als rooster het toelaat welquote:Op maandag 24 september 2012 18:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar dan kom je toch niet naar de meet?of wel?
Ik snap dat niet ... Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op maandag 24 september 2012 18:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah dat viel heel erg tegen
Ik was niet echt populair op de middelbare, en daarna ook niet overigens. Basisschool wel, maar daar had ik niet veel aan.
Yummie.quote:
Ja ik rolde hier binnen vorige weekquote:Op maandag 24 september 2012 18:26 schreef twi het volgende:
Wel godverdomme, gaat Faxie hier nu ook posten?
mag dat niet dan?quote:Op maandag 24 september 2012 18:26 schreef twi het volgende:
Wel godverdomme, gaat Faxie hier nu ook posten?
Gaat even niet lukken.quote:Op maandag 24 september 2012 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind echt dat je je aan het aanstellen bent, kom op man.
en je bent ook hardstikke wellekom hoorquote:Op maandag 24 september 2012 18:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik rolde hier binnen vorige week
quote:Op maandag 24 september 2012 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, sinds ik de kroeg heb wordt ik echt besprongen door de vrouwen
Jij hebt dan ook een afwijkende smaak.quote:Op maandag 24 september 2012 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap dat niet ... Maar dat zal wel aan mij liggen.
Niks mis met mijn smaak.quote:Op maandag 24 september 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien omdat je voor Feyenoord bent. Ik zou dat niet kunnen.
[..]
Jij hebt dan ook een afwijkende smaak.
nou dan mag je je klacht in drievoud indienen bij mij.quote:Op maandag 24 september 2012 18:27 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Wat een domme vraag
Ik was een mislukte gabberquote:Op maandag 24 september 2012 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap dat niet ... Maar dat zal wel aan mij liggen.
Onzin, heb al meerdere vrouwen gehad die voor ajax zijn, en voor psv ook al.quote:Op maandag 24 september 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien omdat je voor Feyenoord bent. Ik zou dat niet kunnen.
[..]
Jij hebt dan ook een afwijkende smaak.
Ik heb weirdo's altijd al leuk gevonden.quote:Op maandag 24 september 2012 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet.
Alleen dat die afwijkend is.
quote:Op maandag 24 september 2012 18:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Onzin, heb al meerdere vrouwen gehad die voor ajax zijn, en voor psv ook al.
Hihihi.quote:Op maandag 24 september 2012 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb weirdo's altijd al leuk gevonden.
Ik ook niet...quote:Op maandag 24 september 2012 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Faxie heeft geen toestemming aan Twi gevraagd
Juist, misschien als het om Jofu zou gaan. Dit is Faxie, die valt onder mijn verantwoordelijkheden.quote:Op maandag 24 september 2012 18:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou dan mag je je klacht in drievoud indienen bij mij.
wij zullen ernaar kijken en hem beoordelen.
binnen 3 weken ontvangt u een antwoord terug
In dat geval zou ik hem iets beter aangelijnd houden als ik jou wasquote:Op maandag 24 september 2012 18:29 schreef twi het volgende:
[..]
Juist, misschien als het om Jofu zou gaan. Dit is Faxie, die valt onder mijn verantwoordelijkheden.
Huppelmuts telt niet hè?quote:Op maandag 24 september 2012 18:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Onzin, heb al meerdere vrouwen gehad die voor ajax zijn, en voor psv ook al.
quote:Op maandag 24 september 2012 18:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
In dat geval zou ik hem iets beter aangelijnd houden als ik jou was
quote:
Smakelijk!quote:
Jaren genoeg...quote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is je eigen instelling daarin. Kom op, je bent net twintig. Jaren genoeg.
Inderdaad, vandaar dat ik hier dus ben.quote:Op maandag 24 september 2012 18:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
In dat geval zou ik hem iets beter aangelijnd houden als ik jou was
Nee hoorquote:Op maandag 24 september 2012 18:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]heeft royco huppelmuts gedaan
hoe krijg je de roddels de wereld in
Welke users bevat jouw portefeuille nog meer?quote:Op maandag 24 september 2012 18:32 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, vandaar dat ik hier dus ben.
Dus wat moet je doen? Inderdaad, iets ondernemen!quote:Op maandag 24 september 2012 18:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jaren genoeg...
Tgaat niet om jaren, het gaat om mijn eigen gedrag en de kansen die ik daarmee creeer of zou kunnen benutten wat ik niet doe, mijn gedrag is allicht fout en ik snap er geen kut van...
Dat gaat niet met de jaren veranderen als je niks onderneemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |