Ik ben van plan om naar de Randstad te verhuizen. Wanneer weet ik nog niet precies, maar ik probeer zeker daar een toekomst op te bouwen. Genoeg over mij maar weer denk ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:55 schreef DonJames het volgende:
Hier in Amsterdam zijn er nog genoeg
Als je de buitenlandse dames bedoelt van de grote immigranten groepen in NL die hier op zijn gegroeid of bijna hun hele leven zich hier ontwikkeld hebben, dan zit daar inderdaad weinig verschil in op wat culturele verplichtingen na dan.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:55 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik ken ook veel buitenlandse vrouwen (hier in Nederland), echt anders zijn ze niet in mijn beleving op Chinezen na, die zijn raar
[..]
Goed zo.
ze zijn niet 'meer' in trek. De meeste Nl mannen hebben nog altijd gewoon een Nl vrouw en willen dat ook gewoon/ zijn er blij mee.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dit topic gaat ook over waarom buitenlandse vrouwen meer in trek zijn dan Nederlandse vrouwen. Ik ben er van overtuigd dat veel Nederlandse vrouwen het er ook gewoon naar maken.
[..]
Het is lastig er een te vinden, niet onmogelijk. Maar de spoeling is heel erg dun. Het makkelijkst heb je het in NL als je op een blondje, net even mollig, grote tieten valt. Dan is Nederland de hemel.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vaak vallen ze af, zeg je. Maar er zijn er vast die wel aan je beeld voldoen. Ik vind ook niet alle Nederlandse mannen yummie of interessant, maar dat boeit me totaal niet. Ik hoef er toch maar één.
Dan doe je maar een beetje je best. Niet zo zeuren, hoor. Dat brengt de Nederlandse mannen maar weer imagoschade toe.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het is lastig er een te vinden, niet onmogelijk. Maar de spoeling is heel erg dun. Het makkelijkst heb je het in NL als je op een blondje, net even mollig, grote tieten valt. Dan is Nederland de hemel.
Nog wel, dat wordt ook met de tijd minder.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze zijn niet 'meer' in trek. De meeste Nl mannen hebben nog altijd gewoon een Nl vrouw en willen dat ook gewoon/ zijn er blij mee.
Mooi! Emigratie, immigratie en een leuke smeltkroes. Ik ben helemaal voor!quote:Op donderdag 27 september 2012 19:39 schreef Xingu het volgende:
[..]
Nog wel, dat wordt ook met de tijd minder.
Aan het aantal echtscheidingen te zien de afgelopen decennia, icm met de scheefgroei van emancipatie, de daaruit ontstaande mentaliteit en houding van de doorsnee vrouw hier in NL, is dat 'blije' zoals je het benoemd slechts een wassen neus en begint het meer en meer weg te ebben.
denk dat at wel meevalt.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:39 schreef Xingu het volgende:
[..]
Aan het aantal echtscheidingen te zien de afgelopen decennia, icm met de scheefgroei van emancipatie, de daaruit ontstaande mentaliteit en houding van de doorsnee vrouw hier in NL, is dat 'blije' zoals je het benoemd slechts een wassen neus en begint het meer en meer weg te ebben.
Met beperkt aanbod zijn dit soort vrouwen teveel in trek. Alles waar te voor staat he...quote:Op donderdag 27 september 2012 19:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan doe je maar een beetje je best. Niet zo zeuren, hoor. Dat brengt de Nederlandse mannen maar weer imagoschade toe.
Volgens mij ligt het niet aan mij, want ik kom nu opeens meiden tegen die wel normaal tegen me doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze zijn niet 'meer' in trek. De meeste Nl mannen hebben nog altijd gewoon een Nl vrouw en willen dat ook gewoon/ zijn er blij mee.
Verder os het niet normaal/standaard dat vrouwen zo vijandig zijn, Nl vrouwen ook niet. Echt niet, dus dat heeft wellicht iets met jou zelf te maken.
Waarom nu opeens wel, dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het niet aan mij, want ik kom nu opeens meiden tegen die wel normaal tegen me doen.
en nu zit je in het buitenland?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het niet aan mij, want ik kom nu opeens meiden tegen die wel normaal tegen me doen.
Ik heb geen flauw idee.quote:
Nee, ik woon in Nederland.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en nu zit je in het buitenland?
Misschien ligt het dan wel aan jou, in positieve zin.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee.
[..]
Nee, ik woon in Nederland.
Voor mijn gevoel behoren ze nog tot een kleine club. Wellicht zullen ze in de toekomst bij een grotere club horen.
Zou het niet toch wat met de verwaande mentaliteit van de NL dames te maken hebben? zo snel zie je de meesten uiteindelijk ook niet meer aan een partner komen achteraf. tenzij de man in kwestie een aardig vermogen heeft.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
denk dat at wel meevalt.![]()
Overigens praat je erg denigrerend en kan ik me voorstellen dat vrouwen daar niet van gediend zijn. Ja, de meeste Nl mannen die een Nl vrouw hebben, zijn gewoon blij met haar en niet 'blij'
(80% van de scheidingen wordt aangevraagd door de vrouw kennelijkniet dat dat nou goed is, maar om aan te geven dat et meestal niet de man is die genoeg heeft van zijn Nl vrouw)
is er dan niet gewoon iets veranderd in jou? Je houding, je zelfvertrouwen, weet ik t. Het zijn dan iig niet 'de Nederlandse vrouwen' want die doen nu ineens wel aardig tegen jequote:Op donderdag 27 september 2012 19:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee.
[..]
Nee, ik woon in Nederland.
Voor mijn gevoel behoren ze nog tot een kleine club. Wellicht zullen ze in de toekomst bij een grotere club horen.
zo valt mij op dat in het Noorden meer mensen met blauwe ogen of rood haar wonen dan in het Zuiden.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
Overigens valt mij wel altijd op dat de vrouwen in mijn leeftijdscategorie en de stad waar ik woon beduidend minder mooi zijn dan buiten die stad. ( Amsterdam)
Het valt mij ook op dat verder naar het noorden, waar mijn ouders, wonen vrouwen weer erg lang zijn.
maar goed, staven kan ik dat ook niet.
ja, het ligt altijd aan de vrouwenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:54 schreef Xingu het volgende:
[..]
Zou het niet toch wat met de verwaande mentaliteit van de NL dames te maken hebben? zo snel zie je de meesten uiteindelijk ook niet meer aan een partner komen achteraf. tenzij de man in kwestie een aardig vermogen heeft.
Wow! meen je dat nou, chapeau.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Niet altijd, vaak wel.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, het ligt altijd aan de vrouwen
Percentage echtscheidingen in Nederland is gemiddeld (of zelfs iets lager) vergeleken met de rest van Europa. En geen idee wat je met 'scheefgroei van de emancipatie' bedoeld, maar die is niet bepaald vergevorderd hier. Zou het toch niet allemaal een beetje aan jouw perceptie kunnen liggen in plaats van aan de vrouwen?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:39 schreef Xingu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |