Ik ook. Daarom heb ik hem gepost.quote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef TitusPullo het volgende:
Ik vond het een mooie tekening, hoor, met een sterke titel
Maar dit laat onverlet dat hij op een katholieke school heeft gezeten en onze steun hard nodig heeft.quote:Op maandag 24 september 2012 21:00 schreef DO2 het volgende:
Oh, nu is het al opgeschroefd naar 8 jaar. 't Wordt zo wel steeds minder geloofwaardig, LX.
Ik ga je er bijna van verdenken dat je die tekening zojuist gemaakt hebt.
Zo goed kan ik het nu niet meer. Helaas.quote:Op maandag 24 september 2012 21:00 schreef DO2 het volgende:
Oh, nu is het al opgeschroefd naar 8 jaar. 't Wordt zo wel steeds minder geloofwaardig, LX.
Dát zou ik pas echt knap vinden.quote:Op maandag 24 september 2012 21:00 schreef DO2 het volgende:
Je wil toch niet serieus zeggen dat je jouw stukjes niet alleen hier neerplempt, maar ook uitprint en 's nachts bij mensen in de brievenbus propt?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:31 schreef Mainport het volgende:
Buiten dit forum lezen circa twintig andere mensen deze cursiefjes, maar die zijn natuurlijk wel bevooroordeeld
Jouw "geweldige" stukjes lezen?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:19 schreef Mainport het volgende:
[..]
Wat een vermoeiende vent ben jij. Wat kom je hier eigenlijk doen
Tja, sommigen vrezen antisemitisme, anderen vrezen het communisme.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:27 schreef mane het volgende:
Als Leon dit leest, gaat hij vast eerst een half uurtje briesend zogenaamd vileine reacties tikken achter zijn bureau, daarna gaat hij rondjes door zijn huis rennen en hyperventilerend 'antisemitisme' roepen, vervolgens valt hij huilend in de armen van zijn vrouw en uiteindelijk besluiten ze alvast op zoek te gaan naar een goed onderduikadres voor de kinderen.
Dat herhaaldelijke gezeur van jou over anderen die hier posten is pas vermoeiend en irrirant. Kap daar dus gewoon eens mee. Jij bepaalt niet wie hier wel en niet mogen posten.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:19 schreef Mainport het volgende:
[..]
Wat een vermoeiende vent ben jij. Wat kom je hier eigenlijk doen
Ik wil best een poll maken wie er gelijk heeft, jij of ik, voor de lol weet je wel, maar dat mag zeker nietquote:Op woensdag 26 september 2012 18:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat herhaaldelijke gezeur van jou over anderen die hier posten is pas vermoeiend en irrirant. Kap daar dus gewoon eens mee. Jij bepaalt niet wie hier wel en niet mogen posten.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik vrees allebei. Of eigenlijk niet zo zeer het -isme zelf, maar de mensen die ermee aan de haal gaan.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Tja, sommigen vrezen antisemitisme, anderen vrezen het communisme.
Daarnaast wil ik graag een second opinion van een andere TTK-moderator want ik vind jou nogal trigger-happyquote:Op woensdag 26 september 2012 18:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat herhaaldelijke gezeur van jou over anderen die hier posten is pas vermoeiend en irrirant. Kap daar dus gewoon eens mee. Jij bepaalt niet wie hier wel en niet mogen posten.
Dat had je me wel eerder mogen zeggen.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:18 schreef Tem het volgende:
In deze verschilt het geenszins van een andere SC. Er is altijd een user met een zekere grootheidswaanzin terwijl hij slechts een weinig belangwekkende pedanterie tentoonstelt.
Pedanterie is het kenmerk van deze SC. Mainport is dus een goed uithangbord. Al vind ik wel dat hij, als hij voorstelt een poll te gebruiken of een second opinion aan te vragen, snel zijn mond moet gaan spoelen.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:18 schreef Tem het volgende:
In deze verschilt het geenszins van een andere SC. Er is altijd een user met een zekere grootheidswaanzin terwijl hij slechts een weinig belangwekkende pedanterie tentoonstelt.
Jij wel, DaMart?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:05 schreef DaMart het volgende:
Daar was je al van op de hoogte, Edo.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:21 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dat had je me wel eerder mogen zeggen.
Ik mis alleen Reya nog.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:18 schreef Tem het volgende:
Gaat dit over mij?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:18 schreef Tem het volgende:
Die denken er net zo over.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:15 schreef Mainport het volgende:
[..]
Daarnaast wil ik graag een second opinion van een andere TTK-moderator want ik vind jou nogal trigger-happy
Ik sta achter DaMart, dus ik weet niet of je daar wat aan hebt?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:15 schreef Mainport het volgende:
Daarnaast wil ik graag een second opinion van een andere TTK-moderator want ik vind jou nogal trigger-happy
Ik had gisteren een sollicitatiegesprek en ik heb het niet genoemd, nee.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:06 schreef Mainport het volgende:
Zet je je baantje als moderator eigenlijk ook op je cv DaMart?
Reya heeft de doorgang in het gaas van de kippenren nog niet gevonden.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:49 schreef sigme het volgende:
Nou, wat een leuke frisse nieuwe usertjes!
[..]
Ik mis alleen Reya nog.
Ik hoop dat hij mee leest.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:27 schreef mane het volgende:
Als Leon dit leest, gaat hij vast eerst een half uurtje briesend zogenaamd vileine reacties tikken achter zijn bureau, daarna gaat hij rondjes door zijn huis rennen en hyperventilerend 'antisemitisme' roepen, vervolgens valt hij huilend in de armen van zijn vrouw en uiteindelijk besluiten ze alvast op zoek te gaan naar een goed onderduikadres voor de kinderen.
Ik ben er in begonnen, maar kom er niet echt in.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:12 schreef Nautilus. het volgende:
Heeft iemand van jullie De kunst van het veldspel al gelezen? Ik vond het érg goed.
Je bent vermoeiend en irrirant.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:15 schreef Mainport het volgende:
[..]
Ach, dan zal ik mij even verlagen tot het niveau van gekeuvel over kinderen en tv-series. Bij gebrek aan kennis daarover keuvel ik over m'n beestjes, ok?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Reya heeft de doorgang in het gaas van de kippenren nog niet gevonden.
Elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op woensdag 26 september 2012 20:31 schreef DO2 het volgende:
MP heeft anders maar wel mooi al het TTK-blauw weten te verzamelen.
Mijn beste vriendin heeft 3 zonen ter compensatie van al die meisjesquote:Op woensdag 26 september 2012 20:53 schreef DO2 het volgende:
Ik zie in mijn ( directe ) omgeving overigens alleen maar meisjes geboren worden.
Dus ik denk dat ze met een inhaalslag bezig zijn.
Ik kan die korte stukjes over wat iemand bezighoudt juist altijd wel waarderen. Dat kun je best gekeuvel noemen, maar ik vind dat leuk om te lezen. Het maakt dan niet zoveel uit of Mainport probeert te bewijzen ontzettend geliefd bij het andere geslacht te zijn, of jij over je schaapjes verteld of dat DO2 een vriendelijke opmerking maakt.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach, dan zal ik mij even verlagen tot het niveau van gekeuvel over kinderen en tv-series. Bij gebrek aan kennis daarover keuvel ik over m'n beestjes, ok?
We hebben dus kuikens uitgebroed; een lichting eigenhandig in de broedmachine en een lichting gekochte eieren onder een kip. Van de acht gekochte eieren kwamen er zeven uit. Van de zeven kuikens zijn er zes haan. En inmiddels heeft de hond een van de zeven doodgebeten. Goddank niet het hennetje.
Volgende keer keuvel ik maar eens wat over de schaapjes denk ik.
Lijkt me geweldig. Ik heb er sinds kort één maar er mogen er wat mij betreft twee bijkomen.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:02 schreef DO2 het volgende:
Allemachtig, je zal maar 3 zonen hebben.
Nou! Ik kan me haar niet met een dochter voorstellen. Soms past het gewoon beter.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:02 schreef DO2 het volgende:
Wat ga je met de haantjes doen?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach, dan zal ik mij even verlagen tot het niveau van gekeuvel over kinderen en tv-series. Bij gebrek aan kennis daarover keuvel ik over m'n beestjes, ok?
We hebben dus kuikens uitgebroed; een lichting eigenhandig in de broedmachine en een lichting gekochte eieren onder een kip. Van de acht gekochte eieren kwamen er zeven uit. Van de zeven kuikens zijn er zes haan. En inmiddels heeft de hond een van de zeven doodgebeten. Goddank niet het hennetje.
Volgende keer keuvel ik maar eens wat over de schaapjes denk ik.
En dat ze dan allemaal voor een andere voetbalclub zijn. Dan vliegen iedere zondag om zeven uur de borden die ze op schoot zouden moeten hebben door de woonkamer.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:02 schreef DO2 het volgende:
Dat je zonen überhaupt voor een voetbalclub zijn. Als ik ooit een zoon krijg en hij blijkt voor een voetbalclub te zijn, trap ik hem het huis uit.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat ze dan allemaal voor een andere voetbalclub zijn. Dan vliegen iedere zondag om zeven uur de borden die ze op schoot zouden moeten hebben door de woonkamer.
Ik heb deze zomer de grote haan geslacht, want die viel de kloek aan en die hadden we nodig om voor die zeven kuikens te zorgen. Van de twee haantje uit het nest dat we zelf uitgebroed hebben, mag er daarom eentje de nieuwe grote haan worden. De overige hanen slacht ik wanneer ze gaan vechten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |