hij staat veilig afgedekt in een tuin, valt niemand op en hij word niet nat..quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:47 schreef Sautor het volgende:
Overigens kan je er toch een doek omheen doen in de trein. Ziet niemand wat voor een waardevols je hebt.
Maar heb je hem nu nog steeds buiten staan, dat zou echt zonde zijn!
denk dat t beste is idd. gewoon met 1 partij zaken doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dan overleg ik met je pa..
idd, 2 jaar geleden hebben ze ook fiets van Joop Zoetemelk gekocht bv voor 5375,-quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:48 schreef marsan het volgende:
[..]
denk dat t beste is idd. gewoon met 1 partij zaken doen.
denk dat je t zo ook t snelst af kunt handelen
Die troller lijkt nu best sirieus, hij gaf me een adres, maar ik laat hem denk ik ergens komen bij een station of bij een politie bureau, is er denk je een grote kans dat hij me beroofd voor een politie bureau?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:48 schreef marsan het volgende:
[..]
denk dat t beste is idd. gewoon met 1 partij zaken doen.
denk dat je t zo ook t snelst af kunt handelen
die foto''s schiet ik morgen even, nu word hij een beetje lelijk, de zadelpen heb ik overigens een foto van, die uplaod iK!quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:50 schreef Wielermuseum_Roeselare het volgende:
Graag wil ik een foto zien van de achteras en de bevestiging bij de zadelpen. Ook ben ik benieuwd of het frame van titanium is gemaakt of staal. Alvast dank voor uw opheldering.
ik ben zelf niet zo into overvallers. heb geen flauw idee hoe ze denken en waar ze wel of niet iemand zullen overvallenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Die troller lijkt nu best sirieus, hij gaf me een adres, maar ik laat hem denk ik ergens komen bij een station of bij een politie bureau, is er denk je een grote kans dat hij me beroofd voor een politie bureau?
Miss dat ik gwn paar vrienden mee neem voor het geval datquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:52 schreef marsan het volgende:
[..]
ik ben zelf niet zo into overvallers. heb geen flauw idee hoe ze denken en waar ze wel of niet iemand zullen overvallen
volgens mij wel ik denk dat de p is weg ge vaagdquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:53 schreef Sautor het volgende:
[..]
Staat daar Parijs?Daar heeft Jan de puntentrui gepakt
geloof het nou niet Jan Janssen is 72 en woont in Putten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Miss dat ik gwn paar vrienden mee neem voor het geval dat
Ik zou de verkoop samen met 1 vriend doen, de rest standby op een afstandje ofzo. Komt anders zo intimiderend overquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Miss dat ik gwn paar vrienden mee neem voor het geval dat
precies.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:53 schreef Sautor het volgende:
[..]
Staat daar Parijs?Daar heeft Jan de puntentrui gepakt
Oke dan laat ik het dan wacht ik op je pa voor de zekerheid..quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:53 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
geloof het nou niet Jan Janssen is 72 en woont in Putten.
Er staat ook iets japans of chinees onder geen idee wat het isquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:54 schreef marsan het volgende:
[..]
precies.
dat is wel een goed teken denk ik zo
precies. ik zou die mailer niet al te serieus nemen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:53 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
geloof het nou niet Jan Janssen is 72 en woont in Putten.
lijkt me handiger ja, smst me net zadel is idd parijs, jezus dit wordt voorpagina telegraaf als dit de fiets isquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oke dan laat ik het dan wacht ik op je pa voor de zekerheid..
mede daarom wildem we t nummer van de trapas zien.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Er staat ook iets japans of chinees onder geen idee wat het is
Laat ik denk bij het museum doen, hun zullen wel beter zijn dan ik erin..quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:56 schreef marsan het volgende:
[..]
mede daarom wildem we t nummer van t trapas zien.
die is of koreaans of chinees.
Dat is voor TS misschien ook nog een mogelijkheid om de telegraaf te bellen. Misschien meld de echte Jan Janssen zich dan. Of een museum dat er nog meer geld voor wil gevenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:55 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
lijkt me handiger ja, smst me net zadel is idd parijs, jezus dit wordt voorpagina telegraaf als dit de fiets is
Zou wel uiterst lullig zijn, aangezien jij wel als eerste belangstelling toondequote:
klopt. zij hebben ook het gereedschap. die oudere fietsen hebben meestal weer net wat ander gereedschap nodig. en bij t museum hebben ze zoveel spul, dat ze altijd t passend materiaal hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Laat ik denk bij het museum doen, hun zullen wel beter zijn dan ik erin..
en dan begon je nog wel met een startbedrag van 80 euro he.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
als je meer als 2500 bied niet, maar dat heb je denk ik niet..
Oud engelse maten (meeste zit met Non-Straight-Thread, NST) vast. Als je ergens op een moertje de afkorting NST tegenkomt is dat ook een goede indicatie van de leeftijd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:59 schreef marsan het volgende:
[..]
klopt. zij hebben ook het gereedschap. die oudere fietsen hebben meestal weer net wat ander gereedschap nodig. en bij t museum hebben ze zoveel spul, dat ze altijd t passend materiaal hebben.
daarom ook handiger om er zelf heen te gaan
Had TS niet nog een MTB staan ergens?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:59 schreef kanovinnie het volgende:
Heb ik wel over, maar ik moet ook moet ook nog een MTB voor in de winter.
Sorry, ik zal eerst moeten afwachten of die echt is..quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:59 schreef DeHangui het volgende:
Zucht, ik doe nog 1 keer een bod: 1500 euro. Morgen ophalen.
ditquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:02 schreef Pritt het volgende:
Kickje maar naar ONZ? Wat een onzin dit, niet eens grappig
Ik verkoop iets thats all, ga jij maar naar ONZquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:02 schreef Pritt het volgende:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik verkoop iets thats all, ga jij maar naar ONZ
Iddquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:02 schreef Awesome_ het volgende:
Ts, ga eens heel gauw de tandwieltjes tellen, en de schakeltjes tellen met een zaklampje! Je heb hier tientallen geïnteresseerden, die allemaal grof geld willen neer leggen voor je wrak. Wat een verkoper.
Precies. Die Pritt is denk ik jaloers dat hij zelf niet zo'n speciale fiets heeft of kan betalenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik verkoop iets thats all, ga jij maar naar ONZ
Ik ben ook nog jongquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:04 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Idd
Verkopen is zijn beste vak niet
Stiekem doen alsof een hoax is, en hem dan zelf voor 50 euro oprapen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:02 schreef Pritt het volgende:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ben weg, morgen tel ik de tandwieltjes..
quote:
Ik heb nog even de behoefte hier op te reageren. Het lijkt mij duidelijk dat de fiets gaat naar het instituut met het hoogste bod. Dat zullen wij zijn als blijkt dat deze fiets inderdaad van Jan Janssen is geweest.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:54 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Volgens mij was Olympion Amsterdam eerder.
Denk dat TS de fiets liever aan een nederlands museum verkoopt dan aan een belgisch museum, misschien moeten jullie is achter de fiets van Lucien van Impe aan gaan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:27 schreef Wielermuseum_Roeselare het volgende:
[..]
Ik heb nog even de behoefte hier op te reageren. Het lijkt mij duidelijk dat de fiets gaat naar het instituut met het hoogste bod. Dat zullen wij zijn als blijkt dat deze fiets inderdaad van Jan Janssen is geweest.
Daarnaast weet u net zo goed als ik dat deze fiets immer beter op zijn plaats is in Roeselare.
Confrere: ik stel voor dat je je beter informeert aangezien deze fiets al reeds 5 maanden geleden aan onze collectie is toegevoegd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:29 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
Denk dat TS de fiets liever aan een nederlands museum verkoopt dan aan een belgisch museum, misschien moeten jullie is achter de fiets van Lucien van Impe aan gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |