SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Niet iedereen die WoW speelt is eind 80/begin 90 geboren hoorquote:
had dat ook gameboy spellen dan ?quote:Op woensdag 26 september 2012 11:37 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Niet iedereen die WoW speelt is eind 80/begin 90 geboren hoor
Ik ben ooit nog begonnen met Magic: the GatheringPokémon was meer voor m'n zusje dat 15 jaar jonger is dan ik
Pokemon had ook een TCG, niet heel veel later dan de Gameboy spellenquote:Op woensdag 26 september 2012 11:38 schreef DJ_ het volgende:
had dat ook gameboy spellen dan ?
ken alleen de TGC van magic.
Fossile hatchling heeft Bonestormquote:Op woensdag 26 september 2012 12:13 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik vind het wel lastig om een team te kiezen uit de 184 pets die ik nu heb.....
Zeggen welke pets het goed doen is superquote:Op woensdag 26 september 2012 12:15 schreef Arquero het volgende:
Fossile hatchling heeft Bonestorm![]()
Die zit er in ieder geval bij!
Die heb ik overgeslagen, probeer het over een paar weken welquote:
quote:
Je hebt zelf ook een heal-ability op een 10min cooldown..quote:Op woensdag 26 september 2012 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die heb ik overgeslagen, probeer het over een paar weken wel.
Die pet battles zijn trouwens echt pokémon, je moet zelfs langs zo'n Pokecenter, of in dit geval stable master, om je pets te healen.
Klinkt best triest eigenlijkquote:Op woensdag 26 september 2012 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die pet battles zijn trouwens echt pokémon, je moet zelfs langs zo'n Pokecenter, of in dit geval stable master, om je pets te healen.
Haha, maar ik vind battle pets wel dikke funquote:Op woensdag 26 september 2012 13:12 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Klinkt best triest eigenlijk
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:20 schreef Perrin het volgende:
Haha, maar ik vind battle pets wel dikke funEn leuk om tijdens het questen uit te kijken naar tameable pets.. hopen dat 't een rare is. En er zijn battle pets die alleen spawnen als het regent of donker is, etc.. Vind 't een van de leukste toevoegingen aan de gameplay tot nu toe
Maar ik heb mezelf verteld Jade Forest niet te verlaten voordat ik de achievement hebquote:Op woensdag 26 september 2012 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eerst ff langs Battle Pet trainer om te kunnen pet battlen.. Daarna kun je sommige critters in de wereld uitdagen (er staat een groen handje boven een tameable critter), spelers uitdagen (nog niet gedaan) en sommige NPCs uitdagen (of die dagen jou uit? ook nog niet gedaan).quote:Op woensdag 26 september 2012 13:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
Moet je mensen uitdagen voor pet batlles
Was ook mijn plan, net Simulacrumble weer geprobeerd, zal wel gefixed zijn, waren tientallen statues.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:30 schreef Metonae het volgende:
[..]
Maar ik heb mezelf verteld Jade Forest niet te verlaten voordat ik de achievement heb
Dan ga ik straks eens kijken. Nu nog even anderhalf uur volhouden op het werk!quote:Op woensdag 26 september 2012 13:25 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Deed he gisteravond ook niet bij mij. Vanochtend om 11 uur gedaan, toen werkte hij wel goed
Heb nu :quote:Op woensdag 26 september 2012 12:13 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik vind het wel lastig om een team te kiezen uit de 184 pets die ik nu heb.....
Enorm hinderlijk! Ik keek ernaar uit om meteen mn paars voor groen te ruilen! =/quote:Op woensdag 26 september 2012 13:37 schreef Sapstengel het volgende:
Valt me wel op dat je gear nu veel langer houdbaar is. Ben 87 en de enige gear die ik heb vervangen zijn m'n twee LFR items en een chest omdat ik een instance drop kreeg.
Je maakt er in de Valley of the Four Winds een begin mee. Maar pas later in Pandaria, ben je meer experienced. Dat zei een van die quest panda's!quote:Op woensdag 26 september 2012 13:49 schreef Bootje84 het volgende:
Konden we nu ook al farmvillen, of komt dat later?
Haha ja dit is de eerste keer dat ik m'n gear niet echt ga missen. Op de 2set bonus van druids na dan. Maarja die DS gear betekende niet echt veel voor me eigenlijk. Was allemaal ezmode verkrijgbaar.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:42 schreef Metonae het volgende:
[..]
Enorm hinderlijk! Ik keek ernaar uit om meteen mn paars voor groen te ruilen! =/
Dit.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
Klote Nesingwary grindquests, waarom moet elke expansion dat nou hebben?
Ik vind dat altijd een heerlijke grind chainquote:Op woensdag 26 september 2012 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
Klote Nesingwary grindquests, waarom moet elke expansion dat nou hebben?
Haha, klinkt als iets om op te letten jaquote:Op woensdag 26 september 2012 16:13 schreef Cornelis83 het volgende:
Ja, die panda zone is leuk om te doen. Wel oppassen als monk zijnde. Ik rolde op het einde te ver en rolde ik dus bijna van die schildpad af. Zat alleen toen wel vast op een rand en de unstuck optie bracht mij weer terug naar waar je begon als je je panda net hebt aangemaakt
Gisteren in pandaland effe gequest en jawel ik kwam de volgende quest tegen:quote:Op woensdag 26 september 2012 14:21 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
Ik lig hier plat! Een NPC tijdens een quest:
Help me up Sorilea. I....I took an arrow in the knee!![]()
Ik ben al overstag na een maandje alleen diablo 3quote:Op woensdag 26 september 2012 16:33 schreef Blistering het volgende:
* Blistering lurkt nog mee
* Blistering moet sterk zijn
Fffuuu, must not play
heb je nog lang uitgehouden danquote:Op woensdag 26 september 2012 16:39 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik ben al overstag na een maandje alleen diablo 3
Come to the dark side,quote:Op woensdag 26 september 2012 16:33 schreef Blistering het volgende:
* Blistering lurkt nog mee
* Blistering moet sterk zijn
Fffuuu, must not play
Ja dat zei ik een maand geleden ookquote:Op woensdag 26 september 2012 16:45 schreef Wishygaidin het volgende:
must not yield to temptation
Stiekem klinkt het allemaal wel weer erg grappig, maar ga het niet meer spelen. Heb er 7 of 8 mooie jaren mee beleefd maar tijd voor iets nieuws (GW2)
Tempting!quote:Op woensdag 26 september 2012 16:40 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Come to the dark side,
we have cookies, kung fu panda, pokemon and farmville.
Ik heb het precies andersom, een jaar of 2 nu geen wow meer gespeeld en nu weer lekker bezig. Echt weer leukquote:Op woensdag 26 september 2012 17:01 schreef Wishygaidin het volgende:
GW2 vind ik wel leuk, maar gelukkig lang niet zo verslavend (tot nu toe nog niet iig), maar dat komt ook meer omdat mijn oude wow-guild niet echt hecht meer is in GW2. Iedereen doet zijn ding en je komt elkaar dan wel eens tegen. Waarschijnlijk wordt dat anders als we met z'n allen op 80 zitten.
WoW ben ik nu een jaar of 2 mee gestopt. Na een heel weekend alleen maar archeoloogje gespeeld te hebben zonder die kl*te draak in die jar of souls of hoe die ook al weer heette te vinden en dus een heel weekend vergooit had, had ik zoiets van, waar ben ik in hemelsnaam mee bezig
Ik vrees dat iedereen dat nu zo doetquote:Op woensdag 26 september 2012 17:38 schreef Sapstengel het volgende:
Dat had ik gisteren ook ja. Nu maar ingelogd blijven. Zo even eten en dan een keertje naar boven om wat te lopen.
Ik zit op sylvanas, maar die is momenteel lockedquote:Op woensdag 26 september 2012 18:03 schreef Droom-engeltje het volgende:
Ik wil eigenlijk weer helemaal opnieuw beginnen met een panda, wat zijn een beetje drukke servers die niet half dood zijn en pas weer tot leven komen met een nieuwe expansion?
Frostmane voldoet daar ook aan. Zou ik wel alliance kant kiezen.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:03 schreef Droom-engeltje het volgende:
Ik wil eigenlijk weer helemaal opnieuw beginnen met een panda, wat zijn een beetje drukke servers die niet half dood zijn en pas weer tot leven komen met een nieuwe expansion?
Ik vind de sfeer ook erg goed inderdaad, voelt weer echt goed aan. Met cata had ik dat niet direct eigenlijk. Maar dit is ook iets compleet anders. En weer een apart continent.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:11 schreef Zolcon het volgende:
Stiekem hoop ik op een queue, moet nog leren voor een tentamen. Hele dag gespeeld. Geweldige sfeer! Veeel beter dan cata
Een uur tot 3 dagenquote:Op woensdag 26 september 2012 19:23 schreef Archibaltus het volgende:
Heb net MOP digital gekocht, nu staat er ''Order Status: Queued''. Hoelang gaat dit ongeveer duren?
http://www.gamedumper.nl/catalog/product/view/id/6482?ref=45 Maar dat is wel een webshop zonder reviews.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:18 schreef benx het volgende:
Wil hem halen maar waar is hij op dit moment het goedkoopste? 25 euro is het goedkoopste wat ik kan vinden.
Alleen een key is goed
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Hier 3 computers met het inlogscherm in beeld op een rijZiet er idioot uit.
Ca, 2500 queue.
Volgens mij heb je een half uur. Kwartier in game en dan een kwartier character screen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef Sapstengel het volgende:
Is er een manier om niet uit te worden gelogd na te lang afk? Ik moet zo even weg, maar wil daarna niet in de queue staan.
Toetsen ingedrukt houden, lopen met de muis, zoiets?
Je mag 5 min uitgelogd zijn, voordat je opnieuw de queue in moet. Dacht ik.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:18 schreef Sapstengel het volgende:
Alleen ik ben iets van een uur weg. Kan natuurlijk ook uitloggen, direct weer inloggen en als ik terug ben is de queue hopelijk klaar.
Probleem van addon is dat ik moet uitloggen om die te installeren.
In je hoofdstad in vale of eternal blossomsquote:Op donderdag 27 september 2012 00:27 schreef Sapstengel het volgende:
In combat zijn werkte niet, maar er was ook geen queue meer gelukkig.
Weet iemand trouwens waar je de patterns voor de PvP set kan kopen? Heb het al een paar keer gevraagd in trade en /w aan verkopers, maar geen reactie. Niemand wil het zeggen denk ik.
Kon gewoon bij de tailoring supplies npc die patterns kopen. Die zijn voor lvl 90 maar kan je eerder kopenquote:Op donderdag 27 september 2012 00:32 schreef Sapstengel het volgende:
In de hoofdstad kon ik het niet vinden, die vendor verkoopt alleen lvl 85 items. Of worden die unlocked als je 90 bent?
En jij werkt gewoon wou je zeggen?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:01 schreef lifeblind het volgende:
Ondertussen al lvl 88, gisterenavond al een klein beginnetje gemaakt in de Townlong Steppes. Die mobs daar zijn best pittigIk overleef 't allemaal wel (prot ftw) maar m'n dps blijft nog steeds erg laag waardoor het gewoon heel lang duurt voordat alle mobs down zijn, zeker grind quests duren gewoon echt lang nu
![]()
Vanavond eerst maar eens kijken wat ik aan m'n gear kan aanpassen dus
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:33 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
En jij werkt gewoon wou je zeggen?
Of je werk hebt?quote:
Ah zo, ik was alleen dinsdag vrij, de rest van de week werk ik van 9 tot 6 (waar ik ook nog eens de hele dag achter een pc zitquote:Op donderdag 27 september 2012 11:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Of je werk hebt?Ik werk gewoon van 9 tot 5 en heb echt geen tijd om mezelf nu al tot 88 te levelen. Ben nog steeds 85. Dus daarom vraag ik of jij wel werkt of dat je thuis zit.
Zat mensen met full time baan die al 90 zijn hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 11:33 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
En jij werkt gewoon wou je zeggen?
Aahh, daar zit het verschil. Ik speel namelijk niet door tot 01:00 uurquote:Op donderdag 27 september 2012 11:55 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ah zo, ik was alleen dinsdag vrij, de rest van de week werk ik van 9 tot 6 (waar ik ook nog eens de hele dag achter een pc zit) Gewoon een kwestie van efficient questen (en met je tijd omgaan). Deze week 's avonds speel ik over het algemeen van 20:00 tot 1:00, dus de hoeveelheid die ik speel valt reuze mee.
Dat zal best wel iddquote:Op donderdag 27 september 2012 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zat mensen met full time baan die al 90 zijn hoor
die toevallig deze week vrijgenomen hebben, of ziek zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zat mensen met full time baan die al 90 zijn hoor
"ziek" jaquote:Op donderdag 27 september 2012 12:20 schreef Tokus het volgende:
[..]
die toevallig deze week vrijgenomen hebben, of ziek zijn.
Wat voor werk doe je? Effectief om in de pauze één of twee questjes te doen?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Of je werk hebt?Ik werk gewoon van 9 tot 5 en heb echt geen tijd om mezelf nu al tot 88 te levelen. Ben nog steeds 85. Dus daarom vraag ik of jij wel werkt of dat je thuis zit.
Haha, no can't do. Mijn pc staat thuis.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je? Effectief om in de pauze één of twee questjes te doen?
Maar hoe post je hier dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 12:47 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Haha, no can't do. Mijn pc staat thuis.en ik zou 't niet eens willen op werk
Zat mensen die gewoon internet hebben op de zaak?quote:
Heb ik dus ook, dacht dat de meeste bedrijven dat inmiddels hadden om gelanterfant op internet tegen te gaanquote:Op donderdag 27 september 2012 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zat mensen die gewoon internet hebben op de zaak?
Bij ons op de zaak hebben ze dat helaas lelijk goed dichtgetimmerd. Alleen maar in de pauze toegang tot internet. Nog eens zéér beperkt ook. Youtube etc werken nieteens.
Omdat ik idd wel toegang heb tot internet maar ik kan geen WoW downloaden, ten eerste trekt die verbinding dat heel slecht en het is verboden (dus niet geautoriseerd) om dingen erop te zetten. Dus ik werk met fucking faal IEquote:
Wat voor faalbedrijf werk je dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 12:52 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Omdat ik idd wel toegang heb tot internet maar ik kan geen WoW downloaden, ten eerste trekt die verbinding dat heel slecht en het is verboden (dus niet geautoriseerd) om dingen erop te zetten. Dus ik werk met fucking faal IEprobeerde nog Chrome te downloaden maar helaas lukt dat niet.
Ben nu bijna 87 , en ik werk gewoon overdag + dat ik elke dag ga sporten.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik werk in een psychiatrische inrichting. Zo faal is dat niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat voor faalbedrijf werk je dan?Anders gewoon tegen je chef zeggen dat het efficiënter is om met Chrome te werken ofzo, want IE, dat kan echt niet meer anno 2012
Qua IT bedoel ik he.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:59 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik werk in een psychiatrische inrichting. Zo faal is dat niet.
Ik heb op m'n main LW + Tailoring, dus ik doe het met LW zoals jij; Skinning op een alt.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:25 schreef Sapstengel het volgende:
Zit nu 10% van level 89 af. Vanavond maar eens door naar 90. Daarna direct m'n warrior loggen om daarop te minen. Ga wel gewoon quests doen totdat ik een berg ores heb verzameld. Heb op m'n main JC en LW dus een warrior ernaast met mining + skinning.
Kan natuurlijk ook die ores op de AH kopen, alleen die zijn 200g per stack. Straks even kijken of het wat oplevert als ik het prospect, cut en dan verkoop. Geen idee hoe goed die groene gems verkopen, want dat was eerder altijd bagger.
En daarna begint het hele gebeuren van reputation farmen, dungeons runnen, pet battles en de hele wereld verkennen. Heb daar wel zin in, maar eerst even professions maxen.
Ga gewoon zelf minen, de mining ores zijn echt overal te vinden, plus, als je prospect, krijg je shards die je weer kan combineren om een Serpent's Eye te maken, waar je dus weer epic JC gems mee kan maken, en die heb je ook nodig om die JC mounts te maken.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:25 schreef Sapstengel het volgende:
Zit nu 10% van level 89 af. Vanavond maar eens door naar 90. Daarna direct m'n warrior loggen om daarop te minen. Ga wel gewoon quests doen totdat ik een berg ores heb verzameld. Heb op m'n main JC en LW dus een warrior ernaast met mining + skinning.
Kan natuurlijk ook die ores op de AH kopen, alleen die zijn 200g per stack. Straks even kijken of het wat oplevert als ik het prospect, cut en dan verkoop. Geen idee hoe goed die groene gems verkopen, want dat was eerder altijd bagger.
En daarna begint het hele gebeuren van reputation farmen, dungeons runnen, pet battles en de hele wereld verkennen. Heb daar wel zin in, maar eerst even professions maxen.
Succes met die JC mount , ik hoop dat je genoeg gold gespaard heb.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:29 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ga gewoon zelf minen, de mining ores zijn echt overal te vinden, plus, als je prospect, krijg je shards die je weer kan combineren om een Serpent's Eye te maken, waar je dus weer epic JC gems mee kan maken, en die heb je ook nodig om die JC mounts te maken.
Nice , nu nog maar 73k en je kan iig 4 orbs kopen..quote:Op donderdag 27 september 2012 13:49 schreef lifeblind het volgende:
Ik heb de afgelopen 12 uur 7K verdiend met JC...
Wat ik verkoop? Alles wat los en vast zitquote:Op donderdag 27 september 2012 13:50 schreef Altron het volgende:
[..]
Nice , nu nog maar 73k en je kan iig 4 orbs kopen..
Het blijft belachelijk veel gold voor een mount imo.
[edit]
Wat verkoop jij als ik vragen mag? ( heb ook jc )
Ik was van plan om juist ores te kopen, te prospecten, cutten voor skillup en dan te verkopen. In Cata altijd veel gold verdiend daarmee.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:29 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ga gewoon zelf minen, de mining ores zijn echt overal te vinden, plus, als je prospect, krijg je shards die je weer kan combineren om een Serpent's Eye te maken, waar je dus weer epic JC gems mee kan maken, en die heb je ook nodig om die JC mounts te maken.
EDIT:
Ik heb trouwens zonder enige moeite m'n JC en mining naar 600 gelevelled
Aah ok , thanks voor je reactie.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:57 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Wat ik verkoop? Alles wat los en vast zitHet is wel zo dat meestal de pure stat gems (strength, intellect etc) goed verkopen, die gaan voor zo'n 700 gold nu. Gecombineerde gems verkopen ook redelijk goed (500 gold), met name degene met hitrating er op oop het moment omdat iedereen zn gear bagger is natuurlijk die al gear heeft met sockets (alhoewel ik die nog niet eens gezien heb eerlijk gezegd). Ruwe uncut gems verkopen ook goed (weet ff geen prijzen) omdat veel mensen uncut gems kopen op de AH om JC (of andere profs waar gems voor nodig zijn) aan t levellen zijn in de AH.
Inderdaad, gewoon prospecten, de gems die je er uit haalt kun je sowieso (al dan niet gecut) voor meer verkopen, plus voor alle blue JC designs moet je iedere dag research doen, waar je dus ook gems voor nodig hebt.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:20 schreef Altron het volgende:
[..]
Aah ok , thanks voor je reactie.
Zat namelijk te twijfelen of ik m'n Ghost Iron Ore stacks moest verkopen , of dat ik alles moet prospecten.
Toch alles maar even prospecten als ik jou zo hoor.
Heb nog 3 volle bags met Ghost Iron Ore, en kan zo mooi m'n jc levelen.
Haha, ja ik ook! Kocht elementium ores als ze laag stonden in de AH (werden echt veel gefarmed) en als gem-prijzen hoog waren. Dan idd prospecten en de uncut gems verkopen (verkochten toen beter dan cut gems).quote:Op donderdag 27 september 2012 14:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik was van plan om juist ores te kopen, te prospecten, cutten voor skillup en dan te verkopen. In Cata altijd veel gold verdiend daarmee.
Nope, helaas (of gelukkigquote:Op donderdag 27 september 2012 13:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
OhXTilton doet onze IT geloof ik. Zegt dat je wat?
Je kan pas de flying skill voor in pandaria kopen/gebruiken op lvl 90, tegen die tijd heb je al minstens 10/15K gold met questen binnen geharkt.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nope, helaas (of gelukkig).
Hoe duur kost de nieuwe mount/flying skill? Heb nog maar 1k over nadat ik zo wijs was mijn gold afgelopen keer min of meer weg te geven in een grote loterij toen ik 2 jaar geleden stopte![]()
Bedankt voor je input.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:23 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon prospecten, de gems die je er uit haalt kun je sowieso (al dan niet gecut) voor meer verkopen, plus voor alle blue JC designs moet je iedere dag research doen, waar je dus ook gems voor nodig hebt.
Ik herken het. Wacht al bijna 6 weken op mijn nieuwe OV-Chipkaart. Twee weken geleden gebeld. "Ja, hij was aangevraagd, wacht nog maar een week." Week later bellen. "Ik zie dat het adres niet klopt wat u opgeeft, mevrouw." Hebben ze in de postcode een 8 in plaats van een 9 gezet. Lezen en typen is zeker ook een vak! Dus iemand in Nederland heeft mijn kaartje gekregen! Stelletje... *&(@!*@!. Nu wacht ik ook alweer een week, maar nog altijd niets ontvangen!quote:Op donderdag 27 september 2012 16:40 schreef lifeblind het volgende:
Jeuj... m'n collectors Edition is vandaag afgeleverd... op een compleet verkeerd adres (wel bij mij in de straat) wat niet eens bestaat bij mij in de straatIk had 'm bij Dixons besteld, dat ging allemaal prima, en op de factuur staat mijn juiste adres + huisnummer, op de postNL pagina van mn track 'n trace code staat echt een totaal verkeerd huisnummer, wel mijn naam, en dat er ook daadwerkelijk is getekend voor het pakket (terwijl dat alleen maar door mij mocht gebeuren en niemand anders).
![]()
![]()
Ik ook nog 85 hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 19:41 schreef cherrycoke het volgende:
ik ben nog 85 heb het druk gehad sinds de release
Hoe kan dat dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook nog 85 hoorAlleen hebben ze wel steeds healers nodig voor de heroics en dan baal ik wel wat.
Nee, godzijdank op tijd naar bed gegaan! Bleek een plots sollicitatiegesprek te hebben 's morgens om 9:30quote:Op donderdag 27 september 2012 20:05 schreef Blistering het volgende:
Hoe kan dat dan?Niet de eerste nacht gepowerlvled?
dit ja !quote:Op donderdag 27 september 2012 20:32 schreef Tito_Makani het volgende:
13 euro per maand betalen om 3 uur in de queue te staan
Idd, super chill. Inmiddels level 86quote:Op donderdag 27 september 2012 19:40 schreef Thanatos45 het volgende:
Muhaha, 0 queue hierSpeel op een medium pop server dus dan heb je die onzin gelukkig niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
frostmane que 2.4kquote:Op donderdag 27 september 2012 21:22 schreef cherrycoke het volgende:
ik speel op shattered hand geen queue
ff helemaal terug gaan naar je login scherm, ff opnieuwe inloggen en je kan gelijk naar een andere realmquote:Op donderdag 27 september 2012 21:34 schreef Tito_Makani het volgende:
als ik een andere realm wil joinen blijft die haken op joining game server
Hoe heb je dat zo snel gedaan? In bepaalde zone questen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:22 schreef Bienelientjee het volgende:
Exalted met Lorewalkers!
Red Flying Cloud.
Tis gewoon een grijze disc op wit/blauwe wolken. Niets roods aan!
Ik heb een aantal van die dingen al gepakt inderdaad, zal als ik later flying heb ze allemaal wel afgaan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Lorewalkers zijn onderdeel van die gevonden Lore Objects onder de Achievementlijst Explore. (Die zie/explore je met magnifying glass in game...? Misschien heb je die standbeeld dingen wel rond zien staan?)
Als je zo'n achievement helemaal compleet heb, krijg je iets van reputatie voor ze. En een item in je bag die je op level 90 kan inleveren voor nog eens 3500 reputatie. Heb je alle Lore achievement delen compleet en al die dingen ingeleverd (in valley of the blossems), dan ben je meteen exalted. En voor 450 gold (ongeveer), is de disc voor jou!
Tijdens het questen in elk landje heb ik ze allemaal opgezocht (voor zover mogelijk). Toen ik 90 was de laatste twee landjes gevlogen.
wat ook mooi geld verdienen is, de living steel transmute zonder CD discoveren.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:57 schreef Sjiznit het volgende:
Zo, het levelen van mijn 4 alchemists gister heeft nu al een mooie winst opgeleverd. Vier keer living elements CD verpatst a 1k, nog een stack potions voor 1.1k en nog wat grut. Zelf ook nog 2 Living elements(lang leve een proc) en we staan mooi in de plus. Dat wordt weer geld printen de komende tijd.
Bij mij lopen die bars nog niet echt. En die spirits zijn atm meer waard voor mijn andere profsquote:Op vrijdag 28 september 2012 04:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wat ook mooi geld verdienen is, de living steel transmute zonder CD discoveren.
moet je alleen 3 spirit of harmony erbij leggen.
die bars gaan voor 3k per stuk =D
Ik ben per begonnen met levellen van mijn main. Ik vermaak me prima met een panda monk tank en pet batllesquote:Op donderdag 27 september 2012 11:37 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind MoP echt zo veel leuker dan Cata. <3 Ben nu halverwege naar 89. Vandaag wel dingen, morgen 90 hoop ik.
Vale of eternal blossoms kom je pas in met 87 dus denk t nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:44 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Iemand een idee of je die flying disc cloud mount alleen op level 90 kan halen of al op 85?
Als je even terugleest naar mijn lap tekst hierover. Dan kon je hier al uit opmaken dat het antwoord op je vraag....nee is!quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:44 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Iemand een idee of je die flying disc cloud mount alleen op level 90 kan halen of al op 85?
Ik denk dat wanneer je een miljonair bent, je geen tijd hebt voor WoWquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:38 schreef Kingleon het volgende:
Gister hele avond egspeeld. Bijna klaar met Jade forest met mijn 2e char.
Maar wat is het mooi zeg. Kan nietw achten tot ik straks weer verder kan spelen. Waarom ben ik geen miljonair en kan doen wat ik zelf wil?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:23 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer je een miljonair bent, je geen tijd hebt voor WoWalthans in mijn beleving.
Als ik eerlijk ben snap ik het gedeelte met rep niet. Welk magnifing glass en welke items? Ben nu bijna level 86quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:00 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Als je even terugleest naar mijn lap tekst hierover. Dan kon je hier al uit opmaken dat het antwoord op je vraag....nee is!
Dan moet je toch eens wat meer op je omgeving leren gaan letten!quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:31 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben snap ik het gedeelte met rep niet. Welk magnifing glass en welke items? Ben nu bijna level 86
Thanks!!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:40 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens wat meer op je omgeving leren gaan letten!De eerste paar zijn redelijk goed zichtbaar tijdens het questen in Jade Forest!
Tijdens het questen kom je die dingen tegen. Soms zitten ze wat meer verstopt, op een berg ofsow. Een soort blauwe aura item, steen, statue, whatever. Als je er met je muis over heen scrolled. Krijg je zo'n magnifying glass in beeld. Moet je ff dichterbij komen en dan klikken.
Complete guide:
dat!quote:
Vroeger had ik er een (mogelijk) niet helemaal legaal programmatje voor die door een guildie geschreven was. Die zorgde dat WoW op de voorgrond kwam en simuleerde iedere 5 minuten een tik op de a of d, waardoor het spel dacht dat je er nog was.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:02 schreef Tito_Makani het volgende:
Nog trucjes om niet afk te gaan? zou een gewicht op spatiebalk helpen?
quote:
Ik denk dat je door het verschil in Ip adressen je neefje weer in de queue wordt gegooidquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neefje belde net dat er een grote queue was. Heb gezegd dat ik volgende week op de dagen dat hij werkt wel rond 3 uur inlog en dan kan hij bellen als hij thuis is. Log ik uit, kan hij thuis inloggen
Oh, daar ben ik wel nieuwsgierig naar! Zou namelijk best kunnen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:09 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik denk dat je door het verschil in Ip adressen je neefje weer in de queue wordt gegooid
Nee! Was geen enkel probleem. Hij logt net uit en ik dacht: eens even kijken. Kon direct terecht.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:09 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik denk dat je door het verschil in Ip adressen je neefje weer in de queue wordt gegooid
Reloggen na elke turn-inquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is het inleveren van die Lorewalker scrolls irritant zeg, half uur aan verhalen...
Ligt erg aan het realm waar je wilde gaan spelenquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:16 schreef MAHL het volgende:
Als ik dit zo lees wacht ik nog maar even met het activeren van mijn abbo, hier ga ik toch echt niet voor betalen
Dus sorry Salv, maar je zult nog even moeten wachten![]()
Ik heb echt nooit een queue.quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ligt erg aan het realm waar je wilde gaan spelen
ik heb slechts 2 addons, een coord & dmg meter. Misschien even uit zetten jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 10:45 schreef Isabeau het volgende:
Als je LUA-errors aanzet kan je zien wat er voor problemen zorgt. Misschien bepaalde add-ons die het niet meer trekken?
Als je dat op de queue meldingen baseert: Hangt af van je server. Ik heb er nog geen gehad.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:23 schreef Catch_me het volgende:
Dus zoals ik het lees is het als speler sinds den beginnen niet de moeite waard om terug te komen voor MoP?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:23 schreef Catch_me het volgende:
Dus zoals ik het lees is het als speler sinds den beginnen niet de moeite waard om terug te komen voor MoP?
Dit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
MoP voelt erg fris, nieuw en leuk
Ik vond Cata erg grim...overal was dood, verderf en ellende. Hier niet!quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:10 schreef Sapstengel het volgende:
Dit.
Vooral dat frisse gevoel, een heel andere sfeer zit er in het spel ineens. Ook niet meer dat oude met undead of draken, maar gewoon een heel nieuw type vijanden.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:17 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb gewoon ook lol met pokemon en farmville
Geen idee, maar hunters zijn nogal imbalancedquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:02 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb een jaar niet gespeeld hoe ziet de MM hunter rotation eruit?
http://www.noxxic.com/wow(...)tation-and-cooldownsquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:02 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb een jaar niet gespeeld hoe ziet de MM hunter rotation eruit?
Heb liever geen wachttijdenquote:Op zaterdag 29 september 2012 08:51 schreef Isabeau het volgende:
Alles met high population moet je mijden als je geen queue wilt. Maar ja, het AH en het aantal pugs is wel weer extreem levendig bij ons.
Het is maar wat je voordeel noemt, mijn hunter was mijn eerste char waarmee ik 90 heb gehaald, en toen die grens eenmaal bereikt was stond mijn haste percentage op iets onder de 6%, mijn crit op ongeveer 11%, hitrating op minder dan 5% en expertise op ongeveer 4%, als je dat alles bij elkaar optelt, kun je rustig aannemen, dat je qua dps amper een deuk in een pak boter schiet. Uiteraard gaat dat op den duur allemaal weer goedkomen, maar 40-45K doen in raids of hc's in Cata kan ik voorlopig wel op mijn buik schrijven.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee, maar hunters zijn nogal imbalanced
(in het voordeel van de hunter)
Ik ben erg enthousiast over mijn Dun Morogh cubquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:42 schreef Molurus het volgende:
Ik weet niet of zoiets al eerder is gepost, maar ik vind het een erg handig plaatje:
[ afbeelding ]
In een wereld waarin je vooral critters en beasts tegenkomt heb je dus het meeste aan mechanical en beasts als pets.
Die heb ik dus ook! Erg goed petje. Verder gebruik ik mini thor (SC 2 promotion pet, mechanical), en crimson whelpling. Die laatste is niet per se goed vanwege z'n class, maar hij heeft gewoon erg goede spells.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben erg enthousiast over mijn Dun Morogh cub
Hangt ervanaf wat je spec is. Caster staff voor healer, zwaard voor dps en tank (als er agility op zit tenminste, strength is useless voor monks).quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:40 schreef Tito_Makani het volgende:
Waarom kunnen Monks nou geen daggers gebruiken.
Heb 1 heirloom zwaard en een heirloom caster staff. Welke moet ik nu gebruiken? Heirloom zwaard + quest zwaard of die heirloom caster staff?
Maakt de dps/damage die het wapen doet ook nog wat uit voor monk of gaat het puur om de statsquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:58 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Hangt ervanaf wat je spec is. Caster staff voor healer, zwaard voor dps en tank (als er agility op zit tenminste, strength is useless voor monks).
Welke rol? Als caster boeit het niet, als melee wel...quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:04 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Maakt de dps/damage die het wapen doet ook nog wat uit voor monk of gaat het puur om de stats
kom naar shattered hand we have cookies and no queue'squote:Op zaterdag 29 september 2012 23:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1600 hier. Misschien toch maar eens migraten
Zal goed zijn voor de economiequote:Op zondag 30 september 2012 04:05 schreef Sapstengel het volgende:
Voor de miners onder ons: de respawn rate van ores in The Heartland (tussen die akkers) is echt belachelijk hoog. Je loopt letterlijk van de ene vein naar de andere.
Net drie kwartier gemined en 25 stacks met Ghost Iron.
Op mijn server eigenlijk helemaal nergens last van. Nog geen queue gezien.quote:Op zondag 30 september 2012 09:20 schreef Isabeau het volgende:
Die queues gaan vanzelf weer weg. Op tijd inloggen, probleem opgelost.
Hier wel, maarja Sylvanas... Op 2 na drukste serverquote:Op zondag 30 september 2012 09:22 schreef Molurus het volgende:
[..]
Op mijn server eigenlijk helemaal nergens last van. Nog geen queue gezien.
Gisteren was er bij ons al een queue om 1 uur hoorquote:Op zondag 30 september 2012 09:25 schreef onlogisch het volgende:
Hier wel, maarja Sylvanas... Op 2 na drukste server
Maar nu geen inlog problemen. Die beginnen pas rond een uur of 4 a 5 vanmiddag en duren tot 01.00 ofzo
Ik gebruik voorl de darkmoon turtle, schild, dan een kopstoot en daarna afmaken. Is de enige pet waarmee ik critters aankan die 2 levels hoger zijn als hem. Ben echter nog maar level 9. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik die petbatlles wel leuk vind ondanks dat ik eerst bedenkingen hadquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die heb ik dus ook! Erg goed petje. Verder gebruik ik mini thor (SC 2 promotion pet, mechanical), en crimson whelpling. Die laatste is niet per se goed vanwege z'n class, maar hij heeft gewoon erg goede spells.
Ik al welquote:Op zondag 30 september 2012 10:26 schreef S2Madness het volgende:
Die pet battles zijn wel leuk, alleen jammer dat alleen de unieke (lees; betaalde of verkregen door grinden) pets veel sterker zijn dan de anderen.
Ik heb tot nu toe nog geen enkele battle tegen spelers gewonnen
Mijn neefje wint pvp battles echt aan één stuk en die heeft zéker weten alleen maar wat vendor pets uit het spel zelf. Dus echt 0 door grinden (want maar level 60 en net begonnen met wow) en zéker geen betaalde pets.quote:Op zondag 30 september 2012 10:26 schreef S2Madness het volgende:
Die pet battles zijn wel leuk, alleen jammer dat alleen de unieke (lees; betaalde of verkregen door grinden) pets veel sterker zijn dan de anderen.
Ik heb tot nu toe nog geen enkele battle tegen spelers gewonnen
Uit nieuwsgierigheid: welke pets gebruikt hij?quote:Op zondag 30 september 2012 11:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn neefje wint pvp battles echt aan één stuk en die heeft zéker weten alleen maar wat vendor pets uit het spel zelf. Dus echt 0 door grinden (want maar level 60 en net begonnen met wow) en zéker geen betaalde pets.
Ja inderdaadquote:
Kan ik niet even nakijken, 1300 queuequote:Op zondag 30 september 2012 11:40 schreef Molurus het volgende:
Uit nieuwsgierigheid: welke pets gebruikt hij?
De eerste quest krijg je automatischquote:Op zondag 30 september 2012 14:38 schreef pl4kkie het volgende:
waar kan je de quest vinden om naar mop quest gebieden te gaan?
Ik ben niet slecht, maar als ik steeds 2 lvls hoger tegen krijg die m'n pets bijna one-shotten, dan heb ik weinig kansquote:Op zondag 30 september 2012 11:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn neefje wint pvp battles echt aan één stuk en die heeft zéker weten alleen maar wat vendor pets uit het spel zelf. Dus echt 0 door grinden (want maar level 60 en net begonnen met wow) en zéker geen betaalde pets.
quote:Op zondag 30 september 2012 15:01 schreef onlogisch het volgende:
ffs
Moest ff boodschappen halen, toen kreeg mn computer een error en ging ie automatisch opnieuw opstarten.
Resultaat is een queue van 2700![]()
Godverdomme
Ik kreeg die nieuwe tier pvp legsquote:Op zondag 30 september 2012 14:37 schreef cherrycoke het volgende:
sha of anger down we kregen allemaal een chest en er zat 28g en 50 silver in dikke vetpot...
En voor de rest gewoon al de quests in een zone doenquote:Op zondag 30 september 2012 14:44 schreef Maureentje het volgende:
[..]
De eerste quest krijg je automatisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
quote:Op zondag 30 september 2012 17:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En voor de rest gewoon al de quests in een zone doen.
GzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neequote:Op zondag 30 september 2012 16:50 schreef onlogisch het volgende:
Ok, ze hebben dus blijkbaar de free character migration open gezet vanaf Sylvanas. Nu heb ik aan de horde kant 4 chars die interessant zijn om over te zetten, en aan de alliance kant 1.
Kan ik ze alle 5 dan omzetten naar bijv. Alliance?
Zo, na bijna 4 uur queue ben ik over 10 min toch echt aan de beurtquote:Op zondag 30 september 2012 15:01 schreef onlogisch het volgende:
ffs
Moest ff boodschappen halen, toen kreeg mn computer een error en ging ie automatisch opnieuw opstarten.
Resultaat is een queue van 2700![]()
Godverdomme
Vraag me af waarom ik die niet gewoon in het curse programma kan vinden. Maar is wel erg handig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:17 schreef Sapstengel het volgende:
Erg handige AddOn voor als je met pet battles bezig bent: http://www.curse.com/addons/wow/petcaught
Laat heel simpel in de tooltip zien of je een pet al hebt gevangen of nog niet. Ook op de minimap mouse-over.
90 pas zit in jade forestquote:Op zondag 30 september 2012 20:16 schreef webbyplus het volgende:
Order of the cloud serpent, waar kan ik die vinden? En wanneer kan ik beginnen met rep gainen daarvoor? Al op 87?
Thanks, al wat cloud serpent daylies gedaan en nu ff exalted met de lorewalkers wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |