maar heb je al wat meer info over de fiets? iets om t te verifiėren.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ow is het sirieus een musuem? ik dacht dat het een bedrijf was..
Morgen check ik alles wat er op kan wijzen, het is nu donker en ben moe. morgen check ik het en zoek ik alles wat ik kan vindenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:36 schreef marsan het volgende:
[..]
maar heb je al wat meer info over de fiets? iets om t te verifiėren.
het aantal tandjes per tandwiel of het wielaanstelnummer
Ja, het is dat ik niet zoveel geld heb om zo'n fiets te kopen, anders had ik hem dolgraag willen hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jep ik geloof wat dat gras ding wel een sirieuse koper is, althans zijn vader.
Wageningen, heeft Jan een fabriek.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Is er niet iets waar ik die fiets kan brengen en laten nachecken op echtheid?
dat museum kan t wss binnen een dag doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Online zeker niet, dus je beste mogelijkheid is om iemand uit die tijd te vinden. Waarschijnlijk loopt er bij het Olympion museum iemand rond die er verstand van heeft, anders zouden ze geen interesse hebben lijkt mequote:Op dinsdag 25 september 2012 20:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Je pa, kan die het niet na checken of het musea?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:40 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
Wageningen, heeft Jan een fabriek.
Wat voor informatie zou u willen hebben?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:39 schreef Wielermuseum_Roeselare het volgende:
Graag zien/lezen wij zsm nadere informatie. Alvast bedankt.
Mvg
Museum heeft een aantal experts in huis die het binnen 2 minuten kunnen zien.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je pa, kan die het niet na checken of het musea?
Waarschijnlijk hebben ze het op de foto al gezien, anders hadden ze geen interesse lijkt mequote:Op dinsdag 25 september 2012 20:41 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
Museum heeft een aantal experts in huis die het binnen 2 minuten kunnen zien.
amsterdam zit beetje ver voor mij, er is zeker geen mogelijkheid dat ze hier heen komen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:41 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
Museum heeft een aantal experts in huis die het binnen 2 minuten kunnen zien.
ze vermoeden dat ie het is idd, maar moeten hem in het echt zien.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:42 schreef Sautor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze het op de foto al gezien, anders hadden ze geen interesse lijkt me
Dat lijkt mij niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
amsterdam zit beetje ver voor mij, er is zeker geen mogelijkheid dat ze hier heen komen?
hij mailt je morgen je kan het altijd vragenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
amsterdam zit beetje ver voor mij, er is zeker geen mogelijkheid dat ze hier heen komen?
Kan je geen foto's maken?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jij wil die fiets verkopen. zij willen zekerheid.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oke, ik hoop echt dat hij echt is..quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:44 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
hij mailt je morgen je kan het altijd vragen
Klopt ja, maar het is wel weer dat je de trein instapt en er zit een kenner, die gelijk moeilijk doet en blijft zeuren of die hem kan kopen...quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:44 schreef marsan het volgende:
[..]
jij wil die fiets verkopen. zij willen zekerheid.
neem aan dat t de normale gang van zaken is als jij langsgaat.
daar hebben ze ook apparatuur.
zijn niet heel veel kenners hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Klopt ja, maar het is wel weer dat je de trein instapt en er zit een kenner, die gelijk moeilijk doet en blijft zeuren of die hem kan kopen...
dat zou wel heel erg toevallig zijn dat je zo een kenner in de trein treft he.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Klopt ja, maar het is wel weer dat je de trein instapt en er zit een kenner, die gelijk moeilijk doet en blijft zeuren of die hem kan kopen...
Dan overleg ik met je pa..quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:46 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
zijn niet heel veel kenners hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |