Ik herken het. Wacht al bijna 6 weken op mijn nieuwe OV-Chipkaart. Twee weken geleden gebeld. "Ja, hij was aangevraagd, wacht nog maar een week." Week later bellen. "Ik zie dat het adres niet klopt wat u opgeeft, mevrouw." Hebben ze in de postcode een 8 in plaats van een 9 gezet. Lezen en typen is zeker ook een vak! Dus iemand in Nederland heeft mijn kaartje gekregen! Stelletje... *&(@!*@!. Nu wacht ik ook alweer een week, maar nog altijd niets ontvangen!quote:Op donderdag 27 september 2012 16:40 schreef lifeblind het volgende:
Jeuj... m'n collectors Edition is vandaag afgeleverd... op een compleet verkeerd adres (wel bij mij in de straat) wat niet eens bestaat bij mij in de straatIk had 'm bij Dixons besteld, dat ging allemaal prima, en op de factuur staat mijn juiste adres + huisnummer, op de postNL pagina van mn track 'n trace code staat echt een totaal verkeerd huisnummer, wel mijn naam, en dat er ook daadwerkelijk is getekend voor het pakket (terwijl dat alleen maar door mij mocht gebeuren en niemand anders).
![]()
![]()
Ik ook nog 85 hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 19:41 schreef cherrycoke het volgende:
ik ben nog 85 heb het druk gehad sinds de release
Hoe kan dat dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook nog 85 hoorAlleen hebben ze wel steeds healers nodig voor de heroics en dan baal ik wel wat.
Nee, godzijdank op tijd naar bed gegaan! Bleek een plots sollicitatiegesprek te hebben 's morgens om 9:30quote:Op donderdag 27 september 2012 20:05 schreef Blistering het volgende:
Hoe kan dat dan?Niet de eerste nacht gepowerlvled?
dit ja !quote:Op donderdag 27 september 2012 20:32 schreef Tito_Makani het volgende:
13 euro per maand betalen om 3 uur in de queue te staan
Idd, super chill. Inmiddels level 86quote:Op donderdag 27 september 2012 19:40 schreef Thanatos45 het volgende:
Muhaha, 0 queue hierSpeel op een medium pop server dus dan heb je die onzin gelukkig niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |