Zondag kan ik ook niet. Let me know if you wantquote:Op maandag 24 september 2012 18:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ligt aan JijHebtGeenRokje. Sowieso kan ik zondag niet. Zaterdag misschien.
Niet?quote:Op maandag 24 september 2012 18:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar als jij daar rondloopt zal niemand aan je kunnen ruiken dat je maagd bent.
Niks, tot bepaalde hoogte...quote:Op maandag 24 september 2012 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met theoretische kennis hebben hierover?
Als jij een manier weet ...quote:
Zoals ik al zei, ligt aan bepaalde personen.quote:Op maandag 24 september 2012 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zondag kan ik ook niet. Let me know if you want
Komt Rokje mee?quote:Op maandag 24 september 2012 18:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ligt aan JijHebtGeenRokje. Sowieso kan ik zondag niet. Zaterdag misschien.
Ik wist toen ik ontmaagd werd al vrij veel en kon als zodanig aardig uit de voeten. Alleen mijn uithoudingsvermogen speelde me parten.quote:Op maandag 24 september 2012 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien is het juist wel handig inderdaad.
Nee, denk het niet.quote:Op maandag 24 september 2012 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt Rokje mee?
[..]
Ik wist toen ik ontmaagd werd al vrij veel en kon als zodanig aardig uit de voeten. Alleen mijn uithoudingsvermogen speelde me parten.
Het voelt voor mij hopeloos....quote:Op maandag 24 september 2012 18:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar als jij daar rondloopt zal niemand aan je kunnen ruiken dat je maagd bent.
Geldt ook voor mijquote:Op maandag 24 september 2012 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt Rokje mee?
[..]
Ik wist toen ik ontmaagd werd al vrij veel en kon als zodanig aardig uit de voeten. Alleen mijn uithoudingsvermogen speelde me parten.
Maar jij bent toch niet eeuwig maagd?quote:Op maandag 24 september 2012 18:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het voelt voor mij hopeloos....
Als iemand anders dat leuk vindt dan moet hij / zij dat gewoon doen en heb ik daar niks op tegen. Hoewel ik die eeuwige maagd op de kamasutra beurs wel een beetje zielig vind.
aaw wat een mooiequote:
Ik vind echt dat je je aan het aanstellen bent, kom op man.quote:Op maandag 24 september 2012 18:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als iemand anders dat leuk vindt dan moet hij / zij dat gewoon doen en heb ik daar niks op tegen. Hoewel ik die eeuwige maagd op de kamasutra beurs wel een beetje zielig vind.
Weet ik niet meerquote:Op maandag 24 september 2012 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja? Hoe lang duurde het voordat je kwam?
Is ie al aangekomen?quote:Op maandag 24 september 2012 18:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaw wat een mooie( ik zei dat hardop heel schattig
)
Als er mensen als Capstan, Benzin, MLIG en S_O seks kunnen hebben, kun jij dat ook.quote:Op maandag 24 september 2012 18:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
... Mweh vast niet, maar zo voelt het wel.quote:Op maandag 24 september 2012 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar jij bent toch niet eeuwig maagd?
Zelfs ik bleek niet eeuwig maagd te kunnen blijvenquote:Op maandag 24 september 2012 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar jij bent toch niet eeuwig maagd?
Oja. Oke..quote:Op maandag 24 september 2012 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De wereld vergaat bijna enzo!
Maar jij bent dan ook een hete boi.quote:Op maandag 24 september 2012 18:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zelfs ik bleek niet eeuwig maagd te kunnen blijven
Zelfs ik heb seksquote:Op maandag 24 september 2012 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als er mensen als Capstan, Benzin, MLIG en S_O seks kunnen hebben, kun jij dat ook.
Dat is je eigen instelling daarin. Kom op, je bent net twintig. Jaren genoeg.quote:Op maandag 24 september 2012 18:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
... Mweh vast niet, maar zo voelt het wel.
Ik dacht dat ze jou wel besprongen toen je puberteit net begon.quote:Op maandag 24 september 2012 18:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zelfs ik bleek niet eeuwig maagd te kunnen blijven
Welke? Ik heb met zalm.quote:
Nah dat viel heel erg tegenquote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze jou wel besprongen toen je puberteit net begon.
Ja, sinds ik de kroeg heb wordt ik echt besprongen door de vrouwenquote:Op maandag 24 september 2012 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jij hebt een kroeg. Dat speelt wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |