Ik zou mezelf niet vergelijken met een van de zeven wereldwonderen, maar toch bedanktquote:Op donderdag 27 september 2012 21:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Één van de verloren zeven?
Misschienquote:Op donderdag 27 september 2012 21:42 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ja. Kom je ook op de BDSM-werfmeet?
Jij bent de toekomst natuurlijk en wil de blits maken met je dubstep en lekker heupwiegen op de dansvloer onder het genot van Rihanna en Usherquote:Op donderdag 27 september 2012 21:51 schreef Faaluser het volgende:
Dat is echt van die muziek dat, wanneer het voorbij komt op de radio, je al gapend op de uitknop drukt.
Kusje.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zou mezelf niet vergelijken met een van de zeven wereldwonderen, maar toch bedankt
Neen, ik luister geen hoofdstroommuziek. Integendeel zelfs. Ik word met regelmaat uitgenodigd voor de grootste partijen, maar wanneer ik zie of merk dat er hoofdstroom wordt gedraaid zeg ik al gauw gedag!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij bent de toekomst natuurlijk en wil de blits maken met je dubstep en lekker heupwiegen op de dansvloer onder het genot van Rihanna en Usherneenee aan die ongein doe ik niet mee jongeman
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:56 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Neen, ik luister geen hoofdstroommuziek. Integendeel zelfs. Ik word met regelmaat uitgenodigd voor de grootste partijen, maar wanneer ik zie of merk dat er hoofdstroom wordt gedraaid zeg ik al gauw gedag!
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:58 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Hip plaatje hoor, helemaal bij de tijd jij!![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
decubituswonden zijn toch doorlig/zitplekken?
Goedzo! Ben je bijna ook verpleegkundige straks johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |