Reloggen na elke turn-inquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is het inleveren van die Lorewalker scrolls irritant zeg, half uur aan verhalen...
Ligt erg aan het realm waar je wilde gaan spelenquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:16 schreef MAHL het volgende:
Als ik dit zo lees wacht ik nog maar even met het activeren van mijn abbo, hier ga ik toch echt niet voor betalen
Dus sorry Salv, maar je zult nog even moeten wachten![]()
Ik heb echt nooit een queue.quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ligt erg aan het realm waar je wilde gaan spelen
ik heb slechts 2 addons, een coord & dmg meter. Misschien even uit zetten jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 10:45 schreef Isabeau het volgende:
Als je LUA-errors aanzet kan je zien wat er voor problemen zorgt. Misschien bepaalde add-ons die het niet meer trekken?
Als je dat op de queue meldingen baseert: Hangt af van je server. Ik heb er nog geen gehad.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:23 schreef Catch_me het volgende:
Dus zoals ik het lees is het als speler sinds den beginnen niet de moeite waard om terug te komen voor MoP?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:23 schreef Catch_me het volgende:
Dus zoals ik het lees is het als speler sinds den beginnen niet de moeite waard om terug te komen voor MoP?
Dit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
MoP voelt erg fris, nieuw en leuk
Ik vond Cata erg grim...overal was dood, verderf en ellende. Hier niet!quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:10 schreef Sapstengel het volgende:
Dit.
Vooral dat frisse gevoel, een heel andere sfeer zit er in het spel ineens. Ook niet meer dat oude met undead of draken, maar gewoon een heel nieuw type vijanden.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:17 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb gewoon ook lol met pokemon en farmville
Geen idee, maar hunters zijn nogal imbalancedquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:02 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb een jaar niet gespeeld hoe ziet de MM hunter rotation eruit?
http://www.noxxic.com/wow(...)tation-and-cooldownsquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:02 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb een jaar niet gespeeld hoe ziet de MM hunter rotation eruit?
Heb liever geen wachttijdenquote:Op zaterdag 29 september 2012 08:51 schreef Isabeau het volgende:
Alles met high population moet je mijden als je geen queue wilt. Maar ja, het AH en het aantal pugs is wel weer extreem levendig bij ons.
Het is maar wat je voordeel noemt, mijn hunter was mijn eerste char waarmee ik 90 heb gehaald, en toen die grens eenmaal bereikt was stond mijn haste percentage op iets onder de 6%, mijn crit op ongeveer 11%, hitrating op minder dan 5% en expertise op ongeveer 4%, als je dat alles bij elkaar optelt, kun je rustig aannemen, dat je qua dps amper een deuk in een pak boter schiet. Uiteraard gaat dat op den duur allemaal weer goedkomen, maar 40-45K doen in raids of hc's in Cata kan ik voorlopig wel op mijn buik schrijven.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee, maar hunters zijn nogal imbalanced
(in het voordeel van de hunter)
Ik ben erg enthousiast over mijn Dun Morogh cubquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:42 schreef Molurus het volgende:
Ik weet niet of zoiets al eerder is gepost, maar ik vind het een erg handig plaatje:
[ afbeelding ]
In een wereld waarin je vooral critters en beasts tegenkomt heb je dus het meeste aan mechanical en beasts als pets.
Die heb ik dus ook! Erg goed petje. Verder gebruik ik mini thor (SC 2 promotion pet, mechanical), en crimson whelpling. Die laatste is niet per se goed vanwege z'n class, maar hij heeft gewoon erg goede spells.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben erg enthousiast over mijn Dun Morogh cub
Hangt ervanaf wat je spec is. Caster staff voor healer, zwaard voor dps en tank (als er agility op zit tenminste, strength is useless voor monks).quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:40 schreef Tito_Makani het volgende:
Waarom kunnen Monks nou geen daggers gebruiken.
Heb 1 heirloom zwaard en een heirloom caster staff. Welke moet ik nu gebruiken? Heirloom zwaard + quest zwaard of die heirloom caster staff?
Maakt de dps/damage die het wapen doet ook nog wat uit voor monk of gaat het puur om de statsquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:58 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Hangt ervanaf wat je spec is. Caster staff voor healer, zwaard voor dps en tank (als er agility op zit tenminste, strength is useless voor monks).
Welke rol? Als caster boeit het niet, als melee wel...quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:04 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Maakt de dps/damage die het wapen doet ook nog wat uit voor monk of gaat het puur om de stats
kom naar shattered hand we have cookies and no queue'squote:Op zaterdag 29 september 2012 23:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1600 hier. Misschien toch maar eens migraten
Zal goed zijn voor de economiequote:Op zondag 30 september 2012 04:05 schreef Sapstengel het volgende:
Voor de miners onder ons: de respawn rate van ores in The Heartland (tussen die akkers) is echt belachelijk hoog. Je loopt letterlijk van de ene vein naar de andere.
Net drie kwartier gemined en 25 stacks met Ghost Iron.
Op mijn server eigenlijk helemaal nergens last van. Nog geen queue gezien.quote:Op zondag 30 september 2012 09:20 schreef Isabeau het volgende:
Die queues gaan vanzelf weer weg. Op tijd inloggen, probleem opgelost.
Hier wel, maarja Sylvanas... Op 2 na drukste serverquote:Op zondag 30 september 2012 09:22 schreef Molurus het volgende:
[..]
Op mijn server eigenlijk helemaal nergens last van. Nog geen queue gezien.
Gisteren was er bij ons al een queue om 1 uur hoorquote:Op zondag 30 september 2012 09:25 schreef onlogisch het volgende:
Hier wel, maarja Sylvanas... Op 2 na drukste server
Maar nu geen inlog problemen. Die beginnen pas rond een uur of 4 a 5 vanmiddag en duren tot 01.00 ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |