Giants@Eagles is over 5 minuten morgen is Bears@Cowboysquote:Op maandag 1 oktober 2012 01:55 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nou de Bucs gaven de yards wel heel makkelijk weg op die laatste drive.
Redskins ontsnappen met FG van Cundiff just inside, hij was 0/3 vandaag before.
Morgen nog lekker Giants@Eagles
quote:
Clobbed maar ik heb m net gekeken, heerlijke pot weer down to the wire.quote:Op maandag 1 oktober 2012 02:16 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Giants@Eagles is over 5 minuten morgen is Bears@Cowboys
Het is te hopen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:32 schreef rgras het volgende:
Gelukkig wel een 'milde' vorm die redelijk goed te genezen is.
Ik snap niet dat ze maar aan blijven modderen met Sanchez. Natuurlijk veel geld in hem geinvesteerd (wat al een questionable move was), maar toch ooit moet het moment komen dat ze onder ogen moeten zien dat dit het niet is.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:46 schreef kidkash19 het volgende:
Zou Tebow het echt zoveel slechter doen dan Sanchez?
Sanchez ziet eruit als een verslagen man die niet doet wat hij leuk vind
Hij raakt hem aan en dat mag niet, je moet dat lintje wegtrekken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:30 schreef kidkash19 het volgende:
Ik vraag jullie, wat is er mis met deze tackle en ja er is een flag gegooid ervoor
[ afbeelding ]
Helm tegen de onderkant van zijn kin?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:30 schreef kidkash19 het volgende:
Ik vraag jullie, wat is er mis met deze tackle en ja er is een flag gegooid ervoor
[ afbeelding ]
Dus? Griffin is een runningback op het moment dat hij zo met de bal gaat lopen (read-option) en geen defenseless playerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:09 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Helm tegen de onderkant van zijn kin?
hij drijft hem de grond niet in, hij laat hem zelfs los en valt dan zelf over Griffin heen, deze flag was ook BS (roughness dacht ik te horen)quote:Driving into the ground ofzo na de tackle? Zou ik ook wat zwaar vinden.
Zo leuk is dat niet, dat Robinson daar een minuut out heeft gelegen...quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:50 schreef rgras het volgende:
http://www.nfl.com/news/s(...)=HP11_headline_stack
Het eerste kwart was het nog wel redelijk, tweede ging, maar daarnaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:43 schreef Guard het volgende:
The wheels are coming off early this year in Dallas
Ik vond idd alleen het begin wel goed. En de laatste paar minuten met die snelle TD zonder Romo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:31 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Het eerste kwart was het nog wel redelijk, tweede ging, maar daarna
Die TD drive van Romo was wel goed, daar had ie een paar goede escapes.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:33 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik vond idd alleen het begin wel goed. En de laatste paar minuten met die snelle TD zonder Romo.
Die had echt zijn dag niet, al hielp bryant niet echt mee...
Ja dat was nog in de eerste helft. Dat liep ook lekker en was al helemaal enthousiast aan het kijken. Maar dat vervloog niet veel later met een rap tempo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:35 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Die TD drive van Romo was wel goed, daar had ie een paar goede escapes.
Bryant zag er niet goed uit nee, Chucky pakte hem al goed aan gedurende de game vanuit de booth, en ook de fantasy"experts" laten zich niet onbetuigd: http://sports.yahoo.com/b(...)440399--fantasy.htmlquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:33 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik vond idd alleen het begin wel goed. En de laatste paar minuten met die snelle TD zonder Romo.
Die had echt zijn dag niet, al hielp bryant niet echt mee...
Ik denk nooit, hij heeft nog nooit zoveel verloren sinds hij football speelt, voelt zich een soort van entitled en denkt dat hij het alpha mannetje is.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:44 schreef rgras het volgende:
Wanneer dringt het tot Newton door dat hij niet als een kleine meisje langs de sideline moet staan.
Jeugdsentiment: Los Angeles Raiders & Los Angeles Ramsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:12 schreef maartena het volgende:
http://latimesblogs.latim(...)witter&dlvrit=649324
Los Angeles en aannemer AEG ondertekenen een contract voor de bouw van "Farmers Field" (Farmers Insurance is de sponsor die de naam krijgt), een NFL stadion in downtown Los Angeles.
AEG is tevens in gesprek met diverse NFL team eigenaren. Het lijkt dan toch nog te gebeuren..... een NFL team in Los Angeles?
Mogelijke kandidaten waarover geruchten gaan:
- San Diego Chargers.
- St. Louis Rams.
- Oakland Raiders.
Cool! Mijn maiden match ik 28 oktober Londen. Maar dat is nog niet een NFL wedstrijd in Amerika, die staat nog op de lijst.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:13 schreef robdriessen het volgende:
Hallo. Ik kom hier nooit en heel erg veel verstand heb ik niet van American Football, maar ik wil even melden dat ik binnenkort weer iets van mijn bucketlist kan halen: het bijwonen van een NFL match.
11 nov: Saints vs. Falcons. Ik ben er bij(Omdat ik toevallig die week in New Orleans ben, ik ben niet specifiek fan van één van de teams)
Sorry voor de onderbreking en bedankt voor het lezen
Awesome!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:13 schreef robdriessen het volgende:
Hallo. Ik kom hier nooit en heel erg veel verstand heb ik niet van American Football, maar ik wil even melden dat ik binnenkort weer iets van mijn bucketlist kan halen: het bijwonen van een NFL match.
11 nov: Saints vs. Falcons. Ik ben er bij(Omdat ik toevallig die week in New Orleans ben, ik ben niet specifiek fan van één van de teams)
Sorry voor de onderbreking en bedankt voor het lezen
Geniaal!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:20 schreef kidkash19 het volgende:
http://profootballmock.com/?p=4810
F'n Grappig, vooral als Romo het gesprek in komt en iedereen alleen maar gaat lachen
De geboortedatum van Trent Richardson:quote:Trent Richardson was absent from Cleveland Browns practice Friday to attend the birth of his child, a source told Mary Kay Cabot of The Plain Dealer. It's Richardson's third child.
Het woordje 'his' konden ze ook vervangen met 'a'.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:46 schreef Guard het volgende:
Lol er staat bij de berichtgeving ook dat het zijn derde is, niet hun derde...
Zal me niets verbazen als het drie kinderen bij drie verschillende vrouwen zijn.
Och ja voor de eerste nog maar 13 jaar allimentatie betalen
Volgens mij kun je bij een aantal winkels wel jerseys krijgen. Maar dan is de keuze heel beperkt. Je kunt beter op internet een jersey bestellen. Op sommige Amerikaanse sites kun je lage verzendkosten krijgen. Ik heb twee jaar terug een jersey van de Eagles besteld. Volgens mij voor iets van 70 euro (inclusief verzendkosten). Het is wel even zoeken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:10 schreef Der_Michael het volgende:
Iemand eigenlijk al NFL jerseys in Nederlandse winkels gezien toevallig?
En ik denken dat Ray Lewis zo'n family man wasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:06 schreef rgras het volgende:
1. Calvin Murphy, Houston Rockets (NBA) - 14 children with nine different women
2. Travis Henry, Denver Broncos (NFL/Colorado Penal System) - 11 kids with 10 different women
3. Evander Holyfield, Boxing - 11 children by an untold number of women
4. Jason Caffey, Chicago Bulls (NBA) - 10 children with eight different women
5. Shawn Kemp, Seattle Supersonics (NBA) - Seven children with six different women (though recent reports claim it may be as many as 11)
6. Antonio Cromartie, San Diego Chargers (NFL) - Seven children with multiple women in five different states
7. Ray Lewis, Baltimore Ravens (NFL) - Six children with multiple women
8. Marshall Faulk, St. Louis Rams (NFL) - Six children with at least four women
9. Larry Johnson, Charlotte Hornets (NBA/Family Matters) - Five children with four different women
10. Charles Rogers, Unemployed (Former Number Two Overall NFL Draft Pick) - Five children with four different women
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |