Zo simpel hequote:
En je hebt nog wel zulke grote oren!quote:Op woensdag 26 september 2012 12:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moet vaker 3FM luisteren geloof ik, al is er wel weer een reden minder. Kwam er pas laatst achter dat Frank Dane weer terug is naar 538.
Dit was ongeveer het laatste knappe werk, ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toen Green Day nog wèl iets fatsoenlijks uitbracht.
Oke!quote:Op woensdag 26 september 2012 13:29 schreef Sersjee het volgende:
Met Smash had the Offspring erg veel krediet bij me opgebouwd. Daar is niets, maar dan ook helemaal NIETS meer van over, voornamelijk door dit soort draken.
Daar had je ze dus al een tijd terug mee moeten confronteren en ze vervolgens chanteren voor een deel van de opbrengst!quote:Op woensdag 26 september 2012 13:36 schreef themauster het volgende:
Altijd al een vermoeden gehad dat er iets niet kuis was in het huis tegenover ons huis, nu is er gisteravond een hennepkwekerij opgerold.
Onbegrijpelijk!quote:Op woensdag 26 september 2012 14:11 schreef Sersjee het volgende:
Until it sleeps
![]()
Die hoor je verder nooit meer...
Eens, al denk m'n kat daar anders overquote:
Nee, want dat vind ik zielig voor m'n tegenstander.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Had jij nu al een keer meegedaan?
Mijn kat kruipt ook altijd onder een dekentje als ik hard rock draaiquote:Op woensdag 26 september 2012 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eens, al denk m'n kat daar anders over
Maakt niet uit toch?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, want dat vind ik zielig voor m'n tegenstander.
Ja, tjilp tjilp.quote:
twitter:Koningin_NL twitterde op woensdag 26-09-2012 om 15:10:33Wij zeiden nog: Knoop je jas dicht, doe 'n das om, was je handenKAM JE HAREN, recht je schouders, denk aan je tanden
reageer retweet
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:12 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Koningin_NL twitterde op woensdag 26-09-2012 om 15:10:33Wij zeiden nog: Knoop je jas dicht, doe 'n das om, was je handenKAM JE HAREN, recht je schouders, denk aan je tanden [ afbeelding ] reageer retweet
Wel HAKKKKUUUHHHH zometeen he!quote:Op woensdag 26 september 2012 15:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnenik ben overigens ook aan het "werk"
Zo'n eckte eckte.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:29 schreef Dagoduck het volgende:
Wat heeft hij nou weer voor jas aan?
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:31 schreef Tyler-Girl het volgende:
Die "gabbers" kunnen in de 90's nooit oud genoeg zijn geweest om echt te gabberen......neppers zeg ik je
De eckte zijn nu veel te oudquote:Op woensdag 26 september 2012 15:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die zijn toch veel te jong om dit nummer überhaupt meegemaakt te hebben...
Dat zal toch niet....als je gewoon mid 20 bent in de jaren 90 ben je nu 30 ofzo...dan kun je nog wel hakken.....zijn toch niet direct bejaardquote:Op woensdag 26 september 2012 15:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
De eckte zijn nu veel te oudDie zouden een hardverlamming krijgen.
quote:
Anders weet ie niet wat ie draaien moetquote:Op woensdag 26 september 2012 15:33 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dus wel die kut telefoontjes
Och, natuurlijkquote:Op woensdag 26 september 2012 15:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Anders weet ie niet wat ie draaien moet
Het is moeilijk hoor, plaatjesdraaienquote:
Mwa valt wel mee toch, misschien destijds niet op housefeesten, maar die zijn nu nog steeds volgens mij wel. Ik was toen 7 ofzo en ken ook nog vet veel nummersquote:Op woensdag 26 september 2012 15:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die zijn toch veel te jong om dit nummer überhaupt meegemaakt te hebben...
13 blikjes energyzooi helpen blijkbaar ook nietquote:Op woensdag 26 september 2012 15:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zonder pilletje kom je niet ver....
Kracht van de 90's... Pillen.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
13 blikjes energyzooi helpen blijkbaar ook niet.
het is al ~15 jaar geleden he, dus mid twintigers van toen lopen nu eerder tegen de 40 aan.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Dat zal toch niet....als je gewoon mid 20 bent in de jaren 90 ben je nu 30 ofzo...dan kun je nog wel hakken.....zijn toch niet direct bejaard
Ja tuurlijk. Ik ken ze ook wel. Maar ik bedoel...dat zijn geen echte gabbers uit de jaren 90. En ik kan het misschien ook wel...maar durf echt niet te zeggen dat ik een gabber ben.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:34 schreef alors het volgende:
[..]
Mwa valt wel mee toch, misschien destijds niet op housefeesten, maar die zijn nu nog steeds volgens mij wel. Ik was toen 7 ofzo en ken ook nog vet veel nummers
ow ja....das ook waar...het lijkt nog niet zo lang geldenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:35 schreef alors het volgende:
[..]
het is al ~15 jaar geleden he, dus mid twintigers van toen lopen nu eerder tegen de 40 aan.
Verenaquote:
Bij mij op 't werk met feestje een keer vergetenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:35 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ze hebben toch wel het rookalarm uitgeschakeld he?
Nee okay, maar als zij het hebben meegekregen van bv oudere broers of vrienden en echt in die scene zitten, dan kunnen ze nu toch best echte gabbers zijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Ik ken ze ook wel. Maar ik bedoel...dat zijn geen echte gabbers uit de jaren 90. En ik kan het misschien ook wel...maar durf echt niet te zeggen dat ik een gabber ben.
Nou vooruit danquote:Op woensdag 26 september 2012 15:37 schreef alors het volgende:
[..]
Nee okay, maar als zij het hebben meegekregen van bv oudere broers of vrienden en echt in die scene zitten, dan kunnen ze nu toch best echte gabbers zijn.
quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:38 schreef alors het volgende:
Ik had toen zelfs een jongen in de klas met gabberkapsel, aussie (ja een eckte) en nike air max, toen vond ik dat gruwelijk stoer, maar als ik terugdenk, hij moet 9 zijn geweest toen!!!
wordt niet aangevraagd, ik wil Nakatomi en Tokyo Ghetto Pussyquote:Op woensdag 26 september 2012 15:40 schreef Qunix het volgende:
Mag wat harder wel...
Early hardcore (Thunderdome/ Masters Of Hardcore/ Hellraser etc)
mietjes zijn het, na 4 nummers :LDquote:Op woensdag 26 september 2012 15:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Geven die gabbers het al op?
quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:51 schreef Qunix het volgende:
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
dat dusquote:Op woensdag 26 september 2012 15:51 schreef rubbereend het volgende:
Scooter met zijn tegeltjeswijsheden
Iddquote:Op woensdag 26 september 2012 15:51 schreef Marcoss het volgende:
Het zijn wel elk jaar dezelfde platen trouwens, maar dat boeit niet
Vorig jaar zat Stars erin volgens mijquote:Op woensdag 26 september 2012 15:51 schreef Marcoss het volgende:
Boeiend iddquote:Op woensdag 26 september 2012 15:51 schreef Marcoss het volgende:
deed hij 5 jaar geleden niet gewoon nog hele liedjes door de hele uitzending en ook nog een prominente gast in de studio?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Idd
Stukken stiller hier... Was 5 jaar terug wel anders.
Boooooh... Ster afschaffen.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, lang reclameblok voor het nieuws van 16u...
Dat kan... Dan is dit de 4e jaar (en niet jonger).quote:Op woensdag 26 september 2012 15:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deed hij 5 jaar geleden niet gewoon nog hele liedjes door de hele uitzending en ook nog een prominente gast in de studio?
Was dat 5 jaar geleden niet toen 's nachts in het Glazen Huis? Een half uur lang de week doormidden hakken.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deed hij 5 jaar geleden niet gewoon nog hele liedjes door de hele uitzending en ook nog een prominente gast in de studio?
Toen Giel begon te ziekenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was dat 5 jaar geleden niet toen 's nachts in het Glazen Huis? Een half uur lang de week doormidden hakken.
2008 was met Paulquote:Op woensdag 26 september 2012 15:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was dat 5 jaar geleden niet toen 's nachts in het Glazen Huis? Een half uur lang de week doormidden hakken.
[SR @ 3FM #993] hakkuhhhh !!!quote:Op woensdag 26 september 2012 15:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Damn, ik post hier al sinds deel 169...quote:Op woensdag 26 september 2012 15:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[SR @ 3FM #993] hakkuhhhh !!!
[SR @3FM #994] VOL!
[SR @ 3FM #995] Nog FF!!!
meestal wel op 3fmquote:Op woensdag 26 september 2012 16:02 schreef Mr.CeeJay het volgende:
Komen hier ook nog podcasts van online? vergeten op te nemen...
Hole1988 capt het wel en gooit het op YTquote:Op woensdag 26 september 2012 16:02 schreef Mr.CeeJay het volgende:
Komen hier ook nog podcasts van online? vergeten op te nemen...
Ik zit sinds 2008 op FOK! voor het eerst rond deel 950 ofzo.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Damn, ik post hier al sinds deel 169...
Heb wel een jaar pauze gehouden ooit ongeveer
16 januari 2003quote:Op woensdag 26 september 2012 16:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zit sinds 2008 op FOK! voor het eerst rond deel 950 ofzo.
19 februari 2002 hier.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
16 januari 2003
Volgend jaar m'n 10 jarig feestje denk ik![]()
Hadden ze die neger (Terrol ofzo) alsnog gevonden???quote:
Trevor was het volgens mij, maar ja dusquote:Op woensdag 26 september 2012 18:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hadden ze die neger (Terrol ofzo) alsnog gevonden???
Autoquote:
Lijkt mij wel jaquote:Op woensdag 26 september 2012 19:18 schreef Dagoduck het volgende:
Die band met hun doorbraak is R.E.M. zeker?
BUSTAquote:
Knap van je.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:13 schreef Cee het volgende:
Ik besef me nu dat 1993 negentien jaar geleden is. En dat ieder nummer uit dat jaar ook negentien jaar oud is.
Daar wil ik nog niet eens aan denken. Dus dan is het ook niet zo.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:15 schreef Qunix het volgende:
Wat dacht je van 1992? Dat is alweer 20 jaar geleden.
Dat was echt zo epic toenquote:
Geweldigquote:
Helemaal uit mijn hoofd hier, net als vrijwel alle 90s platenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:42 schreef CindieY het volgende:
Ik was dit nummer gewoon vergeten! En zo te horen terecht ook
Inclusief Informer? Hier wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:43 schreef alors het volgende:
[..]
Helemaal uit mijn hoofd hier, net als vrijwel alle 90s platen
Ja zo goed als, alleen mijn mondmotoriek kan mijn brein niet zodanig bijhouden om het zelf mee te doenquote:
Woow.... Officiële 3FM account... Zij durven...quote:
Die hele rappe stukjes ratel ik fonetisch mee want anders val ik er over.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ja zo goed als, alleen mijn mondmotoriek kan mijn brein niet zodanig bijhouden om het zelf mee te doen
BAM BAM BAMquote:
Ik zal maar niet meer de geijkte reactie geven, wordt ook zo saai andersquote:
Goed punt. Herhaling ligt op de loerquote:Op woensdag 26 september 2012 21:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zal maar niet meer de geijkte reactie geven, wordt ook zo saai anders
tokkiesquote:Op woensdag 26 september 2012 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is die reclame met die reppert vreselijk
foebel utreg ajax gestaakt trouwens
Daaromquote:Op woensdag 26 september 2012 22:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Goed punt. Herhaling ligt op de loer
vuurwerk op het veld.quote:
Het is ook best veel gevraagd om van eencelligen te verwachten dat ze dingen leren.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
eerlijk waar sommige ''fans'' leren het nooit ze duperen alleen hun club er mee
Ik heb het inmiddels helemaal gehad met voetbal. Supporters lijken tot apen te degraderen. En sportief spel wordt er niet meer gespeeldquote:Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
eerlijk waar sommige ''fans'' leren het nooit ze duperen alleen hun club er mee
Hee opa, kinderpostzegels kopen?quote:
taekwondo.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels helemaal gehad met voetbal. Supporters lijken tot apen te degraderen. En sportief spel wordt er niet meer gespeeld![]()
Positief verrast door hockey deze zomer. Best kijkbare sport
10 velletjesquote:Op woensdag 26 september 2012 22:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hee opa, kinderpostzegels kopen?
jaquote:Op woensdag 26 september 2012 22:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
haai wolfje hoe was je verjaardagsfeestje gezellig in een kring gezeten met gebak en koffie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |