Ik denk dat hij bedoelt dat vrouwen tegenwoordig veel zelfstandiger zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:21 schreef DonJames het volgende:
Op welke manier liggen die scheef?
Dat wil ik je met genoegen aantonen.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit is eindelijk een beetje begrijpelijk! Kun je nog wat nader toelichten waarin hem die scheefheid zit?
Nou, dat mag het probleem niet zijn. Het ontloopt elkaar amper.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:28 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
[..]
Dat wil ik je met genoegen aantonen.
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)tra/piramide-fx.html
Vrouwen versus mannenoverschot aanklikken en met het pijltje van onder naar boven. Je zult zien.
Er zit bijna geen verschil in, zo rond de 0,98. En hiermee wil je aantonen dat de verhoudingen scheef liggen en dat als gevolg daarvan de vrouwen arrogant zijn? Omdat er achter elke vrouw (theoretisch) 1,02 man achter haar kont aanloopt?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:28 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
[..]
Dat wil ik je met genoegen aantonen.
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)tra/piramide-fx.html
Vrouwen versus mannenoverschot aanklikken en met het pijltje van onder naar boven. Je zult zien.
Nou.... vooral onder de 30 jaar zijn er significant minder vrouwen dan mannen. Dit houd in dat er duizenden mannen geen vrouw kunnen krijgen. Niet zo raar dan om ze uit het buitenland te halen toch?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, dat mag het probleem niet zijn. Het ontloopt elkaar amper.
Die gevolgtrekking maak je wel heel gemakkelijk. Je vergeet voor het gemak maar even dat er ook mensen met een andere seksuele voorkeur zijn en dat er een groep is die gewenst zonder relatie is.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:36 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nou.... vooral onder de 30 jaar zijn er significant minder vrouwen dan mannen. Dit houd in dat er duizenden mannen geen vrouw kunnen krijgen. Niet zo raar dan om ze uit het buitenland te halen toch?
Nou.... aangezien wij een cultuur hebben waarbij we onze partners meestal voor onszelf willen houden betekend dit dat er mannen zijn die geen partner kunnen vinden. Dat is natuurlijk wel een probleem voor die mensen.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:33 schreef DonJames het volgende:
Er zit bijna geen verschil in, zo rond de 0,98. En hiermee wil je aantonen dat de verhoudingen scheef liggen en dat als gevolg daarvan de vrouwen arrogant zijn? Omdat er achter elke vrouw (theoretisch) 1,02 man achter haar kont aanloopt?
Natuurlijk niet, maar het hangt zo enorm af van waar je woont. In Amsterdam is er juist een vrouwen overschot, dus de oplossing voor Nugter zou vrij simpel kunnen zijn...quote:Op donderdag 27 september 2012 15:36 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nou.... vooral onder de 30 jaar zijn er significant minder vrouwen dan mannen. Dit houd in dat er duizenden mannen geen vrouw kunnen krijgen. Niet zo raar dan om ze uit het buitenland te halen toch?
Homoseksuelen hebben het inderdaad nog een stuk moeilijker t.o.v. heteroseksuelen.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die gevolgtrekking maak je wel heel gemakkelijk. Je vergeet voor het gemak maar even dat er ook mensen met een andere seksuele voorkeur zijn en dat er een groep is die gewenst zonder relatie is.
Alleen maar voor de bottom 2% dus.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:38 schreef xenobinol het volgende:
Nou.... aangezien wij een cultuur hebben waarbij we onze partners meestal voor onszelf willen houden betekend dit dat er mannen zijn die geen partner kunnen vinden. Dat is natuurlijk wel een probleem voor die mensen.
Uit evolutionair oogpunt is het dus wel prima dat de bottom 2% zich niet kan voortplanten.quote:En uit evolutionair oogpunt is het kwalijk dat ook de domme en lelijke vrouwen alsnog een partner kunnen vinden en zich voort kunnen planten
Amstersdam en Utrecht moeten vol zitten met vrijgezellen vrouwen als ik de datingsites moet gelovenquote:Op donderdag 27 september 2012 15:38 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar het hangt zo enorm af van waar je woont. In Amsterdam is er juist een vrouwen overschot, dus de oplossing voor Nugter zou vrij simpel kunnen zijn...
Punt is dat zelfs de meest lelijke en onnozele vrouwen zich dus wel kunnen voortplanten omdat er altijd wel een minderwaardig mannelijk exemplaar te vinden is die zaad ergens wenst te dumpen.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:41 schreef DonJames het volgende:
Uit evolutionair oogpunt is het dus wel prima dat de bottom 2% zich niet kan voortplanten.
Nog even mijn reactie: dat veel vrouwen zelfstandiger zijn gaat heel goed samen met het feit dat ze het tegenwoordig maar al te gemakkelijk hebben in partnerkeuze en dat ze vaak ook geen man nodig hebben. Dat is natuurlijk hun goedrecht, maar het veroorzaakt gedeeltelijk wel, zij het op subtiele wijze, die geëmancipeerde klotesfeer van tegenwoordig, denk ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:26 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat vrouwen tegenwoordig veel zelfstandiger zijn.
Dat maakt het voor een vrouw makkelijker om haar eigen keuzes te maken en te bepalen wat ze wel of niet wil (alsof er vrouwen zijn die weten wat ze werkelijk willen).
Dat is niet mijn ervaring. Ongeacht hoe ik mij voelde werd ik (bijna) elke dag "afgewezen". Ze kunnen zich gewoon niet fatsoenlijk gedragen.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is geen mening hoor, het is een feit dat mensen reageren op hoe een ander zich voelt (en daardoor gedraagt) als ik me goed voel, krijg ik (als vrouw) ook meer aandacht tijdens t stappen dan wanneer ik me rot voel en liever thuis zou zitten oid)
Dat is niet mijn ervaring.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:23 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat dus. Non-verbale communicatie maakt het grootste deel uit van de totale communicatie, en een behoorlijk deel daarvan heb je zelf maar zeer beperkt invloed op (al valt e.e.a. wel te trainen).
Dat is niet hetzelfde als arrogantie. Vrouwen mogen gerust zelfstandig zijn als ze dat willen. Daar heb ik helemaal geen moeite mee. Waar ik meer moeite mee heb is dat veel vrouwen niet eens gewoon vriendschappelijk met een man om willen gaan.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:26 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat vrouwen tegenwoordig veel zelfstandiger zijn.
Dat maakt het voor een vrouw makkelijker om haar eigen keuzes te maken en te bepalen wat ze wel of niet wil (alsof er vrouwen zijn die weten wat ze werkelijk willen).
Ze staan anders in hun partnerkeuze omdat ze financieel vaak niet afhankelijk zijn van een man.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:51 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
[..]
Nog even mijn reactie: dat veel vrouwen zelfstandiger zijn gaat heel goed samen met het feit dat ze het tegenwoordig maar al te gemakkelijk hebben in partnerkeuze en dat ze vaak ook geen man nodig hebben. Dat is natuurlijk hun goedrecht, maar het veroorzaakt gedeeltelijk wel, zij het op subtiele wijze, die geëmancipeerde klotesfeer van tegenwoordig, denk ik.
Een vrouw die financieel afhankelijk is, vind ik sowieso niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze staan anders in hun partnerkeuze omdat ze financieel vaak niet afhankelijk zijn van een man.
Dat jij dat voelt als een 'geëmancipeerde klotesfeer' is dan wel weer jammer. Je kunt ook een beetje meebewegen met de moderne tijd.
Ik ook niet. Ik houd ook van sterke, zelfstandige vrouwen. Ik wil bijvoorbeeld dat mijn vriendin gewoon in staat is om kritiek te uiten op mijn voorkomen en op mijn doen en laten. Dat vind ik prettig. "An overly attached girlfriend" vind ik maar niks.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:04 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Een vrouw die financieel afhankelijk is, vind ik sowieso niet aantrekkelijk.
Op welke manier gedroegen ze zich niet fatsoenlijk dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:55 schreef Comp_Lex het volgende:
Dat is niet mijn ervaring. Ongeacht hoe ik mij voelde werd ik (bijna) elke dag "afgewezen". Ze kunnen zich gewoon niet fatsoenlijk gedragen.
Zeg eens eerlijk: wil je vriendschap met zo'n vrouw, of wil je liever met haar naar bed? Met welke intentie benader je haar? Vriendschap veinzen om op die manier proberen in haar broekje te komen vind ik niet echt eerlijk, maar het zou natuurlijk kunnen dat je echt alleen maar op zoek bent naar vriendschap.quote:...
Dat is niet hetzelfde als arrogantie. Vrouwen mogen gerust zelfstandig zijn als ze dat willen. Daar heb ik helemaal geen moeite mee. Waar ik meer moeite mee heb is dat veel vrouwen niet eens gewoon vriendschappelijk met een man om willen gaan.
...
Allesbehalve vriendschappelijk. Dat ze je gewoon echt niet moeten en dat ze er alles aan doen om je plezier te verzieken. Het maakt niet uit of je nou wel of niet iets gedaan hebt.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:23 schreef DonJames het volgende:
[..]
Op welke manier gedroegen ze zich niet fatsoenlijk dan?
Overigens, als je nogal onzeker bent straal je dat uit. Ook als je een dag vrolijk bent.
Met dat soort vrouwen wil ik het eerste. Met normale zelfstandige vrouwen wil ik het laatste.quote:Zeg eens eerlijk: wil je vriendschap met zo'n vrouw, of wil je liever met haar naar bed? Met welke intentie benader je haar? Vriendschap veinzen om op die manier proberen in haar broekje te komen vind ik niet echt eerlijk, maar het zou natuurlijk kunnen dat je echt alleen maar op zoek bent naar vriendschap.
Daar ga je de fout in, je moet met ALLE vrouwen naar bed willen.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:41 schreef Comp_Lex het volgende:
Met dat soort vrouwen wil ik het eerste. Met normale zelfstandige vrouwen wil ik het laatste.
In principe eens, maar je voelt je nu eenmaal op de plaats aangewezen waar je woont. Immers heb je hier je familie en contacten zitten en moet je daar helemaal opnieuw beginnen. Je moet dan ook telkens heen en weer reizen naar je oude woonplaats. In Amsterdan en Utrecht liggen de verhoudingen inderdaad wat beter omdat daar veel jonge vrouwelijke studenten zitten. Alleen heb ik zelf niet echt zo gemerkt dat op de plaatsen waar ik in Amsterdam kom de dames erg toeschietelijk zijn t.o.v. in mijn woonplaats. Dus om daarvoor naar A.dam te verhuizen lijkt me dus weer een tikje te ver gaan maar jouw suggestie blijft uiteraard goed.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:38 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar het hangt zo enorm af van waar je woont. In Amsterdam is er juist een vrouwen overschot, dus de oplossing voor Nugter zou vrij simpel kunnen zijn...
Dat ''meebewegen'' is dan weer een probleem dat bij mij ligt. Het is jammer dat het op deze manier vrijwel van een kant komt.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze staan anders in hun partnerkeuze omdat ze financieel vaak niet afhankelijk zijn van een man.
Dat jij dat voelt als een 'geëmancipeerde klotesfeer' is dan wel weer jammer. Je kunt ook een beetje meebewegen met de moderne tijd.
dat klinkt mij niet normaal in de oren hoor..quote:Op donderdag 27 september 2012 16:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Allesbehalve vriendschappelijk. Dat ze je gewoon echt niet moeten en dat ze er alles aan doen om je plezier te verzieken. Het maakt niet uit of je nou wel of niet iets gedaan hebt.
[..]
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Daar ga je de fout in, je moet met ALLE vrouwen naar bed willen.
Ik was er natuurlijk niet bij, maar was dat nou echt wel zo of is het slechts perceptie? Ik dacht vroeger ook altijd dat iedereen me nawees op straat, en dat als iemand in m'n buurt lachte dat ze me dan aan het uitlachen waren. Nu weet ik dat dat niet zo is. Verder, hoe is je timing? Als 2 vrouwen druk en serieus met elkaar in gesprek zijn, en je onderbreekt ze op dat moment met een "hoi kom je hier vaker/heb je een vuurtje/etc", dan reageren ze inderdaad meestal niet vriendelijk. En er bestaan natuurlijk ook echte feeksen, maar het zou raar zijn als jij die nou net telkens treft.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:41 schreef Comp_Lex het volgende:
Allesbehalve vriendschappelijk. Dat ze je gewoon echt niet moeten en dat ze er alles aan doen om je plezier te verzieken. Het maakt niet uit of je nou wel of niet iets gedaan hebt.
Met vrouwen die jou als shit behandelen? Waarom zou je dat willen?quote:Met dat soort vrouwen wil ik het eerste.
Goed. Communiceer dat dan ook.quote:Met normale zelfstandige vrouwen wil ik het laatste.
Nee, dank jequote:Op donderdag 27 september 2012 16:43 schreef Weissman het volgende:
Daar ga je de fout in, je moet met ALLE vrouwen naar bed willen.
Dit topic gaat ook over waarom buitenlandse vrouwen meer in trek zijn dan Nederlandse vrouwen. Ik ben er van overtuigd dat veel Nederlandse vrouwen het er ook gewoon naar maken.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klinkt mij niet normaal in de oren hoor..
Het laatste was bij mij het geval. Ik ben tegenwoordig in goed gezelschap.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:55 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik was er natuurlijk niet bij, maar was dat nou echt wel zo of is het slechts perceptie? Ik dacht vroeger ook altijd dat iedereen me nawees op straat, en dat als iemand in m'n buurt lachte dat ze me dan aan het uitlachen waren. Nu weet ik dat dat niet zo is. Verder, hoe is je timing? Als 2 vrouwen druk en serieus met elkaar in gesprek zijn, en je onderbreekt ze op dat moment met een "hoi kom je hier vaker/heb je een vuurtje/etc", dan reageren ze inderdaad meestal niet vriendelijk. En er bestaan natuurlijk ook echte feeksen, maar het zou raar zijn als jij die nou net telkens treft.
Ik hoef ze niet perse te kennen, maar een vriendelijke behandeling zou wel leuk zijn.quote:Met vrouwen die jou als shit behandelen? Waarom zou je dat willen?
Dat gaat lastig tegenwoordig. De meeste vrouwen van onze generatie zijn al bezet. Het is tegenwoordig zoeken naar een naald in een hooiberg. Ik heb het "laaghangend fruit"-boot gemist.quote:Goed. Communiceer dat dan ook.
Ja, hoor.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Absurde aantijging, derhalve verworpen.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:48 schreef Comp_Lex het volgende:
Dat gaat lastig tegenwoordig. De meeste vrouwen van onze generatie zijn al bezet. Het is tegenwoordig zoeken naar een naald in een hooiberg. Ik heb het "laaghangend fruit"-boot gemist.
Vaak vallen ze af, zeg je. Maar er zijn er vast die wel aan je beeld voldoen. Ik vind ook niet alle Nederlandse mannen yummie of interessant, maar dat boeit me totaal niet. Ik hoef er toch maar één.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hmm mijn gebrek aan aantrekkingskracht zit hem grotendeels in de uiterlijke kenmerken van de nederlandse vrouw. Neem alleen al de gemiddelde maten van maat 40, 1.75 en tieten rond een D. En ze hebben geen vrouwelijke manier van kleden. Dat is vrij objectief vast te stellen. Dan ben ik al klaar. Qua innerlijk? Dan zijn Nederlandse vrouwen hartstikke leuk, over het algemeen hoogopgeleid en ontwikkeld, maar ook daar zitten je rotte appels tussen.
Uiterlijk is voor mij gewoon belangrijk en dan vallen NL dames gewoon vaak af. Meer dan dat is het voor mij ook niet echt.
Ik weet niet. Ik ken ook veel buitenlandse vrouwen (hier in Nederland), echt anders zijn ze niet in mijn beleving op Chinezen na, die zijn raarquote:Op donderdag 27 september 2012 17:48 schreef Comp_Lex het volgende:
Dit topic gaat ook over waarom buitenlandse vrouwen meer in trek zijn dan Nederlandse vrouwen. Ik ben er van overtuigd dat veel Nederlandse vrouwen het er ook gewoon naar maken.
Goed zo.quote:Het laatste was bij mij het geval. Ik ben tegenwoordig in goed gezelschap.
Eens, maar sommige personen zijn gewoon niet leuk. Hun probleem, niet het mijne.quote:Ik hoef ze niet perse te kennen, maar een vriendelijke behandeling zou wel leuk zijn.
Hier in Amsterdam zijn er nog genoegquote:Dat gaat lastig tegenwoordig. De meeste vrouwen van onze generatie zijn al bezet. Het is tegenwoordig zoeken naar een naald in een hooiberg. Ik heb het "laaghangend fruit"-boot gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |