Maak een topic in R&P als je er zo mee zit.quote:Op maandag 24 september 2012 18:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jaren genoeg...
Tgaat niet om jaren, het gaat om mijn eigen gedrag en de kansen die ik daarmee creeer of zou kunnen benutten wat ik niet doe, mijn gedrag is allicht fout en ik snap er geen kut van...
Dat gaat niet met de jaren veranderen als je niks onderneemt.
Er valt weinig te snappen, jouw visie is één grote donkere wolk en je bent te koppig om wat zonneschijn toe te laten. Soms lijkt het net alsof jij je niet gelukkig wilt voelen.quote:Op maandag 24 september 2012 18:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jaren genoeg...
Tgaat niet om jaren, het gaat om mijn eigen gedrag en de kansen die ik daarmee creeer of zou kunnen benutten wat ik niet doe, mijn gedrag is allicht fout en ik snap er geen kut van...
Dat gaat niet met de jaren veranderen als je niks onderneemt.
I cant..quote:Op maandag 24 september 2012 18:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus wat moet je doen? Inderdaad, iets ondernemen!
quote:Op maandag 24 september 2012 18:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maak een topic in R&P als je er zo mee zit.
quote:
Jou, debeterebob en Sinosappel.quote:Op maandag 24 september 2012 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Welke users bevat jouw portefeuille nog meer?
we hadden hier het een hele tijd geleden ook al over gehad.... heb er eigenlijk geen zin in om er wéér over te hebben @kringtoppiequote:Op maandag 24 september 2012 18:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus wat moet je doen? Inderdaad, iets ondernemen!
Goed gezelschap wel. Sinos nog gesproken de laatste tijd?quote:
Je zou het haast zeggen ja...quote:Op maandag 24 september 2012 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Er valt weinig te snappen, jouw visie is één grote donkere wolk en je bent te koppig om wat zonneschijn toe te laten. Soms lijkt het net alsof jij je niet gelukkig wilt voelen.
Tuurlijk wel.quote:
miss heeft hij een banquote:Op maandag 24 september 2012 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Geef jezelf even een paar schoppen onder je kont en ga er wat aan doen.
Je bent pas 20 for christs sake.
Je hebt de instelling en houding alsof je hele leven al geen zin meer heeft.
Ga daar wat aan doen, ga dingen ondernemen, en ja, dat is eng, en ja, waarschijnlijk ga je een paar keer op je bek.
Geeft niks, gewoon opstaan, er van leren en weer verder.
Overduidelijk dit.quote:Op maandag 24 september 2012 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Ga daar wat aan doen, ga dingen ondernemen, en ja, dat is eng, en ja, waarschijnlijk ga je een paar keer op je bek.
Natuurlijk, ik heb contact met iedereen onder mijn vleugels.quote:Op maandag 24 september 2012 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed gezelschap wel. Sinos nog gesproken de laatste tijd?
Inderdaad, dit!quote:Op maandag 24 september 2012 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
quote:Op maandag 24 september 2012 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
quote:Op maandag 24 september 2012 18:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad, dit!
Sowieso, kom verdomme eens uit die slachtofferrol, en zeg niet steeds dat je de dingen niet kan. Het begint allemaal bij jezelf, niemand anders dan jijzelf kan jou helpen.
Dit allemaal.quote:Op maandag 24 september 2012 18:38 schreef Grijsbaard het volgende:
Hint: Ik word er een beetje moe van..
Is ze al over die kerel heen?quote:Op maandag 24 september 2012 18:38 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik heb contact met iedereen onder mijn vleugels.
Klinkt wel geil... Wat is er te doen? XDquote:Op maandag 24 september 2012 18:39 schreef Samzz het volgende:
Iemand van hier nog naar de Kamasutrabeurs?
Weet ik eigenlijk nog nietquote:Op maandag 24 september 2012 18:39 schreef Samzz het volgende:
Daar hadden we het net over. Tamashii wil gaan geloof ik, ik wil ook en TGND wou ook gaan volgens mijquote:Op maandag 24 september 2012 18:39 schreef Samzz het volgende:
heb het eten al een tijdje op.hoorquote:Op maandag 24 september 2012 18:39 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Koffie? Gelijk na het avondeten? Ik moet het eerst nog even laten zakken, haha!
Doe eens een gokquote:Op maandag 24 september 2012 18:40 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Klinkt wel geil... Wat is er te doen? XD
Oh, serieus? Ik zag alleen Kingtoppie die op z'n flikker krijgtquote:Op maandag 24 september 2012 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar hadden we het net over. Tamashii wil gaan geloof ik, ik wil ook en TGND wou ook gaan volgens mij
Ben er nog nooit geweestquote:Op maandag 24 september 2012 18:39 schreef Samzz het volgende:
Okee haha... Ik nog maar net..quote:Op maandag 24 september 2012 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb het eten al een tijdje op.hoor
Ja, wil wel. Maar kan dit weekend niet. Als ik dit 2 weken eerder geweten had, kon ik het vrij vragen voor werk.quote:Op maandag 24 september 2012 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar hadden we het net over. Tamashii wil gaan geloof ik, ik wil ook en TGND wou ook gaan volgens mij
Misschien toch iets om over na te denken. Iemand die niet wil, boekt ook geen vooruitgang.quote:Op maandag 24 september 2012 18:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zou het haast zeggen ja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |