Jij bent de toekomst natuurlijk en wil de blits maken met je dubstep en lekker heupwiegen op de dansvloer onder het genot van Rihanna en Usherquote:Op donderdag 27 september 2012 21:51 schreef Faaluser het volgende:
Dat is echt van die muziek dat, wanneer het voorbij komt op de radio, je al gapend op de uitknop drukt.
Kusje.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zou mezelf niet vergelijken met een van de zeven wereldwonderen, maar toch bedankt
Neen, ik luister geen hoofdstroommuziek. Integendeel zelfs. Ik word met regelmaat uitgenodigd voor de grootste partijen, maar wanneer ik zie of merk dat er hoofdstroom wordt gedraaid zeg ik al gauw gedag!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij bent de toekomst natuurlijk en wil de blits maken met je dubstep en lekker heupwiegen op de dansvloer onder het genot van Rihanna en Usherneenee aan die ongein doe ik niet mee jongeman
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:56 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Neen, ik luister geen hoofdstroommuziek. Integendeel zelfs. Ik word met regelmaat uitgenodigd voor de grootste partijen, maar wanneer ik zie of merk dat er hoofdstroom wordt gedraaid zeg ik al gauw gedag!
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:58 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Hip plaatje hoor, helemaal bij de tijd jij!![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
decubituswonden zijn toch doorlig/zitplekken?
Goedzo! Ben je bijna ook verpleegkundige straks johquote:
Welke opleiding doe jij daar op die TBWquote:Op donderdag 27 september 2012 22:08 schreef JanPiraat het volgende:
iiewww daar zagen we foto van ja laatst in een les ;___; heel hap uit een voet weg gewoon bahbahals ik die later krijg stuur ik ze door naar verpleging, niet in mijn praktijk daarmee :w
Hahahahahaquote:Op donderdag 27 september 2012 22:08 schreef JanPiraat het volgende:
iiewww daar zagen we foto van ja laatst in een les ;___; heel hap uit een voet weg gewoon bahbahals ik die later krijg stuur ik ze door naar verpleging, niet in mijn praktijk daarmee :w
Mag ik dan bij jou stage lopen?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goedzo! Ben je bijna ook verpleegkundige straks joh
Gemeen wel/quote:Op donderdag 27 september 2012 22:08 schreef JanPiraat het volgende:
Ja en ik mag mezelf ook psycholoog noemen als ik over vier jaar mn diploma heb.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goedzo! Ben je bijna ook verpleegkundige straks joh
Bij wie? Klinks of mij? Waar deed jij ook alweer je opleiding?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:09 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Mag ik dan bij jou stage lopen?
Ergotherapiequote:Op donderdag 27 september 2012 22:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Welke opleiding doe jij daar op die TBW
Hoi, Diane. Zin in een hete Starbuckskoffie?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:04 schreef Bloempje. het volgende:
Gehaat op hipsters altijd. Nergens voor nodigTenzij ze werkelijk denken dat wat ze uitkramen zinnig is.
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:10 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Hoi, Diane. Zin in een hete Starbuckskoffie?![]()
![]()
WARNINGquote:Op donderdag 27 september 2012 22:10 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Hoi, Diane. Zin in een hete Starbuckskoffie?![]()
![]()
Heb je sowieso je macbook niet bij je nu? En bril op je neus?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Nou, lekker
Moment, ik pak even mijn macbook in en ik zet mijn bril op.
Ik loop nu stage op een verzorghuisje in sliedrecht op een PG afdeling met mensen die al redelijk ver weg zijn... En nog niet echt decubitus wonden gezien nee. wel klein beetje bij iemand onder de hielen maar dat was bijna niks. En ik weet wel al dat poep stinkt.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:06 schreef Bloempje. het volgende:
Furdi? Ben je er nog? Waar loop jij nu stage dan? Heb je al vieze decubituswonden gezien? Ik zag laatst voor het eerst een echte diepe, bah zeg, dat stonk.
Die artiesten zeggen mij echt helemaal niets.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:11 schreef leeell het volgende:
[..]
WARNING
kijk haar last.fm eens, ga je dat uithouden mocht het wat worden ?
mij helaas wel, ik smeek het je, hou dat zoquote:Op donderdag 27 september 2012 22:12 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Die artiesten zeggen mij echt helemaal niets.
bij jou. en in dordrechtquote:Op donderdag 27 september 2012 22:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Bij wie? Klinks of mij? Waar deed jij ook alweer je opleiding?
Hahahaquote:Op donderdag 27 september 2012 22:12 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik loop nu stage op een verzorghuisje in sliedrecht op een PG afdeling met mensen die al redelijk ver weg zijn... En nog niet echt decubitus wonden gezien nee. wel klein beetje bij iemand onder de hielen maar dat was bijna niks. En ik weet wel al dat poep stinkt.
Brb, even genieten van de chansons van John Mayer en Panic! At The Disco.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:12 schreef leeell het volgende:
[..]
mij helaas wel, ik smeek het je, hou dat zo
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:11 schreef leeell het volgende:
[..]
WARNING
kijk haar last.fm eens, ga je dat uithouden mocht het wat worden ?
Macbook wel, bril niet. Zit in mijn tas en die ligt wel 3 meter verderop.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je sowieso je macbook niet bij je nu? En bril op je neus?
Niet haten.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:12 schreef leeell het volgende:
[..]
mij helaas wel, ik smeek het je, hou dat zo
Vergeet Glee niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:13 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Brb, even genieten van de chansons van John Mayer en Panic! At The Disco.
Jep. Eerste afdeling in elk geval. Later misschien ook nog Leidschendam of Den Haag.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huh ga je in Zoetahhhhmeehh werken ja Bloemps?
En One Direction!quote:
Eén van de betere Le Le-muziekjes, ja. Jammer dat hij nooit officieus uitgebracht is.quote:
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jep. Eerste afdeling in elk geval. Later misschien ook nog Leidschendam of Den Haag.
Nee braak.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:16 schreef Faaluser het volgende:
[..]
En One Direction!
[..]
Eén van de betere Le Le-muziekjes, ja. Jammer dat hij nooit officieus uitgebracht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |