Sluit perfect aan op de discussie uit het vorige topic.quote:
Ging dat over dezelfde opa dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Sluit perfect aan op de discussie uit het vorige topic.
En Toverheks waardeert dit topic met 4 koekhap-smileysquote:Op woensdag 26 september 2012 22:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Sluit perfect aan op de discussie uit het vorige topic.
Daar lees ik altijd mee.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:28 schreef Toverheks het volgende:
Film, Tv & Radio
En voor Mootie een tip, ga daar eens lekker lezen [USA] Sons of Anarchy #5: A promising start! hebben ze een heel topic over s.o.a. misschien dat ze daar jou humor wel snappen
Dat was precies de vraagquote:Op woensdag 26 september 2012 22:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ging dat over dezelfde opa dan?
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Toverheks waardeert dit topic met 4 koekhap-smileys
Bijna de volle vijfquote:Op woensdag 26 september 2012 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Toverheks waardeert dit topic met 4 koekhap-smileys
oh alleen lezen??? ga er eens posten zal ik zo zeggen, en dan net zo onsamenhangend en humorloos als in Opa zijn topic......en moet je weer niet vragen of opa een oorbel in heeft of dat de chats nog lopen??/ vroeg je ook al een paar keer gewoon om *mee* te doen...........ohhh en je kijkt en luistert zeker ook nooit naar Opa hequote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:33 schreef mootie het volgende:
Alle ip-nummers worden toch gechecked? Dan kan iedereen zo zien dat ik inderdaad nooit kijk of luister.
En verder zijn er volgens mij best mensen die me kunnen volgen, zo onsamenhangend ben ik nou ook weer niet.
Tering, leer gvd eens lezen voor je uit je plaat gaat.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:34 schreef Poezewoes het volgende:
Ow is aanname van Mootie begrijp ik
Kap ff met ziektes te smijtenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Tering, leer gvd eens lezen voor je uit je plaat gaat.
* mootie wordt lichtelijk gefrustreerd
En ik zal opa nooit meer opie noemenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:39 schreef mootie het volgende:
Ok dan, ik suggereer dat opa in de bak heeft gezeten en daar doodgemept is, ok?
I take the blame.
in een aflevering van sons of anarchy
Ja, als jij dat niet had gedaan, had ik niet geprobeerd grappig te zijn. Wat weer jammerlijk mislukte.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:40 schreef pullup het volgende:
[..]
En ik zal opa nooit meer opie noemen
de tijd gaat wel erg snel bij jou danquote:Op woensdag 26 september 2012 22:41 schreef pullup het volgende:
Overigens was het direct opgelost doordat ik er meteen naar vroeg dus waarom iedereen na een uur of drie ineens allerlei spoken uit de kast trekt is me een raadsel behalve als het is om te gaan zeiken.
Altijd als je lol hebtquote:Op woensdag 26 september 2012 22:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de tijd gaat wel erg snel bij jou dan
nou dacht al, wat heb ik vanavond toch weer een lol op FOKquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |