Dat valt ook allemaal reuze mee, maar als je zelf niet kan scoren is het natuurlijk veel makkelijker om de schuld bij de ander neer te leggen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd met "arrogante Nederlandse vrouwen" hier op fok? Ik zie dat zelf helemaal niet zo.
Het ligt natuurlijk nooit aan een ander.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:29 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat valt ook allemaal reuze mee, maar als je zelf niet kan scoren is het natuurlijk veel makkelijker om de schuld bij de ander neer te leggen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:32 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
[..]
Het ligt natuurlijk nooit aan een ander.
Het kán aan de ander(en) liggen. Maar als je telkens wordt afgewezen is de kans dat het niet aan de anderen ligt, maar aan jezelf toch een heel stuk hoger..quote:Op donderdag 27 september 2012 14:32 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
[..]
Een paar jaar terug was een vaste aanstelling ook een vereiste, neem aan dat dat nog zo is. En dat is tegenwoordig ook best lastig.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:17 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd is die inkomenseis minimumloon. Niet zo streng toch, als je daar met z'n tweeen van moet leven?
Kun je voorbeelden geven van gebeurtenissen waarin je werd geconfronteerd met de arrogantie van vrouwen?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:32 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
[..]
Hoho, of dit bij mij ook zo is laat ik in het midden dus je hoeft niet voor mij in te gaan vullen. Natuurlijk ligt iets voor een deel bij iemand zelf, dat ontken ik ook niet. Maar een verhaal kent meestal twee kanten: als iemand ook omstandigheden tegen heeft waar hij/zij weinig invloed op heeft, dan ontstaat er toch een situatie van onmacht. Daarom belicht ik die andere kant, en hetgeen wat ik hier zoal aangegeven heb.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:34 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het kán aan de ander(en) liggen. Maar als je telkens wordt afgewezen is de kans dat het niet aan de anderen ligt, maar aan jezelf toch een heel stuk hoger..
Nergens voor nodig, het is immers wel duidelijk zo. Als je aan de lopende band vrouwen versiert ga je immers niet lopen klagen dat de meeste vrouwen zo arrogant zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:47 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
Hoho, of dit bij mij ook zo is laat ik in het midden...
Als je echt geen een chick kan regelen kan je wel gaan lopen huilen dat de andere partij daar ook schuldig aan is, maar zinvol is dat niet. En terecht is het ook al niet.quote:...dus je hoeft niet voor mij in te gaan vullen. Natuurlijk ligt iets voor een deel bij iemand zelf, dat ontken ik ook niet. Maar een verhaal kent meestal twee kanten:
..
Wat voor omstandigheden heb je het nu over?quote:als iemand ook omstandigheden tegen heeft waar hij/zij weinig invloed op heeft, dan ontstaat er toch een situatie van onmacht. Daarom belicht ik die andere kant, en hetgeen wat ik hier zoal aangegeven heb.
Nogmaals, wat je zegt schokt me niet. Dat ene volwassen man echter zo'n niveau van schrijven (en blijkbaar lezen) heeft, vind ik dan wel weer schokkend.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:27 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
[..]
Dat ligt dan echt aan jou. Ik blijf bij wat ik gezegd heb, en voel me alleen maar gesterkt door deze reacties op mijn post. Wat betreft opleiding: spreek voor jezelf dude.
Nee dat blijkt daar helemaal niet uit. Of ik me minderwaardig voel of niet boeit hen totaal niet. Mijn gevoelens hebben exact nul invloed op hun gedrag. Er tegenin gaan helpt ook geen f*ck, want ze zijn toch niet te raken en ze houden toch niet op. In mijn geval is het het beste is om op mezelf te focussen. Ik ga gewoon mijn eigen problemen oplossen en het goede voorbeeld geven.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:58 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je schrijft dat "vrouwen die jou in hun nabijheid tolereren zijn een kleine minderheid". Daaruit blijkt dat jij jezelf ziet als minderwaardig, zelfs (meestal) tot last van die goddelijke schepsels. Deurmatgedrag dus, en er is geen vrouw ter wereld die daar nat van wordt.
Het is altijd een goed idee om aan jezelf te blijven werken, ongeacht of het aan de ander ligt of niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:34 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het kán aan de ander(en) liggen. Maar als je telkens wordt afgewezen is de kans dat het niet aan de anderen ligt, maar aan jezelf toch een heel stuk hoger..
Ik kan je zo een voorbeeld geven, maar ik wacht even op een reactie van Nugter_Neerlands.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:52 schreef DonJames het volgende:
Wat voor omstandigheden heb je het nu over?
In het dagelijks leven in de buurt waar je woont en op plaatsen waar je uitgaat zie en voel je gewoon dat vrouwen in het algemeen een vrij afstandelijke houding hebben. Je merkt gewoon dat veel jongere dames een algemene hekel hebben aan interacties met onbekenden. Het komt misschien ook wel door de vele geile blikken van al die mannen, ik weet niet, maar wanneer ik zonder bedoelingen per ongeluk oogcontact heb merk ik ook, en dat is sowieso al weinig bemoedigend.. In het uitgaansleven merk je ook een bepaalde air van veel dames naar mannen toe in het algemeen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kun je voorbeelden geven van gebeurtenissen waarin je werd geconfronteerd met de arrogantie van vrouwen?
Met die woordkeuze? Dat dacht ik wel! Ik zou het woord "tolereren" nooit zo gebruiken, puur omdat ik vrouwen niet zie als iets wat beter is dan ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:58 schreef Comp_Lex het volgende:
Nee dat blijkt daar helemaal niet uit.
...
Ook daar vergis je je in. Ik ben echt geen pick-up artist die met NLP meisjes m'n bed in hypnotiseert, maar hoe jij je voelt heeft wel degelijk invloed op de partij met wie je communiceert. Je kan de ander echt niet volledig beinvloeden, maar als jij blij bent en je goed voelt over jezelf straal je dat ook uit.quote:Of ik me minderwaardig voel of niet boeit hen totaal niet. Mijn gevoelens hebben exact nul invloed op hun gedrag.
Hangt er helemaal van af hoe je het aanpakt. Als je ze gaat uitschelden gaat dat je niet helpen nee, dat vinden de meeste vrouwen een behoorlijke afknapperquote:Er tegenin gaan helpt ook geen f*ck, want ze zijn toch niet te raken en ze houden toch niet op.
Dat is zeker waar.quote:In mijn geval is het het beste is om op mezelf te focussen. Ik ga gewoon mijn eigen problemen oplossen en het goede voorbeeld geven.
...
Het is altijd een goed idee om aan jezelf te blijven werken, ongeacht of het aan de ander ligt of niet.
Nou, dan is dat toch hartstikke mooi voor je?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:08 schreef DonJames het volgende:
[..]
Met die woordkeuze? Dat dacht ik wel! Ik zou het woord "tolereren" nooit zo gebruiken, puur omdat ik vrouwen niet zie als iets wat beter is dan ik.
Ok. Ik vind van niet, maar ik respecteer je mening.quote:Ook daar vergis je je in.
Ik vind arrogantie een afknapper.quote:Hangt er helemaal van af hoe je het aanpakt. Als je ze gaat uitschelden gaat dat je niet helpen nee, dat vinden de meeste vrouwen een behoorlijke afknapper
Dat de man/vrouw verhoudingen in Nederland scheef liggen, en dat dit fenomeen het moeilijker maakt voor iemand die minder makkelijk is in versieren.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:52 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, het is immers wel duidelijk zo. Als je aan de lopende band vrouwen versiert ga je immers niet lopen klagen dat de meeste vrouwen zo arrogant zijn.
[..]
Als je echt geen een chick kan regelen kan je wel gaan lopen huilen dat de andere partij daar ook schuldig aan is, maar zinvol is dat niet. En terecht is het ook al niet.
[..]
Wat voor omstandigheden heb je het nu over?
Je probeert mij af te leiden door te trollen dus doe dat even lekker ergens anders s.v.p.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:52 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Nogmaals, wat je zegt schokt me niet. Dat ene volwassen man echter zo'n niveau van schrijven (en blijkbaar lezen) heeft, vind ik dan wel weer schokkend.
dat is geen mening hoor, het is een feit dat mensen reageren op hoe een ander zich voelt (en daardoor gedraagt) als ik me goed voel, krijg ik (als vrouw) ook meer aandacht tijdens t stappen dan wanneer ik me rot voel en liever thuis zou zitten oid)quote:Op donderdag 27 september 2012 15:14 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
Ok. Ik vind van niet, maar ik respecteer je mening.
[..]
Dit is eindelijk een beetje begrijpelijk! Kun je nog wat nader toelichten waarin hem die scheefheid zit?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:16 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
[..]
Dat de man/vrouw verhoudingen in Nederland scheef liggen, en dat dit fenomeen het wat moeilijker maakt voor iemand die minder makkelijk is in het versieren.Lezen!
Op welke manier liggen die scheef?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:16 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
Dat de man/vrouw verhoudingen in Nederland scheef liggen, en dat dit fenomeen het moeilijker maakt voor iemand die minder makkelijk is in versieren.
Het was een normale vraag. Reageer je ook zo geprikkeld op vrouwen wanneer ze je een antwoord geven dat niet lijkt op "oh, ja, lekker ding, ik ken je pas 5 seconden maar ik ben nu al helemaal verliefd op je!"?quote:Lezen!
Dat dus. Non-verbale communicatie maakt het grootste deel uit van de totale communicatie, en een behoorlijk deel daarvan heb je zelf maar zeer beperkt invloed op (al valt e.e.a. wel te trainen).quote:Op donderdag 27 september 2012 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat is geen mening hoor, het is een feit dat mensen reageren op hoe een ander zich voelt (en daardoor gedraagt)
...
Ik denk dat hij bedoelt dat vrouwen tegenwoordig veel zelfstandiger zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:21 schreef DonJames het volgende:
Op welke manier liggen die scheef?
Dat wil ik je met genoegen aantonen.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit is eindelijk een beetje begrijpelijk! Kun je nog wat nader toelichten waarin hem die scheefheid zit?
Nou, dat mag het probleem niet zijn. Het ontloopt elkaar amper.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:28 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
[..]
Dat wil ik je met genoegen aantonen.
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)tra/piramide-fx.html
Vrouwen versus mannenoverschot aanklikken en met het pijltje van onder naar boven. Je zult zien.
Er zit bijna geen verschil in, zo rond de 0,98. En hiermee wil je aantonen dat de verhoudingen scheef liggen en dat als gevolg daarvan de vrouwen arrogant zijn? Omdat er achter elke vrouw (theoretisch) 1,02 man achter haar kont aanloopt?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:28 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
[..]
Dat wil ik je met genoegen aantonen.
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)tra/piramide-fx.html
Vrouwen versus mannenoverschot aanklikken en met het pijltje van onder naar boven. Je zult zien.
Nou.... vooral onder de 30 jaar zijn er significant minder vrouwen dan mannen. Dit houd in dat er duizenden mannen geen vrouw kunnen krijgen. Niet zo raar dan om ze uit het buitenland te halen toch?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, dat mag het probleem niet zijn. Het ontloopt elkaar amper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |