Ach ze is niet de enige hoor. Het is met Oop's stream precies als vroeger met de Pin Up Club: de kijkcijfers rezen de pan uit, maar als je het vroeg keek er nooit iemand naar.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja Mootie, geef maar toe. Je zit dagenlang gekluisterd aan het scherm naar Opa te kijken.
Dus datquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest je zin 4 keer lezen, maar dat kan je toch ook gewoon op de caps hier zien? Daar hoef je echt de streams iet voor te volgen.
Nou, ik neem aan dat ze maar 1 zitkamer hebben.... tenzij oma opgeborgen zit in de slaapkamer of de logeerkamer. En ik zie de deur van de keuken op de caps. 3 stappen was een wilde gok, het zullen er waarschijnlijk een stuk of 7 zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]en je keek nooit Mootie vertelde je verleden week aan mij, de smoes op ip adres enzo weet je nog, hoe weet jij dan van Oma in de zelfde kamer en dat Opa maar 3 stappen( dus goed geteld ) heb je ze en dan in de keuken dan staat.
![]()
Neem het op, dan heb je de ganse dag gezellige muziek!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kijk alleen maar om oma te horen zingen.
Goed ideequote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Neem het op, dan heb je de ganse dag gezellige muziek!
Nah.. voor deze ene keer dan, heb ik Oop lastig moeten vallen tijdens een van zijn zeer intensieve Online game-sessies!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
Dineert opa tegenwoordig niet meer?
En mogen 'we' niet meer meegenieten?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah.. voor deze ene keer dan, heb ik Oop lastig moeten vallen tijdens een van zijn zeer intensieve Online game-sessies!
Maar De Oop was zo goed te laten weten dat zijn culinaire genoegen van vanaaf bestond uit twee broodjes kroket...
Ik denk dat Oop gewoon vergeten had zijn stream aan te zetten. Hij moest de kroketjes zelf bakken, dus hij had het erg drukquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En mogen 'we' niet meer meegenieten?
Waar is oma dan? Toch niet ziek he?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat Oop gewoon vergeten had zijn stream aan te zetten. Hij moest de kroketjes zelf bakken, dus hij had het erg druk
Hahaha.. Nee hoor, Oma is vandaag aan het oppassen bij hun kleindochter.:)quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar is oma dan? Toch niet ziek he?
Oh wacht, hij heeft natuurlijk te vaak met de bel gezwaaid, oma is er vandoor . Dag ouwe zei ze![]()
Heeft ze die vogel ook meegenomen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. Nee hoor, Oma is vandaag aan het oppassen bij hun kleindochter.:)
Opa en de stream vergeten? Nah..bestaat niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:19 schreef pullup het volgende:
Multitasking hoort dus niet bij het uitgebreide repertoire aan vaardigheden van die ouwe.
Als er kroketten gebakken moeten worden is het ook logisch dat hij de stream vergeet aan te zetten.
Zo zie je meteen hoe nuttig oma is.
Ik zit al de hele dag te f5-en, maar niks!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik neem aan dat mootie Opa wel even gebeld heeft om te zeggen dat de stream niet aanstond.
Mannen missen nu eenmaal de efficiency die vrouwen eigen isquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:19 schreef pullup het volgende:
Multitasking hoort dus niet bij het uitgebreide repertoire aan vaardigheden van die ouwe.
Als er kroketten gebakken moeten worden is het ook logisch dat hij de stream vergeet aan te zetten.
Zo zie je meteen hoe nuttig oma is.
Op zich is oma blijkbaar nu ook weer niet slim genoeg om hem zonder dat belletje een biertje te komen brengen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mannen missen nu eenmaal de efficiency die vrouwen eigen is
Je hebt je best gedaan, dat is wat telt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zit al de hele dag te f5-en, maar niks!
En hij neemt weer niet op, stalkers liggen nog steeds op de loer.
Stukjes kip. Van eentje die ontploft is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:44 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te zien heeft oma een hele tas vol biefstukken voor hem meegenomen.
Nee hoor, geen biefstuk. Het is een mooie tas, dat vindt Oop ook, maar Oop is meer een man van de inhoud..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:44 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te zien heeft oma een hele tas vol biefstukken voor hem meegenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Zitten er tegenwoordig vitamines in chips? Oh , de paprika natuurlijk !quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo, dat is een gezonde maaltijd voor Opa's doen. Dan hoeft-ie morgenavond voor de vitamines niet ook nog een zak paprikachips leeg te vreten.
Aardappelen zijn zeer rijk aan vitamine Cquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zitten er tegenwoordig vitamines in chips? Oh , de paprika natuurlijk !
Ik denk dat het bellen hem eigenlijk nog meer moeite kost dan dat bier gewoon zelf te halen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop maakt handig gebruik van het gegeven dat Oma weer thuis is
[ afbeelding ]
Haha ja... Oma is aan het rellen vanavondquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:06 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
En die ouwe druipt af en gaat zelf zijn bier halen.
Ik bekeek het systeem even maar het is nog niet echt waterdicht
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha ja... Oma is aan het rellen vanavond
Die komt er wel hoor, let maar op!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:14 schreef pullup het volgende:
Ook Oma kan niet inloggen op Fok! PB.![]()
Hoewel ze verwoede pogingen doet![]()
Alsof elfjes met hun vleugeltjes klapperen, alsof engeltjes met gouden keeltjes de hemel verblijden?quote:
Nog niet maar ze is net thuis en druk met alle geheimen die Fok bevat te doorgronden.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Alsof elfjes met hun vleugeltjes klapperen, alsof engeltjes met gouden keeltjes de hemel verblijden?
Opa is toch dankzij Kopiekut geband door Yvonne?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog niet maar ze is net thuis en druk met alle geheimen die Fok bevat te doorgronden.
Het mooie is dat opa haar met raad en daad en scheld te hulp snelt maar zelf te stom is om gewoon een account aan te maken
Oma is er nog niet en als ze er is zwaai ik ook!quote:
Kopiekut weer..... zeker samenspannend met de soepkip en de zure sloot.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa is toch dankzij Kopiekut geband door Yvonne?
De speciale Yvonne perm ban omdat hij het lef had een snor te hebben waarschijnlijkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa is toch dankzij Kopiekut geband door Yvonne?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Kopiekut weer..... zeker samenspannend met de soepkip en de zure sloot.
Terecht. De enige die op FOK! een snor mag dragen is Yvonne zelf. Haar staat-ie ook het beste.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
De speciale Yvonne perm ban omdat hij het lef had een snor te hebben waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |