Omdat je van mening bent dat Rokje een lekker ding is en je haar wilt zoenen en meer?quote:
Hij was nog niet goed?quote:Op maandag 24 september 2012 19:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
haha haiii
[..]
thnx.. dat maakt m'n dag weer enigszins goed
Waarom?quote:
Probably.quote:
Hihi, Rokje.quote:Op maandag 24 september 2012 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je van mening bent dat Rokje een lekker ding is en je haar wilt zoenen en meer?
[..]
Hij was nog niet goed?
[..]
Waarom?
M'n pener wat doe jequote:Op maandag 24 september 2012 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je van mening bent dat Rokje een lekker ding is en je haar wilt zoenen en meer?
[..]
Hij was nog niet goed?
[..]
Waarom?
Ik wel en ik zit er minimaal 1x per maand inquote:
Dan moet je een suite met zo'n jacuzzi hurenquote:Op maandag 24 september 2012 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook...
En vaak zijn badjes niet zo geweldig voor 2 personen....
Cryothic is best lang
hai haiquote:
ben eerder naar huis gegaan want er is over me heen gekotst, true storyquote:Op maandag 24 september 2012 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hij was nog niet goed?
[..]
Waarom?
Ik ga nog wel minimaal 1x per week bij mijn ouders in bad.quote:Op maandag 24 september 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel en ik zit er minimaal 1x per maand in.
Misschien blijk je wel biseksueel te zijn?quote:Op maandag 24 september 2012 19:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Probably.Maar waarom vind ik dat lekker? Ik ben hetero.
Dat ook ja. Daar ergerde ik me al aan als ik met mn ex in bad zat. Zij was 1,64 en ik 1,82. Zo lang is dat helemaal niet.quote:Op maandag 24 september 2012 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook...
En vaak zijn badjes niet zo geweldig voor 2 personen....
Cryothic is best lang
TMIquote:Op maandag 24 september 2012 19:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hai hai![]()
[..]
ben eerder naar huis gegaan want er is over me heen gekotst, true story.. net heeeeel lang gedoucht.. zo goor
Iewwww. Waar was je dan?quote:Op maandag 24 september 2012 19:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hai hai![]()
[..]
ben eerder naar huis gegaan want er is over me heen gekotst, true story.. net heeeeel lang gedoucht.. zo goor
Ik zal er niet aanzitten.quote:
He bah.quote:Op maandag 24 september 2012 19:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hai hai![]()
[..]
Nah, ik heb wel een goede reden waarom dat niet zo is.quote:Op maandag 24 september 2012 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien blijk je wel biseksueel te zijn?
[..]
Dat ook ja. Daar ergerde ik me al aan als ik met mn ex in bad zat. Zij was 1,64 en ik 1,82. Zo lang is dat helemaal niet.
niet zeuren.. je rook het iig nietquote:
werkquote:
En toen was ik ongesteldquote:Op maandag 24 september 2012 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je een suite met zo'n jacuzzi huren
Nou?quote:Op maandag 24 september 2012 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, ik heb wel een goede reden waarom dat niet zo is.
gelukkig nietquote:Op maandag 24 september 2012 19:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet zeuren.. je rook het iig niet
[..]
werk
er zijn kleine kinderen daar
Dat is wel minder danquote:Op maandag 24 september 2012 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En toen was ik ongesteldtrue story (eerder dit jaar)
Kinderenquote:Op maandag 24 september 2012 19:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet zeuren.. je rook het iig niet
[..]
werk
er zijn kleine kinderen daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |