AJAX speelt, en daarom heb Opa zijn AJAX shirt aanquote:Op woensdag 26 september 2012 22:45 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
In ieder geval zo lang geleden dat opa in de tussentijd blijkbaar het feyenoord shirt heeft verwisseld voor een ander.
En als opa van shirt heeft kunnen wisselen dan is het echt wel lang geleden
Hij heeft weer wat geleerd van die ellende van vorige keer (quote:Op woensdag 26 september 2012 22:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
AJAX speelt, en daarom heb Opa zijn AJAX shirt aan
Hoe staat AJAX ervoor heksje?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
AJAX speelt, en daarom heb Opa zijn AJAX shirt aan
Top natuurlijkquote:Op woensdag 26 september 2012 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe staat AJAX ervoor heksje?
Opie is een koosnaampje voor Oop, hem gegeven door iedereen die hem liefheeft. dus ook door jou toch?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:55 schreef beequeen het volgende:
Sinds wanneer heet die ouwe Opie? Of is dat de naam uit die serie?
Ik noem hem ook alleen nog maar Opa vanaf nuquote:
Hij is nog steeds bang voor vijandige overnames ?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik kan hier in Noordwijk niet eens op z'n chat komen
Opa zelf heeft daar gelukkig pillen voor.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:00 schreef mootie het volgende:
[..]
En als het nu over Opie gaat voel ik toch een steekje in mijn hart.
"Johan komt terug" las ik onlangs.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is nog steeds bang voor vijandige overnames ?
Ook voor gebroken harten?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa zelf heeft daar gelukkig pillen voor.
Tinkerbellquote:Op woensdag 26 september 2012 23:27 schreef mootie het volgende:
Is dat bij P en W dat gekke mormel wat haar kat de nek omdraaide om er een tas van te maken?
Hmmm, gemist helaas. Als jezelf op een bepaalde manier direct of indirect betrokken bent bij het nieuws valt het wel altijd op hoe slordig de media werken.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:37 schreef pullup het volgende:
Ik zat net die uitzending op ned 2 over die eindeloze Exota affaire te bekijken.
Apart om te zien dat dit soort verhalen over incidenten zo in de loop van 30 jaar vrolijk hun eigen leven gaan leiden.
Marktplaats en optie?quote:Op donderdag 27 september 2012 01:13 schreef Jian het volgende:
Zeg Oop, ik zoek nog een leuke flatscreen, ...... voor weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |