Heeft Wake verloren?quote:Op zondag 30 september 2012 19:41 schreef Guard het volgende:
Kak, TD Falcons, en niet eens Jones, dus dat helpt mijn fantasyteams niets
Heb niets gezien van college. Had ik niet verwacht. Jij ook niet kennelijkquote:
Nou ja ik verwacht eigenlijk nooit iets van de Deacs... levert alleen maar teleurstellingen opquote:Op zondag 30 september 2012 19:47 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Heb niets gezien van college. Had ik niet verwacht. Jij ook niet kennelijk
Divine intervention.quote:Op zondag 30 september 2012 19:47 schreef Dos37 het volgende:
Tebow INT, al was het niet echt zijn schuld volgens mij.
Beste speler van Wake ging neer en toen was het wel gebeurd.quote:Op zondag 30 september 2012 19:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou ja ik verwacht eigenlijk nooit iets van de Deacs... levert alleen maar teleurstellingen op
Ik huil achter mijn laptop.quote:
Ach, ik beschouw het als preview voor het seizoen na het vertrek van Brady.quote:Op zondag 30 september 2012 20:23 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ik huil achter mijn laptop.![]()
Gaat een zwaar seizoen worden.
Zijn ze daar nu al voor aan het oefenen?quote:Op zondag 30 september 2012 20:26 schreef rgras het volgende:
[..]
Ach, ik beschouw het als preview voor het seizoen na het vertrek van Brady.
Goeie pickup voor mijn fantasyteam deze weekquote:
Geeft gewoon de bal weg omdat ie geblesseerd was.quote:Op zondag 30 september 2012 21:16 schreef Days-Of-Wild het volgende:
WTF deed Holmes nou met die bal?!?
Ik keek net op in de re-run en zie hem op de grond draaien en die bal weggooien. Niet wat daarvoor gebeurdequote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Geeft gewoon de bal weg omdat ie geblesseerd was.
Hij gleed gewoon uit, gebeurde niet veel.quote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ik keek net op in de re-run en zie hem op de grond draaien en die bal weggooien. Niet wat daarvoor gebeurde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |