SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste post:quote:Op maandag 10 september 2012 09:53 schreef Sometimes het volgende:
Bah, gisteren veel te veel gegeten. Op zich niet heel erg (qua weegschaal) maar ben dan ook meteen lamlendig en weinig energiek vanaf het wakker worden. Nu op kantoor en bij het minste op geringste begin ik te zweten.
Waarom realiseer ik me dit nooit vóór het (onnodige) eten![]()
[oppepmodus]
De verjaardagen en zo zijn weer voorbij, de zomer is ook zo'n beetje op z'n eind dus op naar de volgende doelstelling!
[/einde oppepmodus]I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Mini-marsjes (en aanverwante producten) daarentegen...quote:Op woensdag 26 september 2012 11:05 schreef Sjeen het volgende:
Mars vond ik vroeger heerlijk, nu kan ik me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst zoiets gegeten heb in fullsize.
dat heb ik eigenlijk nooit in huis...quote:Op woensdag 26 september 2012 11:36 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Mini-marsjes (en aanverwante producten) daarentegen...
![]()
Ik ben meer van de hartige en niet van het snoep. Maar chocola in alle varianten![]()
Nee, ik ook niet (ik koop wel eens bewust chocola, maar dat is gelukkig niet vaak).quote:Op woensdag 26 september 2012 11:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
dat heb ik eigenlijk nooit in huis...
waar was je heen dit keer?quote:Op woensdag 26 september 2012 11:46 schreef helicopter het volgende:
Hi, hoe is het hier? Ben weer terug van vakantie. Lekker 3 weken tropen.![]()
Beetje jammer dat ik snipverkouden ben teruggekomen. Net even langs de huisarts geweest omdat ik erg hoest en het benauwd heb.
Verder alles goed, ben nog niet op de weegschaal geweest, morgen zal ik eens kijken wat de schade van 3 weken noodles is.
Snap ik, doe ik zelf ook nooitquote:Op woensdag 26 september 2012 11:58 schreef helicopter het volgende:
Tja, sorry, ik meld liever niet in een openbaar forum op internet dat ik op vakantie ga.![]()
Hoe was je verjaardag?
Klinkt tof! Viel het mee qua rijst?quote:We zaten dit keer in Birma,of Myanmar zoals ze het zelf noemen. Het was erg leuk, vriendelijk volkje (ze zwaaien bijvoorbeeld naar je als je met de bus voorbij komt), veel gezien (ook veel armoede) en vel gedaan, gelukkig weinig last gehad van de regentijd. Het was echt weer genieten.
Wel een beetje veel Pagodes en Buddah's gezien... Ze zijn ontzettend religieus en "more is beter" en ze zijn gek op goud, veel stoepa's (religieuze bouwwerken, soms 3 meter hoog, soms tientallen meters) zijn voorzien van een laagje bladgoud. Wel een raar contrast, aangezien er ook zoveel armoede is.
Ik heb vooral noodles op, je kon eigelijk altijd wel kiezen.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Snap ik, doe ik zelf ook nooitEn het was zeer geslaagd!
[..]
Klinkt tof! Viel het mee qua rijst?
dat ligt er een beetje aan, als je tien dagen in zo'n all inclusive pakhuis gaat zitten kan dat nog vies tegenvallenquote:Op woensdag 26 september 2012 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
Op vakantie beweeg je vaak ook meer dus het valt vast mee!
Klinkt wel als een toffe bestemming
Ik heb zaterdag een enorme puntzak snoep gekocht, moest gewoon...quote:Op woensdag 26 september 2012 10:59 schreef Isabeau het volgende:
Vond ik alle snoep maar niet te eten! Was een stuk eenvoudiger om af te vallen.
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
oh, nog iets leuks. Ik kocht een paar jaar geleden grijze laarzen, van die dingen die bij normale vrouwen over de spijkerbroek heen gaan. Ik kreeg ze net om mijn blote kuiten en dan nog had ik zo'n kwabje over de rand hangen.
Vandaag weer uit de kast gehaald en mijn spijkerbroek zit er in! Zonder kwabje!
vandaag was het een pak cakejesquote:Op woensdag 26 september 2012 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
ook dat kan ik erg goed weerstaan - maar ik ben dan ook bijzonder zwart/wit als het op eten aankomt
Hoewel ik het nog steeds lastig vind als mijn vriend na het eten zijn trek aanvult met gevulde speculaas en bonbonbloc
nou dat dus..quote:Op woensdag 26 september 2012 20:18 schreef miss_sly het volgende:
Pfff, ik vind het op het moment ook maar moeilijk om niet te snaaien. Zou ht door de omslag van het weer komen, door het begin van de herfst? Ik heb er echt heel lang geen last van gehad, en ineens....
het is nu gewoon ook lekker om op de bank te kruipen met een filmpje en een groot pakje koekjesquote:Op woensdag 26 september 2012 20:18 schreef miss_sly het volgende:
Pfff, ik vind het op het moment ook maar moeilijk om niet te snaaien. Zou ht door de omslag van het weer komen, door het begin van de herfst? Ik heb er echt heel lang geen last van gehad, en ineens....
dit!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:08 schreef Dwyn het volgende:
Als het in huis is, vreet ik het op. Chips, snoep, alles. Dus ik haal niks in huis tenzij ik ergens zin in heb, dan haal ik één ding.
je moet weer wennenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:42 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb bijna 3 weken niet al te veel op mijn eten gelet en niet gesport en ben in totaal 1 kilo aangekomen.
Vanaf zondag weer lopen, ik sterf wel heel de dag van de honger maar hoe dat komt heb ik geen idee
quote:Op donderdag 27 september 2012 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
Neuh, het is ook echt geen vet ofzo, toch scheelt het een riemgaatje, dus mijn lichaam zal wel weer vocht vast hebben gehouden
Volgens mijn weight loss tracker bereik ik nu mijn streefgewicht over 2 weken!!
Wat is daar dan een maatje meer aan? Het oversized t-shirt of de tas?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet niet of ik nou moet huilen of lachen om w.ehkamp
[ afbeelding ]!!
Tsja, het shirt is wel zeven maten te groot. Maar of het nou mooi is zo?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat is daar dan een maatje meer aan? Het oversized t-shirt of de tas?
Ze bedoelen natuurlijk: dit had beter wél mooi gestaan als ze een maatje meer had gehad.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsja, het shirt is wel zeven maten te groot. Maar of het nou mooi is zo?
Ja, dat zal het zijnquote:Op donderdag 27 september 2012 09:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze bedoelen natuurlijk: dit had beter wél mooi gestaan als ze een maatje meer had gehad.
zo'n plaatje heb ik ook nog ergens van de H&M Plus collectie... even zoeken...quote:Op donderdag 27 september 2012 09:53 schreef rhubarbje het volgende:
ik poste op fok ook eens een plaatje van een jurkje dat ik wou hebben uit een plus collectie
en alle vrouwen meteen: oh wat een leuk model die ziet er tenminste normaal uit, gewoon een maatje 38
nee jongens, dit moet eerder een maat 48 voorstellen
mooi meisje was het wel
quote:Op donderdag 27 september 2012 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ah, deze:
[ afbeelding ]
Plus size, my ass
ja, je krijgt er zo'n vertieft zelfbeeld van... ik heb momenteel een maat 42, maar als zij plus size is, ben ik dus een walvisquote:Op donderdag 27 september 2012 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Dat vind ik eig. echt schandalig... dat ze dit als plus wegzetten.
Nog al zo'n vetklep!quote:Op donderdag 27 september 2012 09:58 schreef rhubarbje het volgende:
volgens mij ging het om deze madam (niet dit jurkje trouwens)
[ afbeelding ]
Gátverdamme!quote:
ja hun bmi is vast om te huilenquote:Op donderdag 27 september 2012 10:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ja nou, zeker hoor... deze dame moet echt drastisch afvallen... zie die stalpoten eens onder dat prachtig glad vallende jurkje uit komen.
mja, het is allemaal marketing he. Mensen denken al snel dat als ze dat kopen, zij er ook zo uit zien. Dus hangen ze hun plus size kleding over mensen met een maat 36/38quote:Op donderdag 27 september 2012 10:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja hun bmi is vast om te huilen
diabetes op de loer en zo
ik vind het ook wel storend, niet dat het iets doet voor mijn zelfbeeld maar ik dacht dat het idee was dat je moest kunnen zien hoe iets valt?
op iemand met meer vetjes zien al die dingen er gewoon anders uit....
Ja maar dat is toch stom?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, het is allemaal marketing he. Mensen denken al snel dat als ze dat kopen, zij er ook zo uit zien. Dus hangen ze hun plus size kleding over mensen met een maat 36/38
Het scheelt wel iets, want de reguliere kleding wordt getoond door vrouwen met maat 32
Terwijl in 2009 40% van de nederlanders overgewicht had en 9% obesitas (ik heb er een paper over geschrevenquote:Op donderdag 27 september 2012 10:04 schreef miss_sly het volgende:
Dit zijn pus size modellen ten opzichte van die maat 32-34 modellen die gewone kleding showen.
Maar schandalig is het wel en geen wonder dat er zulke rare ideeen rondgaan over wat nou dun, slank, normaal, plus en heel erg plus is.
Je weet dat die vreetkick deels te verklaren is?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:10 schreef Daph_ het volgende:
De stand na 1.5 week vakantie: -0.5 kg![]()
Lijst van gister (ook ikEl heb last van de vreetkick):
O beker optimel, kom optimel yoghurt met viergranenmuesli
T niks
L twee bruine boterhammen met warme grilworst, 1.5 witte boterham boter en hagelslag
T Trosje witte druiven, twee glazen Spa citron light, M&Ms
D drie kleine spekpannenkoeken, kommetje perzikpassievruchtyoghurt toe
T glas Spa citron
De m&ms zijn nu wel op gelukkigqua beweging bijna niks, merk namelijk dat ik erg moet wennen aan weer aan t werk zijn en ben dus ook bekaf iedere avond. Vrijdag weer sporten als het goed is
![]()
Lijst vandaag (planning)
O beker optimel, kom optimel yoghurt met viergranenmuesli
T twee plakjes kalfsham (proef)
L twee bruine boterhammen vleeswaren (weet niet wat we hebben), een witte boterham hagelslag
T tros druiven, evt plak ontbijtkoek
D wat de pot schaft
Puntje gebruiken, geen komma (Engelse getalsnotatie).quote:Op donderdag 27 september 2012 13:37 schreef Mirjam het volgende:
Klopt het dat je bij je Lilyslim ticker geen getallen achter de komma in kunt voeren? Of faal ik gewoon?
quote:Op donderdag 27 september 2012 13:53 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Puntje gebruiken, geen komma (Engelse getalsnotatie).
De hagelslag en M&Ms komen door de vreetkick. Ik heb heel veel verschillende dingen geprobeerd als ontbijt, ook brood, crackers/beschuit/soortgelijk en fruit, maar van al die dingen begon ik 's ochtends al te snaaien. Yoghurt werkt voor mij het fijnst.. En ja, dan optimel yoghurt want blanke yoghurt met muesli vind ik niet lekkerquote:Op donderdag 27 september 2012 12:02 schreef V1z0R het volgende:
/Even inbreekt
[..]
Je weet dat die vreetkick deels te verklaren is?
Wat ik dikgedrukt heb gemaakt bevat in verhouding veel suiker wat dus je insuline omhoog doet schieten waardoor je dus trek krijgt.
Excuses voor het betweterige
Je weet dat volvette versies van dingen als yoghurt vaak minder zuur zijn? Vind zelf qua ervaring volle yoghurt met noten en rozijnen een goede vervanger van zoiets als yoghurt met muesli, kom je dan te snel boven je gewenste inname dan wat minder noten/rozijnen en voeg dan wat havermout toe.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De hagelslag en M&Ms komen door de vreetkick. Ik heb heel veel verschillende dingen geprobeerd als ontbijt, ook brood, crackers/beschuit/soortgelijk en fruit, maar van al die dingen begon ik 's ochtends al te snaaien. Yoghurt werkt voor mij het fijnst.. En ja, dan optimel yoghurt want blanke yoghurt met muesli vind ik niet lekkermaar binnenkort is het weer magere yoghurt met appel en een bietje kaneeltijd
![]()
het helpt ook niet dat ik ongesteld moet worden![]()
Vind het helemaal niet betweterig overkomen hoor, fijn juist dat je tips geeft![]()
Anyhoo, lijstje voor vandaag, slightly better:
O kom optimel yoghurt met viergranenmuesli, beker optimel drink
T 2 plakjes kalfsham (proef)
L twee bruine boterhammen met nostalgische ossenworst, witte boterham boter met hagelslag (jeuj afbouwen!), 3 broodbelegplakjes nostalgische ossenworst
T plakje ossenworst (proef)
D boerenkool met worst en klein schepje jus, toe trosje druiven
T twee glazen spa citron
Vleeswaren proeven staat regelmatig op het programma xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door V1z0R op 27-09-2012 21:32:21 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:27 schreef V1z0R het volgende:
Barreltje, erg klassiek misschien, maar augurken met boterhamworst vind ik awesome tussendoortjes die goed houdbaar zijn. Plakjes schinken ook, extra zout compenseren met extra water inname natuurlijk.
M'n favoriet blijft tegenwoordig toch een blikje makreel op olijfolie met knoflook en kruiden
Ook een super bron van gezonde vetten voor weinig geld! 1,20 voor 360kcal aan uberstofjes
[..]
Je weet dat volvette versies van dingen als yoghurt vaak minder zuur zijn? Vind zelf qua ervaring volle yoghurt met noten en rozijnen een goede vervanger van zoiets als yoghurt met muesli, kom je dan te snel boven je gewenste inname dan wat minder noten/rozijnen en voeg dan wat havermout toe.
Muesli is trouwens tricky, je hebt hele goede maar daarentegen ook die met scheppen suiker.
Als het nog te zuur is zou je een schepje stevia kunnen toevoegen.
Als je dan suikers neemt, neem ze in het begin van een maaltijd (wel kut als je de smaak juist van je bth hagelslag bijvoorbeeld wilt behouden) maar afvaltechnisch beter.
Wat m'n persoonlijke ervaring is, en wat ook grotendeels door veranderingen in eetgewoontes aantoont, is dat suikers juist zorgt voor het dikker worden en niet het vet. In vele westerse landen waar vet een groot deel was van het dieet die nu meer wordt vervangen door suikers zie je dat overgewicht toeneemt (onlangs nog onderzoek geweest in Italië).
Ongesteld worden geen ervaring meeAls ik loveli moet geloven helpen omega's goed tegen symptomen er van.
Kun je denken aan noten, vette vis (is een reden dat Japanners veel oude mensen kent) of avocado's...
Is ook weer goed voor je hersenen trouwens
Succes met alles(telt ook voor de rest natuurlijk
)
Whoa, Danku!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat betreft de muesli; ik heb 'kale' muesli, gewoon haver, maïs, tarwe en gerst en volgens mij zitten daar geen toegevoegde suikers in.. Zal thuis eens kijken.
Ik ben echt een zoetekauw, vooral chocola kan ik moeilijk weerstaan, maar ik merk wel dat ik me beter voel als ik minder suiker eet. Volledig van de chocola af wil ik niet, heb dat meerdere malen geprobeerd en dat resulteert in bunkeren dus dan maar afbouwen en met mate. Zoetstoffen probeer ik zo veel mogelijk te vermijden omdat ik daar hyper van word.. Niet leuk iig en daarna voel ik me zo futloos.
Dat van die omegas wist ik niet, van het weekend even vis inslaan dus! Heb eigenlijk ook wel weer zin in makreel dus komt goed :p ben nu m'n druifjes aan het opmaken, daarna worden het waarschijnlijk mandarijnen/minneola's want makkelijk mee te nemen.
Ik vind dit soort tips altijd erg interessant en handig maar ben eigenlijk nog te lui om dit soort dingen zelf uit te zoekenmaar ik ga er zeker wat mee doen!
Doe zelf vaak fruit of paprika erbij tussen m'n brood, bth paprika met kipfilet en stukje paardenrookvlees, bth peer/kalkoenfilet, in die geest. Kom je veel gemakkelijker aan meer fruit in je patroon.quote:Rodriguez et al (8) vergeleken het effect van een lage vs. hoge inname van fruit bij personen met overgewicht (hoeveelheid fruit bevatte 13 g fructose versus 45 g). Dit komt ongeveer overeen met 0-1 stuks fruit in de groep met weinig fruit en 3-4 stuks in de andere groep. Na acht weken verloren beide groepen gewicht en vet, maar er waren geen significante verschillen. Een interessante uitkomst was een significant grotere afname van de middelomtrek bij de groep met veel fruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je ook al zegt over het weglaten van dingen waar je gek op bent dat het dan veroorzaakt dat je later gaat bunkeren, niet weglaten maar gaan doseren dan ga je het ook niet missen. Zie het in m'n omgeving ook zo vaak, dan nemen ze een vrij drastische aanpak en dat werkt in het begin maar zodra het afvallen al weer minder snel gaat komt een psychologische deuk en vervallen ze in het oude patroon.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Japanese scientists found that when subjects ate a 500-calorie meal while watching a 40-minute comedy show, their blood-glucose levels were much lower than when they consumed the same meal during a boring 40-minute lecture. The researchers suggest that laughter may have altered subjects’ brain chemistry in such a way that glucose entered the blood more slowly, or blood glucose was taken up by the muscles more rapidly. Try eating meals while watching something funny on TV to keep your blood-glucose and insulin levels low to help encourage fat loss.
Ik heb geen tvquote:
ja, rare geitenwollensokquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen tv
Ik eet voor mijn pc
naja, alleen maar omdat je dan gedachteloos naar binnen schrokt en daardoor al snel te veel eet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ik eet ook te vaak voor de tv hoor
Maar dacht wel dat dat fout was
klopt, maar mijn eettafel is meer een afzetplek voor dingen als de administratie, de was, gereedschap en katten momenteel. Met een klein kind op de bank eten werkt daarnaast voor geen meterquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:30 schreef miss_sly het volgende:
Wij aten ook altijd voor de tv, maar sinds kind mee-eet, eten we altijd aan tafel. En eigenlijk vind ik dat veel fijner, als je er enemaal aan gewend bent
De onze is voor de helft afzetplek, de andere helft is om te etenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, maar mijn eettafel is meer een afzetplek voor dingen als de administratie, de was, gereedschap en katten momenteel. Met een klein kind op de bank eten werkt daarnaast voor geen meter
zelfde hier jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De onze is voor de helft afzetplek, de andere helft is om te eten
+ 1; en geen tv meer aan, maar de radio...quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:30 schreef miss_sly het volgende:
Wij aten ook altijd voor de tv, maar sinds kind mee-eet, eten we altijd aan tafel. En eigenlijk vind ik dat veel fijner, als je er enemaal aan gewend bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |