Ik dacht dat ze jou wel besprongen toen je puberteit net begon.quote:Op maandag 24 september 2012 18:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zelfs ik bleek niet eeuwig maagd te kunnen blijven
Welke? Ik heb met zalm.quote:
Nah dat viel heel erg tegenquote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze jou wel besprongen toen je puberteit net begon.
Ja, sinds ik de kroeg heb wordt ik echt besprongen door de vrouwenquote:Op maandag 24 september 2012 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jij hebt een kroeg. Dat speelt wel mee.
als rooster het toelaat welquote:Op maandag 24 september 2012 18:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar dan kom je toch niet naar de meet?of wel?
Ik snap dat niet ... Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op maandag 24 september 2012 18:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah dat viel heel erg tegen
Ik was niet echt populair op de middelbare, en daarna ook niet overigens. Basisschool wel, maar daar had ik niet veel aan.
Yummie.quote:
Ja ik rolde hier binnen vorige weekquote:Op maandag 24 september 2012 18:26 schreef twi het volgende:
Wel godverdomme, gaat Faxie hier nu ook posten?
mag dat niet dan?quote:Op maandag 24 september 2012 18:26 schreef twi het volgende:
Wel godverdomme, gaat Faxie hier nu ook posten?
Gaat even niet lukken.quote:Op maandag 24 september 2012 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind echt dat je je aan het aanstellen bent, kom op man.
en je bent ook hardstikke wellekom hoorquote:Op maandag 24 september 2012 18:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik rolde hier binnen vorige week
quote:Op maandag 24 september 2012 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, sinds ik de kroeg heb wordt ik echt besprongen door de vrouwen
Jij hebt dan ook een afwijkende smaak.quote:Op maandag 24 september 2012 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap dat niet ... Maar dat zal wel aan mij liggen.
Niks mis met mijn smaak.quote:Op maandag 24 september 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien omdat je voor Feyenoord bent. Ik zou dat niet kunnen.
[..]
Jij hebt dan ook een afwijkende smaak.
nou dan mag je je klacht in drievoud indienen bij mij.quote:Op maandag 24 september 2012 18:27 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Wat een domme vraag
Ik was een mislukte gabberquote:Op maandag 24 september 2012 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap dat niet ... Maar dat zal wel aan mij liggen.
Onzin, heb al meerdere vrouwen gehad die voor ajax zijn, en voor psv ook al.quote:Op maandag 24 september 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien omdat je voor Feyenoord bent. Ik zou dat niet kunnen.
[..]
Jij hebt dan ook een afwijkende smaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |