Nog weinig, maar nu kan er iig naar waarde geboden worden.quote:
Nee alleen contant geld heb niks aan autoquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:47 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Jouw fiets ruilen tegen mijn Golf Tdi uit 2001?
GA er mee aan de slag, bedanktquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:49 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Mijn vaders email adres is (hier ook maar snel weghalen:o) hij ontvangt graag een aantal foto's en waar je de fiets gekocht hebt.
geef niemand door waar deze fiets staat hoop mensen lezen hier mee.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
GA er mee aan de slag, bedankt
Net bevestiging gehad, Als het nog het originele zadel is, is dit de fiets van Jan Janssen. Controleer de afdruk van de bevestiging van het zadel op de zadel pen evenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:50 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
geef niemand door waar deze fiets staat hoop mensen lezen hier mee.
U heeft reeds mail binnenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:53 schreef Wielermuseum_Roeselare het volgende:
Goedenavond. Als vertegenwoordiger van ons wielermuseum ben ik geattendeerd op deze advertentie. Graag zie ik wat meer details die hierboven reeds gevraagd zijn. Wij hebben het vermoeden dat dit de verloren gewaande fiets is, waarmee Jan Janssen in 1968 de groene trui heeft behaald in het puntenklassement in de ronde van Spanje.
Wij hebben er zeker oren naar om deze legendarische fiets in onze collectie op te nemen. Uiteraard willen wij hem aan een authentificatie onderwerpen. Maar eerst wil ik wat vragen beantwoord zien de reeds gesteld zijn.
te laat, zn adres staat in de andere topicquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:50 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
geef niemand door waar deze fiets staat hoop mensen lezen hier mee.
Is al wegquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:54 schreef Deadrex het volgende:
[..]
te laat, zn adres staat in de andere topic
Enkel de stad, het is groot stad met 80k mensen, je krijgt een applaus als je die precies weet te vindenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:54 schreef Deadrex het volgende:
[..]
te laat, zn adres staat in de andere topic
nee je had echt je adres opgegeven en die straat ken ik. Kom immers zelf ook uit Schiedamquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Enkel de stad, het is groot stad met 80k mensen, je krijgt een applaus als je die precies weet te vinden
Dat was een nep adresje van een jongen die ik haat XDquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:56 schreef Deadrex het volgende:
[..]
nee je had echt je adres opgegeven en die straat ken ik. Kom immers zelf ook uit Schiedam
Lijkt me niet verstandig dat er 2 museums tegen elkaar op gaan lopen bieden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:56 schreef DeHangui het volgende:
Verkeerde email dan
juiste is:
wielermuseum.roeselare@gmail.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |