Ik ook. Daarom heb ik hem gepost.quote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef TitusPullo het volgende:
Ik vond het een mooie tekening, hoor, met een sterke titel
Maar dit laat onverlet dat hij op een katholieke school heeft gezeten en onze steun hard nodig heeft.quote:Op maandag 24 september 2012 21:00 schreef DO2 het volgende:
Oh, nu is het al opgeschroefd naar 8 jaar. 't Wordt zo wel steeds minder geloofwaardig, LX.
Ik ga je er bijna van verdenken dat je die tekening zojuist gemaakt hebt.
Zo goed kan ik het nu niet meer. Helaas.quote:Op maandag 24 september 2012 21:00 schreef DO2 het volgende:
Oh, nu is het al opgeschroefd naar 8 jaar. 't Wordt zo wel steeds minder geloofwaardig, LX.
Dát zou ik pas echt knap vinden.quote:Op maandag 24 september 2012 21:00 schreef DO2 het volgende:
Je wil toch niet serieus zeggen dat je jouw stukjes niet alleen hier neerplempt, maar ook uitprint en 's nachts bij mensen in de brievenbus propt?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:31 schreef Mainport het volgende:
Buiten dit forum lezen circa twintig andere mensen deze cursiefjes, maar die zijn natuurlijk wel bevooroordeeld
Jouw "geweldige" stukjes lezen?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:19 schreef Mainport het volgende:
[..]
Wat een vermoeiende vent ben jij. Wat kom je hier eigenlijk doen
Tja, sommigen vrezen antisemitisme, anderen vrezen het communisme.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:27 schreef mane het volgende:
Als Leon dit leest, gaat hij vast eerst een half uurtje briesend zogenaamd vileine reacties tikken achter zijn bureau, daarna gaat hij rondjes door zijn huis rennen en hyperventilerend 'antisemitisme' roepen, vervolgens valt hij huilend in de armen van zijn vrouw en uiteindelijk besluiten ze alvast op zoek te gaan naar een goed onderduikadres voor de kinderen.
Dat herhaaldelijke gezeur van jou over anderen die hier posten is pas vermoeiend en irrirant. Kap daar dus gewoon eens mee. Jij bepaalt niet wie hier wel en niet mogen posten.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:19 schreef Mainport het volgende:
[..]
Wat een vermoeiende vent ben jij. Wat kom je hier eigenlijk doen
Ik wil best een poll maken wie er gelijk heeft, jij of ik, voor de lol weet je wel, maar dat mag zeker nietquote:Op woensdag 26 september 2012 18:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat herhaaldelijke gezeur van jou over anderen die hier posten is pas vermoeiend en irrirant. Kap daar dus gewoon eens mee. Jij bepaalt niet wie hier wel en niet mogen posten.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik vrees allebei. Of eigenlijk niet zo zeer het -isme zelf, maar de mensen die ermee aan de haal gaan.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Tja, sommigen vrezen antisemitisme, anderen vrezen het communisme.
Daarnaast wil ik graag een second opinion van een andere TTK-moderator want ik vind jou nogal trigger-happyquote:Op woensdag 26 september 2012 18:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat herhaaldelijke gezeur van jou over anderen die hier posten is pas vermoeiend en irrirant. Kap daar dus gewoon eens mee. Jij bepaalt niet wie hier wel en niet mogen posten.
Dat had je me wel eerder mogen zeggen.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:18 schreef Tem het volgende:
In deze verschilt het geenszins van een andere SC. Er is altijd een user met een zekere grootheidswaanzin terwijl hij slechts een weinig belangwekkende pedanterie tentoonstelt.
Pedanterie is het kenmerk van deze SC. Mainport is dus een goed uithangbord. Al vind ik wel dat hij, als hij voorstelt een poll te gebruiken of een second opinion aan te vragen, snel zijn mond moet gaan spoelen.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:18 schreef Tem het volgende:
In deze verschilt het geenszins van een andere SC. Er is altijd een user met een zekere grootheidswaanzin terwijl hij slechts een weinig belangwekkende pedanterie tentoonstelt.
Jij wel, DaMart?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:05 schreef DaMart het volgende:
Daar was je al van op de hoogte, Edo.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:21 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dat had je me wel eerder mogen zeggen.
Ik mis alleen Reya nog.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:18 schreef Tem het volgende:
Gaat dit over mij?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:18 schreef Tem het volgende:
Die denken er net zo over.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:15 schreef Mainport het volgende:
[..]
Daarnaast wil ik graag een second opinion van een andere TTK-moderator want ik vind jou nogal trigger-happy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |