Hoeren hebben het veel beter. Die zijn lekker aan het ketsen.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:48 schreef leeell het volgende:
oorpijn koorts en keelpijn, wat een hoerencombinatie
quote:
inderdaadquote:Op woensdag 26 september 2012 20:51 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Hoeren hebben het veel beter. Die zijn lekker aan het ketsen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:49 schreef Furdinand het volgende:
ARG7 kent het begrip sterfelijkheid niet.
Nou, ik weet niet hoor. Na een dag hard werken is dat toch allemaal schraal en alles. Lijkt me toch geen leuke baan. Heb ik liever keelpijn en koortsquote:
Beterschap!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:48 schreef leeell het volgende:
oorpijn koorts en keelpijn, wat een hoerencombinatie
Alsof je elk uur een klant hebt, lijkt me niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoor. Na een dag hard werken is dat toch allemaal schraal en alles. Lijkt me toch geen leuke baan. Heb ik liever keelpijn en koorts
Je kan maar een bepaald aantal kilometers op een hoer maken, hoor. Daarna wordt ze op straat gezet.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al is keelpijn en koorts na een tijdje gewoon weg en het hoerenleven niet.
Hm. Ligt eraan hoe duur je bent en hoe je er uit ziet denk ikquote:Op donderdag 27 september 2012 18:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof je elk uur een klant hebt, lijkt me niet.
thanks, ben nog steeds ontzettend brakquote:
Kopjes thee met honing en stomenquote:
Neejoh gekkiequote:Op donderdag 27 september 2012 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Antibioticakuurtje erbij hoppa
het is 2012 hoor omaquote:Op donderdag 27 september 2012 19:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kopjes thee met honing en stomen. Beter voor je maag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |