Dat valt ook allemaal reuze mee, maar als je zelf niet kan scoren is het natuurlijk veel makkelijker om de schuld bij de ander neer te leggen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd met "arrogante Nederlandse vrouwen" hier op fok? Ik zie dat zelf helemaal niet zo.
Het ligt natuurlijk nooit aan een ander.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:29 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat valt ook allemaal reuze mee, maar als je zelf niet kan scoren is het natuurlijk veel makkelijker om de schuld bij de ander neer te leggen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:32 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
[..]
Het ligt natuurlijk nooit aan een ander.
Het kán aan de ander(en) liggen. Maar als je telkens wordt afgewezen is de kans dat het niet aan de anderen ligt, maar aan jezelf toch een heel stuk hoger..quote:Op donderdag 27 september 2012 14:32 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
[..]
Een paar jaar terug was een vaste aanstelling ook een vereiste, neem aan dat dat nog zo is. En dat is tegenwoordig ook best lastig.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:17 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd is die inkomenseis minimumloon. Niet zo streng toch, als je daar met z'n tweeen van moet leven?
Kun je voorbeelden geven van gebeurtenissen waarin je werd geconfronteerd met de arrogantie van vrouwen?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:32 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
[..]
Hoho, of dit bij mij ook zo is laat ik in het midden dus je hoeft niet voor mij in te gaan vullen. Natuurlijk ligt iets voor een deel bij iemand zelf, dat ontken ik ook niet. Maar een verhaal kent meestal twee kanten: als iemand ook omstandigheden tegen heeft waar hij/zij weinig invloed op heeft, dan ontstaat er toch een situatie van onmacht. Daarom belicht ik die andere kant, en hetgeen wat ik hier zoal aangegeven heb.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:34 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het kán aan de ander(en) liggen. Maar als je telkens wordt afgewezen is de kans dat het niet aan de anderen ligt, maar aan jezelf toch een heel stuk hoger..
Nergens voor nodig, het is immers wel duidelijk zo. Als je aan de lopende band vrouwen versiert ga je immers niet lopen klagen dat de meeste vrouwen zo arrogant zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:47 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
Hoho, of dit bij mij ook zo is laat ik in het midden...
Als je echt geen een chick kan regelen kan je wel gaan lopen huilen dat de andere partij daar ook schuldig aan is, maar zinvol is dat niet. En terecht is het ook al niet.quote:...dus je hoeft niet voor mij in te gaan vullen. Natuurlijk ligt iets voor een deel bij iemand zelf, dat ontken ik ook niet. Maar een verhaal kent meestal twee kanten:
..
Wat voor omstandigheden heb je het nu over?quote:als iemand ook omstandigheden tegen heeft waar hij/zij weinig invloed op heeft, dan ontstaat er toch een situatie van onmacht. Daarom belicht ik die andere kant, en hetgeen wat ik hier zoal aangegeven heb.
Nogmaals, wat je zegt schokt me niet. Dat ene volwassen man echter zo'n niveau van schrijven (en blijkbaar lezen) heeft, vind ik dan wel weer schokkend.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:27 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
[..]
Dat ligt dan echt aan jou. Ik blijf bij wat ik gezegd heb, en voel me alleen maar gesterkt door deze reacties op mijn post. Wat betreft opleiding: spreek voor jezelf dude.
Nee dat blijkt daar helemaal niet uit. Of ik me minderwaardig voel of niet boeit hen totaal niet. Mijn gevoelens hebben exact nul invloed op hun gedrag. Er tegenin gaan helpt ook geen f*ck, want ze zijn toch niet te raken en ze houden toch niet op. In mijn geval is het het beste is om op mezelf te focussen. Ik ga gewoon mijn eigen problemen oplossen en het goede voorbeeld geven.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:58 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je schrijft dat "vrouwen die jou in hun nabijheid tolereren zijn een kleine minderheid". Daaruit blijkt dat jij jezelf ziet als minderwaardig, zelfs (meestal) tot last van die goddelijke schepsels. Deurmatgedrag dus, en er is geen vrouw ter wereld die daar nat van wordt.
Het is altijd een goed idee om aan jezelf te blijven werken, ongeacht of het aan de ander ligt of niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:34 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het kán aan de ander(en) liggen. Maar als je telkens wordt afgewezen is de kans dat het niet aan de anderen ligt, maar aan jezelf toch een heel stuk hoger..
Ik kan je zo een voorbeeld geven, maar ik wacht even op een reactie van Nugter_Neerlands.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:52 schreef DonJames het volgende:
Wat voor omstandigheden heb je het nu over?
In het dagelijks leven in de buurt waar je woont en op plaatsen waar je uitgaat zie en voel je gewoon dat vrouwen in het algemeen een vrij afstandelijke houding hebben. Je merkt gewoon dat veel jongere dames een algemene hekel hebben aan interacties met onbekenden. Het komt misschien ook wel door de vele geile blikken van al die mannen, ik weet niet, maar wanneer ik zonder bedoelingen per ongeluk oogcontact heb merk ik ook, en dat is sowieso al weinig bemoedigend.. In het uitgaansleven merk je ook een bepaalde air van veel dames naar mannen toe in het algemeen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kun je voorbeelden geven van gebeurtenissen waarin je werd geconfronteerd met de arrogantie van vrouwen?
Met die woordkeuze? Dat dacht ik wel! Ik zou het woord "tolereren" nooit zo gebruiken, puur omdat ik vrouwen niet zie als iets wat beter is dan ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:58 schreef Comp_Lex het volgende:
Nee dat blijkt daar helemaal niet uit.
...
Ook daar vergis je je in. Ik ben echt geen pick-up artist die met NLP meisjes m'n bed in hypnotiseert, maar hoe jij je voelt heeft wel degelijk invloed op de partij met wie je communiceert. Je kan de ander echt niet volledig beinvloeden, maar als jij blij bent en je goed voelt over jezelf straal je dat ook uit.quote:Of ik me minderwaardig voel of niet boeit hen totaal niet. Mijn gevoelens hebben exact nul invloed op hun gedrag.
Hangt er helemaal van af hoe je het aanpakt. Als je ze gaat uitschelden gaat dat je niet helpen nee, dat vinden de meeste vrouwen een behoorlijke afknapperquote:Er tegenin gaan helpt ook geen f*ck, want ze zijn toch niet te raken en ze houden toch niet op.
Dat is zeker waar.quote:In mijn geval is het het beste is om op mezelf te focussen. Ik ga gewoon mijn eigen problemen oplossen en het goede voorbeeld geven.
...
Het is altijd een goed idee om aan jezelf te blijven werken, ongeacht of het aan de ander ligt of niet.
Nou, dan is dat toch hartstikke mooi voor je?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:08 schreef DonJames het volgende:
[..]
Met die woordkeuze? Dat dacht ik wel! Ik zou het woord "tolereren" nooit zo gebruiken, puur omdat ik vrouwen niet zie als iets wat beter is dan ik.
Ok. Ik vind van niet, maar ik respecteer je mening.quote:Ook daar vergis je je in.
Ik vind arrogantie een afknapper.quote:Hangt er helemaal van af hoe je het aanpakt. Als je ze gaat uitschelden gaat dat je niet helpen nee, dat vinden de meeste vrouwen een behoorlijke afknapper
Dat de man/vrouw verhoudingen in Nederland scheef liggen, en dat dit fenomeen het moeilijker maakt voor iemand die minder makkelijk is in versieren.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:52 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, het is immers wel duidelijk zo. Als je aan de lopende band vrouwen versiert ga je immers niet lopen klagen dat de meeste vrouwen zo arrogant zijn.
[..]
Als je echt geen een chick kan regelen kan je wel gaan lopen huilen dat de andere partij daar ook schuldig aan is, maar zinvol is dat niet. En terecht is het ook al niet.
[..]
Wat voor omstandigheden heb je het nu over?
Je probeert mij af te leiden door te trollen dus doe dat even lekker ergens anders s.v.p.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:52 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Nogmaals, wat je zegt schokt me niet. Dat ene volwassen man echter zo'n niveau van schrijven (en blijkbaar lezen) heeft, vind ik dan wel weer schokkend.
dat is geen mening hoor, het is een feit dat mensen reageren op hoe een ander zich voelt (en daardoor gedraagt) als ik me goed voel, krijg ik (als vrouw) ook meer aandacht tijdens t stappen dan wanneer ik me rot voel en liever thuis zou zitten oid)quote:Op donderdag 27 september 2012 15:14 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
Ok. Ik vind van niet, maar ik respecteer je mening.
[..]
Dit is eindelijk een beetje begrijpelijk! Kun je nog wat nader toelichten waarin hem die scheefheid zit?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:16 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
[..]
Dat de man/vrouw verhoudingen in Nederland scheef liggen, en dat dit fenomeen het wat moeilijker maakt voor iemand die minder makkelijk is in het versieren.Lezen!
Op welke manier liggen die scheef?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:16 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
Dat de man/vrouw verhoudingen in Nederland scheef liggen, en dat dit fenomeen het moeilijker maakt voor iemand die minder makkelijk is in versieren.
Het was een normale vraag. Reageer je ook zo geprikkeld op vrouwen wanneer ze je een antwoord geven dat niet lijkt op "oh, ja, lekker ding, ik ken je pas 5 seconden maar ik ben nu al helemaal verliefd op je!"?quote:Lezen!
Dat dus. Non-verbale communicatie maakt het grootste deel uit van de totale communicatie, en een behoorlijk deel daarvan heb je zelf maar zeer beperkt invloed op (al valt e.e.a. wel te trainen).quote:Op donderdag 27 september 2012 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat is geen mening hoor, het is een feit dat mensen reageren op hoe een ander zich voelt (en daardoor gedraagt)
...
Ik denk dat hij bedoelt dat vrouwen tegenwoordig veel zelfstandiger zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:21 schreef DonJames het volgende:
Op welke manier liggen die scheef?
Dat wil ik je met genoegen aantonen.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit is eindelijk een beetje begrijpelijk! Kun je nog wat nader toelichten waarin hem die scheefheid zit?
Nou, dat mag het probleem niet zijn. Het ontloopt elkaar amper.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:28 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
[..]
Dat wil ik je met genoegen aantonen.
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)tra/piramide-fx.html
Vrouwen versus mannenoverschot aanklikken en met het pijltje van onder naar boven. Je zult zien.
Er zit bijna geen verschil in, zo rond de 0,98. En hiermee wil je aantonen dat de verhoudingen scheef liggen en dat als gevolg daarvan de vrouwen arrogant zijn? Omdat er achter elke vrouw (theoretisch) 1,02 man achter haar kont aanloopt?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:28 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
[..]
Dat wil ik je met genoegen aantonen.
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)tra/piramide-fx.html
Vrouwen versus mannenoverschot aanklikken en met het pijltje van onder naar boven. Je zult zien.
Nou.... vooral onder de 30 jaar zijn er significant minder vrouwen dan mannen. Dit houd in dat er duizenden mannen geen vrouw kunnen krijgen. Niet zo raar dan om ze uit het buitenland te halen toch?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, dat mag het probleem niet zijn. Het ontloopt elkaar amper.
Die gevolgtrekking maak je wel heel gemakkelijk. Je vergeet voor het gemak maar even dat er ook mensen met een andere seksuele voorkeur zijn en dat er een groep is die gewenst zonder relatie is.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:36 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nou.... vooral onder de 30 jaar zijn er significant minder vrouwen dan mannen. Dit houd in dat er duizenden mannen geen vrouw kunnen krijgen. Niet zo raar dan om ze uit het buitenland te halen toch?
Nou.... aangezien wij een cultuur hebben waarbij we onze partners meestal voor onszelf willen houden betekend dit dat er mannen zijn die geen partner kunnen vinden. Dat is natuurlijk wel een probleem voor die mensen.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:33 schreef DonJames het volgende:
Er zit bijna geen verschil in, zo rond de 0,98. En hiermee wil je aantonen dat de verhoudingen scheef liggen en dat als gevolg daarvan de vrouwen arrogant zijn? Omdat er achter elke vrouw (theoretisch) 1,02 man achter haar kont aanloopt?
Natuurlijk niet, maar het hangt zo enorm af van waar je woont. In Amsterdam is er juist een vrouwen overschot, dus de oplossing voor Nugter zou vrij simpel kunnen zijn...quote:Op donderdag 27 september 2012 15:36 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nou.... vooral onder de 30 jaar zijn er significant minder vrouwen dan mannen. Dit houd in dat er duizenden mannen geen vrouw kunnen krijgen. Niet zo raar dan om ze uit het buitenland te halen toch?
Homoseksuelen hebben het inderdaad nog een stuk moeilijker t.o.v. heteroseksuelen.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die gevolgtrekking maak je wel heel gemakkelijk. Je vergeet voor het gemak maar even dat er ook mensen met een andere seksuele voorkeur zijn en dat er een groep is die gewenst zonder relatie is.
Alleen maar voor de bottom 2% dus.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:38 schreef xenobinol het volgende:
Nou.... aangezien wij een cultuur hebben waarbij we onze partners meestal voor onszelf willen houden betekend dit dat er mannen zijn die geen partner kunnen vinden. Dat is natuurlijk wel een probleem voor die mensen.
Uit evolutionair oogpunt is het dus wel prima dat de bottom 2% zich niet kan voortplanten.quote:En uit evolutionair oogpunt is het kwalijk dat ook de domme en lelijke vrouwen alsnog een partner kunnen vinden en zich voort kunnen planten
Amstersdam en Utrecht moeten vol zitten met vrijgezellen vrouwen als ik de datingsites moet gelovenquote:Op donderdag 27 september 2012 15:38 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar het hangt zo enorm af van waar je woont. In Amsterdam is er juist een vrouwen overschot, dus de oplossing voor Nugter zou vrij simpel kunnen zijn...
Punt is dat zelfs de meest lelijke en onnozele vrouwen zich dus wel kunnen voortplanten omdat er altijd wel een minderwaardig mannelijk exemplaar te vinden is die zaad ergens wenst te dumpen.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:41 schreef DonJames het volgende:
Uit evolutionair oogpunt is het dus wel prima dat de bottom 2% zich niet kan voortplanten.
Nog even mijn reactie: dat veel vrouwen zelfstandiger zijn gaat heel goed samen met het feit dat ze het tegenwoordig maar al te gemakkelijk hebben in partnerkeuze en dat ze vaak ook geen man nodig hebben. Dat is natuurlijk hun goedrecht, maar het veroorzaakt gedeeltelijk wel, zij het op subtiele wijze, die geëmancipeerde klotesfeer van tegenwoordig, denk ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:26 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat vrouwen tegenwoordig veel zelfstandiger zijn.
Dat maakt het voor een vrouw makkelijker om haar eigen keuzes te maken en te bepalen wat ze wel of niet wil (alsof er vrouwen zijn die weten wat ze werkelijk willen).
Dat is niet mijn ervaring. Ongeacht hoe ik mij voelde werd ik (bijna) elke dag "afgewezen". Ze kunnen zich gewoon niet fatsoenlijk gedragen.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is geen mening hoor, het is een feit dat mensen reageren op hoe een ander zich voelt (en daardoor gedraagt) als ik me goed voel, krijg ik (als vrouw) ook meer aandacht tijdens t stappen dan wanneer ik me rot voel en liever thuis zou zitten oid)
Dat is niet mijn ervaring.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:23 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat dus. Non-verbale communicatie maakt het grootste deel uit van de totale communicatie, en een behoorlijk deel daarvan heb je zelf maar zeer beperkt invloed op (al valt e.e.a. wel te trainen).
Dat is niet hetzelfde als arrogantie. Vrouwen mogen gerust zelfstandig zijn als ze dat willen. Daar heb ik helemaal geen moeite mee. Waar ik meer moeite mee heb is dat veel vrouwen niet eens gewoon vriendschappelijk met een man om willen gaan.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:26 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat vrouwen tegenwoordig veel zelfstandiger zijn.
Dat maakt het voor een vrouw makkelijker om haar eigen keuzes te maken en te bepalen wat ze wel of niet wil (alsof er vrouwen zijn die weten wat ze werkelijk willen).
Ze staan anders in hun partnerkeuze omdat ze financieel vaak niet afhankelijk zijn van een man.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:51 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
[..]
Nog even mijn reactie: dat veel vrouwen zelfstandiger zijn gaat heel goed samen met het feit dat ze het tegenwoordig maar al te gemakkelijk hebben in partnerkeuze en dat ze vaak ook geen man nodig hebben. Dat is natuurlijk hun goedrecht, maar het veroorzaakt gedeeltelijk wel, zij het op subtiele wijze, die geëmancipeerde klotesfeer van tegenwoordig, denk ik.
Een vrouw die financieel afhankelijk is, vind ik sowieso niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze staan anders in hun partnerkeuze omdat ze financieel vaak niet afhankelijk zijn van een man.
Dat jij dat voelt als een 'geëmancipeerde klotesfeer' is dan wel weer jammer. Je kunt ook een beetje meebewegen met de moderne tijd.
Ik ook niet. Ik houd ook van sterke, zelfstandige vrouwen. Ik wil bijvoorbeeld dat mijn vriendin gewoon in staat is om kritiek te uiten op mijn voorkomen en op mijn doen en laten. Dat vind ik prettig. "An overly attached girlfriend" vind ik maar niks.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:04 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Een vrouw die financieel afhankelijk is, vind ik sowieso niet aantrekkelijk.
Op welke manier gedroegen ze zich niet fatsoenlijk dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:55 schreef Comp_Lex het volgende:
Dat is niet mijn ervaring. Ongeacht hoe ik mij voelde werd ik (bijna) elke dag "afgewezen". Ze kunnen zich gewoon niet fatsoenlijk gedragen.
Zeg eens eerlijk: wil je vriendschap met zo'n vrouw, of wil je liever met haar naar bed? Met welke intentie benader je haar? Vriendschap veinzen om op die manier proberen in haar broekje te komen vind ik niet echt eerlijk, maar het zou natuurlijk kunnen dat je echt alleen maar op zoek bent naar vriendschap.quote:...
Dat is niet hetzelfde als arrogantie. Vrouwen mogen gerust zelfstandig zijn als ze dat willen. Daar heb ik helemaal geen moeite mee. Waar ik meer moeite mee heb is dat veel vrouwen niet eens gewoon vriendschappelijk met een man om willen gaan.
...
Allesbehalve vriendschappelijk. Dat ze je gewoon echt niet moeten en dat ze er alles aan doen om je plezier te verzieken. Het maakt niet uit of je nou wel of niet iets gedaan hebt.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:23 schreef DonJames het volgende:
[..]
Op welke manier gedroegen ze zich niet fatsoenlijk dan?
Overigens, als je nogal onzeker bent straal je dat uit. Ook als je een dag vrolijk bent.
Met dat soort vrouwen wil ik het eerste. Met normale zelfstandige vrouwen wil ik het laatste.quote:Zeg eens eerlijk: wil je vriendschap met zo'n vrouw, of wil je liever met haar naar bed? Met welke intentie benader je haar? Vriendschap veinzen om op die manier proberen in haar broekje te komen vind ik niet echt eerlijk, maar het zou natuurlijk kunnen dat je echt alleen maar op zoek bent naar vriendschap.
Daar ga je de fout in, je moet met ALLE vrouwen naar bed willen.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:41 schreef Comp_Lex het volgende:
Met dat soort vrouwen wil ik het eerste. Met normale zelfstandige vrouwen wil ik het laatste.
In principe eens, maar je voelt je nu eenmaal op de plaats aangewezen waar je woont. Immers heb je hier je familie en contacten zitten en moet je daar helemaal opnieuw beginnen. Je moet dan ook telkens heen en weer reizen naar je oude woonplaats. In Amsterdan en Utrecht liggen de verhoudingen inderdaad wat beter omdat daar veel jonge vrouwelijke studenten zitten. Alleen heb ik zelf niet echt zo gemerkt dat op de plaatsen waar ik in Amsterdam kom de dames erg toeschietelijk zijn t.o.v. in mijn woonplaats. Dus om daarvoor naar A.dam te verhuizen lijkt me dus weer een tikje te ver gaan maar jouw suggestie blijft uiteraard goed.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:38 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar het hangt zo enorm af van waar je woont. In Amsterdam is er juist een vrouwen overschot, dus de oplossing voor Nugter zou vrij simpel kunnen zijn...
Dat ''meebewegen'' is dan weer een probleem dat bij mij ligt. Het is jammer dat het op deze manier vrijwel van een kant komt.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze staan anders in hun partnerkeuze omdat ze financieel vaak niet afhankelijk zijn van een man.
Dat jij dat voelt als een 'geëmancipeerde klotesfeer' is dan wel weer jammer. Je kunt ook een beetje meebewegen met de moderne tijd.
dat klinkt mij niet normaal in de oren hoor..quote:Op donderdag 27 september 2012 16:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Allesbehalve vriendschappelijk. Dat ze je gewoon echt niet moeten en dat ze er alles aan doen om je plezier te verzieken. Het maakt niet uit of je nou wel of niet iets gedaan hebt.
[..]
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Daar ga je de fout in, je moet met ALLE vrouwen naar bed willen.
Ik was er natuurlijk niet bij, maar was dat nou echt wel zo of is het slechts perceptie? Ik dacht vroeger ook altijd dat iedereen me nawees op straat, en dat als iemand in m'n buurt lachte dat ze me dan aan het uitlachen waren. Nu weet ik dat dat niet zo is. Verder, hoe is je timing? Als 2 vrouwen druk en serieus met elkaar in gesprek zijn, en je onderbreekt ze op dat moment met een "hoi kom je hier vaker/heb je een vuurtje/etc", dan reageren ze inderdaad meestal niet vriendelijk. En er bestaan natuurlijk ook echte feeksen, maar het zou raar zijn als jij die nou net telkens treft.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:41 schreef Comp_Lex het volgende:
Allesbehalve vriendschappelijk. Dat ze je gewoon echt niet moeten en dat ze er alles aan doen om je plezier te verzieken. Het maakt niet uit of je nou wel of niet iets gedaan hebt.
Met vrouwen die jou als shit behandelen? Waarom zou je dat willen?quote:Met dat soort vrouwen wil ik het eerste.
Goed. Communiceer dat dan ook.quote:Met normale zelfstandige vrouwen wil ik het laatste.
Nee, dank jequote:Op donderdag 27 september 2012 16:43 schreef Weissman het volgende:
Daar ga je de fout in, je moet met ALLE vrouwen naar bed willen.
Dit topic gaat ook over waarom buitenlandse vrouwen meer in trek zijn dan Nederlandse vrouwen. Ik ben er van overtuigd dat veel Nederlandse vrouwen het er ook gewoon naar maken.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klinkt mij niet normaal in de oren hoor..
Het laatste was bij mij het geval. Ik ben tegenwoordig in goed gezelschap.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:55 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik was er natuurlijk niet bij, maar was dat nou echt wel zo of is het slechts perceptie? Ik dacht vroeger ook altijd dat iedereen me nawees op straat, en dat als iemand in m'n buurt lachte dat ze me dan aan het uitlachen waren. Nu weet ik dat dat niet zo is. Verder, hoe is je timing? Als 2 vrouwen druk en serieus met elkaar in gesprek zijn, en je onderbreekt ze op dat moment met een "hoi kom je hier vaker/heb je een vuurtje/etc", dan reageren ze inderdaad meestal niet vriendelijk. En er bestaan natuurlijk ook echte feeksen, maar het zou raar zijn als jij die nou net telkens treft.
Ik hoef ze niet perse te kennen, maar een vriendelijke behandeling zou wel leuk zijn.quote:Met vrouwen die jou als shit behandelen? Waarom zou je dat willen?
Dat gaat lastig tegenwoordig. De meeste vrouwen van onze generatie zijn al bezet. Het is tegenwoordig zoeken naar een naald in een hooiberg. Ik heb het "laaghangend fruit"-boot gemist.quote:Goed. Communiceer dat dan ook.
Ja, hoor.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Absurde aantijging, derhalve verworpen.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:48 schreef Comp_Lex het volgende:
Dat gaat lastig tegenwoordig. De meeste vrouwen van onze generatie zijn al bezet. Het is tegenwoordig zoeken naar een naald in een hooiberg. Ik heb het "laaghangend fruit"-boot gemist.
Vaak vallen ze af, zeg je. Maar er zijn er vast die wel aan je beeld voldoen. Ik vind ook niet alle Nederlandse mannen yummie of interessant, maar dat boeit me totaal niet. Ik hoef er toch maar één.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hmm mijn gebrek aan aantrekkingskracht zit hem grotendeels in de uiterlijke kenmerken van de nederlandse vrouw. Neem alleen al de gemiddelde maten van maat 40, 1.75 en tieten rond een D. En ze hebben geen vrouwelijke manier van kleden. Dat is vrij objectief vast te stellen. Dan ben ik al klaar. Qua innerlijk? Dan zijn Nederlandse vrouwen hartstikke leuk, over het algemeen hoogopgeleid en ontwikkeld, maar ook daar zitten je rotte appels tussen.
Uiterlijk is voor mij gewoon belangrijk en dan vallen NL dames gewoon vaak af. Meer dan dat is het voor mij ook niet echt.
Ik weet niet. Ik ken ook veel buitenlandse vrouwen (hier in Nederland), echt anders zijn ze niet in mijn beleving op Chinezen na, die zijn raarquote:Op donderdag 27 september 2012 17:48 schreef Comp_Lex het volgende:
Dit topic gaat ook over waarom buitenlandse vrouwen meer in trek zijn dan Nederlandse vrouwen. Ik ben er van overtuigd dat veel Nederlandse vrouwen het er ook gewoon naar maken.
Goed zo.quote:Het laatste was bij mij het geval. Ik ben tegenwoordig in goed gezelschap.
Eens, maar sommige personen zijn gewoon niet leuk. Hun probleem, niet het mijne.quote:Ik hoef ze niet perse te kennen, maar een vriendelijke behandeling zou wel leuk zijn.
Hier in Amsterdam zijn er nog genoegquote:Dat gaat lastig tegenwoordig. De meeste vrouwen van onze generatie zijn al bezet. Het is tegenwoordig zoeken naar een naald in een hooiberg. Ik heb het "laaghangend fruit"-boot gemist.
Ik ben van plan om naar de Randstad te verhuizen. Wanneer weet ik nog niet precies, maar ik probeer zeker daar een toekomst op te bouwen. Genoeg over mij maar weer denk ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:55 schreef DonJames het volgende:
Hier in Amsterdam zijn er nog genoeg
Als je de buitenlandse dames bedoelt van de grote immigranten groepen in NL die hier op zijn gegroeid of bijna hun hele leven zich hier ontwikkeld hebben, dan zit daar inderdaad weinig verschil in op wat culturele verplichtingen na dan.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:55 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik ken ook veel buitenlandse vrouwen (hier in Nederland), echt anders zijn ze niet in mijn beleving op Chinezen na, die zijn raar
[..]
Goed zo.
ze zijn niet 'meer' in trek. De meeste Nl mannen hebben nog altijd gewoon een Nl vrouw en willen dat ook gewoon/ zijn er blij mee.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dit topic gaat ook over waarom buitenlandse vrouwen meer in trek zijn dan Nederlandse vrouwen. Ik ben er van overtuigd dat veel Nederlandse vrouwen het er ook gewoon naar maken.
[..]
Het is lastig er een te vinden, niet onmogelijk. Maar de spoeling is heel erg dun. Het makkelijkst heb je het in NL als je op een blondje, net even mollig, grote tieten valt. Dan is Nederland de hemel.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vaak vallen ze af, zeg je. Maar er zijn er vast die wel aan je beeld voldoen. Ik vind ook niet alle Nederlandse mannen yummie of interessant, maar dat boeit me totaal niet. Ik hoef er toch maar één.
Dan doe je maar een beetje je best. Niet zo zeuren, hoor. Dat brengt de Nederlandse mannen maar weer imagoschade toe.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het is lastig er een te vinden, niet onmogelijk. Maar de spoeling is heel erg dun. Het makkelijkst heb je het in NL als je op een blondje, net even mollig, grote tieten valt. Dan is Nederland de hemel.
Nog wel, dat wordt ook met de tijd minder.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze zijn niet 'meer' in trek. De meeste Nl mannen hebben nog altijd gewoon een Nl vrouw en willen dat ook gewoon/ zijn er blij mee.
Mooi! Emigratie, immigratie en een leuke smeltkroes. Ik ben helemaal voor!quote:Op donderdag 27 september 2012 19:39 schreef Xingu het volgende:
[..]
Nog wel, dat wordt ook met de tijd minder.
Aan het aantal echtscheidingen te zien de afgelopen decennia, icm met de scheefgroei van emancipatie, de daaruit ontstaande mentaliteit en houding van de doorsnee vrouw hier in NL, is dat 'blije' zoals je het benoemd slechts een wassen neus en begint het meer en meer weg te ebben.
denk dat at wel meevalt.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:39 schreef Xingu het volgende:
[..]
Aan het aantal echtscheidingen te zien de afgelopen decennia, icm met de scheefgroei van emancipatie, de daaruit ontstaande mentaliteit en houding van de doorsnee vrouw hier in NL, is dat 'blije' zoals je het benoemd slechts een wassen neus en begint het meer en meer weg te ebben.
Met beperkt aanbod zijn dit soort vrouwen teveel in trek. Alles waar te voor staat he...quote:Op donderdag 27 september 2012 19:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan doe je maar een beetje je best. Niet zo zeuren, hoor. Dat brengt de Nederlandse mannen maar weer imagoschade toe.
Volgens mij ligt het niet aan mij, want ik kom nu opeens meiden tegen die wel normaal tegen me doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze zijn niet 'meer' in trek. De meeste Nl mannen hebben nog altijd gewoon een Nl vrouw en willen dat ook gewoon/ zijn er blij mee.
Verder os het niet normaal/standaard dat vrouwen zo vijandig zijn, Nl vrouwen ook niet. Echt niet, dus dat heeft wellicht iets met jou zelf te maken.
Waarom nu opeens wel, dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het niet aan mij, want ik kom nu opeens meiden tegen die wel normaal tegen me doen.
en nu zit je in het buitenland?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het niet aan mij, want ik kom nu opeens meiden tegen die wel normaal tegen me doen.
Ik heb geen flauw idee.quote:
Nee, ik woon in Nederland.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en nu zit je in het buitenland?
Misschien ligt het dan wel aan jou, in positieve zin.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee.
[..]
Nee, ik woon in Nederland.
Voor mijn gevoel behoren ze nog tot een kleine club. Wellicht zullen ze in de toekomst bij een grotere club horen.
Zou het niet toch wat met de verwaande mentaliteit van de NL dames te maken hebben? zo snel zie je de meesten uiteindelijk ook niet meer aan een partner komen achteraf. tenzij de man in kwestie een aardig vermogen heeft.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
denk dat at wel meevalt.![]()
Overigens praat je erg denigrerend en kan ik me voorstellen dat vrouwen daar niet van gediend zijn. Ja, de meeste Nl mannen die een Nl vrouw hebben, zijn gewoon blij met haar en niet 'blij'
(80% van de scheidingen wordt aangevraagd door de vrouw kennelijkniet dat dat nou goed is, maar om aan te geven dat et meestal niet de man is die genoeg heeft van zijn Nl vrouw)
is er dan niet gewoon iets veranderd in jou? Je houding, je zelfvertrouwen, weet ik t. Het zijn dan iig niet 'de Nederlandse vrouwen' want die doen nu ineens wel aardig tegen jequote:Op donderdag 27 september 2012 19:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee.
[..]
Nee, ik woon in Nederland.
Voor mijn gevoel behoren ze nog tot een kleine club. Wellicht zullen ze in de toekomst bij een grotere club horen.
zo valt mij op dat in het Noorden meer mensen met blauwe ogen of rood haar wonen dan in het Zuiden.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
Overigens valt mij wel altijd op dat de vrouwen in mijn leeftijdscategorie en de stad waar ik woon beduidend minder mooi zijn dan buiten die stad. ( Amsterdam)
Het valt mij ook op dat verder naar het noorden, waar mijn ouders, wonen vrouwen weer erg lang zijn.
maar goed, staven kan ik dat ook niet.
ja, het ligt altijd aan de vrouwenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:54 schreef Xingu het volgende:
[..]
Zou het niet toch wat met de verwaande mentaliteit van de NL dames te maken hebben? zo snel zie je de meesten uiteindelijk ook niet meer aan een partner komen achteraf. tenzij de man in kwestie een aardig vermogen heeft.
Wow! meen je dat nou, chapeau.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Niet altijd, vaak wel.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, het ligt altijd aan de vrouwen
Percentage echtscheidingen in Nederland is gemiddeld (of zelfs iets lager) vergeleken met de rest van Europa. En geen idee wat je met 'scheefgroei van de emancipatie' bedoeld, maar die is niet bepaald vergevorderd hier. Zou het toch niet allemaal een beetje aan jouw perceptie kunnen liggen in plaats van aan de vrouwen?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:39 schreef Xingu het volgende:
[..]
Apart van dat hij het nodig vindt om op mij te lopen schelden ben ik het wel deels met hem eens. Met scheefgroei van de emancipatie dacht ik dat er zoiets als het volgende bedoeld werd (meen ik gelezen te hebben): Mannen worden meer vrouw, als in ze werken fulltime en helpen daarnaast mee in het huishouden. Vrouwen werken parttime en willen daarnaast lekker lui zijn. (of zoiets)quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:14 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Percentage echtscheidingen in Nederland is gemiddeld (of zelfs iets lager) vergeleken met de rest van Europa. En geen idee wat je met 'scheefgroei van de emancipatie' bedoeld, maar die is niet bepaald vergevorderd hier. Zou het toch niet allemaal een beetje aan jouw perceptie kunnen liggen in plaats van aan de vrouwen?
Behalve dat vrouwen in Nederland relatief veel parttime werken, heb je bronnen om te ondersteunen dat mannen hier meer in het huishouden doen dan buitenlandse mannen en Nederlandse vrouwen minder dan buitenlandse vrouwen? Overigens vind ik 'helpen in het huishouden' niet 'meer vrouw worden'. Die stofzuiger breekt echt je testosteron niet af hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:19 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Apart van dat hij het nodig vindt om op mij te lopen schelden ben ik het wel deels met hem eens. Met scheefgroei van de emancipatie dacht ik dat er zoiets als het volgende bedoeld werd (meen ik gelezen te hebben): Mannen worden meer vrouw, als in ze werken fulltime en helpen daarnaast mee in het huishouden. Vrouwen werken parttime en willen daarnaast lekker lui zijn. (of zoiets)
Ik had het ook maar ergens gelezenquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:37 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Behalve dat vrouwen in Nederland relatief veel parttime werken, heb je bronnen om te ondersteunen dat mannen hier meer in het huishouden doen dan buitenlandse mannen en Nederlandse vrouwen minder dan buitenlandse vrouwen? Overigens vind ik 'helpen in het huishouden' niet 'meer vrouw worden'. Die stofzuiger breekt echt je testosteron niet af hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Edit van zarGon: Lief zijn. -
[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2012 16:18:54 ]
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:37 schreef Anyanka het volgende:
Die stofzuiger breekt echt je testosteron niet af hoor.
http://www.nu.nl/lifestyl(...)t-in-huishouden.htmlquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:37 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Behalve dat vrouwen in Nederland relatief veel parttime werken, heb je bronnen om te ondersteunen dat mannen hier meer in het huishouden doen dan buitenlandse mannen en Nederlandse vrouwen minder dan buitenlandse vrouwen? Overigens vind ik 'helpen in het huishouden' niet 'meer vrouw worden'. Die stofzuiger breekt echt je testosteron niet af hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door dawg op 28-09-2012 16:33:44 ]
Ik ga niet offtopic, ik probeer het juist te voorkomen dat comp_lex zijn wanhoop uitstort in dit topic.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:16 schreef zarGon het volgende:
Even doorgenomen.
Xingu en Comp_Lex, niet off-topic gaan door het op jezelf te betrekken. Weissman, lief zijn!\
On-topic weer, vanaf hier!
Veel mannen/jongens worden toch opgevoed met veelal mannelijke dingen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:37 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Als die verschillen zo absoluut en biologisch zijn, waar komen die feministische golven dan überhaupt vandaan? Leuk stuk trouwens over emancipatie en evolutiepsychologie: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)uwen-hetzelfde.dhtmlquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:28 schreef Xingu het volgende:
[..]
Veel mannen/jongens worden toch opgevoed met veelal mannelijke dingen.
Het begint al met de autootjes, soldaatjes, computer games, vechtfilms, vechtsport, daarnaast zien ze ook de man en vrouw (in het huishouden vaak) de traditionele taken doen.
Het zit er zowel ingebakken als aangeleerd, de kijk op bepaalde dingen.
Door een golf van feminisme in het verleden probeert men de verschillen die biologisch gezien altijd al aanwezig waren tussen de seksen te vervagen,met veel problemen en irritaties tot gevolg.
Vrouwen zullen nooit maar dan ook nooit gelijkwaardig zijn en staan aan de man in bepaalde facetten puur om vanouds biologische redenen.
Vergeleken met racisme is dit niet uit te bannen, aangezien racisme vaak is aangeleerd en verschillen tussen de seksen zo oud als de mensheid is.
Het kwam er ietwat zwart/wit uit, de feministische golven zijn natuurlijk ontstaan doordat de vrouw vaak geeneens de kans kreeg om zich op andere vlakken te begeven als simpelweg huishoudelijke taken en het breien van kleding.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:27 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Als die verschillen zo absoluut en biologisch zijn, waar komen die feministische golven dan überhaupt vandaan? Leuk stuk trouwens over emancipatie en evolutiepsychologie: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)uwen-hetzelfde.dhtml
Bovendien heb ik niet het idee dat er tegenwoordig daadwerkelijk meer problemen en irritaties zijn. Ik vind het een beetje hetzelfde als klagen over 'de jeugd van tegenwoordig', dat doet men ook al sinds weet-ik-niet-hoeveel voor Christus.
Maar wat houdt die houding/mentaliteit dan concreet in? Wat heb jij persoonlijk meegemaakt op dit gebied?quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:19 schreef Xingu het volgende:
[..]
Het kwam er ietwat zwart/wit uit, de feministische golven zijn natuurlijk ontstaan doordat de vrouw vaak geeneens de kans kreeg om zich op andere vlakken te begeven als simpelweg huishoudelijke taken en het breien van kleding.
Ik ben het er dan wel mee eens dat vrouwen de kans moeten krijgen om een beroep of iets anders te doen waarin ze zichzelf het meest thuis voelen. Dat is geen probleem en ook zeer terecht en humaan.![]()
Hetgeen me dan wel stoort uit ervaring is de veelal voorkomende houding en mentaliteit van de meeste meiden in NL,
Ah, dus vrouwen moeten eeuwig dankbaar zijn voor de kansen die ze van de mannen hebben gekregen?!quote:Men moet wel ten alle tijden beseffen, dat de man hen de mogelijkheden heeft gegeven om zich te kunnen ontplooien op andere gebieden als vanouds.
Wat gaat er nou precies zo krom in Nederland? Vrouwen verdienen nog steeds minder en doen nog steeds veel meer in het huishouden dan mannen. Zoveel is er niet veranderd in de afgelopen decennia.quote:Op de kromme wijze zoals het tegenwoordig in NL al een aantal decennia lang gaat kan nooit de bedoeling zijn geweest.
De vrouw is over het algemeen niet in dezelfde dingen goed als een man, maar sommige vrouwen hebben juist wel mannentalenten en andersom. Generaliseren is dodelijk op dit soort gebieden. De gemiddelde man/vrouw bestaat niet en daarom zijn gelijke kansen zo belangrijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:28 schreef Xingu het volgende:
[..]
Veel mannen/jongens worden toch opgevoed met veelal mannelijke dingen.
Het begint al met de autootjes, soldaatjes, computer games, vechtfilms, vechtsport, daarnaast zien ze ook de man en vrouw (in het huishouden vaak) de traditionele taken doen.
Het zit er zowel ingebakken als aangeleerd, de kijk op bepaalde dingen.
Door een golf van feminisme in het verleden probeert men de verschillen die biologisch gezien altijd al aanwezig waren tussen de seksen te vervagen,met veel problemen en irritaties tot gevolg.
Vrouwen zullen nooit maar dan ook nooit gelijkwaardig zijn en staan aan de man in bepaalde facetten puur om vanouds biologische redenen.
Vergeleken met racisme is dit niet uit te bannen, aangezien racisme vaak is aangeleerd en verschillen tussen de seksen zo oud als de mensheid is.
Wijzen veel vrouwen jou af in Nederland?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:09 schreef Toxinus het volgende:
Na een tijd weer eens uit te zijn geweest, vielen me van het weekend de negatieve trekken en kanten weer zeer op bij de meeste dames. Observerend in de club en kroeg, zag ik de ene man/jongen na de ander: sneuvelen door de meest middelmatige of niet bijzonder aantrekkelijke krengen waar ze het op hadden voorzien.
Ik realiseerde me gelijk weer waarom ik oa niet meer uitging in
NL en gelukkigg niet meer doe aan popie jopie dingen als twitter facebook en allerlei andere aandachtsgeile media om meiden te overtuigen of te reageren hoe knap ze wel niet zijn, zoals de rest van de kudde als strontvliegen op zulke meiden reageren.
Voor zulke vrouwen moet je je niet bewijzen of beter voor doen het is vaak tevergeefs en zonde van de tijd, wat betreft het uitgaan, spaar je geld op voor leuke bijzondere dingen elders in een omgeving of land waar de dames het wel waard zijn.
Ik deal er helemaal niet mee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:34 schreef Seven. het volgende:
Xingu, je vergeet voor het gemak de geschiedenis. Tot de jaren 50 was het doodnormaal dat vrouwen fulltime werkten. De 'huisvrouw' is een relatief nieuw fenomeen dat pas begin jaren '90 weer werd afgebroken omdat het zijn beste tijd wel had gehad. Daarnaast vergeet je vroegere feministische bewegingen: vrouwen die streden om naar basisschool te gaan, vrouwen die streden voor stemrecht, vrouwen die streden om universiteit te kunnen doen. En nu zie je een beweging richting vrouwen die een betekenisvolle carriere willen (betekenisvol in de zin van even belangrijk als die van de man). Deal with it of bouw een tijdsmachine en ga terug naar 1790.
Hoewel ik mijn mening al eerder vermeld heb, moet ik je helaas gelijk geven. De frustratie is hoog in dit topic, jammer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:06 schreef snakelady het volgende:
Wat ik hier vooral lees zijn mannen die zichzelf een slachtofferrol aanpraten, NL vrouwen zijn zo slecht en ze negeren mij en het is allemaal de vrouwen hun schuld.
En Nederlandse vrouwen zijn golddiggers dus is ga wel een poolse of philipijnse bruid bestellen, die zitten immers niet achter je geld aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |