Jan Janssen is 72 die zit echt niet op Fok!quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben nog ff bezig met die troll die beweert dat het zijn fiets is en hij JJ is
Dat lijkt mij ook niet nee. wat stuurt hij je dan? En hij wil m gratis hebben zeker?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:27 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
Jan Janssen is 72 die zit echt niet op Fok!
Dat denk ik niet. Nette prijs overigens.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Mert,
Ik kan met een uur bij jouw zijn, ik woon in Den Haag, welke stad woon jij?
Ik kan niet wachten!
Mvg.
J.A. Janssen
hij beweert dat hij 4750 bied, maar hij zei in een vorige mail iets over koekjestrommel1
is dat een troller?
hoax Jan Janssen woont in Puttenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Mert,
Ik kan met een uur bij jouw zijn, ik woon in Den Haag, welke stad woon jij?
Ik kan niet wachten!
Mvg.
J.A. Janssen
hij beweert dat hij 4750 bied, maar hij zei in een vorige mail iets over koekjestrommel1
is dat een troller?
Oke thanjks hij zei den haagquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:31 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
hoax Jan Janssen woont in Putten
Het is een troll, hij gaf niet de echte woonplaats van jan op, en 72jarige man die loopt te fok!en?:(quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:31 schreef Sautor het volgende:
Jan Janssen bied 4750 euro voor zijn eigen fiets. Ik zeg doen!
Makkelijk te vinden met wikipediaquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Mert,
Koekjes trommel1 (Johan Kuiper) heeft mij op dit topic geattendeerd. Wat voor bewijzen wil je hebben? Ik moet bewijzen dat ik (j.a. Janssen) ben? Oke, ik ben geboren in Nootdorp op 19 mei 1940, begonnen met fietsen op mijn 12e. In 1972 ben ik mijn eigen merk fietsen gaan produceren in samenwerking met een bestaande fabriek.
Mvg. J.A. Janssen
ps/ is het bod voldoende voor je?
XD
Oh, dat had ik niet door. Zonde dat mensen dit niet serieus nemen:(quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het is een troll, hij gaf niet de echte woonplaats van jan op, en 72jarige man die loopt te fok!en?:(
Dat bedoel ik daarom ookquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:32 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Makkelijk te vinden met wikipedia
Jep ik geloof wat dat gras ding wel een sirieuse koper is, althans zijn vader.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:32 schreef Sautor het volgende:
[..]
Oh, dat had ik niet door. Zonde dat mensen dit niet serieus nemen:(
Museum dan he, niet mijn vader zelf.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jep ik geloof wat dat gras ding wel een sirieuse koper is, althans zijn vader.
Ow is het sirieus een musuem? ik dacht dat het een bedrijf was..quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:34 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
Museum dan he, niet mijn vader zelf.
Olympion is een soort van sportmuseum.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ow is het sirieus een musuem? ik dacht dat het een bedrijf was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |