Hij heeft best een big familyquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:32 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
En ik denken dat Ray Lewis zo'n family man was
Hij had eigenlijk nog steeds in de gevangenis moeten zitten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:32 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
En ik denken dat Ray Lewis zo'n family man was
Gelukkig wel schrok me dood na 10 minuten 14-0 te zien staan.quote:
Zag net de hit van RG3 inderdaad. Een beetje rookie optimisme.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:27 schreef rgras het volgende:
Vick heeft al 3 fumbles, waarvan 2 lost.
RG3 out.
Snap ik ook niks van.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:43 schreef rgras het volgende:
Bengals trappen de FG i.p.v. voor de 2pt conversion te gaan: 4 points deficit.
Dacht al. Zag onderin het scherm gewoon een TD Falcons.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:00 schreef zjroentje het volgende:
Dat was dus een fout in de ticker van espn.
Ik wacht nog ff tot de clash tussen Brady en Manningquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:20 schreef PirE het volgende:
Ik ben allang weggezapt naar de wedstrijd van de week. Cum Newton vs Russell Wilson
Rollator-race?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:21 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff tot de clash tussen Brady en Manning
Utrecht speelde vorig jaar in roze uitshirt, verkocht goed hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:37 schreef PirE het volgende:
Pink gear, dat zie ik onze homofobe voetballers nog niet doen. Grote kans dat 99% dan gelijk denkt dat ze homo zijn![]()
.
Valt me ieder jaar op
en dit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:38 schreef rgras het volgende:
With all due respect, als er een volkje homofobisch is zijn het de Amerikanen wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |