Doe je er ook wat mee?quote:Op maandag 24 september 2012 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
Thx in ieder geval voor de antwoorden van dernet
Doe er iets mee.quote:Op maandag 24 september 2012 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
daarnetquote:Op maandag 24 september 2012 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
Het drukt mijn neus op de feiten maar dat betekent nog niet dat ik weet hoe ik het allemaal moet veranderen.. Mede omdat het voornamelijk in het hoofd speelt... Naar mijn idee...quote:
En dat idee heb ik inderdaad... Of dingen ondernemen daar verandering in gaat brengen? Ik weet niet wat ik zou moeten ondernemen.. Eigenlijk ben ik qua lange termijn dingetjes al wel met een paar dingen bezig.... Dat gaat voornamelijk vooral tijd kosten... Zou me wat meer op mijn studie willen kunnen richten (maar het leven heeft geen zin dus dat is een dooddoener voor alles, ook voor het nut van een studie)quote:Op maandag 24 september 2012 18:37 schreef Royco1 het volgende:
Je hebt de instelling en houding alsof je hele leven al geen zin meer heeft.
Ga daar wat aan doen, ga dingen ondernemen, en ja, dat is eng, en ja, waarschijnlijk ga je een paar keer op je bek.
Geeft niks, gewoon opstaan, er van leren en weer verder.
Soms heeft een mens een beetje hoop nodig... Het kan zijn dat ik die hoop zogezegd zelf moet opzoeken... Maar ik weet niet met welke activiteiten / met welk doel.quote:Op maandag 24 september 2012 18:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sowieso, kom verdomme eens uit die slachtofferrol, en zeg niet steeds dat je de dingen niet kan. Het begint allemaal bij jezelf, niemand anders dan jijzelf kan jou helpen.
moet ik je rug inzepenquote:
ik welquote:
ik heb het wel maar gebruik het eigenlijk nooitquote:
Wat ik daarmee bedoel, is dat jij weigert om de positieve kanten van het leven te zien. Waarom weigeren? Ik krijg namelijk de indruk dat je het niet probeert. Waarom, dat weet ik niet precies. Misschien omdat je denkt dat het flauwekul is, weinig nut heeft, of omdat het negatieve aspect toch veel te groot is voor positieve aspecten om daar verandering in te brengen. Hoe dan ook, dat zit voornamelijk in je hoofd. Niet gek, je hebt nou eenmaal last van een depressie.quote:Op maandag 24 september 2012 19:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het drukt mijn neus op de feiten maar dat betekent nog niet dat ik weet hoe ik het allemaal moet veranderen.. Mede omdat het voornamelijk in het hoofd speelt... Naar mijn idee...
Maar ik ben te koppig om zonneschijn te zien werd er gezegd door fera en ik vraag me af wat je dan precies bedoelt. (fera?)
Verkassen naar de slaapkamerquote:Op maandag 24 september 2012 19:28 schreef Tom_Joad het volgende:
Ieder z'n meug. Ik kan er moeiteloos een uur inliggen, met z'n 2en duurt het meestal iets korter
Ik boek wel wat met de vakantie, dat houdt t speciaalquote:Op maandag 24 september 2012 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hou het toch maar 5 minuten vol en dan vind ik het water alweer te koud
Ik douche liever
En dan lekker samen er in, licht uit, kaarsjes aan, flesje drinken erbij, muziekje op de achtergrondquote:Op maandag 24 september 2012 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik boek wel wat met de vakantie, dat houdt t speciaal
Tuurlijkquote:
Ben ik mee eensquote:Op maandag 24 september 2012 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik boek wel wat met de vakantie, dat houdt t speciaal
Rokjequote:
Gaat lastig met kids hequote:Op maandag 24 september 2012 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan lekker samen er in, licht uit, kaarsjes aan, flesje drinken erbij, muziekje op de achtergrond
Hellow Rokje.quote:
In mijn dromen ja als ik het hele bad in beslag neemquote:Op maandag 24 september 2012 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan lekker samen er in, licht uit, kaarsjes aan, flesje drinken erbij, muziekje op de achtergrond
Waarom word ik nu een beetje geil.quote:Op maandag 24 september 2012 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ZOMG! Ik kwam een beetje.
[ afbeelding ]
haha haiiiquote:
thnx.. dat maakt m'n dag weer enigszins goedquote:Op maandag 24 september 2012 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe niet manquote:Op maandag 24 september 2012 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat je van mening bent dat Rokje een lekker ding is en je haar wilt zoenen en meer?quote:
Hij was nog niet goed?quote:Op maandag 24 september 2012 19:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
haha haiii
[..]
thnx.. dat maakt m'n dag weer enigszins goed
Waarom?quote:
Probably.quote:
Hihi, Rokje.quote:Op maandag 24 september 2012 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je van mening bent dat Rokje een lekker ding is en je haar wilt zoenen en meer?
[..]
Hij was nog niet goed?
[..]
Waarom?
M'n pener wat doe jequote:Op maandag 24 september 2012 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je van mening bent dat Rokje een lekker ding is en je haar wilt zoenen en meer?
[..]
Hij was nog niet goed?
[..]
Waarom?
Ik wel en ik zit er minimaal 1x per maand inquote:
Dan moet je een suite met zo'n jacuzzi hurenquote:Op maandag 24 september 2012 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook...
En vaak zijn badjes niet zo geweldig voor 2 personen....
Cryothic is best lang
hai haiquote:
ben eerder naar huis gegaan want er is over me heen gekotst, true storyquote:Op maandag 24 september 2012 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hij was nog niet goed?
[..]
Waarom?
Ik ga nog wel minimaal 1x per week bij mijn ouders in bad.quote:Op maandag 24 september 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel en ik zit er minimaal 1x per maand in.
Misschien blijk je wel biseksueel te zijn?quote:Op maandag 24 september 2012 19:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Probably.Maar waarom vind ik dat lekker? Ik ben hetero.
Dat ook ja. Daar ergerde ik me al aan als ik met mn ex in bad zat. Zij was 1,64 en ik 1,82. Zo lang is dat helemaal niet.quote:Op maandag 24 september 2012 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook...
En vaak zijn badjes niet zo geweldig voor 2 personen....
Cryothic is best lang
TMIquote:Op maandag 24 september 2012 19:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hai hai![]()
[..]
ben eerder naar huis gegaan want er is over me heen gekotst, true story.. net heeeeel lang gedoucht.. zo goor
Iewwww. Waar was je dan?quote:Op maandag 24 september 2012 19:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hai hai![]()
[..]
ben eerder naar huis gegaan want er is over me heen gekotst, true story.. net heeeeel lang gedoucht.. zo goor
Ik zal er niet aanzitten.quote:
He bah.quote:Op maandag 24 september 2012 19:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hai hai![]()
[..]
Nah, ik heb wel een goede reden waarom dat niet zo is.quote:Op maandag 24 september 2012 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien blijk je wel biseksueel te zijn?
[..]
Dat ook ja. Daar ergerde ik me al aan als ik met mn ex in bad zat. Zij was 1,64 en ik 1,82. Zo lang is dat helemaal niet.
niet zeuren.. je rook het iig nietquote:
werkquote:
En toen was ik ongesteldquote:Op maandag 24 september 2012 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je een suite met zo'n jacuzzi huren
Nou?quote:Op maandag 24 september 2012 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, ik heb wel een goede reden waarom dat niet zo is.
gelukkig nietquote:Op maandag 24 september 2012 19:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet zeuren.. je rook het iig niet
[..]
werk
er zijn kleine kinderen daar
Dat is wel minder danquote:Op maandag 24 september 2012 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En toen was ik ongesteldtrue story (eerder dit jaar)
Kinderenquote:Op maandag 24 september 2012 19:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet zeuren.. je rook het iig niet
[..]
werk
er zijn kleine kinderen daar
mja, nu ruik ik iig weer keisexyquote:
Ik vind bijna alles betekenisloos.... En dat is niet gezond..quote:Op maandag 24 september 2012 19:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat ik daarmee bedoel, is dat jij weigert om de positieve kanten van het leven te zien. Waarom weigeren? Ik krijg namelijk de indruk dat je het niet probeert. Waarom, dat weet ik niet precies. Misschien omdat je denkt dat het flauwekul is, weinig nut heeft, of omdat het negatieve aspect toch veel te groot is voor positieve aspecten om daar verandering in te brengen. Hoe dan ook, dat zit voornamelijk in je hoofd. Niet gek, je hebt nou eenmaal last van een depressie.
Grotendeels zal je daar toch zelf iets aan moeten doen. Waardeer de dingen je wél hebt in je leven, al lijken ze in eerste instantie betekenisloos. Alles in jouw omgeving, wat jij er zelf hebt gebracht, betekent iets voor je. Anders zou het er niet zijn.
Je hebt ook aangegeven dat je doelen hebt, dingen wilt. Maar je wilt het ''willen'' niet. Misschien gewoon eens, zoals ze wel eens zeggen, "zin maken?". Gewoon doen, zonder er al teveel bij na te denken. Door het malen in je hoofd zul jij jezelf alleen maar verder weghouden van je doelen. Want als jij alleen de negatieve aspecten ziet, praat jij jezelf een angst aan in je hoofd. Die angst maakt je passief en houdt je weg van wat je echt wilt. Want je wilt het wel, maar door de angst wil je het ook weer niet. Want het is buiten je comfort zone, het is niet ''veilig''. Maar als jij het risico niet durft te nemen, zul je altijd in die angst blijven hangen.
Dat ga ik heul nie zeggen. Some things are for knowing, some things are for wondering.quote:
ik flipte m hardquote:
Lijkt wel R&P hierquote:Op maandag 24 september 2012 19:36 schreef Faxie het volgende:
De richting waar dit topic op gaat bevalt me niet....
Ohquote:Op maandag 24 september 2012 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ga ik heul nie zeggen. Some things are for knowing, some things are for wondering.
Neem een lekker badquote:Op maandag 24 september 2012 19:36 schreef Faxie het volgende:
Wat in je omgeving brengt? Mensen bijvoorbeeld. Maar ook je baan, studie. Toch altijd met een reden, dus een betekenis in mijn ogen.quote:Op maandag 24 september 2012 19:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind bijna alles betekenisloos.... En dat is niet gezond..
Ik weet van mezelf dat mijn muziek collectie op mijn computer mij enorm dierbaar is... Daar blijft het bij hangen eigenlijk... De rest kan me gestolen worden.
Wat heb ik in mijn omgeving gebracht?
Ik zei overigens ''ik wil ''willen'''' Als tegenpool dus eigenlijk van alles betekenisloos vinden...
Ja, snap ik. Die kan er ook niks aan doen natuurlijk. Maar het is wel fuckin' smerig. Ik moet zelf altijd kokhalzen als andere mensen kotsen.quote:Op maandag 24 september 2012 19:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik flipte m hard.. wel uit de buurt van dat kind natuurlijk.. da's dan ook weer zo lullig
quote:Op maandag 24 september 2012 19:36 schreef Faxie het volgende:
Wellicht egoistisch dat ik dit hier post... Maar het moet even... Even de chaos een beetje laten wegzakken...quote:
Kom maarquote:Op maandag 24 september 2012 19:36 schreef Faxie het volgende:
dat dusquote:Op maandag 24 september 2012 19:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Die kan er ook niks aan doen natuurlijk. Maar het is wel fuckin' smerig. Ik moet zelf altijd kokhalzen als andere mensen kotsen.
* goldfinger1963 snuffelt aan rokjequote:Op maandag 24 september 2012 19:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja, nu ruik ik iig weer keisexy
Maar je post dit verhaal iedere 2-3 dagen, ik vraag me af of dat nog zin heeft.quote:Op maandag 24 september 2012 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Wellicht egoistisch dat ik dit hier post... Maar het moet even... Even de chaos een beetje laten wegzakken...
quote:Op maandag 24 september 2012 19:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 snuffelt aan rokje
Ik wil ook wel wat homogifjes zien eigenlijk.quote:Op maandag 24 september 2012 19:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat dus
maar laten we gauw overgaan tot lesbogifjes u_u
quote:Op maandag 24 september 2012 19:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat dus
quote:Op maandag 24 september 2012 19:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat dus
Studie keuzes zijn niet gebaseerd op een verlangen, op een streven op iets wat ik echt heel graag wil bereiken... Dat geld ook niet voor een baan....quote:Op maandag 24 september 2012 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat in je omgeving brengt? Mensen bijvoorbeeld. Maar ook je baan, studie. Toch altijd met een reden, dus een betekenis in mijn ogen.Zelfde geld voor die muziek, als die je niks waard was, stond het niet op je harde schijf.
Misschien moet je eens wat minder ''vinden'' van alles.
Je ruikt naar cavia.quote:Op maandag 24 september 2012 19:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja, nu ruik ik iig weer keisexy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |