Ik ook. Daarom heb ik hem gepost.quote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef TitusPullo het volgende:
Ik vond het een mooie tekening, hoor, met een sterke titel
Maar dit laat onverlet dat hij op een katholieke school heeft gezeten en onze steun hard nodig heeft.quote:Op maandag 24 september 2012 21:00 schreef DO2 het volgende:
Oh, nu is het al opgeschroefd naar 8 jaar. 't Wordt zo wel steeds minder geloofwaardig, LX.
Ik ga je er bijna van verdenken dat je die tekening zojuist gemaakt hebt.
Zo goed kan ik het nu niet meer. Helaas.quote:Op maandag 24 september 2012 21:00 schreef DO2 het volgende:
Oh, nu is het al opgeschroefd naar 8 jaar. 't Wordt zo wel steeds minder geloofwaardig, LX.
Dát zou ik pas echt knap vinden.quote:Op maandag 24 september 2012 21:00 schreef DO2 het volgende:
Je wil toch niet serieus zeggen dat je jouw stukjes niet alleen hier neerplempt, maar ook uitprint en 's nachts bij mensen in de brievenbus propt?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:31 schreef Mainport het volgende:
Buiten dit forum lezen circa twintig andere mensen deze cursiefjes, maar die zijn natuurlijk wel bevooroordeeld
Jouw "geweldige" stukjes lezen?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:19 schreef Mainport het volgende:
[..]
Wat een vermoeiende vent ben jij. Wat kom je hier eigenlijk doen
Tja, sommigen vrezen antisemitisme, anderen vrezen het communisme.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:27 schreef mane het volgende:
Als Leon dit leest, gaat hij vast eerst een half uurtje briesend zogenaamd vileine reacties tikken achter zijn bureau, daarna gaat hij rondjes door zijn huis rennen en hyperventilerend 'antisemitisme' roepen, vervolgens valt hij huilend in de armen van zijn vrouw en uiteindelijk besluiten ze alvast op zoek te gaan naar een goed onderduikadres voor de kinderen.
Dat herhaaldelijke gezeur van jou over anderen die hier posten is pas vermoeiend en irrirant. Kap daar dus gewoon eens mee. Jij bepaalt niet wie hier wel en niet mogen posten.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:19 schreef Mainport het volgende:
[..]
Wat een vermoeiende vent ben jij. Wat kom je hier eigenlijk doen
Ik wil best een poll maken wie er gelijk heeft, jij of ik, voor de lol weet je wel, maar dat mag zeker nietquote:Op woensdag 26 september 2012 18:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat herhaaldelijke gezeur van jou over anderen die hier posten is pas vermoeiend en irrirant. Kap daar dus gewoon eens mee. Jij bepaalt niet wie hier wel en niet mogen posten.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik vrees allebei. Of eigenlijk niet zo zeer het -isme zelf, maar de mensen die ermee aan de haal gaan.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Tja, sommigen vrezen antisemitisme, anderen vrezen het communisme.
Daarnaast wil ik graag een second opinion van een andere TTK-moderator want ik vind jou nogal trigger-happyquote:Op woensdag 26 september 2012 18:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat herhaaldelijke gezeur van jou over anderen die hier posten is pas vermoeiend en irrirant. Kap daar dus gewoon eens mee. Jij bepaalt niet wie hier wel en niet mogen posten.
Dat had je me wel eerder mogen zeggen.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:18 schreef Tem het volgende:
In deze verschilt het geenszins van een andere SC. Er is altijd een user met een zekere grootheidswaanzin terwijl hij slechts een weinig belangwekkende pedanterie tentoonstelt.
Pedanterie is het kenmerk van deze SC. Mainport is dus een goed uithangbord. Al vind ik wel dat hij, als hij voorstelt een poll te gebruiken of een second opinion aan te vragen, snel zijn mond moet gaan spoelen.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:18 schreef Tem het volgende:
In deze verschilt het geenszins van een andere SC. Er is altijd een user met een zekere grootheidswaanzin terwijl hij slechts een weinig belangwekkende pedanterie tentoonstelt.
Jij wel, DaMart?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:05 schreef DaMart het volgende:
Daar was je al van op de hoogte, Edo.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:21 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dat had je me wel eerder mogen zeggen.
Ik mis alleen Reya nog.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:18 schreef Tem het volgende:
Gaat dit over mij?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:18 schreef Tem het volgende:
Die denken er net zo over.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:15 schreef Mainport het volgende:
[..]
Daarnaast wil ik graag een second opinion van een andere TTK-moderator want ik vind jou nogal trigger-happy
Ik sta achter DaMart, dus ik weet niet of je daar wat aan hebt?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:15 schreef Mainport het volgende:
Daarnaast wil ik graag een second opinion van een andere TTK-moderator want ik vind jou nogal trigger-happy
Ik had gisteren een sollicitatiegesprek en ik heb het niet genoemd, nee.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:06 schreef Mainport het volgende:
Zet je je baantje als moderator eigenlijk ook op je cv DaMart?
Reya heeft de doorgang in het gaas van de kippenren nog niet gevonden.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:49 schreef sigme het volgende:
Nou, wat een leuke frisse nieuwe usertjes!
[..]
Ik mis alleen Reya nog.
Ik hoop dat hij mee leest.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:27 schreef mane het volgende:
Als Leon dit leest, gaat hij vast eerst een half uurtje briesend zogenaamd vileine reacties tikken achter zijn bureau, daarna gaat hij rondjes door zijn huis rennen en hyperventilerend 'antisemitisme' roepen, vervolgens valt hij huilend in de armen van zijn vrouw en uiteindelijk besluiten ze alvast op zoek te gaan naar een goed onderduikadres voor de kinderen.
Ik ben er in begonnen, maar kom er niet echt in.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:12 schreef Nautilus. het volgende:
Heeft iemand van jullie De kunst van het veldspel al gelezen? Ik vond het érg goed.
Je bent vermoeiend en irrirant.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:15 schreef Mainport het volgende:
[..]
Ach, dan zal ik mij even verlagen tot het niveau van gekeuvel over kinderen en tv-series. Bij gebrek aan kennis daarover keuvel ik over m'n beestjes, ok?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Reya heeft de doorgang in het gaas van de kippenren nog niet gevonden.
Elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op woensdag 26 september 2012 20:31 schreef DO2 het volgende:
MP heeft anders maar wel mooi al het TTK-blauw weten te verzamelen.
Mijn beste vriendin heeft 3 zonen ter compensatie van al die meisjesquote:Op woensdag 26 september 2012 20:53 schreef DO2 het volgende:
Ik zie in mijn ( directe ) omgeving overigens alleen maar meisjes geboren worden.
Dus ik denk dat ze met een inhaalslag bezig zijn.
Ik kan die korte stukjes over wat iemand bezighoudt juist altijd wel waarderen. Dat kun je best gekeuvel noemen, maar ik vind dat leuk om te lezen. Het maakt dan niet zoveel uit of Mainport probeert te bewijzen ontzettend geliefd bij het andere geslacht te zijn, of jij over je schaapjes verteld of dat DO2 een vriendelijke opmerking maakt.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach, dan zal ik mij even verlagen tot het niveau van gekeuvel over kinderen en tv-series. Bij gebrek aan kennis daarover keuvel ik over m'n beestjes, ok?
We hebben dus kuikens uitgebroed; een lichting eigenhandig in de broedmachine en een lichting gekochte eieren onder een kip. Van de acht gekochte eieren kwamen er zeven uit. Van de zeven kuikens zijn er zes haan. En inmiddels heeft de hond een van de zeven doodgebeten. Goddank niet het hennetje.
Volgende keer keuvel ik maar eens wat over de schaapjes denk ik.
Lijkt me geweldig. Ik heb er sinds kort één maar er mogen er wat mij betreft twee bijkomen.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:02 schreef DO2 het volgende:
Allemachtig, je zal maar 3 zonen hebben.
Nou! Ik kan me haar niet met een dochter voorstellen. Soms past het gewoon beter.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:02 schreef DO2 het volgende:
Wat ga je met de haantjes doen?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach, dan zal ik mij even verlagen tot het niveau van gekeuvel over kinderen en tv-series. Bij gebrek aan kennis daarover keuvel ik over m'n beestjes, ok?
We hebben dus kuikens uitgebroed; een lichting eigenhandig in de broedmachine en een lichting gekochte eieren onder een kip. Van de acht gekochte eieren kwamen er zeven uit. Van de zeven kuikens zijn er zes haan. En inmiddels heeft de hond een van de zeven doodgebeten. Goddank niet het hennetje.
Volgende keer keuvel ik maar eens wat over de schaapjes denk ik.
En dat ze dan allemaal voor een andere voetbalclub zijn. Dan vliegen iedere zondag om zeven uur de borden die ze op schoot zouden moeten hebben door de woonkamer.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:02 schreef DO2 het volgende:
Dat je zonen überhaupt voor een voetbalclub zijn. Als ik ooit een zoon krijg en hij blijkt voor een voetbalclub te zijn, trap ik hem het huis uit.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat ze dan allemaal voor een andere voetbalclub zijn. Dan vliegen iedere zondag om zeven uur de borden die ze op schoot zouden moeten hebben door de woonkamer.
Ik heb deze zomer de grote haan geslacht, want die viel de kloek aan en die hadden we nodig om voor die zeven kuikens te zorgen. Van de twee haantje uit het nest dat we zelf uitgebroed hebben, mag er daarom eentje de nieuwe grote haan worden. De overige hanen slacht ik wanneer ze gaan vechten.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 16:58 schreef mane het volgende:
We kunnen ook doen wie de minst leuke jood is.
Ik begin: Leon de Winter.
Maar eet je ze dan op? Mijn schoonvader heeft kippen en heeft ooit van die plofkippen gekocht met oog op een betere toekomst voor die beestjes. Dat werd niets natuurlijk en zijn in de soep beland. Nu heeft hij mooie barnevelders al hebben sommige een kaal reetje.quote:Op donderdag 27 september 2012 06:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb deze zomer de grote haan geslacht, want die viel de kloek aan en die hadden we nodig om voor die zeven kuikens te zorgen. Van de twee haantje uit het nest dat we zelf uitgebroed hebben, mag er daarom eentje de nieuwe grote haan worden. De overige hanen slacht ik wanneer ze gaan vechten.
Natuurlijk eet ik ze opquote:Op donderdag 27 september 2012 10:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar eet je ze dan op? Mijn schoonvader heeft kippen en heeft ooit van die plofkippen gekocht met oog op een betere toekomst voor die beestjes. Dat werd niets natuurlijk en zijn in de soep beland. Nu heeft hij mooie barnevelders al hebben sommige een kaal reetje.
In een eenpersoonstentje kan dat nog aardig druk zijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:13 schreef DO2 het volgende:
Nu ja,
het is een beetje alsof je al uren in een lege tent staat, en dat er dan opeens 3 mensen binnenkomen.
Het boek is bijna uit.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:17 schreef Nautilus. het volgende:
Mijn opa en oma hebben ook Barnevelders. Alleen: ze leggen nauwelijks eieren.
En zo heeft de LPT mijn woordenschat weer verrijkt vandaag.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:22 schreef Gellius het volgende:
Ik mis enkel een beetje het neurasthenische een beetje in dit topic, anders zou ik er wel vaker in posten.
Wat vond je het beste gedeelte? Ik vond deel twee het meest geslaagd, omdat hij zijn thematiek in het alledaagse toonbaar maakt.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:33 schreef Tem het volgende:
Ik durf niets meer over kippen te zeggen.
[..]
Het boek is bijna uit.
Ik heb ook een beetje weggehaald uit de quote.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:39 schreef Gellius het volgende:
Ik heb het een beetje een beetje weggehaald, omdat dat een beetje dubbel was. Moe hè, dan krijg je dat.
Al was het alleen al om Simone. Tot nu toe trekt mij deel twee ook het meest, daarna deel één en deel drie vond ik het minst. Al vond ik hoofdstuk 8 van deel drie wel weer een mooi hoofdstuk.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:51 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Wat vond je het beste gedeelte? Ik vond deel twee het meest geslaagd, omdat hij zijn thematiek in het alledaagse toonbaar maakt.
Wat mij betreft is Maurice de Hond nog net even erger.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:58 schreef mane het volgende:
We kunnen ook doen wie de minst leuke jood is.
Ik begin: Leon de Winter.
Wachten op, zo blijkt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:21 schreef JAM het volgende:
Als ik daar nu gewoon géén antwoord op geef, kunnen we dan verder met het geouwehoer of is daar het daadwerkelijk wachten op?
Daar komt het inderdaad wel een beetje op neer. De rest is vooral versiersel in de marge.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:27 schreef Mainport het volgende:
Het blijkt dat als ik een week niets plaats ttklpt ook dood is. Ergo, ik ben ttklpt.
Zie je dat, zonder mij ben jij nietsquote:Op woensdag 26 september 2012 20:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je bent vermoeiend en irrirant.
Een filmpje dat ik drie jaar geleden al postte toen het een bescheiden hitje was in Duitsland.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:20 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wachten op, zo blijkt.
Zelfs Mainport komt niet verder dan een flauw filmpje.
Nou, uit dit experiment blijkt voorlopig alleen nog maar dat als iedereen een week niets plaatst, ttklpt dood is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:27 schreef Mainport het volgende:
Het blijkt dat als ik een week niets plaats ttklpt ook dood is.
Jammeke, als je eens tijd hebt post weer eens wat. Het is vaak tof om te lezen.quote:
Assisi.quote:
Aangenomen zeker?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had gisteren een sollicitatiegesprek en ik heb het niet genoemd, nee.
Nog 4 dagen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga volgende week de Sparks zien optreden in Edinburgh..
Het is nog erger (nou ja...), ik heb 10 euro meer betaald om met KLM te vliegen ipv met EasyJet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:55 schreef Gellius het volgende:
IR heeft inmiddels wel wat geld - die jongen vliegt.
Een man van stand gaat vanzelfsprekend met de Koninklijke...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het is nog erger (nou ja...), ik heb 10 euro meer betaald om met KLM te vliegen ipv met EasyJet.
Ondertussen is het allemaal nog steeds low budget, want ik zit in een hostel.
Nieuwbouw dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:24 schreef Gellius het volgende:
Zo goed als, Z. We zijn bezig met het vaststellen van het bouwdepot.
Ben ik toch half Amsterdam doorgeweest vandaag, maar vast niet in Nieuw-West.quote:
Ik ben dankbaar weer thuis te zijn in de provincie.quote:biologisch bier en ganskroketten
"vrijgezellige" avond in de hunkerbunker
hoe vraag ik een ontheffing voor de blauwe zone aan?
Take a road trip.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:30 schreef Gellius het volgende:
Ligt het aan mij of heerst er een wat landerige sfeer in de TTKLPT?
Zou dat andersom ook zo zijn? Want waar moet JAM zijn luierverhalen dan kwijt?quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:06 schreef Gellius het volgende:
Claudia mag het van JAM niet over haar nakroost hebben
Het probleem is dat jullie na zoveel jaar niet durven te onderkennen dat het leven niet uit parels bestaat. Tien jaar geleden was het veelbelovend ook. Mooi bezig met een studie en denken dat de wereld op jou zit te wachten. Je gaat het maken en fuck de grijze massa. Maar ja, de realiteit is dat het gros met een mooie afgeronde studie toch niet verder komt dan de middenmoot. Zo is het leven voor de meeste mensen. Het is gewoon werken en als je geluk hebt tref je af en toe een parel. Zoals deze tekst van jou. Maar jullie delen op het forum inmiddels niets met elkaar behalve wat krampachtigheid.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:06 schreef Gellius het volgende:
Het probleem is eerder dat vrijwel alle gespreksonderwepen gevetood zijn. Ik mag het van Frollo niet over recepten hebben, en Claudia mag het van JAM niet over haar nakroost hebben, en Z mag het van Gillingham over vrijwel niets hebben, en k_man mag het van mij niet over zijn vakantiefoto's hebben en aangezien we allemaal ontieglijk veel respect voor elkaars mening hebben, doen we er in deze sc gezamenlijk liefdevol het zwijgen toe. Ik vind dat wel gezellig hoor, ik kijk iedere dag even naar wat er allemaal weer niet gezegd is. Je moet een beetje door de ruis van Mainport héén kunnen kijken, maar dan zie je toch echt een schitterende leegte.
Jij telt niet mee in de kritiek. Ik vraag me af wat je in je leven doet trouwens.quote:
Als 1 forum een kerkhof is, is het Partyflock.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:13 schreef Ringo het volgende:
Dit hele forum is toch één groot kerkhof?
Geweldige TT.quote:
Jij viel altijd al buiten die #filoboot, Sjemmeke. En daarom viel je op.quote:Op maandag 22 oktober 2012 03:26 schreef JAM het volgende:
Wat een onzin zeg, Staal. Ik heb helemaal geen studie afgerond!
Wel het meest schrijnende. Comic Sans is al schandalig, maar in dit geval ook nog totaal misplaatst. Doe dan een wat statiger lettertype.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:36 schreef k_man het volgende:
Dat is het enige dat je er opvalt aan die foto?
Niettegenstaande dat er blijkbaar toch nog genoeg idioten op de wereld rondlopen die menen dat ze dat lettertype maar straffeloos gebruiken kunnen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:18 schreef Gellius het volgende:
Nu ja, dat pavlov-veroordelen van comic sans begint ook al een aardig cliché in zichzelf te worden, hoor.
Als regelmatig treinreiziger durf ik wel te stellen dat je de mensheid met Q ook een groot genoegen doet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:04 schreef LXIV het volgende:
Met c) of i) doe je de mensheid het meest een plezier.
Dat scheelt ons weer schoon water.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:18 schreef JAM het volgende:
Werkt dat ook de andere kant uit, k_man? Als in dat mensen die (vrijwel) nooit met de trein reizen anderen een groot plezier doen door (vrijwel) nooit de douchen?
Taal is een loeder. De moderne taalcoach zal dan ook zeggen: hou het concreet, hou het simpel, daarom op de fiets in alle gevallen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:01 schreef Gellius het volgende:
Jawel, jawel Ringo, dat zeg je nou wel, maar mèt de fiets vind ik altijd een beetje klinken alsof de fiets en ik gezellig samen met de tram zijn gegaan.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:53 schreef Z het volgende:
Ik kom tegenwoordig regelmatig op hey Jeltje de Bosch Kemperpad. En prefereer mihoen boven nasi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |