Doe je er ook wat mee?quote:Op maandag 24 september 2012 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
Thx in ieder geval voor de antwoorden van dernet
Doe er iets mee.quote:Op maandag 24 september 2012 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
daarnetquote:Op maandag 24 september 2012 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
Het drukt mijn neus op de feiten maar dat betekent nog niet dat ik weet hoe ik het allemaal moet veranderen.. Mede omdat het voornamelijk in het hoofd speelt... Naar mijn idee...quote:
En dat idee heb ik inderdaad... Of dingen ondernemen daar verandering in gaat brengen? Ik weet niet wat ik zou moeten ondernemen.. Eigenlijk ben ik qua lange termijn dingetjes al wel met een paar dingen bezig.... Dat gaat voornamelijk vooral tijd kosten... Zou me wat meer op mijn studie willen kunnen richten (maar het leven heeft geen zin dus dat is een dooddoener voor alles, ook voor het nut van een studie)quote:Op maandag 24 september 2012 18:37 schreef Royco1 het volgende:
Je hebt de instelling en houding alsof je hele leven al geen zin meer heeft.
Ga daar wat aan doen, ga dingen ondernemen, en ja, dat is eng, en ja, waarschijnlijk ga je een paar keer op je bek.
Geeft niks, gewoon opstaan, er van leren en weer verder.
Soms heeft een mens een beetje hoop nodig... Het kan zijn dat ik die hoop zogezegd zelf moet opzoeken... Maar ik weet niet met welke activiteiten / met welk doel.quote:Op maandag 24 september 2012 18:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sowieso, kom verdomme eens uit die slachtofferrol, en zeg niet steeds dat je de dingen niet kan. Het begint allemaal bij jezelf, niemand anders dan jijzelf kan jou helpen.
moet ik je rug inzepenquote:
ik welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |