Het is niet voor niets dat judgement calls zoals PI niet reviewable zijn. Zo wordt alles of juist niets gecalled omdat "de review het wel oplost". Bovendien is dan zowat alles PI (of Holding want dat moet je dan ook reviewable gaan maken, want dat kan net zo goed een wedstrijd beslissen), want met tien verschillende angles in superslomo vind je altijd wel een beetje een armbar of een shirttug..quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:32 schreef Boezeidekoe het volgende:
A offensive PI in de endzone reviewable te maken
B Wat gewicht weg te nemen van de term " ruling on the field" Dit wordt om begrijpelijke redenen toch vaak verkeerd beoordeeld. Laat de camera's het werk doen wat een menselijk oog niet waar kan nemen.
Denk dat de replacements hier ook weinig aan kunnen doen en dit mogelijk ook een enorme discussie geworden was met de gewone refs. Feit is wel dat hun beslissing waarschijnlijk makkelijker geaccepteerd was geworden dan nu het geval is. Maar los van dit, gezien het foutenfestijn dat er zeker de afgelopen week was, moet er inderdaad iets gebeuren om te zorgen dat deze replacements weer terug gaan naar waar ze vandaan kwamen.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat judgement calls zoals PI niet reviewable zijn. Zo wordt alles of juist niets gecalled omdat "de review het wel oplost". Bovendien is dan zowat alles PI (of Holding want dat moet je dan ook reviewable gaan maken, want dat kan net zo goed een wedstrijd beslissen), want met tien verschillende angles in superslomo vind je altijd wel een beetje een armbar of een shirttug..
Ook de reden dat de ruling on the field een dergelijk gewicht heeft, als je dat niet zo doen dan wordt alles gereviewed. Het moet nog wel een beetje leuk blijven.
Het is dus nu ook een beetje "paniekvoetbal" om aan de regels te gaan sleutelen, alleen maar omdat er nu mensen zijn die niet bekwaam genoeg zijn om ze te handhaven (nogmaals niets tegen de replacementrefs, ze doen wat ze kunnen, but they're in over their head).
De league moet nu toch beseffen dat dit een farce is, en de regular refs tegenmoet komen in de onderhandelingen.
Als Wake wint van de dookies komt mijn oude ava weer terugquote:Op woensdag 26 september 2012 17:21 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Denk dat de replacements hier ook weinig aan kunnen doen en dit mogelijk ook een enorme discussie geworden was met de gewone refs. Feit is wel dat hun beslissing waarschijnlijk makkelijker geaccepteerd was geworden dan nu het geval is. Maar los van dit, gezien het foutenfestijn dat er zeker de afgelopen week was, moet er inderdaad iets gebeuren om te zorgen dat deze replacements weer terug gaan naar waar ze vandaan kwamen.
PS. Ik moet zo wennen aan je ava.
Dat is zaterdag toch?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Als Wake wint van de dookies komt mijn oude ava weer terug
Werd tijd ook.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:00 schreef Days-Of-Wild het volgende:
BREAKING:
Kennelijk een deal tussen NFL en refs, zijn terug miv week 4
quote:The Packers weren’t happy about the outcome of last night’s game against the Seahawks. How happy weren’t they?
Offensive lineman T.J. Lang told 97.1 The Ticket in Detroit on Tuesday that, during the flight home from Seattle, the players discussed the possibility of going on strike — or simply taking a knee on every offensive snap — until the lockout of the officials ends.
“Whatever it takes, it’s just a total embarrassment to everybody watching the game, the players in the game, it’s not fun to be part of something like that,” Lang told the Valenti & Foster show. “If it keeps going on, it’s going to get ugly. . . . Going into a game worrying about the refs more than the other team, it’s a problem. The NFL, the Commissioner, if they don’t take action after last night. . . . That should be the last straw.”
Lang said he regrets using profanity to express himself on Twitter after the game, but that he believes more people should speak up.
“We were furious, man, as soon as we got into the locker room we turned the TVs on, it was just heartbreaking to have the game taken from us like that,” Lang said, confirming that roughly 20 players were throwing things at the monitor. “We put too much effort, blood, sweat and tears into this game to have it taken from us. . . .
“It was kind of embarrassing to be part of it, everybody was furious, a lot of guys are trying to take the high road, but it’s hard to do when there’s that much emotion into one game. To have the win actually stolen from you? It’s frustrating.”
With no indication that the league has any extra urgency to resolve the lockout, maybe the time for extreme measures from the players is coming. Their union has done plenty of talking, but has taken no action. If the time for action hasn’t arrived, it never will.
http://profootballtalk.nbcsports.com/201....on-flight-home/
Dan hebben de Saintsquote:Op woensdag 26 september 2012 21:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
Saints@Packers wordt wel een heel beladen duel zondag, nu al zin in!
Heb je de aantal sacks gezien tegen de Seahawks. Dan hebben ze meer als een kleine kans.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:12 schreef PirE het volgende:
[..]
Dan hebben de Saints![]()
misschien een kleine kans als de Packers elke play kneelen
.
Heb je de defense van de de Saints gezien, wie moet daar een sack van maken dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 00:20 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Heb je de aantal sacks gezien tegen de Seahawks. Dan hebben ze meer als een kleine kans.
En de Packers spelers worden niet beboet na vele tweets die niet al te vriendelijk waren.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:31 schreef Guard het volgende:
BB fined $50k for 'impermissible physical contact with an official'![]()
Wat in principe gelijk staat aan de NFL die toegeeft dat dat de foute call was.quote:Op donderdag 27 september 2012 08:09 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
En de Packers spelers worden niet beboet na vele tweets die niet al te vriendelijk waren.
quote:"We appreciate the effort that the replacement refs gave during such a difficult time," Oakland Raiders defensive lineman Richard Seymour wrote in a text message to NFL.com and NFL Network's Steve Wyche.
.
.
.
.
"We look forward to getting back on the field with the PROFESSIONALS that we entrust will restore faith in our players, coaches and most importantly, our fans."
Zul je zien dat die gasten vanavond ook gelijk een blunder makenquote:Op donderdag 27 september 2012 08:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat in principe gelijk staat aan de NFL die toegeeft dat dat de foute call was.
Maar goed vanaf vanavond weer de "echte" refs aan het werk
[..]
Geloof ik niets van zonder fatsoenlijke bron.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:47 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Tweet volgens UberFacts
"In 1994, the average lifespan of an NFL player was 55 years"
Shocking.
Ik heb het inderdaad niet kunnen verifieeren, maar andere facts die ze rondtweeten, behalve leuk om te lezen, kloppen wel.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:11 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Geloof ik niets van zonder fatsoenlijke bron.
Nee dat ging meer zoquote:Op donderdag 27 september 2012 14:03 schreef Guard het volgende:
Even terugtellen, 55 in 1994, dat betekent voor de gemiddelde speler dat ze 30 eerder actief waren in de NFL.
Dat is een halve eeuw geleden
Toen zag dat er zo uit:
[ afbeelding ]
net van de leren helmpjes afgestapt zo ongeveer.
Een concussiontest zal wel als volgt zijn gegaan:
"how many fingers am I holding up?"
"25?"
"Close enough, you're good to go back in"
Eindelijk..quote:Op woensdag 26 september 2012 19:00 schreef Days-Of-Wild het volgende:
BREAKING:
Kennelijk een deal tussen NFL en refs, zijn terug miv week 4
Ravens for the Super Bowl!!quote:
En de Orioles de World Series, feest in Baltimorequote:Op vrijdag 28 september 2012 01:29 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ravens for the Super Bowl!!
En de Cards ook. Tegen de Fins moet dat wel lukken,quote:Op zondag 30 september 2012 19:17 schreef bambino het volgende:
Go Texans4-0 zou wel tof zijn voor hun
Ja er zijn nog 3 teams met 3-0 toch?quote:Op zondag 30 september 2012 19:24 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
En de Cards ook. Tegen de Fins moet dat wel lukken,
Je moet niets natuurlijk.quote:Op zondag 30 september 2012 19:35 schreef bambino het volgende:
Is er een bepaalde regel voor 4th down dat je punt moet spelen?
Texans kwamen net op 4th en gingen ervoor (4th en 1).
Maar ik begrijp dat als het 4th down is en je bijvoorbeeld gesacked zou worden, je de lul bent
Maar wanneer maakt een team de beslissing om er voor te gaan, of is er een regel voor bijv?
Heeft Wake verloren?quote:Op zondag 30 september 2012 19:41 schreef Guard het volgende:
Kak, TD Falcons, en niet eens Jones, dus dat helpt mijn fantasyteams niets
Heb niets gezien van college. Had ik niet verwacht. Jij ook niet kennelijkquote:
Nou ja ik verwacht eigenlijk nooit iets van de Deacs... levert alleen maar teleurstellingen opquote:Op zondag 30 september 2012 19:47 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Heb niets gezien van college. Had ik niet verwacht. Jij ook niet kennelijk
Divine intervention.quote:Op zondag 30 september 2012 19:47 schreef Dos37 het volgende:
Tebow INT, al was het niet echt zijn schuld volgens mij.
Beste speler van Wake ging neer en toen was het wel gebeurd.quote:Op zondag 30 september 2012 19:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou ja ik verwacht eigenlijk nooit iets van de Deacs... levert alleen maar teleurstellingen op
Ik huil achter mijn laptop.quote:
Ach, ik beschouw het als preview voor het seizoen na het vertrek van Brady.quote:Op zondag 30 september 2012 20:23 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ik huil achter mijn laptop.![]()
Gaat een zwaar seizoen worden.
Zijn ze daar nu al voor aan het oefenen?quote:Op zondag 30 september 2012 20:26 schreef rgras het volgende:
[..]
Ach, ik beschouw het als preview voor het seizoen na het vertrek van Brady.
Goeie pickup voor mijn fantasyteam deze weekquote:
Geeft gewoon de bal weg omdat ie geblesseerd was.quote:Op zondag 30 september 2012 21:16 schreef Days-Of-Wild het volgende:
WTF deed Holmes nou met die bal?!?
Ik keek net op in de re-run en zie hem op de grond draaien en die bal weggooien. Niet wat daarvoor gebeurdequote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Geeft gewoon de bal weg omdat ie geblesseerd was.
Hij gleed gewoon uit, gebeurde niet veel.quote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ik keek net op in de re-run en zie hem op de grond draaien en die bal weggooien. Niet wat daarvoor gebeurde
LOL. Ja.quote:Op zondag 30 september 2012 21:44 schreef rgras het volgende:
Ik heb meer medelijden met Wilfork.. heb je zijn vrouw gezien?
Het is al triest. En volgens mij kan dit wel de eerste game van dit seizoen worden waarbij 1 team op 0 blijft staan.quote:Op zondag 30 september 2012 21:46 schreef Dos37 het volgende:
Dit wordt triest voor de Jets (of dat is het al)
Patriots doen daar niet aan, driving up the score...quote:
quote:
Kun je ook een TO faken? Met als doel dat ze een TO verwachten en de play clock afloopt.quote:Op zondag 30 september 2012 22:22 schreef Guard het volgende:
Dat icing the kicker heeft toch ook helemaal geen nut...
Het zou verrassender zijn als je geen TO neemt...
Een time out faken lijkt me moeilijk zeker omdat het in deze situaties doorgaans door de sideline gecalled wordt.quote:Op zondag 30 september 2012 22:28 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Kun je ook een TO faken? Met als doel dat ze een TO verwachten en de play clock afloopt.
Cadeautje natuurlijk van die backup QBquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:44 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Saints zijn veerkrachtiger dan ik gedacht had.
Da's niet de enige reden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:51 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Cadeautje natuurlijk van die backup QB
Ja en ze zijn out of challenges...quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:22 schreef PirE het volgende:
Volgens mij hebben de refs wat tegen de Packers![]()
Als dat geen fumble is dan weet ik het niet meerquote:Op maandag 1 oktober 2012 01:22 schreef PirE het volgende:
Volgens mij hebben de refs wat tegen de Packers![]()
Een Saints win was wel leuk geweest voor mijn bankrekening. Maar ik kan wel leven met een 0-4 voor de vingerlikkende statwhore.quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
Maar goed dat deze drive geen punten oplevert na die fumble van Sproles.
Nu ff paar first downs pakken Pack
Beide had ik niet verwacht aan het begin van het seizoen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:43 schreef Boezeidekoe het volgende:
wat een catch!
Saints 0-4
Cardinals 4-0
Giants@Eagles is over 5 minuten morgen is Bears@Cowboysquote:Op maandag 1 oktober 2012 01:55 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nou de Bucs gaven de yards wel heel makkelijk weg op die laatste drive.
Redskins ontsnappen met FG van Cundiff just inside, hij was 0/3 vandaag before.
Morgen nog lekker Giants@Eagles
quote:
Clobbed maar ik heb m net gekeken, heerlijke pot weer down to the wire.quote:Op maandag 1 oktober 2012 02:16 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Giants@Eagles is over 5 minuten morgen is Bears@Cowboys
Het is te hopen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:32 schreef rgras het volgende:
Gelukkig wel een 'milde' vorm die redelijk goed te genezen is.
Ik snap niet dat ze maar aan blijven modderen met Sanchez. Natuurlijk veel geld in hem geinvesteerd (wat al een questionable move was), maar toch ooit moet het moment komen dat ze onder ogen moeten zien dat dit het niet is.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:46 schreef kidkash19 het volgende:
Zou Tebow het echt zoveel slechter doen dan Sanchez?
Sanchez ziet eruit als een verslagen man die niet doet wat hij leuk vind
Hij raakt hem aan en dat mag niet, je moet dat lintje wegtrekken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:30 schreef kidkash19 het volgende:
Ik vraag jullie, wat is er mis met deze tackle en ja er is een flag gegooid ervoor
[ afbeelding ]
Helm tegen de onderkant van zijn kin?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:30 schreef kidkash19 het volgende:
Ik vraag jullie, wat is er mis met deze tackle en ja er is een flag gegooid ervoor
[ afbeelding ]
Dus? Griffin is een runningback op het moment dat hij zo met de bal gaat lopen (read-option) en geen defenseless playerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:09 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Helm tegen de onderkant van zijn kin?
hij drijft hem de grond niet in, hij laat hem zelfs los en valt dan zelf over Griffin heen, deze flag was ook BS (roughness dacht ik te horen)quote:Driving into the ground ofzo na de tackle? Zou ik ook wat zwaar vinden.
Zo leuk is dat niet, dat Robinson daar een minuut out heeft gelegen...quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:50 schreef rgras het volgende:
http://www.nfl.com/news/s(...)=HP11_headline_stack
Het eerste kwart was het nog wel redelijk, tweede ging, maar daarnaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:43 schreef Guard het volgende:
The wheels are coming off early this year in Dallas
Ik vond idd alleen het begin wel goed. En de laatste paar minuten met die snelle TD zonder Romo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:31 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Het eerste kwart was het nog wel redelijk, tweede ging, maar daarna
Die TD drive van Romo was wel goed, daar had ie een paar goede escapes.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:33 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik vond idd alleen het begin wel goed. En de laatste paar minuten met die snelle TD zonder Romo.
Die had echt zijn dag niet, al hielp bryant niet echt mee...
Ja dat was nog in de eerste helft. Dat liep ook lekker en was al helemaal enthousiast aan het kijken. Maar dat vervloog niet veel later met een rap tempo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:35 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Die TD drive van Romo was wel goed, daar had ie een paar goede escapes.
Bryant zag er niet goed uit nee, Chucky pakte hem al goed aan gedurende de game vanuit de booth, en ook de fantasy"experts" laten zich niet onbetuigd: http://sports.yahoo.com/b(...)440399--fantasy.htmlquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:33 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik vond idd alleen het begin wel goed. En de laatste paar minuten met die snelle TD zonder Romo.
Die had echt zijn dag niet, al hielp bryant niet echt mee...
Ik denk nooit, hij heeft nog nooit zoveel verloren sinds hij football speelt, voelt zich een soort van entitled en denkt dat hij het alpha mannetje is.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:44 schreef rgras het volgende:
Wanneer dringt het tot Newton door dat hij niet als een kleine meisje langs de sideline moet staan.
Jeugdsentiment: Los Angeles Raiders & Los Angeles Ramsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:12 schreef maartena het volgende:
http://latimesblogs.latim(...)witter&dlvrit=649324
Los Angeles en aannemer AEG ondertekenen een contract voor de bouw van "Farmers Field" (Farmers Insurance is de sponsor die de naam krijgt), een NFL stadion in downtown Los Angeles.
AEG is tevens in gesprek met diverse NFL team eigenaren. Het lijkt dan toch nog te gebeuren..... een NFL team in Los Angeles?
Mogelijke kandidaten waarover geruchten gaan:
- San Diego Chargers.
- St. Louis Rams.
- Oakland Raiders.
Cool! Mijn maiden match ik 28 oktober Londen. Maar dat is nog niet een NFL wedstrijd in Amerika, die staat nog op de lijst.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:13 schreef robdriessen het volgende:
Hallo. Ik kom hier nooit en heel erg veel verstand heb ik niet van American Football, maar ik wil even melden dat ik binnenkort weer iets van mijn bucketlist kan halen: het bijwonen van een NFL match.
11 nov: Saints vs. Falcons. Ik ben er bij(Omdat ik toevallig die week in New Orleans ben, ik ben niet specifiek fan van één van de teams)
Sorry voor de onderbreking en bedankt voor het lezen
Awesome!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:13 schreef robdriessen het volgende:
Hallo. Ik kom hier nooit en heel erg veel verstand heb ik niet van American Football, maar ik wil even melden dat ik binnenkort weer iets van mijn bucketlist kan halen: het bijwonen van een NFL match.
11 nov: Saints vs. Falcons. Ik ben er bij(Omdat ik toevallig die week in New Orleans ben, ik ben niet specifiek fan van één van de teams)
Sorry voor de onderbreking en bedankt voor het lezen
Geniaal!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:20 schreef kidkash19 het volgende:
http://profootballmock.com/?p=4810
F'n Grappig, vooral als Romo het gesprek in komt en iedereen alleen maar gaat lachen
De geboortedatum van Trent Richardson:quote:Trent Richardson was absent from Cleveland Browns practice Friday to attend the birth of his child, a source told Mary Kay Cabot of The Plain Dealer. It's Richardson's third child.
Het woordje 'his' konden ze ook vervangen met 'a'.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:46 schreef Guard het volgende:
Lol er staat bij de berichtgeving ook dat het zijn derde is, niet hun derde...
Zal me niets verbazen als het drie kinderen bij drie verschillende vrouwen zijn.
Och ja voor de eerste nog maar 13 jaar allimentatie betalen
Volgens mij kun je bij een aantal winkels wel jerseys krijgen. Maar dan is de keuze heel beperkt. Je kunt beter op internet een jersey bestellen. Op sommige Amerikaanse sites kun je lage verzendkosten krijgen. Ik heb twee jaar terug een jersey van de Eagles besteld. Volgens mij voor iets van 70 euro (inclusief verzendkosten). Het is wel even zoeken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:10 schreef Der_Michael het volgende:
Iemand eigenlijk al NFL jerseys in Nederlandse winkels gezien toevallig?
En ik denken dat Ray Lewis zo'n family man wasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:06 schreef rgras het volgende:
1. Calvin Murphy, Houston Rockets (NBA) - 14 children with nine different women
2. Travis Henry, Denver Broncos (NFL/Colorado Penal System) - 11 kids with 10 different women
3. Evander Holyfield, Boxing - 11 children by an untold number of women
4. Jason Caffey, Chicago Bulls (NBA) - 10 children with eight different women
5. Shawn Kemp, Seattle Supersonics (NBA) - Seven children with six different women (though recent reports claim it may be as many as 11)
6. Antonio Cromartie, San Diego Chargers (NFL) - Seven children with multiple women in five different states
7. Ray Lewis, Baltimore Ravens (NFL) - Six children with multiple women
8. Marshall Faulk, St. Louis Rams (NFL) - Six children with at least four women
9. Larry Johnson, Charlotte Hornets (NBA/Family Matters) - Five children with four different women
10. Charles Rogers, Unemployed (Former Number Two Overall NFL Draft Pick) - Five children with four different women
Hij heeft best een big familyquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:32 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
En ik denken dat Ray Lewis zo'n family man was
Hij had eigenlijk nog steeds in de gevangenis moeten zitten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:32 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
En ik denken dat Ray Lewis zo'n family man was
Gelukkig wel schrok me dood na 10 minuten 14-0 te zien staan.quote:
Zag net de hit van RG3 inderdaad. Een beetje rookie optimisme.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:27 schreef rgras het volgende:
Vick heeft al 3 fumbles, waarvan 2 lost.
RG3 out.
Snap ik ook niks van.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:43 schreef rgras het volgende:
Bengals trappen de FG i.p.v. voor de 2pt conversion te gaan: 4 points deficit.
Dacht al. Zag onderin het scherm gewoon een TD Falcons.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:00 schreef zjroentje het volgende:
Dat was dus een fout in de ticker van espn.
Ik wacht nog ff tot de clash tussen Brady en Manningquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:20 schreef PirE het volgende:
Ik ben allang weggezapt naar de wedstrijd van de week. Cum Newton vs Russell Wilson
Rollator-race?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:21 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff tot de clash tussen Brady en Manning
Utrecht speelde vorig jaar in roze uitshirt, verkocht goed hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:37 schreef PirE het volgende:
Pink gear, dat zie ik onze homofobe voetballers nog niet doen. Grote kans dat 99% dan gelijk denkt dat ze homo zijn![]()
.
Valt me ieder jaar op
en dit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:38 schreef rgras het volgende:
With all due respect, als er een volkje homofobisch is zijn het de Amerikanen wel.
Precies. Maar vandaag werkt Brady-Welker ook gewoon moeiteloos.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:22 schreef rgras het volgende:
Omdat de Pats sinds jaren weer eens een echte running game hebben.
Dat is waar. Just making a observation herequote:
Titans vallen me erg tegen vandaag.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:35 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Dat is waar. Just making a observation here
Titans vandaag nog niet over eigen 47 gekomen vandaag.![]()
Het eerste waar ik aan dacht.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:06 schreef Days-Of-Wild het volgende:Is dat iets met Bellicheck tegen Manning ofzo die rare 4th down??
quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:25 schreef Hammer20 het volgende:
Niners winnen met 45 - 3.
2 plays met 2 QB's op het veldKaepernick als WR
Seizoen geslaagd voor statwhore deluxequote:Op maandag 8 oktober 2012 03:00 schreef Doler12 het volgende:
En Brees breekt het record! 48 straight
Wedstrijd gezien, ze hebben best goede defense. Vind dat Cam Newton het een beetje hoog in zijn bol had gekregen van zijn rookie year. Misschien dat die nu weer even met beide benen op de grond komt.quote:
Dit kan wel eens het jaar van de Falcons worden. Ze hadden het best lastig tegen de Skins. Maar ook zulke wedstrijden winnen ze.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:49 schreef bambino het volgende:
Vind het wel stoer voor de Falcons 5-0
Hopelijk vanavond Texans ook. Cardinals helaas 4-1
Kijken hoever de Falcons komen
vind je het gek als rg3 nokkie word gestotenquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:17 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dit kan wel eens het jaar van de Falcons worden. Ze hadden het best lastig tegen de Skins. Maar ook zulke wedstrijden winnen ze.
Ik denk dat ze met RG3 ook wel gewonnen hadden. De defense van Washington was moe. Dat zag je duidelijk in het vierde kwart. Ryan gooit af en toe wel riskante balletjes.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:20 schreef Xetran het volgende:
[..]
vind je het gek als rg3 nokkie word gestoten
Wel deels zijn eigen schuild uiteraard, maar toch
Zou kunnen als ze homefield advantage pakken zodat ze de hele play-offs in een dome kunnen spelen. Falcons spelen altijd stukken minder on the road op gras.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:17 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dit kan wel eens het jaar van de Falcons worden. Ze hadden het best lastig tegen de Skins. Maar ook zulke wedstrijden winnen ze.
Dat is zo. Blijft toch raar dat niet alle ploegen ķf buiten ķf binnen spelen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:03 schreef PirE het volgende:
[..]
Zou kunnen als ze homefield advantage pakken zodat ze de hele play-offs in een dome kunnen spelen. Falcons spelen altijd stukken minder on the road op gras.
dat is niet zo raar vind ik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:17 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat is zo. Blijft toch raar dat niet alle ploegen ķf buiten ķf binnen spelen.
De regels zijn voor iedereen hetzelfde. De omstandigheden moeten ook aardig overeen komen bij alle ploegen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:35 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
dat is niet zo raar vind ik.
vind het eerder raar dat ze niet allemaal hetzelfde gras hebben.
dat heeft denk ik meer invloed als een beetje kou of wind.
maar uiteindelijk is het veld voor iedereen hetzelfde... dus zo'n ramp is het ook niet.
dus we moeten met ze allen op 1 locatie gaan spelen ook?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
De regels zijn voor iedereen hetzelfde. De omstandigheden moeten ook aardig overeen komen bij alle ploegen.
Daarom zeg ik: 'Enigszins'. Allemaal buiten, allemaal binnen, allemaal astroturf, allemaal echt gras.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:39 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
dus we moeten met ze allen op 1 locatie gaan spelen ook?
als teams tegen elkaar spelen staan ze op hetzelfde veld met dezelfde omstandigheden op dat moment.
dat je thuis betert presteert als uit is al lang genoeg bewezen.
iedereen zal een x bij de ene uit spelen en vice versa, dus soms heb je een xtje pech, so be it.
Nou ja D wordt wel moe als je O steeds 3 and out gaat met noob QBquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:23 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met RG3 ook wel gewonnen hadden. De defense van Washington was moe. Dat zag je duidelijk in het vierde kwart. Ryan gooit af en toe wel riskante balletjes.
Beetje jammer dit inderdaad .... Er zit gewoon helemaal geen "passie" in. Ze zijn aanwezig, ze spelen wat, maar dat is dan ook alles.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:27 schreef Guard het volgende:
Panthers gaan weer hard op weg naar een hoge pick in de 2013 draft. Moe word ik ervan. Heb nog geen pot gezien van ze dit jaar, en als het zo blijft gaan hoeft dat ook niet.
Newton laat ook wel heel snel zijn kop hangen als het niet loopt (viel me gisteren op).quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:21 schreef Theoden het volgende:
[..]
Beetje jammer dit inderdaad .... Er zit gewoon helemaal geen "passie" in. Ze zijn aanwezig, ze spelen wat, maar dat is dan ook alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |