SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
gemeen bietsjquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:13 schreef leeell het volgende:
![]()
![]()
, wees niet zo onbeschoft en stuur wat terug
dat is beer in het bulgaars, onlangs geleerdquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:22 schreef Beach het volgende:
wat is medve, ik moet denken aan Medvedev van Rusland![]()
tevens kut
Laat hem met rust kneusje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:33 schreef leeell het volgende:
wat is loos bietsj, weer niet reageren jij boeler
waarom moet jij nu weer met je corpulente romp je tussen dit gesprek dwingen, ik vraag enkel watquote:
'corpulente romp' godverdommequote:Op dinsdag 25 september 2012 15:37 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom moet jij nu weer met je corpulente romp je tussen dit gesprek dwingen, ik vraag enkel wat
Wegwezen etterbak.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:37 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom moet jij nu weer met je corpulente romp je tussen dit gesprek dwingen, ik vraag enkel wat
make mequote:
deed je vorige keer ook al smeerpijpquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik rand je wel aan eerstvolgende keer.
Als je dat al aanranding vond..quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:40 schreef leeell het volgende:
[..]
deed je vorige keer ook al smeerpijp
hij vindt dat niet eens erg de fagquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik rand je wel aan eerstvolgende keer.
ik kom uit de gegoede kringen, mijn referentiekader is wat braver dan de jouwe danquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Als je dat al aanranding vond...
waquote:
geenszins D:quote:
Meh kutusers.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:50 schreef leeell het volgende:
[..]
[PUB SlowwwwChat] #5882 Rebecca fans! :D
wnr gamenquote:
Ik dacht dat ik een furdi hadden afgesproken.quote:
quote:
koop ps3 dan en neem je controller mee dan gaan we borderlands splitscreen hier boelerquote:
waarom zou ik dat doen ik heb niet eens ps3quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:42 schreef leeell het volgende:
[..]
koop ps3 dan en neem je controller mee dan gaan we borderlands splitscreen hier boeler
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarom zou ik dat doen ik heb niet eens ps3
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:42 schreef leeell het volgende:
[..]
koop ps3 dan en neem je controller mee dan gaan we borderlands splitscreen hier boeler
quote:
werkt hij?quote:
spell0n?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
ja
je krijgt gratis 2cm stof erbij
als je foto kan maken / sturen en het werkt zal ik het wel overwegenquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
geen ideewrs dingen die te oud zijn
Geen idee of het nog werkt, geen tvquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als je foto kan maken / sturen en het werkt zal ik het wel overwegen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Geen idee of het nog werkt, geen tv
Gewoon elke keer een miniFOK!meet in de wandelgangenquote:
Erg minimini. Zag je Jan ook?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gewoon elke keer een miniFOK!meet in de wandelgangen
JIJ BENT DIE NEGER TOCH?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gewoon elke keer een miniFOK!meet in de wandelgangen
piraat?quote:[img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/eimg] Op dinsdag 25 september 2012 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Erg minimini. Zag je Jan ook?
Distantieerquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik dissantrieerrr mezelf van jullie posts.
neequote:
Ik betrek je er te allen tijde bij.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik dissantrieerrr mezelf van jullie posts.
Ja men, die loopt vaak naast me.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
piraat?was die held er óók?
jij mag dat vooruitquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik betrek je er te allen tijde bij.
volgende keerquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja men, die loopt vaak naast me.
en ik krijg niet eens boks? Faka. met dit ah broederquote:
GAAT IE KLAPPEN VANGEN!quote:
Sorry ik ben geen neger. Ik schud handen of rand mensen aan als gezonde Hollandse jongen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
en ik krijg niet eens boks? Faka. met dit ah broeder
Jonguhhh je moet dan eerst langs mij heen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
GAAT IE KLAPPEN VANGEN!
IK BEN DE ENIGE FOKKER OP SCHOOL.
Ik knipoog één keer en je ligt kwijlend op de grond.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jonguhhh je moet dan eerst langs mij heen.
Je had toch geen geld?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:30 schreef Furdinand het volgende:
[..]
JA!![]()
![]()
en dan mag ik mijn spelletje halen.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:47 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik duik er wel voor onder de toonbank.
Ze kwam laatst huilend naar mij toe.quote:
Kan ik mij niet voorstellen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze kwam laatst huilend naar mij toe.
Ehmquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
CB:
[ afbeelding ]
KB:
[ afbeelding ]
KutARGers waarderen mijn humor niet.quote:
GIFJE WAT HET OOK MAG ZIJN ENG MEN DOE NORMAAL IS DAT PLASJE PLAS?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
KutARGers waarderen mijn humor niet.
IK VOLG DIT NIET, GEKKE ALOCHTOONquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK VIND DAT TWEEDE
[..]
GIFJE WAT HET OOK MAG ZIJN ENG MEN DOE NORMAAL IS DAT PLASJE PLAS?
:s wat doe je hier dan zemmelquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
IK VOLG DIT NIET, GEKKE ALOCHTOON
Ah tfoe, boeler.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
:s wat doe je hier dan zemmel
skere nigger beter blijf je wegquote:
Aahh fuck men daar gaat mn anonimiteitquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
GAAT IE KLAPPEN VANGEN!
IK BEN DE ENIGE FOKKER OP SCHOOL.
Ik ken dat gevoel, broeder.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aahh fuck men daar gaat mn anonimiteit
Belabberd.quote:
ben je zwanger?quote:Op woensdag 26 september 2012 07:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Belabberd.
Moet tegenwoordig elke ochtend kokhalzen, voelt zo ongelooflijk naar. Weet niet zo goed wat ik er tegen kan doen.
ik wou het wel vragenquote:Op woensdag 26 september 2012 07:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Belabberd.
Moet tegenwoordig elke ochtend kokhalzen, voelt zo ongelooflijk naar. Weet niet zo goed wat ik er tegen kan doen.
En nee, ik ben niet zwanger.
Even langs je huisarts hobbelen?quote:Op woensdag 26 september 2012 07:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Belabberd.
quote:Op woensdag 26 september 2012 08:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Even langs je huisarts hobbelen?
Appel, lijkt wat je voelt hier op? http://www.mlds.nl/ziekte(...)king-acute/klachten/quote:Op woensdag 26 september 2012 07:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Belabberd.
Ik vind van niet. Maar volgens Furdi zegt dat niet zoveel, geloof ik.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Appel, lijkt wat je voelt hier op? http://www.mlds.nl/ziekte(...)king-acute/klachten/
Sowieso naar de dokter gaan.
Och grutjes, dat klinkt niet best.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Volgens Google heb je allemaal terminale ziektes. Ik zou gewoon de dokter raadplegen..
Als dokters aardig waren dan zou je er elke dag willen komen. Dat doen ze met opzet, zodat je niet voor elk ditje en datje komt.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Och grutjes, dat klinkt niet best.
Maar mijn dokter is zo stommm.
Als je elke ochtend consequent moet kokhalzen en ellendig bent vind ik dat toch niet best klinken hoor.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Maar volgens Furdi zegt dat niet zoveel, geloof ik.
Mja dokter, ik zie wel.
Begrijpelijk, maar mijn dokter is echt een suffe sul. Hij vond dat ik me aanstelde met 'depressieve klachten' en dat ik weer naar school moest.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Als dokters aardig waren dan zou je er elke dag willen komen. Dat doen ze met opzet, zodat je niet voor elk ditje en datje komt..
Hmm, tsja.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als je elke ochtend consequent moet kokhalzen en ellendig bent vind ik dat toch niet best klinken hoor.
Voel je je later wel weer goed dan?
wadan lellebelquote:
Eens. En nu nog naar yoga door. Ik ga lekker slapen vanavondquote:Op woensdag 26 september 2012 18:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Altijd lange schooldagen, maakt me moe
Hoeren hebben het veel beter. Die zijn lekker aan het ketsen.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:48 schreef leeell het volgende:
oorpijn koorts en keelpijn, wat een hoerencombinatie
quote:
inderdaadquote:Op woensdag 26 september 2012 20:51 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Hoeren hebben het veel beter. Die zijn lekker aan het ketsen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:49 schreef Furdinand het volgende:
ARG7 kent het begrip sterfelijkheid niet.
Nou, ik weet niet hoor. Na een dag hard werken is dat toch allemaal schraal en alles. Lijkt me toch geen leuke baan. Heb ik liever keelpijn en koortsquote:
Beterschap!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:48 schreef leeell het volgende:
oorpijn koorts en keelpijn, wat een hoerencombinatie
Alsof je elk uur een klant hebt, lijkt me niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoor. Na een dag hard werken is dat toch allemaal schraal en alles. Lijkt me toch geen leuke baan. Heb ik liever keelpijn en koorts
Je kan maar een bepaald aantal kilometers op een hoer maken, hoor. Daarna wordt ze op straat gezet.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al is keelpijn en koorts na een tijdje gewoon weg en het hoerenleven niet.
Hm. Ligt eraan hoe duur je bent en hoe je er uit ziet denk ikquote:Op donderdag 27 september 2012 18:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof je elk uur een klant hebt, lijkt me niet.
thanks, ben nog steeds ontzettend brakquote:
Kopjes thee met honing en stomenquote:
Neejoh gekkiequote:Op donderdag 27 september 2012 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Antibioticakuurtje erbij hoppa
het is 2012 hoor omaquote:Op donderdag 27 september 2012 19:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kopjes thee met honing en stomen. Beter voor je maag
Ja, dat weet ik heus wel johquote:
neeee ik ga in het eerste semester twee keer twee weken stage lopen, in week 43 en week 5.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:26 schreef Bloempje. het volgende:
Klinks! Is je stage al begonnen? En als ergotherapeut to be, kun jij mij vertellen wat er voor hulpmiddelen zijn voor mensen die zichzelf niet goed kunnen wassen? Patiënt heeft een nieuwe heup en mag niet bukken, dat is zo lastig dan.
ik heb veel spaghetti op voordat ik innamquote:Op donderdag 27 september 2012 19:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik heus wel johMaar ibu is echt keislecht voor je maag
Als je dat langere tijd slikt moet je er eigenlijk een maagbeschermer bij nemen.
/zustermodus.
Oh, jeetje zeg. Dat is kortquote:Op donderdag 27 september 2012 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
neeee ik ga in het eerste semester twee keer twee weken stage lopen, in week 43 en week 5.
Oh. Dat is wel lastig. Maar denk verlengde dingen? Zo'n rugschrobber enzogaat het alleen om wassen?
Oke, dat is goedquote:Op donderdag 27 september 2012 19:30 schreef leeell het volgende:
[..]
ik heb veel spaghetti op voordat ik innam![]()
![]()
google trouwens op ADLhulpmiddelen, misschien vind je daar sexy voorwerpen.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, jeetje zeg. Dat is kort. Ja zat ik ook al aan te denken inderdaad
Zo'n leuke borstel ofzo. Nouja, ze kan nu ook nog niet lopen, maar dat moet met de fysio besproken worden wat we gaan oefenen enzo. Maar ik met een verpleegplan maken waarin ik dingen zet hoe ik haar weer ga leren zichzelf te wassen
.
Oh dat is wel jammer jaquote:Op donderdag 27 september 2012 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb trouwens twee keer een stage in een verpleeghuis, ergens vind ik dat best jammer, had graag ook andere takken gezien
Ik ook. Ik zou het echt niet heel mijn leven willen doenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:36 schreef leeell het volgende:
oneindig respect voor mensen die ouderen verplegen.
ik zou het mentaal niet eens 1 keer kunnen.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zou het echt niet heel mijn leven willen doen. Ik houd niet zo van mensen wassen de hele ochtend
Af en toe vind ik niet erg, maar niet vijf dagen in de week, elke ochtend.
Geen verpleegkundige worden dan maarquote:Op donderdag 27 september 2012 19:43 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zou het mentaal niet eens 1 keer kunnen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:46 schreef leeell het volgende:
gewoon, als ik er zelfs aan aan denk word ik al niet goed, een soort denkbeeldig rood kruis door die gedachten heen in mn hersens
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:48 schreef leeell het volgende:
ik wil sowieso geen mensen helpen, met wat dan ook
Business ITquote:Op donderdag 27 september 2012 19:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]ahaha. Maar wat studeer je dan?
ik wil niks of niemand helpen , of mensen of dingen aanrakenquote:
Ah, daar zou ik nou weer diep ongelukkig van wordenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:50 schreef leeell het volgende:
[..]
Business IT
[..]
ik wil niks of niemand helpen , of mensen of dingen aanraken
Waarom zo gemeenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:48 schreef leeell het volgende:
ik wil sowieso geen mensen helpen, met wat dan ook
word ik ook hoor.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah, daar zou ik nou weer diep ongelukkig van worden.
Ohquote:
geboren misantroopquote:
voor de feesten en gratis ovquote:Op donderdag 27 september 2012 19:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
OhWaarom doe je het dan in godsnaam?
Wat is een PG? En weet je nog tijd geleden waar ik paar dagen meeliep bij de ergotherapeut, daar loop ik in week 43 een week stagequote:Op donderdag 27 september 2012 19:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer jaHoewel verpleeghuis best breed kan zijn. Ik zit nu ook in een verpleeghuis, maar wel op revalidatie. Dat is weer heel anders dan PG ofzo. Mensen moeten veel meer zelf doen.
Bedankt voor die site! Ik ga maar even zo'n borstel voorstellen sowieso denk, even langs de ergo bij mij in het gebouw.
PG is psychogeriatrie. Demente mensen zeg maar. Die bevalt zeker! Echt heel leuk, onwijs leuke klas ook! Ik zie ze maar een keer in de week, maar dat vind ik echt jammerquote:Op donderdag 27 september 2012 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is een PZ? En weet je nog tijd geleden waar ik paar dagen meeliep bij de ergotherapeut, daar loop ik in week 43 een week stageben benieuwd of ze me nog kennen
Geen dank! Zijn nog meer van die sites trouwens. Bevalt de nieuwe school?
Ohh, dat lijkt me juist ook erg tof..quote:Op donderdag 27 september 2012 20:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
PG is psychogeriatrie. Demente mensen zeg maar. Die bevalt zeker! Echt heel leuk, onwijs leuke klas ook! Ik zie ze maar een keer in de week, maar dat vind ik echt jammer.
Ja lijkt me wel leuk voor een keer, maar ook wel zieligquote:Op donderdag 27 september 2012 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh, dat lijkt me juist ook erg tof..
Vet leuk dat je het zo tof hebt daar!
Doorsnee FOK!kerquote:
verre vanquote:
Wat voor FOK!ker ben je dan?quote:
de knappe, eloquente variantquote:Op donderdag 27 september 2012 20:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat voor FOK!ker ben je dan?
quote:
Heetmansquote:
dankjewelquote:Op donderdag 27 september 2012 19:36 schreef leeell het volgende:
oneindig respect voor mensen die ouderen verplegen.
Heet Chocobear hennie?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:46 schreef JanPiraat het volgende:
Hennie heetmans, zonnestralen shinen op hem door de ramen van de tafelbergweg als hij door de school loopt en engelengezang klinkt tegelijkertijd uit vleugel A, B, C en D
Ik vind dit eng.quote:
Volgende keer gewoon netjes hallo zeggen.quote:
Das geheimquote:Op donderdag 27 september 2012 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe heet je eigenlijk ChocoHennie? D:
Ja, want ik moet natuurlijk wel elke les bijwonen van mijn pretstudie. Stel je voor dat ik een les mis! Dan kan ik het wel vergeten, natuurlijk!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ga je wel regelmatig naar school jongeman ?
Jij zegt nooit hallo tegen hem gek.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon netjes hallo zeggen.
[..]
Das geheim
Okanquote:Op donderdag 27 september 2012 21:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon netjes hallo zeggen.
[..]
Wat doe je nu dan ? :$quote:Op donderdag 27 september 2012 21:37 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ja, want ik moet natuurlijk wel elke les bijwonen van mijn pretstudie. Stel je voor dat ik een les mis! Dan kan ik het wel vergeten, natuurlijk!
"HAHA HOI IK BEN HET! KLINKERBOTSING VAN FOK!"quote:Op donderdag 27 september 2012 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij zegt nooit hallo tegen hem gek.Ook als ik naar je toe kom en je de hand schud en mezelf voorstel?
Één van de verloren zeven?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Okanzei eerst nog niks want dacht anoniem door de school te kunnen lopen, maar dat gaat niet meer lukken nu dus een hallo zal je krijgen.. ik ben die ene met die baard en geringe lengte
Ik zou mezelf niet vergelijken met een van de zeven wereldwonderen, maar toch bedanktquote:Op donderdag 27 september 2012 21:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Één van de verloren zeven?
Misschienquote:Op donderdag 27 september 2012 21:42 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ja. Kom je ook op de BDSM-werfmeet?
Jij bent de toekomst natuurlijk en wil de blits maken met je dubstep en lekker heupwiegen op de dansvloer onder het genot van Rihanna en Usherquote:Op donderdag 27 september 2012 21:51 schreef Faaluser het volgende:
Dat is echt van die muziek dat, wanneer het voorbij komt op de radio, je al gapend op de uitknop drukt.
Kusje.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zou mezelf niet vergelijken met een van de zeven wereldwonderen, maar toch bedankt
Neen, ik luister geen hoofdstroommuziek. Integendeel zelfs. Ik word met regelmaat uitgenodigd voor de grootste partijen, maar wanneer ik zie of merk dat er hoofdstroom wordt gedraaid zeg ik al gauw gedag!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij bent de toekomst natuurlijk en wil de blits maken met je dubstep en lekker heupwiegen op de dansvloer onder het genot van Rihanna en Usherneenee aan die ongein doe ik niet mee jongeman
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:56 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Neen, ik luister geen hoofdstroommuziek. Integendeel zelfs. Ik word met regelmaat uitgenodigd voor de grootste partijen, maar wanneer ik zie of merk dat er hoofdstroom wordt gedraaid zeg ik al gauw gedag!
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:58 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Hip plaatje hoor, helemaal bij de tijd jij!![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
decubituswonden zijn toch doorlig/zitplekken?
Goedzo! Ben je bijna ook verpleegkundige straks johquote:
Welke opleiding doe jij daar op die TBWquote:Op donderdag 27 september 2012 22:08 schreef JanPiraat het volgende:
iiewww daar zagen we foto van ja laatst in een les ;___; heel hap uit een voet weg gewoon bahbahals ik die later krijg stuur ik ze door naar verpleging, niet in mijn praktijk daarmee :w
Hahahahahaquote:Op donderdag 27 september 2012 22:08 schreef JanPiraat het volgende:
iiewww daar zagen we foto van ja laatst in een les ;___; heel hap uit een voet weg gewoon bahbahals ik die later krijg stuur ik ze door naar verpleging, niet in mijn praktijk daarmee :w
Mag ik dan bij jou stage lopen?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goedzo! Ben je bijna ook verpleegkundige straks joh
Gemeen wel/quote:Op donderdag 27 september 2012 22:08 schreef JanPiraat het volgende:
Ja en ik mag mezelf ook psycholoog noemen als ik over vier jaar mn diploma heb.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goedzo! Ben je bijna ook verpleegkundige straks joh
Bij wie? Klinks of mij? Waar deed jij ook alweer je opleiding?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:09 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Mag ik dan bij jou stage lopen?
Ergotherapiequote:Op donderdag 27 september 2012 22:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Welke opleiding doe jij daar op die TBW
Hoi, Diane. Zin in een hete Starbuckskoffie?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:04 schreef Bloempje. het volgende:
Gehaat op hipsters altijd. Nergens voor nodigTenzij ze werkelijk denken dat wat ze uitkramen zinnig is.
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:10 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Hoi, Diane. Zin in een hete Starbuckskoffie?![]()
![]()
WARNINGquote:Op donderdag 27 september 2012 22:10 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Hoi, Diane. Zin in een hete Starbuckskoffie?![]()
![]()
Heb je sowieso je macbook niet bij je nu? En bril op je neus?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Nou, lekker
Moment, ik pak even mijn macbook in en ik zet mijn bril op.
Ik loop nu stage op een verzorghuisje in sliedrecht op een PG afdeling met mensen die al redelijk ver weg zijn... En nog niet echt decubitus wonden gezien nee. wel klein beetje bij iemand onder de hielen maar dat was bijna niks. En ik weet wel al dat poep stinkt.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:06 schreef Bloempje. het volgende:
Furdi? Ben je er nog? Waar loop jij nu stage dan? Heb je al vieze decubituswonden gezien? Ik zag laatst voor het eerst een echte diepe, bah zeg, dat stonk.
Die artiesten zeggen mij echt helemaal niets.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:11 schreef leeell het volgende:
[..]
WARNING
kijk haar last.fm eens, ga je dat uithouden mocht het wat worden ?
mij helaas wel, ik smeek het je, hou dat zoquote:Op donderdag 27 september 2012 22:12 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Die artiesten zeggen mij echt helemaal niets.
bij jou. en in dordrechtquote:Op donderdag 27 september 2012 22:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Bij wie? Klinks of mij? Waar deed jij ook alweer je opleiding?
Hahahaquote:Op donderdag 27 september 2012 22:12 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik loop nu stage op een verzorghuisje in sliedrecht op een PG afdeling met mensen die al redelijk ver weg zijn... En nog niet echt decubitus wonden gezien nee. wel klein beetje bij iemand onder de hielen maar dat was bijna niks. En ik weet wel al dat poep stinkt.
Brb, even genieten van de chansons van John Mayer en Panic! At The Disco.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:12 schreef leeell het volgende:
[..]
mij helaas wel, ik smeek het je, hou dat zo
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:11 schreef leeell het volgende:
[..]
WARNING
kijk haar last.fm eens, ga je dat uithouden mocht het wat worden ?
Macbook wel, bril niet. Zit in mijn tas en die ligt wel 3 meter verderop.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je sowieso je macbook niet bij je nu? En bril op je neus?
Niet haten.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:12 schreef leeell het volgende:
[..]
mij helaas wel, ik smeek het je, hou dat zo
Vergeet Glee niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:13 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Brb, even genieten van de chansons van John Mayer en Panic! At The Disco.
Jep. Eerste afdeling in elk geval. Later misschien ook nog Leidschendam of Den Haag.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huh ga je in Zoetahhhhmeehh werken ja Bloemps?
En One Direction!quote:
Eén van de betere Le Le-muziekjes, ja. Jammer dat hij nooit officieus uitgebracht is.quote:
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jep. Eerste afdeling in elk geval. Later misschien ook nog Leidschendam of Den Haag.
Nee braak.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:16 schreef Faaluser het volgende:
[..]
En One Direction!
[..]
Eén van de betere Le Le-muziekjes, ja. Jammer dat hij nooit officieus uitgebracht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |