Hoe heb je dat zo snel gedaan? In bepaalde zone questen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:22 schreef Bienelientjee het volgende:
Exalted met Lorewalkers!
Red Flying Cloud.
Tis gewoon een grijze disc op wit/blauwe wolken. Niets roods aan!
Ik heb een aantal van die dingen al gepakt inderdaad, zal als ik later flying heb ze allemaal wel afgaan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Lorewalkers zijn onderdeel van die gevonden Lore Objects onder de Achievementlijst Explore. (Die zie/explore je met magnifying glass in game...? Misschien heb je die standbeeld dingen wel rond zien staan?)
Als je zo'n achievement helemaal compleet heb, krijg je iets van reputatie voor ze. En een item in je bag die je op level 90 kan inleveren voor nog eens 3500 reputatie. Heb je alle Lore achievement delen compleet en al die dingen ingeleverd (in valley of the blossems), dan ben je meteen exalted. En voor 450 gold (ongeveer), is de disc voor jou!
Tijdens het questen in elk landje heb ik ze allemaal opgezocht (voor zover mogelijk). Toen ik 90 was de laatste twee landjes gevlogen.
wat ook mooi geld verdienen is, de living steel transmute zonder CD discoveren.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:57 schreef Sjiznit het volgende:
Zo, het levelen van mijn 4 alchemists gister heeft nu al een mooie winst opgeleverd. Vier keer living elements CD verpatst a 1k, nog een stack potions voor 1.1k en nog wat grut. Zelf ook nog 2 Living elements(lang leve een proc) en we staan mooi in de plus. Dat wordt weer geld printen de komende tijd.
Bij mij lopen die bars nog niet echt. En die spirits zijn atm meer waard voor mijn andere profsquote:Op vrijdag 28 september 2012 04:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wat ook mooi geld verdienen is, de living steel transmute zonder CD discoveren.
moet je alleen 3 spirit of harmony erbij leggen.
die bars gaan voor 3k per stuk =D
Ik ben per begonnen met levellen van mijn main. Ik vermaak me prima met een panda monk tank en pet batllesquote:Op donderdag 27 september 2012 11:37 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind MoP echt zo veel leuker dan Cata. <3 Ben nu halverwege naar 89. Vandaag wel dingen, morgen 90 hoop ik.
Vale of eternal blossoms kom je pas in met 87 dus denk t nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:44 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Iemand een idee of je die flying disc cloud mount alleen op level 90 kan halen of al op 85?
Als je even terugleest naar mijn lap tekst hierover. Dan kon je hier al uit opmaken dat het antwoord op je vraag....nee is!quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:44 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Iemand een idee of je die flying disc cloud mount alleen op level 90 kan halen of al op 85?
Ik denk dat wanneer je een miljonair bent, je geen tijd hebt voor WoWquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:38 schreef Kingleon het volgende:
Gister hele avond egspeeld. Bijna klaar met Jade forest met mijn 2e char.
Maar wat is het mooi zeg. Kan nietw achten tot ik straks weer verder kan spelen. Waarom ben ik geen miljonair en kan doen wat ik zelf wil?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:23 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer je een miljonair bent, je geen tijd hebt voor WoWalthans in mijn beleving.
Als ik eerlijk ben snap ik het gedeelte met rep niet. Welk magnifing glass en welke items? Ben nu bijna level 86quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:00 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Als je even terugleest naar mijn lap tekst hierover. Dan kon je hier al uit opmaken dat het antwoord op je vraag....nee is!
Dan moet je toch eens wat meer op je omgeving leren gaan letten!quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:31 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben snap ik het gedeelte met rep niet. Welk magnifing glass en welke items? Ben nu bijna level 86
Thanks!!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:40 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens wat meer op je omgeving leren gaan letten!De eerste paar zijn redelijk goed zichtbaar tijdens het questen in Jade Forest!
Tijdens het questen kom je die dingen tegen. Soms zitten ze wat meer verstopt, op een berg ofsow. Een soort blauwe aura item, steen, statue, whatever. Als je er met je muis over heen scrolled. Krijg je zo'n magnifying glass in beeld. Moet je ff dichterbij komen en dan klikken.
Complete guide:
dat!quote:
Vroeger had ik er een (mogelijk) niet helemaal legaal programmatje voor die door een guildie geschreven was. Die zorgde dat WoW op de voorgrond kwam en simuleerde iedere 5 minuten een tik op de a of d, waardoor het spel dacht dat je er nog was.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:02 schreef Tito_Makani het volgende:
Nog trucjes om niet afk te gaan? zou een gewicht op spatiebalk helpen?
quote:
Ik denk dat je door het verschil in Ip adressen je neefje weer in de queue wordt gegooidquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neefje belde net dat er een grote queue was. Heb gezegd dat ik volgende week op de dagen dat hij werkt wel rond 3 uur inlog en dan kan hij bellen als hij thuis is. Log ik uit, kan hij thuis inloggen
Oh, daar ben ik wel nieuwsgierig naar! Zou namelijk best kunnen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:09 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik denk dat je door het verschil in Ip adressen je neefje weer in de queue wordt gegooid
Nee! Was geen enkel probleem. Hij logt net uit en ik dacht: eens even kijken. Kon direct terecht.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:09 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik denk dat je door het verschil in Ip adressen je neefje weer in de queue wordt gegooid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |