, let maar op!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:14 schreef pullup het volgende:
Ook Oma kan niet inloggen op Fok! PB.![]()
Hoewel ze verwoede pogingen doet![]()
Alsof elfjes met hun vleugeltjes klapperen, alsof engeltjes met gouden keeltjes de hemel verblijden?quote:
Nog niet maar ze is net thuis en druk met alle geheimen die Fok bevat te doorgronden.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Alsof elfjes met hun vleugeltjes klapperen, alsof engeltjes met gouden keeltjes de hemel verblijden?
Opa is toch dankzij Kopiekut geband door Yvonne?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog niet maar ze is net thuis en druk met alle geheimen die Fok bevat te doorgronden.
Het mooie is dat opa haar met raad en daad en scheld te hulp snelt maar zelf te stom is om gewoon een account aan te maken
Oma is er nog niet en als ze er is zwaai ik ook!quote:
Kopiekut weer..... zeker samenspannend met de soepkip en de zure sloot.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa is toch dankzij Kopiekut geband door Yvonne?
De speciale Yvonne perm ban omdat hij het lef had een snor te hebben waarschijnlijkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa is toch dankzij Kopiekut geband door Yvonne?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Kopiekut weer..... zeker samenspannend met de soepkip en de zure sloot.
Terecht. De enige die op FOK! een snor mag dragen is Yvonne zelf. Haar staat-ie ook het beste.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
De speciale Yvonne perm ban omdat hij het lef had een snor te hebben waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |