SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste post:quote:Op maandag 10 september 2012 09:53 schreef Sometimes het volgende:
Bah, gisteren veel te veel gegeten. Op zich niet heel erg (qua weegschaal) maar ben dan ook meteen lamlendig en weinig energiek vanaf het wakker worden. Nu op kantoor en bij het minste op geringste begin ik te zweten.
Waarom realiseer ik me dit nooit vóór het (onnodige) eten![]()
[oppepmodus]
De verjaardagen en zo zijn weer voorbij, de zomer is ook zo'n beetje op z'n eind dus op naar de volgende doelstelling!
[/einde oppepmodus]I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Mini-marsjes (en aanverwante producten) daarentegen...quote:Op woensdag 26 september 2012 11:05 schreef Sjeen het volgende:
Mars vond ik vroeger heerlijk, nu kan ik me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst zoiets gegeten heb in fullsize.
dat heb ik eigenlijk nooit in huis...quote:Op woensdag 26 september 2012 11:36 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Mini-marsjes (en aanverwante producten) daarentegen...
![]()
Ik ben meer van de hartige en niet van het snoep. Maar chocola in alle varianten![]()
Nee, ik ook niet (ik koop wel eens bewust chocola, maar dat is gelukkig niet vaak).quote:Op woensdag 26 september 2012 11:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
dat heb ik eigenlijk nooit in huis...
waar was je heen dit keer?quote:Op woensdag 26 september 2012 11:46 schreef helicopter het volgende:
Hi, hoe is het hier? Ben weer terug van vakantie. Lekker 3 weken tropen.![]()
Beetje jammer dat ik snipverkouden ben teruggekomen. Net even langs de huisarts geweest omdat ik erg hoest en het benauwd heb.
Verder alles goed, ben nog niet op de weegschaal geweest, morgen zal ik eens kijken wat de schade van 3 weken noodles is.
Snap ik, doe ik zelf ook nooitquote:Op woensdag 26 september 2012 11:58 schreef helicopter het volgende:
Tja, sorry, ik meld liever niet in een openbaar forum op internet dat ik op vakantie ga.![]()
Hoe was je verjaardag?
Klinkt tof! Viel het mee qua rijst?quote:We zaten dit keer in Birma,of Myanmar zoals ze het zelf noemen. Het was erg leuk, vriendelijk volkje (ze zwaaien bijvoorbeeld naar je als je met de bus voorbij komt), veel gezien (ook veel armoede) en vel gedaan, gelukkig weinig last gehad van de regentijd. Het was echt weer genieten.
Wel een beetje veel Pagodes en Buddah's gezien... Ze zijn ontzettend religieus en "more is beter" en ze zijn gek op goud, veel stoepa's (religieuze bouwwerken, soms 3 meter hoog, soms tientallen meters) zijn voorzien van een laagje bladgoud. Wel een raar contrast, aangezien er ook zoveel armoede is.
Ik heb vooral noodles op, je kon eigelijk altijd wel kiezen.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Snap ik, doe ik zelf ook nooitEn het was zeer geslaagd!
[..]
Klinkt tof! Viel het mee qua rijst?
dat ligt er een beetje aan, als je tien dagen in zo'n all inclusive pakhuis gaat zitten kan dat nog vies tegenvallenquote:Op woensdag 26 september 2012 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
Op vakantie beweeg je vaak ook meer dus het valt vast mee!
Klinkt wel als een toffe bestemming
Ik heb zaterdag een enorme puntzak snoep gekocht, moest gewoon...quote:Op woensdag 26 september 2012 10:59 schreef Isabeau het volgende:
Vond ik alle snoep maar niet te eten! Was een stuk eenvoudiger om af te vallen.
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
oh, nog iets leuks. Ik kocht een paar jaar geleden grijze laarzen, van die dingen die bij normale vrouwen over de spijkerbroek heen gaan. Ik kreeg ze net om mijn blote kuiten en dan nog had ik zo'n kwabje over de rand hangen.
Vandaag weer uit de kast gehaald en mijn spijkerbroek zit er in! Zonder kwabje!
vandaag was het een pak cakejesquote:Op woensdag 26 september 2012 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
ook dat kan ik erg goed weerstaan - maar ik ben dan ook bijzonder zwart/wit als het op eten aankomt
Hoewel ik het nog steeds lastig vind als mijn vriend na het eten zijn trek aanvult met gevulde speculaas en bonbonbloc
nou dat dus..quote:Op woensdag 26 september 2012 20:18 schreef miss_sly het volgende:
Pfff, ik vind het op het moment ook maar moeilijk om niet te snaaien. Zou ht door de omslag van het weer komen, door het begin van de herfst? Ik heb er echt heel lang geen last van gehad, en ineens....
het is nu gewoon ook lekker om op de bank te kruipen met een filmpje en een groot pakje koekjesquote:Op woensdag 26 september 2012 20:18 schreef miss_sly het volgende:
Pfff, ik vind het op het moment ook maar moeilijk om niet te snaaien. Zou ht door de omslag van het weer komen, door het begin van de herfst? Ik heb er echt heel lang geen last van gehad, en ineens....
dit!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:08 schreef Dwyn het volgende:
Als het in huis is, vreet ik het op. Chips, snoep, alles. Dus ik haal niks in huis tenzij ik ergens zin in heb, dan haal ik één ding.
je moet weer wennenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:42 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb bijna 3 weken niet al te veel op mijn eten gelet en niet gesport en ben in totaal 1 kilo aangekomen.
Vanaf zondag weer lopen, ik sterf wel heel de dag van de honger maar hoe dat komt heb ik geen idee
quote:Op donderdag 27 september 2012 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
Neuh, het is ook echt geen vet ofzo, toch scheelt het een riemgaatje, dus mijn lichaam zal wel weer vocht vast hebben gehouden
Volgens mijn weight loss tracker bereik ik nu mijn streefgewicht over 2 weken!!
Wat is daar dan een maatje meer aan? Het oversized t-shirt of de tas?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet niet of ik nou moet huilen of lachen om w.ehkamp
[ afbeelding ]!!
Tsja, het shirt is wel zeven maten te groot. Maar of het nou mooi is zo?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat is daar dan een maatje meer aan? Het oversized t-shirt of de tas?
Ze bedoelen natuurlijk: dit had beter wél mooi gestaan als ze een maatje meer had gehad.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsja, het shirt is wel zeven maten te groot. Maar of het nou mooi is zo?
Ja, dat zal het zijnquote:Op donderdag 27 september 2012 09:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze bedoelen natuurlijk: dit had beter wél mooi gestaan als ze een maatje meer had gehad.
zo'n plaatje heb ik ook nog ergens van de H&M Plus collectie... even zoeken...quote:Op donderdag 27 september 2012 09:53 schreef rhubarbje het volgende:
ik poste op fok ook eens een plaatje van een jurkje dat ik wou hebben uit een plus collectie
en alle vrouwen meteen: oh wat een leuk model die ziet er tenminste normaal uit, gewoon een maatje 38
nee jongens, dit moet eerder een maat 48 voorstellen
mooi meisje was het wel
quote:Op donderdag 27 september 2012 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ah, deze:
[ afbeelding ]
Plus size, my ass
ja, je krijgt er zo'n vertieft zelfbeeld van... ik heb momenteel een maat 42, maar als zij plus size is, ben ik dus een walvisquote:Op donderdag 27 september 2012 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Dat vind ik eig. echt schandalig... dat ze dit als plus wegzetten.
Nog al zo'n vetklep!quote:Op donderdag 27 september 2012 09:58 schreef rhubarbje het volgende:
volgens mij ging het om deze madam (niet dit jurkje trouwens)
[ afbeelding ]
Gátverdamme!quote:
ja hun bmi is vast om te huilenquote:Op donderdag 27 september 2012 10:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ja nou, zeker hoor... deze dame moet echt drastisch afvallen... zie die stalpoten eens onder dat prachtig glad vallende jurkje uit komen.
mja, het is allemaal marketing he. Mensen denken al snel dat als ze dat kopen, zij er ook zo uit zien. Dus hangen ze hun plus size kleding over mensen met een maat 36/38quote:Op donderdag 27 september 2012 10:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja hun bmi is vast om te huilen
diabetes op de loer en zo
ik vind het ook wel storend, niet dat het iets doet voor mijn zelfbeeld maar ik dacht dat het idee was dat je moest kunnen zien hoe iets valt?
op iemand met meer vetjes zien al die dingen er gewoon anders uit....
Ja maar dat is toch stom?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, het is allemaal marketing he. Mensen denken al snel dat als ze dat kopen, zij er ook zo uit zien. Dus hangen ze hun plus size kleding over mensen met een maat 36/38
Het scheelt wel iets, want de reguliere kleding wordt getoond door vrouwen met maat 32
Terwijl in 2009 40% van de nederlanders overgewicht had en 9% obesitas (ik heb er een paper over geschrevenquote:Op donderdag 27 september 2012 10:04 schreef miss_sly het volgende:
Dit zijn pus size modellen ten opzichte van die maat 32-34 modellen die gewone kleding showen.
Maar schandalig is het wel en geen wonder dat er zulke rare ideeen rondgaan over wat nou dun, slank, normaal, plus en heel erg plus is.
Je weet dat die vreetkick deels te verklaren is?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:10 schreef Daph_ het volgende:
De stand na 1.5 week vakantie: -0.5 kg![]()
Lijst van gister (ook ikEl heb last van de vreetkick):
O beker optimel, kom optimel yoghurt met viergranenmuesli
T niks
L twee bruine boterhammen met warme grilworst, 1.5 witte boterham boter en hagelslag
T Trosje witte druiven, twee glazen Spa citron light, M&Ms
D drie kleine spekpannenkoeken, kommetje perzikpassievruchtyoghurt toe
T glas Spa citron
De m&ms zijn nu wel op gelukkigqua beweging bijna niks, merk namelijk dat ik erg moet wennen aan weer aan t werk zijn en ben dus ook bekaf iedere avond. Vrijdag weer sporten als het goed is
![]()
Lijst vandaag (planning)
O beker optimel, kom optimel yoghurt met viergranenmuesli
T twee plakjes kalfsham (proef)
L twee bruine boterhammen vleeswaren (weet niet wat we hebben), een witte boterham hagelslag
T tros druiven, evt plak ontbijtkoek
D wat de pot schaft
Puntje gebruiken, geen komma (Engelse getalsnotatie).quote:Op donderdag 27 september 2012 13:37 schreef Mirjam het volgende:
Klopt het dat je bij je Lilyslim ticker geen getallen achter de komma in kunt voeren? Of faal ik gewoon?
quote:Op donderdag 27 september 2012 13:53 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Puntje gebruiken, geen komma (Engelse getalsnotatie).
De hagelslag en M&Ms komen door de vreetkick. Ik heb heel veel verschillende dingen geprobeerd als ontbijt, ook brood, crackers/beschuit/soortgelijk en fruit, maar van al die dingen begon ik 's ochtends al te snaaien. Yoghurt werkt voor mij het fijnst.. En ja, dan optimel yoghurt want blanke yoghurt met muesli vind ik niet lekkerquote:Op donderdag 27 september 2012 12:02 schreef V1z0R het volgende:
/Even inbreekt
[..]
Je weet dat die vreetkick deels te verklaren is?
Wat ik dikgedrukt heb gemaakt bevat in verhouding veel suiker wat dus je insuline omhoog doet schieten waardoor je dus trek krijgt.
Excuses voor het betweterige
Je weet dat volvette versies van dingen als yoghurt vaak minder zuur zijn? Vind zelf qua ervaring volle yoghurt met noten en rozijnen een goede vervanger van zoiets als yoghurt met muesli, kom je dan te snel boven je gewenste inname dan wat minder noten/rozijnen en voeg dan wat havermout toe.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De hagelslag en M&Ms komen door de vreetkick. Ik heb heel veel verschillende dingen geprobeerd als ontbijt, ook brood, crackers/beschuit/soortgelijk en fruit, maar van al die dingen begon ik 's ochtends al te snaaien. Yoghurt werkt voor mij het fijnst.. En ja, dan optimel yoghurt want blanke yoghurt met muesli vind ik niet lekkermaar binnenkort is het weer magere yoghurt met appel en een bietje kaneeltijd
![]()
het helpt ook niet dat ik ongesteld moet worden![]()
Vind het helemaal niet betweterig overkomen hoor, fijn juist dat je tips geeft![]()
Anyhoo, lijstje voor vandaag, slightly better:
O kom optimel yoghurt met viergranenmuesli, beker optimel drink
T 2 plakjes kalfsham (proef)
L twee bruine boterhammen met nostalgische ossenworst, witte boterham boter met hagelslag (jeuj afbouwen!), 3 broodbelegplakjes nostalgische ossenworst
T plakje ossenworst (proef)
D boerenkool met worst en klein schepje jus, toe trosje druiven
T twee glazen spa citron
Vleeswaren proeven staat regelmatig op het programma xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door V1z0R op 27-09-2012 21:32:21 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:27 schreef V1z0R het volgende:
Barreltje, erg klassiek misschien, maar augurken met boterhamworst vind ik awesome tussendoortjes die goed houdbaar zijn. Plakjes schinken ook, extra zout compenseren met extra water inname natuurlijk.
M'n favoriet blijft tegenwoordig toch een blikje makreel op olijfolie met knoflook en kruiden
Ook een super bron van gezonde vetten voor weinig geld! 1,20 voor 360kcal aan uberstofjes
[..]
Je weet dat volvette versies van dingen als yoghurt vaak minder zuur zijn? Vind zelf qua ervaring volle yoghurt met noten en rozijnen een goede vervanger van zoiets als yoghurt met muesli, kom je dan te snel boven je gewenste inname dan wat minder noten/rozijnen en voeg dan wat havermout toe.
Muesli is trouwens tricky, je hebt hele goede maar daarentegen ook die met scheppen suiker.
Als het nog te zuur is zou je een schepje stevia kunnen toevoegen.
Als je dan suikers neemt, neem ze in het begin van een maaltijd (wel kut als je de smaak juist van je bth hagelslag bijvoorbeeld wilt behouden) maar afvaltechnisch beter.
Wat m'n persoonlijke ervaring is, en wat ook grotendeels door veranderingen in eetgewoontes aantoont, is dat suikers juist zorgt voor het dikker worden en niet het vet. In vele westerse landen waar vet een groot deel was van het dieet die nu meer wordt vervangen door suikers zie je dat overgewicht toeneemt (onlangs nog onderzoek geweest in Italië).
Ongesteld worden geen ervaring meeAls ik loveli moet geloven helpen omega's goed tegen symptomen er van.
Kun je denken aan noten, vette vis (is een reden dat Japanners veel oude mensen kent) of avocado's...
Is ook weer goed voor je hersenen trouwens
Succes met alles(telt ook voor de rest natuurlijk
)
Whoa, Danku!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat betreft de muesli; ik heb 'kale' muesli, gewoon haver, maïs, tarwe en gerst en volgens mij zitten daar geen toegevoegde suikers in.. Zal thuis eens kijken.
Ik ben echt een zoetekauw, vooral chocola kan ik moeilijk weerstaan, maar ik merk wel dat ik me beter voel als ik minder suiker eet. Volledig van de chocola af wil ik niet, heb dat meerdere malen geprobeerd en dat resulteert in bunkeren dus dan maar afbouwen en met mate. Zoetstoffen probeer ik zo veel mogelijk te vermijden omdat ik daar hyper van word.. Niet leuk iig en daarna voel ik me zo futloos.
Dat van die omegas wist ik niet, van het weekend even vis inslaan dus! Heb eigenlijk ook wel weer zin in makreel dus komt goed :p ben nu m'n druifjes aan het opmaken, daarna worden het waarschijnlijk mandarijnen/minneola's want makkelijk mee te nemen.
Ik vind dit soort tips altijd erg interessant en handig maar ben eigenlijk nog te lui om dit soort dingen zelf uit te zoekenmaar ik ga er zeker wat mee doen!
Doe zelf vaak fruit of paprika erbij tussen m'n brood, bth paprika met kipfilet en stukje paardenrookvlees, bth peer/kalkoenfilet, in die geest. Kom je veel gemakkelijker aan meer fruit in je patroon.quote:Rodriguez et al (8) vergeleken het effect van een lage vs. hoge inname van fruit bij personen met overgewicht (hoeveelheid fruit bevatte 13 g fructose versus 45 g). Dit komt ongeveer overeen met 0-1 stuks fruit in de groep met weinig fruit en 3-4 stuks in de andere groep. Na acht weken verloren beide groepen gewicht en vet, maar er waren geen significante verschillen. Een interessante uitkomst was een significant grotere afname van de middelomtrek bij de groep met veel fruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je ook al zegt over het weglaten van dingen waar je gek op bent dat het dan veroorzaakt dat je later gaat bunkeren, niet weglaten maar gaan doseren dan ga je het ook niet missen. Zie het in m'n omgeving ook zo vaak, dan nemen ze een vrij drastische aanpak en dat werkt in het begin maar zodra het afvallen al weer minder snel gaat komt een psychologische deuk en vervallen ze in het oude patroon.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Japanese scientists found that when subjects ate a 500-calorie meal while watching a 40-minute comedy show, their blood-glucose levels were much lower than when they consumed the same meal during a boring 40-minute lecture. The researchers suggest that laughter may have altered subjects’ brain chemistry in such a way that glucose entered the blood more slowly, or blood glucose was taken up by the muscles more rapidly. Try eating meals while watching something funny on TV to keep your blood-glucose and insulin levels low to help encourage fat loss.
Ik heb geen tvquote:
ja, rare geitenwollensokquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen tv
Ik eet voor mijn pc
naja, alleen maar omdat je dan gedachteloos naar binnen schrokt en daardoor al snel te veel eet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ik eet ook te vaak voor de tv hoor
Maar dacht wel dat dat fout was
klopt, maar mijn eettafel is meer een afzetplek voor dingen als de administratie, de was, gereedschap en katten momenteel. Met een klein kind op de bank eten werkt daarnaast voor geen meterquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:30 schreef miss_sly het volgende:
Wij aten ook altijd voor de tv, maar sinds kind mee-eet, eten we altijd aan tafel. En eigenlijk vind ik dat veel fijner, als je er enemaal aan gewend bent
De onze is voor de helft afzetplek, de andere helft is om te etenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, maar mijn eettafel is meer een afzetplek voor dingen als de administratie, de was, gereedschap en katten momenteel. Met een klein kind op de bank eten werkt daarnaast voor geen meter
zelfde hier jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De onze is voor de helft afzetplek, de andere helft is om te eten
+ 1; en geen tv meer aan, maar de radio...quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:30 schreef miss_sly het volgende:
Wij aten ook altijd voor de tv, maar sinds kind mee-eet, eten we altijd aan tafel. En eigenlijk vind ik dat veel fijner, als je er enemaal aan gewend bent
Ja, dat heet muesli...quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:11 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Bestaan er eigenlijk ook muesi zonder suiker/heel weinig suiker/
Oké zonder doos dus.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat heet muesli...
De simpelste zak, met alleen granen en rozijnen. Zowel bij je supermarkt als bij de natuurwinkel te vinden.
Zie de eerste twee plaatjes: http://www.google.nl/sear(...)JnUO_GE8m90QXIr4CACQ
+1quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:46 schreef rhubarbje het volgende:
Oooh ik irriteer me trouwens kapot aan die magnum mini reclame
met die vrouw met haar magnum mini elke dag en haar maat 0
Sorry dat moest er uit
Nou, 50 gram cruesli vult niet echt. Daarbij bevat het veel suiker waardoor je sneller een vreetkick krijgt. Je kan 's morgens beter kiezen voor gewone muesli inderdaad, daar zit geen toegevoegde suiker in en hou je langer een vol gevoel van, de eiwitten in de kwark en de dikte van de kwark versterken dat nog eens.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:50 schreef Humboldt het volgende:
Waarom is cruesli (50gram) met melk een waardeloos ontbijt? En waarom is magere kwark beter ipv melk? Of is muesli beter?
omdat het bijna niks is? Qua vullen en voedingsstoffen (dat laatste is een gok want ik hou zelf niet van dat soort ontbijten dus weet er weinig van)quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:50 schreef Humboldt het volgende:
Waarom is cruesli (50gram) met melk een waardeloos ontbijt? En waarom is magere kwark beter ipv melk? Of is muesli beter?
ja, ik pak precies die verhouding!quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:59 schreef Vicky het volgende:
Als ik kwark eet is het 30 gram cruesli balans en 250 gram.kwark en vaak een banaan en/of appel erdoor
Plan lijkt redelijk te werken, met een kleine dip rond 17.15:quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:44 schreef Daph_ het volgende:
Vandaag een iets andere aanpak en ipv een boterham hagelslag een bakje kwark.. Ben benieuwd of dat werkt.
Planlijst:
O bakje optimel yoghurt met vier eetlepels muesli, halve beker optimel drink
T half trosje druifjes
L twee bruine boterhammen met ossenworst oid (even kijken wat we hebben), bakje kwark
T half trosje druiven, plakje ontbijtkoek
D wat de pot schaft, toe mandarijn of appel
Tussendoor water en thee, eventueel een of twee glazen spa citron. Vrij rigoureus voor mij (geen chocola/andere vorm van chocola) dus t wordt even spannend :p
Interessante theorie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)en-maar-dikker.dhtml
Ik geloof dat ik ineens snap waarom ik de laatste tijd zo onverzadigbaar ben in de middag na de lunch.Ik dacht 'volkoren is goed, want veel vezels' en dat zal dan idd ook wel zo zijn, maar ondanks dat ik niet meer terug naar koolhydraatvrij wil is het wel degelijk zo dat ik heel erg reageer op koolhydraten en snelle suikers, daar krijg ik echt snaaitrek van.
Ik heb nu nog geen half uur mijn brood op en ik ben echt gewoon onrustig van de snaaitrek.
En ik maar denken dat ik zo lekker gezond bezig ben met mijn volkoren brood!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)en-maar-dikker.dhtml
Ik geloof dat ik ineens snap waarom ik de laatste tijd zo onverzadigbaar ben in de middag na de lunch.Ik dacht 'volkoren is goed, want veel vezels' en dat zal dan idd ook wel zo zijn, maar ondanks dat ik niet meer terug naar koolhydraatvrij wil is het wel degelijk zo dat ik heel erg reageer op koolhydraten en snelle suikers, daar krijg ik echt snaaitrek van.
Ik heb nu nog geen half uur mijn brood op en ik ben echt gewoon onrustig van de snaaitrek.
Maar jouw conditie is wel heel erg veel beter dan de mijne!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sinds ik vorig jaar praktisch ongetraind een halve marathon heb uitgelopen, ben ik er van overtuigd dat je veel meer kunt kunt dan je denkt als het gaat om sporten.
Nah... 7 maanden na een gebroken enkel viel dat ook wel tegen hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:10 schreef helicopter het volgende:
[..]
Maar jouw conditie is wel heel erg veel beter dan de mijne!![]()
Ik vind dat trouwens wel super knap van je!
Ik zou het al een heel eind vinden om te wandelen!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nah... 7 maanden na een gebroken enkel viel dat ook wel tegen hoor.Vooral omdat ik de maand voor die halve alleen maar spinning had gedaan omdat ik een kuitblessure had.
Ben zelf nog steeds onder de indruk overigens dat ik dat ding heb uitgelopen. Over de tijd hebben we het niet natuurlijk.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Interessante theorie.
Even checken, en ja hoor, 200 gram sperziebonen levert meer vezels dan 3 volkoren boterhammen
Waar heb je dat gevonden?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Interessante theorie.
Even checken, en ja hoor, 200 gram sperziebonen levert meer vezels dan 3 volkoren boterhammen
Dat inderdaad, deze persoon heeft belang bij het verhaal dat hij vertelt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waar heb je dat gevonden?
Wat ik vind: 3 sneeen volkorenbrood = 6.9 gr vezels
sperziebonen: 150 gr = 3,8 gr vezels = 200 gram = 5,1 gr vezels.
Geadviseerd wordt om per dag wel 30-40 gram vezels binnen te krijgen. Een klein aantal volkoren boterhammen is dan wel degelijk prima. Kijken naar alternatieven voor brood kan natuurlijk geen kwaad, maar volkoren brood is ook niet de duivel die deze bakker van luxe brood ons wil laten geloven
De kern van waarheid is dat broodetend Nederland best eens kritisch naar zijn broodinname mag kijken, zelfs als dat volkorenbrood is. In plaats van brood kun je ook kwark/yoghurt, rijst, soep, nou ja, van alles nemen. Zeven boterhammen per dag voor een volwassen man vind ik echt heel erg veel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:21 schreef helicopter het volgende:
[..]
Dat inderdaad, deze persoon heeft belang bij het verhaal dat hij vertelt.
Ik denk wel dat er een kern van waarheid in zit, maar ik vraag me bij zo'n verhaal altijd wel af wat de motieven van de schrijver zijn.
Soberso, voedingscentrumquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De kern van waarheid is dat broodetend Nederland best eens kritisch naar zijn broodinname mag kijken, zelfs als dat volkorenbrood is. In plaats van brood kun je ook kwark/yoghurt, rijst, soep, nou ja, van alles nemen. Zeven boterhammen per dag voor een volwassen man vind ik echt heel erg veel.
Dat kloptquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:43 schreef miss_sly het volgende:
Toch kun je van brood dat volkoren heet, in ieder geval op aan dat het volkoren brood is en de daarbijbehorende vezels heeft. Volkoren is een beschermde naam. Dathele donkere brood wordt vaak donker gemaakt met kleurstoffen en heeft dan net zo weinig vezels als wit brood.
Hé Brighteyes,quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
Het volkoren waar ik nu zo'n snaaitrek v heb is dat v d jumbo.![]()
Maar het vezel verhaal geloof ik eig ook wep. Qua groentw, fruit en Brinta zit dat echt wel goed. Dan liever brood waar ik geen honger v krijg. Ik wissel het vaak wel af, maar dat wat we nu hebben is het dus niet v mij
Red je het met 1 kiwi? Ik vind die dingen nogal klein en neem er dan - per snackmoment - in ieder geval 2.quote:
Klopt, dat bedacht ik me ook toen ik het typte. 3 uur is prima tijd ertussen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
maar als je om 9 uur eet en om 12 uur hoef je daartussen toch ook niks te eten?
Je lunch in twee deeltjes doen? 1 van je boterhammen dan als 14uur tussendoortje bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:25 schreef Sometimes het volgende:
Ik vind dat best lastig, qua tijdsindeling. Met name op werkdagen.
Ontbijt is bij mij om 7:30u en lunch meestal om 11:30u omdat anders geen plekje meer te vinden is in onze vreetschuur. De tijd tussen lunch en avondeten (rond 18:00 - 18:30u) wordt dan eigenlijk te groot voor 1 tussendoortje.
Soms sla ik de ochtendsnack over en neem er dan 2 in de middag (bijvoorbeeld 14u en 16u), maar dan zit ik een uur voor de lunch wel met een hevig rommelende maag. Dat is dan ook nog goed hoorbaar voor iedereen.
Op de dagen dat ik thuis ben gaat het veel makkelijker en lunch ik een stuk later, tegen 13u.
Ik ook niet, ik ga altijd wandelen. Desnoods met een paraplu.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik lunch gewoon niet in de kantine
Eén van de vier boterhammen apart houden, misschien inderdaad geen gek idee.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
Je lunch in twee deeltjes doen? 1 van je boterhammen dan als 14uur tussendoortje bijvoorbeeld?
En tussendoortjes die je makkelijk kan delen in porties, zoals appel in stukjes etc, misschien dat dat helptEen andere verdeling hoeft nog niet te zijn dat je compleet andere dingen eet op een dag.
Nopes, vooraf vastgesteld 5 gangen-menu. Had niets te kiezen. Heb wel de sauzen weggelaten en het toetje geruild voor vers fruit, maar een salade zat er niet in... Helaas.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:40 schreef rhubarbje het volgende:
en er staat ook altijd wel een salade op het menu of zo
het lijkt me dat echt goed advies te krijgen is bij een dieetist?quote:Op zondag 7 oktober 2012 07:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje, ik was jullie kwijt, stelletje werktijd posters!!
Nav dit artikelhttp://www.telegraaf.nl/v(...)_doe_je_dat____.html
vroeg ik mij maar weer eens af... Waar kun je nou eens info vinden over hoe ECHT gezond te eten? Want de meeste adviesrichtingen lijken aan elkaar te hangen van de "ja, dat is goed verkrijgbaar"s en de "ja, maar dat halen mensen sowieso niet"s....
Jij leest hier net een week mee? Hoe vaak ik hier geen rants voorbij zie komen over diëtisten die zonder blikken of blozen ontbijkoek (OMG ik zei het O-woord) als verstandig tussendoortje propageren...quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het lijkt me dat echt goed advies te krijgen is bij een dieetist?
Ik heb ook geen goede ervaringen met de diëtist. Of beter: 1 slechte en 1 goede.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het lijkt me dat echt goed advies te krijgen is bij een dieetist?
kwestie van goed informeren en zelf niet met iedereen in zee gaanquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
Het vak diëtist is niet beschermd hè.Dus jij of ik kunnen morgen zomaar een praktijk opzetten, komt geen diploma of studie aan te pas als je dat niet wil.
Dat is tegenwoordig wel te doen, toen ik mijn eerste diëtiste bezocht was dat een stuk lastiger.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kwestie van goed informeren en zelf niet met iedereen in zee gaan
Enige juiste antwoord. De wetenschap weet het domweg ook (nog?) niet, de media rukt vaak voedingsonderzoek volledig uit verband voor flashy headlines.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik denk dat 'de dieet waarheid' ook niet bestaat
klinkt wel heeeeeerlijk!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Enige juiste antwoord. De wetenschap weet het domweg ook (nog?) niet, de media rukt vaak voedingsonderzoek volledig uit verband voor flashy headlines.
Mijn ontbijt lijkt mij in ieder geval niet echt gezond, dat weet ik wel(zelfgemaakte appeltaart)
Ze hadden bij de supermarkt groente&fruit kistjes voor 2 euro per stuk. Daar zaten sinaasappels, sperziebonen, aardappels, witlof en dus appels in. Maar ik heb een appelallergie en moest even wat verzinnen voor het overschot aan appelsquote:
Waar kunnen we langskomen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hadden bij de supermarkt groente&fruit kistjes voor 2 euro per stuk. Daar zaten sinaasappels, sperziebonen, aardappels, witlof en dus appels in. Maar ik heb een appelallergie en moest even wat verzinnen voor het overschot aan appelsEn ja, hij was/is heerlijk
Nah, één dikkertje die teveel kcal binnen krijgt is wel weer genoeg voor vandaagquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:50 schreef Barretje80 het volgende:
Waar kunnen we langskomen?
*iets met gedeelde smart.. : P *
Daar ben ik het wel mee eens, wat voor de een werkt, werkt voor de andere averechts. En dat zie je ook in de media, toen bijv Sonja Bakker net uitkwam iedereen hilarisch hierover. Maar ik zag in mijn omgeving een hoop die mega veel afvielen maar ook die met dat zelfde dieet juist aan waren gekomenquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik denk dat 'de dieet waarheid' ook niet bestaat
Hilarisch? Lyrisch denk ik...? Of interpreteer ik jouw zin helemaal verkeerd? :pquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:49 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, wat voor de een werkt, werkt voor de andere averechts. En dat zie je ook in de media, toen bijv Sonja Bakker net uitkwam iedereen hilarisch hierover. Maar ik zag in mijn omgeving een hoop die mega veel afvielen maar ook die met dat zelfde dieet juist aan waren gekomen
Ik heb er lang over gedaan, maar eet het nu eindelijk zonder suiker of zoetstof.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:11 schreef droomvrouwtje het volgende:
Brinta is nomnomnom hihihi.. Maar wel met een klein beetje suiker hoor, want helemaal zonder vind ik niet lekker
Ahwquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben benieuwd naar morgen, ben volgens mij al zeventien keer naar de wc geweest vandaag
Ik durf niet eens iets te eten
Stormqueen is momenteel spetterqueen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben benieuwd naar morgen, ben volgens mij al zeventien keer naar de wc geweest vandaag
Ik durf niet eens iets te eten
Mja, it burnsquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:37 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Stormqueen is momenteel spetterqueen?
![]()
Beterschap
quote:
godver, dat plaatjequote:Op maandag 8 oktober 2012 16:42 schreef Sometimes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
't Is wel lekker voor de weegschaal morgen, maar verder wat dat betreft meestal alleen van korte duur.
Eerste resultaat bij Google Images (gezocht op "burning star").quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Vicky op 09-10-2012 14:26:34 ]♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:18 schreef Vicky het volgende:
ik weet het vanmorgen en nieuwe trui aan, toen keek ik in de spiegel en toen dacht ik: damnnnnn wat ben ik slank!!jeetje dat ziet er goed uit ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:18 schreef Vicky het volgende:
ik weet het vanmorgen en nieuwe trui aan, toen keek ik in de spiegel en toen dacht ik: damnnnnn wat ben ik slank!!Mijn computer doet een beetje raar, dus ben benieuwd hoe dit berichtje er zo uit ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier gaat het ook lekker, ondanks de rare week. Zal ook weer eens een "zo zie ik er nu uit"-foto maken. Werkt altijd wel prima voor de inspiratie*al is mijn buik nog niet zo plat als bij jou hoor*
Xx!K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:
Iets van yoghurt of kwark wil ook heel goed helpen. Supergezond en lekker trekstillendquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Getriggerd door mandarijntje en kiwi.
Daar had ik niet eens echt trek in, maar ja, je moet toch regelmatig wat eten om de boel gaande te houden en dan *BAM* chemistry kicks in en snaaitrek.
Volgende keer maar zorgen voor een eitje of een stuk kaas in de de middag.
Als ik er geen moeite mee had dan was ik ook niet heel veel te zwaar he.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:16 schreef MNR het volgende:
Jeetje... het valt me direct op dat jullie er echt moeite mee hebben. Volgen jullie een speciale richtlijn of kiezen jullie gewoon gezond eten?
Hoeveel te zwaar ben je?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:16 schreef MNR het volgende:
Jeetje... het valt me direct op dat jullie er echt moeite mee hebben. Volgen jullie een speciale richtlijn of kiezen jullie gewoon gezond eten?
Wauw! 15 Kilo, wat gòed zeg!! Vervelend dat je de klik bent kwijtgeraakt.. Je vraagt nogal wat van jezelfquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:26 schreef Brighteyes het volgende:
Als ik er geen moeite mee had dan was ik ook niet heel veel te zwaar he.![]()
Ja, ik heb het er bij vlagen flink moeilijk mee.![]()
Ben tussen april en augustus 15 kilo afgevallen en dat ging me vrij gemakkelijk af, en nu ben ik sinds eind aug de klik kwijt en probeer ik mezelf weer terug in het gareel te krijgen. De ene dag gaat het beter dan de andere.
Ik volg geen dieet, ik trek mijn eigen plan en dat heet: 'Doe normaal'.
En daarbij heb ik twee boeken gelezen in de zomer, en ik wil ze herlezen, maar ik heb op het moment even geen tijd met twee cursussen die voorrang vragen: Het geheim van slanke mensen en Beck's dieetoplossing.
Beide geen dieetboeken, maar methodes om je eigen gedachtengang met betrekking to eten te veranderen.
Een van de credo's van 'Het gevoel van' is 'Toegeven aan snaaitrek betekent geen 'nee' kunnen verdragen'. Met daarachteraan de opmerking: je bent toch geen kleuter!
Die schoot me dus net door mijn hoofd en het enige antwoord dat mijn hoofd terug gaf was: idd... ik kan nu even geen nee verdragen.
Ik kan het gevoel niet herkennen als ik niet aan een bepaald quotum voldoe? Of wat bedoel je?quote:
Omdat ik zelf heb ontdekt dat er echt veel verschil is in hoe mensen psychisch met eten om gaan. De één taalt er echt totaal niet naar en eet omdat het nou eenmaal moet en kan zich dan ook echt niet goed voorstellen dat iemand er moeite mee heeft. Vaak zijn dat erg slanke mensen overigensquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:33 schreef MNR het volgende:
Ik kan het gevoel niet herkennen als ik niet aan een bepaald quotum voldoe? Of wat bedoel je?
Ik ben het afgelopen jaar 13 kilo afgevallen en ben nog niet op mijn streefgewicht. Ik wil er nog wel 10 af. Dus ik vind mezelf 10 kilo te zwaar.
Ritme bestaat bij mij heel vaak uit een plan, dus daadwerkelijk een planning maken voor de komende dagenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:40 schreef Dwyn het volgende:
Ik moet ook weer even in het ritme komen.
En daar gaat het omquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:47 schreef MNR het volgende:
Het gevecht, overigens, heb ik ook jarenlang gehad (maar ik was het gewoon vergeten.. haha). Het is dat jij, Isabeau, het aanhaalt anders had ik er niet eens meer bij stilgestaan. Op een gegeven moment heb ik iets voor mezelf gevonden dat werkte en ook blijft werken! (minstens zo belangrijk). Dus thanks for the reminder. En ja, die 10 gaan zeker lukken: ik wil volgende zomer strak in mijn bikini staan
oeh hippe weegschaal! zou ik ook wel eens een tijdje willen proberenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:26 schreef MNR het volgende:
Haha! Iemand die denkt dat paardrijden geen sport is, heeft duidelijk de plank misgeslagen
Oh, vanmorgen was ik iets zwaarder dan gister, maar mijn body% is opnieuw weer goed gedaald. Zo super, mijn body% blijft maar dalen. Zooooo blij mee
Hebben ze die geen bij jou op de sportschool dan? Vast wel!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oeh hippe weegschaal! zou ik ook wel eens een tijdje willen proberen
nog niet gezien? ik sport bij de uniquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Hebben ze die geen bij jou op de sportschool dan? Vast wel!
Ach joh... dat zegt helemaal niets. Bovendien, is zweet juist een teken dat je conditie aan het verbeteren isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nog niet gezien? ik sport bij de uni
maar daar ga ik er ook niet op hoor!!! ik voel me nu al erg zelfbewust tussen de 19 jarige grietjes die zonder zweetdruppeltjes in hun strakke pakjes een half uur op zo'n crosstrainer er door heen knallen terwijl ik na 10 minuten van dat ding af ben gesmolten en op de grond naar adem lig te happen
Die is ook niet echt liefquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:57 schreef MNR het volgende:
Ik denk dat veel mensen het wel prettig zouden vinden als je wat vaker je mond hield ja
Dat gaat bij mij niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Ritme bestaat bij mij heel vaak uit een plan, dus daadwerkelijk een planning maken voor de komende dagen
bij mij ook echt nietquote:
En ik werk op rare tijdens zonder vaste pauzes.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bij mij ook echt niet
mijn hele leven is te 'flexibel' (om het positief te benaderen)
en van die schijt kantine op school kun je ook helemaal niet op aan
Je bent het iig wel bewust... En nu nog dat knopje weten te vinden. Blijft moeilijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is dat toch voor iets raars, wéten dat ik niet genoeg drink, een enorm glas thee voor mijn neus hebben staan en toch niet drinken maar wel eten.Bijna alsof ik mezelf bewust aan het saboteren ben...
Wat misschien kan helpen: zorg dat je uit een heel mooi theeglas drinkt. Haal er eentje bij de Xenos of Blokker of de Cook&Co die je echt mooi vindt. Soms is het aantrekkelijk(er) om uit een mooi glas te drinken en kan dat helpenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is dat toch voor iets raars, wéten dat ik niet genoeg drink, een enorm glas thee voor mijn neus hebben staan en toch niet drinken maar wel eten.Bijna alsof ik mezelf bewust aan het saboteren ben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi en lekker groot
en ik drink er wel meer door ja, maar dat is omdat er zo lekker veel in kan niet omdat ze mooi zijn
hoewel mooi wel leuk isHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Dank je welquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:16 schreef Isabeau het volgende:
Fijn je weer te zien CotS en ik hoop dat je alles wat op een rijtje hebt kunnen zetten
Da's jammer, want gezond en lekker.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:10 schreef Stormqueen het volgende:
Helicopter
CotS
Hier tot de conclusie gekomen dat ik buikgriep verschijnselen krijg van verse walnotendus die schrap ik even uit mijn dieet. Ook al val je er snel van af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en heli idd![]()
hier maar even besloten om het afvallen iets te verplaatsen naar januari..
iedere week tot in december een training, offshore of vakantie is me NET iets te rommelig om georganiseerd te kunnen eten..
op gewicht blijven is nu even het belangrijkste..
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Kleine porties snap ik, maar wat bedoel je met "hele droge walnoten"?quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, hele droge walnoten in kleine porties gaat wel goed gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |