Nee! Was geen enkel probleem. Hij logt net uit en ik dacht: eens even kijken. Kon direct terecht.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:09 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik denk dat je door het verschil in Ip adressen je neefje weer in de queue wordt gegooid
Reloggen na elke turn-inquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is het inleveren van die Lorewalker scrolls irritant zeg, half uur aan verhalen...
Ligt erg aan het realm waar je wilde gaan spelenquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:16 schreef MAHL het volgende:
Als ik dit zo lees wacht ik nog maar even met het activeren van mijn abbo, hier ga ik toch echt niet voor betalen
Dus sorry Salv, maar je zult nog even moeten wachten![]()
Ik heb echt nooit een queue.quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ligt erg aan het realm waar je wilde gaan spelen
ik heb slechts 2 addons, een coord & dmg meter. Misschien even uit zetten jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 10:45 schreef Isabeau het volgende:
Als je LUA-errors aanzet kan je zien wat er voor problemen zorgt. Misschien bepaalde add-ons die het niet meer trekken?
Als je dat op de queue meldingen baseert: Hangt af van je server. Ik heb er nog geen gehad.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:23 schreef Catch_me het volgende:
Dus zoals ik het lees is het als speler sinds den beginnen niet de moeite waard om terug te komen voor MoP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |