abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 1 oktober 2012 @ 21:40:34 #176
249559 crew  Lavenderr
pi_117483989
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:30 schreef pureheart het volgende:

[..]

Dan zou ik als jou was mij wat meer gaan verdiepen in Islam; je (zoals wel meer trouwens) weet er overduidelijk heel weinig over.
Maar ik wil je wel even helpen. Toen de profeet vrede zij met hem de boodschap van God in de praktijk ging toepassen gebeurde het volgende:

- (moslim)vaders stopten met het begraven van hun pasgeboren dochter (wat toen een praktijk onder de arabieren in de pre-Islam periode).

[..]

- Ouders werden gestimuleerd om hun dochter gelijk te behandelen als hun zoon en haar op zowel fysieke als innelijke vlak goed te behandelen.

[..]

- Vrouwen kregen bij wet ook recht op het vergaren van kennis (onderwijs).

[..]

[..]

- Uithuwelijken (gedwongen huwelijk) werd verboden. De keuze werd aan de vrouw.

[..]

- Mannen werden gestimuleerd hun vrouwen goed te behandelen

[..]

Zo zijn er nog veel meer dingen die ik niet genoemd hebt, maar ik laat het even hier bij.

Natuurlijk hoef je mij niet op mijn woord te geloven en kun je dit al allemaal voor jezelf checken. Luiheid/laksheid wordt niet als een excuus aanvaard op de Dag des Oordeels. Eeuwig Hel in het Hiernamaals staat je (en wie zich ook aangesproken voelt) te wachten voor zo'n stommiteit. Gewoon een waarschuwing.
Wat is dit? Preek je de gospel hier?
pi_117484769
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 21:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Er is geen wetenschappelijk bewijs voor het bestaan van goden, er is dus geen feitelijke basis voor een definitie van moslims. Het is dus jouw definitie.

[..]

Dat is onzin. Dat de VS illegale oorlogen voert en af en toe steun krijgt van andere landen, is geen bewijs van een doelbewuste moordcampagne op moslims van "Het Westen". Het is economische oorlogsvoering. Dat is net zo slecht, maar heel wat anders dan waar jij mee komt.

[..]

Nee. De bevolking in het Westen heeft net zo veel last van propaganda als de bevolking van dictaturen. Democratie is nagenoeg dood in het Westen.

De revoluties in het MO kunnen alleen slagen als het Westen zijn eigen revolutie door maakt, en dat is begonnen in de vorm van Occupy.

Het is geen strijd van het Westen Vs moslims, het is een strijd van burgers Vs organisaties, met name multinationals en overheden als de VS en de EU.

[..]

We zijn het eens, maar de problemen die er zijn los je niet op met jouw oorlogsretoriek.

Religie is net zo min het probleem als de oplossing, het zijn wapens in een oorlog tegen burgers, dus tegen jou.
Ik heb mijn definitie van een moslim niet genoemd. Ik verwijs naar de bronnen van Islam. Die bronnen bepalen de definitie omdat we zonder die bronnen vandaag de dag geen Islam hadden en dus geen moslims. Of is logica te moeilijk voor jou?

Af en toe? Was dat maar waar. Jullie hebben de moslimwereld verkracht. Om het nog bonter te maken jullie regelmatige beledigingen richting ons geloof en jullie ontkenning van de aanvallen (zoals jij nu doet).

Want de ''blanke" man weet het beter wil je zeggen?

Het is een strijd Islam vs de vijanden van Islam (tegenwoordig heb je mensen van alle kleuren en maten die Islam de oorlog hebben verklaard onder de mom van ''vrijheid'').

Je snapt mij volgens mij niet: Islam is tot vijand verklaart om heel veel redenen. Islam is een levenswijze. Het bepaald hoe je politiek, economisch, gezinsleven etc. Van macro tot micro niveau jij je leven moet leiden. Dit is niet enkel voor kapitalisme een bedreiging, maar voor ieder ander ideologie; daarom gaan de vijanden van Islam graag samen aan tafel.

Het probleem met mensbedachte ideologieën is dat ze gebrekkig zijn en de neiging hebben om iemand (of groep personen) gunstig te zijn, terwijl ze de rest in een nadelige positie plaatsen. Daarom heeft God richtlijnen gegeven hoe we ons leven het best, gemakkelijkst kunnen leven waarbij niemand zich benadeeld voelt.

Maar goed, dit gaat er toch het ene oor in en het andere oor uit. Omdat men God perse wil blijven ontkennen omdat men Hem niet kan zien. Terwijl men tegelijkertijd weigert te lezen (en na te denken/in overweging te brengen) wat God ons allemaal heeft verteld. Verstand hebben we om een reden gekregen.
pi_117484837
quote:
11s.gif Op maandag 1 oktober 2012 21:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat is dit? Preek je de gospel hier?
Ik beargumenteer.

Standpunt + onderbouwing.

Of is er een verbod om tegenwoordig te zeggen dat je moslim bent, waarom je moslim bent en anderen te overtuigen (zoals men met andere onderwerpen doet) ook moslim te worden.
  maandag 1 oktober 2012 @ 21:58:38 #179
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_117485142
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 21:53 schreef pureheart het volgende:

[..]

Ik heb mijn definitie van een moslim niet genoemd. Ik verwijs naar de bronnen van Islam. Die bronnen bepalen de definitie omdat we zonder die bronnen vandaag de dag geen Islam hadden en dus geen moslims. Of is logica te moeilijk voor jou?
Er is geen bewijs voor het bestaan van goden, dus een religie met alles er op en er aan (bv een Koran) bestaat slechts uit de gelovigen. Die definiëren de religie. Jij (of de inhoud van een boek) kunnen dus nooit in hun eentje een religie definiëren. Stellen dat "iets" het woord van God is, is betekenisloos zonder godsbewijs.
quote:
Af en toe? Was dat maar waar. Jullie hebben de moslimwereld verkracht. Om het nog bonter te maken jullie regelmatige beledigingen richting ons geloof en jullie ontkenning van de aanvallen (zoals jij nu doet).
Jullie? Dat is oorlogsretoriek. Ik heb niets gedaan.
quote:
Want de ''blanke" man weet het beter wil je zeggen? Wij lopen achter? We gaan zien.
Jaja, speel de rascisme-kaart maar. :')
quote:
Het is een strijd Islam vs de vijanden van Islam (tegenwoordig heb je mensen van alle kleuren en maten die Islam de oorlog hebben verklaard onder de mom van ''vrijheid'').
Nee, dat denk jij. Jij bent geïndoctrineerd door oorlogspropaganda. Het is een economische oorlog.
quote:
Je snapt mij volgens mij niet: Islam is tot vijand verklaart om heel veel redenen. Islam is een levenswijze. Het bepaald hoe je politiek, economisch, gezinsleven etc. Van macro tot micro niveau jij je leven moet leiden. Dit is niet enkel voor kapitalisme een bedreiging, maar voor ieder ander ideologie; daarom gaan de vijanden van Islam graag samen aan tafel.
Het bepaald niet voor mij hoe ik mijn leven moet leiden.
quote:
Het probleem met mensbedachte ideologieën is dat ze gebrekkig zijn en de neiging hebben om iemand (of groep personen) gunstig te zijn, terwijl ze de rest in een nadelige positie plaatsen. Daarom heeft God richtlijnen gegeven hoe we ons leven het best, gemakkelijkst kunnen leven waarbij niemand zich benadeeld voelt.
De Islam is ook een mensbedachte ideologie.
quote:
Maar goed, dit gaat er toch het ene oor in en het andere oor uit. Omdat men God perse wil blijven ontkennen omdat men Hem niet kan zien. Terwijl men tegelijkertijd weigert te lezen (en na te denken/in overweging te brengen) wat God ons allemaal heeft verteld. Verstand hebben we om een reden gekregen.
Zonder godsbewijs sta je zwak. Ik hoef helemaal niets te ontkennen. Jij stelt dat er een god is, jij mag dat bewijzen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_117486305
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 21:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[quote]Er is geen bewijs voor het bestaan van goden, dus een religie met alles er op en er aan (bv een Koran) bestaat slechts uit de gelovigen. Die definiëren de religie. Jij (of de inhoud van een boek) kunnen dus nooit in hun eentje een religie definiëren. Stellen dat "iets" het woord van God is, is betekenisloos zonder godsbewijs.
Je bevestigd wat ik reeds heb gezegd. Je maakt gebruikt van redenatie zonder in te gaan op de redenatie van God. Eenrichtingsverkeer.

quote:
Jullie? Dat is oorlogsretoriek. Ik heb niets gedaan.
Je verdedigt mijn vijanden. Politici hebben ook niet fysiek geholpen aan de verwoestingen in de moslimwereld. Zij maakten en voerden de plannen uit. Jij steunt die plannen door te ontkennen dat ze die plannen hebben gemaakt en uitgevoerd. Dit maakt je niet beter dan ze.

quote:
Jaja, speel de rascisme-kaart maar. :')
Wat bedoel je dan met ''de revolutie moet eerst hier in het Westen gebeuren''?

quote:
Nee, dat denk jij. Jij bent geïndoctrineerd door oorlogspropaganda. Het is een economische oorlog.
Het gaat wel verder dan een ''onschuldige'' economische oorlog. Economie is maar 1 factor van de vele.

quote:
Het bepaald niet voor mij hoe ik mijn leven moet leiden.
Niet-moslims worden niet gedwongen moslim te worden in een Islamitische land. Je bent gebrainwashed zo te zien.

quote:
De Islam is ook een mensbedachte ideologie.
Nee.

quote:
Zonder godsbewijs sta je zwak. Ik hoef helemaal niets te ontkennen. Jij stelt dat er een god is, jij mag dat bewijzen.
Klopt. Om het bewijs te kunnen zien moet je verstand en hart ervoor open staan. Check berichtje hierboven ''Is dat gospel?''. Door de argumenten van God aan de kant te schuiven, niet erover te willen discussiëren zet je jezelf schaakmat zonder dat je het doorhebt. Eenmaal dat je sterft heb je geen enkel argument tegen God om Hel te kunnen ontsnappen. Just sayying.
  maandag 1 oktober 2012 @ 22:42:04 #181
pi_117487842
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:16 schreef pureheart het volgende:

[..]

Je bevestigd wat ik reeds heb gezegd. Je maakt gebruikt van redenatie zonder in te gaan op de redenatie van God. Eenrichtingsverkeer.

[..]
Zonder god(sbewijs) is er geen redenatie van God, alleen redenaties van gelovigen.
quote:
Je verdedigt mijn vijanden.
[..]
Oorlogsretoriek. :{w
quote:
Wat bedoel je dan met ''de revolutie moet eerst hier in het Westen gebeuren''?

[..]
De regimes in het MO worden/werden gesteund en vaak geïnstalleerd door Westerse landen. Vanwege (economische) controle op de regio. Zonder mandaat van Westerse burgers. De Overheden van het Westen moeten in het gareel gebracht worden. Het is een oorlog van organisaties tegen burgers.
quote:
Het gaat wel verder dan een ''onschuldige'' economische oorlog. Economie is maar 1 factor van de vele.

[..]
Er is niets onschuldigs aan economische oorlogsvoering en economie is de helft van een oorlog. Waarom denk je dat men economische sancties heeft uitgevonden?
quote:
Niet-moslims worden niet gedwongen moslim te worden in een Islamitische land. Je bent gebrainwashed zo te zien.

[..]
Daar denken een hoop gelovigen heel anders over :')
quote:
Nee.
Ja.
quote:
[..]

Klopt. Om het bewijs te kunnen zien moet je verstand en hart ervoor open staan. Check berichtje hierboven ''Is dat gospel?''. Door de argumenten van God aan de kant te schuiven, niet erover te willen discussiëren zet je jezelf schaakmat zonder dat je het doorhebt. Eenmaal dat je sterft heb je geen enkel argument tegen God om Hel te kunnen ontsnappen. Just sayying.
Bullshit. Allemaal wol om te verhullen dat er geen aanwijzingen zijn voor het bestaan van goden.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  Moderator maandag 1 oktober 2012 @ 22:54:34 #182
249559 crew  Lavenderr
pi_117488504
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 21:54 schreef pureheart het volgende:

[..]

Ik beargumenteer.

Standpunt + onderbouwing.

Of is er een verbod om tegenwoordig te zeggen dat je moslim bent, waarom je moslim bent en anderen te overtuigen (zoals men met andere onderwerpen doet) ook moslim te worden.
Het gaat hier over Syrische meisjes die slachtoffer zijn van seksueel geweld, niet echt een goed moment om mensen over te halen om zich te bekeren tot de islam.
Niet op dit topic iig.

Daar zijn andere plaatsen en tijden voor.
pi_117489058
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[quote]Zonder god(sbewijs) is er geen redenatie van God, alleen redenaties van gelovigen.
Godsbewijs kan gevonden (of verworpen) worden door Zijn redenatie in overweging te nemen.
Vet: Dat weet je niet zeker.

quote:
Oorlogsretoriek. :{w
Weerleg me dan.

quote:
De regimes in het MO worden/werden gesteund en vaak geïnstalleerd door Westerse landen. Vanwege (economische) controle op de regio. Zonder mandaat van Westerse burgers. De Overheden van het Westen moeten in het gareel gebracht worden. Het is een oorlog van organisaties tegen burgers.
Pre-9/11 en nog voor de economische motieven aanbod kwamen had men al oorlog tegen moslims verklaard. Ottomaanse rijk 1924 om een voorbeeld te noemen. Ja kom maar met economische redenen, toen was het ''politieke'' redenen. Om moslims zwakker te maken om Palestina in handen te krijgen. Zo kun je elke keer zeggen ja maar daar is een verklaring voor, maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer; jullie (politici) laten ons fokking niet met rust.

quote:
Daar denken een hoop gelovigen heel anders over :')
De koran bepaald wat wel en niet kan. In dit geval dat niet-moslims niet gedwongen mogen worden om te geloven.

quote:
Ja.
Nee.

quote:
Bullshit. Allemaal wol om te verhullen dat er geen aanwijzingen zijn voor het bestaan van goden.
Waarom sta je er dan niet voor open om die redeneringen te bespreken?
Het is toch allemaal ''bulshitt'' toch? Des te makkelijker voor jou om alle oplossingen waar God mee kwam om ons leven te vergemakkelijken te debunken..

[ Bericht 0% gewijzigd door pureheart op 01-10-2012 23:10:22 ]
pi_117489181
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het gaat hier over Syrische meisjes die slachtoffer zijn van seksueel geweld, niet echt een goed moment om mensen over te halen om zich te bekeren tot de islam.
Niet op dit topic iig.

Daar zijn andere plaatsen en tijden voor.
Ja sorry. Ik had niet offtopic moeten gaan.
Maar spreek ook anderen erop aan (of in de toekomst). Die lokken bij mij altijd zo'n discussie uit door allerlei dingen over Islam te beweren die niet kloppen.
pi_117489232
weer dubbel :@
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 23:29:39 #186
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_117490123
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:05 schreef pureheart het volgende:

[..]

Godsbewijs kan gevonden (of verworpen) worden door Zijn redenatie in overweging te nemen.

[..]

Weerleg me dan.

[..]

Pre-9/11 en nog voor de economische motieven aanbod kwamen had men al oorlog tegen moslims verklaard. Ottomaanse rijk 1924 om een voorbeeld te noemen. Ja kom maar met economische redenen, toen was het ''politieke'' redenen. Om moslims zwakker te maken om Palestina in handen te krijgen. Zo kun je elke keer zeggen ja maar daar is een verklaring voor, maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer; jullie (politici) laten ons fokking niet met rust.

[..]

De koran bepaald wat wel en niet kan. In dit geval dat niet-moslims niet gedwongen mogen worden om te geloven.

[..]

Nee.

[..]

Het is toch allemaal ''bulshitt'' toch? Des te makkelijker voor jou om alle oplossingen waar God mee kwam om ons leven te vergemakkelijken te debunken..
Als je geen logica bezit en redenatie uit de weg gaat moet je zulke discussies niet aangaan.

Je gelooft in wat tekst wat fantasten een paar honderd jaar geleden opgeschreven hebben. Prima. Let it go en doe je ding voor jezelf. De wereld is intussen verder ontwikkeld dan dat.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  maandag 1 oktober 2012 @ 23:32:01 #187
pi_117490232
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:05 schreef pureheart het volgende:

[..]

[..]
Nee. Je mag god bewijzen met de wetenschappelijke methode.
quote:
Weerleg me dan.

[..]
Jij polariseert, ik ga daar niet in mee.
quote:

[..]
Ik zeg toch ook niet dat die oorlog net begonnen is?
quote:

[..]
Daar zijn een hoop gelovigen het niet mee eens.
quote:
Nee.

[..]
Ja.
quote:
Omdat die redeneringen gebaseerd zijn op de aanname dat er een god is.
quote:
Jij komt met een god, jij mag bewijzen dat ie er is. Ik hoef verder niets.
pi_117490669
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:29 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Als je geen logica bezit en redenatie uit de weg gaat moet je zulke discussies niet aangaan.

Je gelooft in wat tekst wat fantasten een paar honderd jaar geleden opgeschreven hebben. Prima. Let it go en doe je ding voor jezelf. De wereld is intussen verder ontwikkeld dan dat.
Ik geloof niet in ''wat'' tekst, maar in DE tekst. Ja we hebben gezien wat de ''ontwikkelde'' deel van de wereld met de rest van de wereld heeft gedaan. Degenen die ongeloof begonnen te promoten zijn ook toevallig degenen de wereld kapot hebben gemaakt. Geen toevallig eigenlijk.
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 23:44:15 #189
341203 3-voud
pi_117490719
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:43 schreef pureheart het volgende:

[..]

Ik geloof niet in ''wat'' tekst, maar in DE tekst. Ja we hebben gezien wat de ''ontwikkelde'' deel van de wereld met de rest van de wereld heeft gedaan. Degenen die ongeloof begonnen te promoten zijn ook toevallig degenen de wereld kapot hebben gemaakt. Geen toevallig eigenlijk.
Een echte god/allah heeft geen boekje of blèrende betweters nodig. Daar moet al een belletje gaan rinkelen...
pi_117490785
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:44 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Een echte god/allah heeft geen boekje of blèrende betweters nodig. Daar moet al een belletje gaan rinkelen...
Hij heeft ook helemaal niks nodig.
Die boeken zijn voor ons bedoeld.
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 23:46:45 #191
341203 3-voud
pi_117490823
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:45 schreef pureheart het volgende:

[..]

Hij heeft ook helemaal niks nodig.
Die boeken zijn voor ons bedoeld.
Zoals ik zei: doe je ding lekker voor jezelf.
Je maakt het enkel duidelijker hoe geïndoctrineerd je bent.
pi_117490824
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee. Je mag god bewijzen met de wetenschappelijke methode.

[..]

Jij polariseert, ik ga daar niet in mee.

[..]

Ik zeg toch ook niet dat die oorlog net begonnen is?

[..]

Daar zijn een hoop gelovigen het niet mee eens.

[..]

Ja.

[..]

Omdat die redeneringen gebaseerd zijn op de aanname dat er een god is.

[..]

Jij komt met een god, jij mag bewijzen dat ie er is. Ik hoef verder niets.
Ik ga hier morgen op in. :Y
pi_117490849
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:46 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Zoals ik zei: doe je ding lekker voor jezelf.
Je maakt het enkel duidelijker hoe geïndoctrineerd je bent.
Hoe dan? :9
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 00:06:22 #194
pi_117491575
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:46 schreef pureheart het volgende:

[..]

Ik ga hier morgen op in. :Y
Doe dat dan hier: God bestaat niet - Aflevering 2
pi_117495750
Tjonge tjonge, het is allemaal wat. Goeie topic wending. Straks is het allemaal onze schuld :)
Gekke moslims
pi_117501065
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:30 schreef pureheart het volgende:

[..]

Dan zou ik als jou was mij wat meer gaan verdiepen in Islam; je (zoals wel meer trouwens) weet er overduidelijk heel weinig over.
Maar ik wil je wel even helpen. Toen de profeet vrede zij met hem de boodschap van God in de praktijk ging toepassen gebeurde het volgende:

- (moslim)vaders stopten met het begraven van hun pasgeboren dochter (wat toen een praktijk onder de arabieren in de pre-Islam periode).

[..]

- Ouders werden gestimuleerd om hun dochter gelijk te behandelen als hun zoon en haar op zowel fysieke als innelijke vlak goed te behandelen.

[..]

- Vrouwen kregen bij wet ook recht op het vergaren van kennis (onderwijs).

[..]

[..]

- Uithuwelijken (gedwongen huwelijk) werd verboden. De keuze werd aan de vrouw.

[..]

- Mannen werden gestimuleerd hun vrouwen goed te behandelen

[..]

Zo zijn er nog veel meer dingen die ik niet genoemd hebt, maar ik laat het even hier bij.

Natuurlijk hoef je mij niet op mijn woord te geloven en kun je dit al allemaal voor jezelf checken. Luiheid/laksheid wordt niet als een excuus aanvaard op de Dag des Oordeels. Eeuwig Hel in het Hiernamaals staat je (en wie zich ook aangesproken voelt) te wachten voor zo'n stommiteit. Gewoon een waarschuwing.
De Islam is (net als het christelijke en joodse geloof) ook een door mensen mannen bedachte ideologie. Puur bedoelt om vrouwen - en met name de vrouwelijke seksualiteit - te onderdrukken, zodat macho's hun waardeloze bedprestaties niet hoeven op te vijzelen (voor zover die stommelingen dat kunnen) en hun navenant minderwaardige egootjes nog enigszins in stand kunnen houden.

Een ontwikkelde persoon prikt daar gewoon doorheen. Net als dat sprookjesverhaal over de duivel en de hel.
pi_117501329
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:01 schreef stopnaald het volgende:

[..]

De Islam is (net als het christelijke en joodse geloof) ook een door mensen mannen bedachte ideologie. Puur bedoelt om vrouwen - en met name de vrouwelijke seksualiteit - te onderdrukken, zodat macho's hun waardeloze bedprestaties niet hoeven op te vijzelen (voor zover die stommelingen dat kunnen) en hun navenant minderwaardige egootjes nog enigszins in stand kunnen houden.
:D
pi_117502308
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:01 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Een ontwikkelde persoon prikt daar gewoon doorheen. Net als dat sprookjesverhaal over de duivel en de hel.
Hoe onderdrukt Islam vrouwen dan?
  Moderator dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:42:56 #199
249559 crew  Lavenderr
pi_117502412
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:40 schreef pureheart het volgende:

[..]

Hoe onderdrukt Islam vrouwen dan?
Zelden zo'n open deur gezien.
pi_117502502
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:42 schreef Lavenderr het volgende: