Misschien steek je er wel wat van op.quote:Op maandag 24 september 2012 18:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis geen angst of onzekerheid... Ik vind het gewoon triest om in die mate met seks bezig te zijn terwijl ik nog zo maagd ben als de tering.
ik had al aangegeven dat ik met mn rooster zat, feestje is van mensen waar ik vaker kom..quote:Op maandag 24 september 2012 18:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Want?
Het is een beetje narig als hij namelijk op basis van deze lijst wel doorgaat en er dan vlak voor 10 afzeggingen komen ofzo.
Ik ookquote:Op maandag 24 september 2012 18:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kamasutrabeurs, wil ik ook nog wel eens heen
Ik vond er geen drol aan!quote:Op maandag 24 september 2012 18:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kamasutrabeurs, wil ik ook nog wel eens heen
Dat kan.quote:
Meer iets voor ervaren mensen dus... Die enig oog hebben om het te gebruiken in hun eigen leven...quote:Op maandag 24 september 2012 18:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eh, lijkt me gewoon heel normaal om met seks bezig te zijn, en de Kamasutrabeurs is niet alleen maar seks ofzo. Het gaat om erotiek, om dingen ontdekken, experimentele zooi. Je ziet en hoort dingen die je niet kent en misschien leer je ook nog leuke mensen kennen. Vind het dus op zijn zachts gezegd een raar excuus voor jezelf.
28/29/30 september.quote:Op maandag 24 september 2012 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
Tam, wou je nou naar de kamasutrabeurs? Wanneer is dat?
Ja, maar dan kom je toch niet naar de meet?quote:Op maandag 24 september 2012 18:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik had al aangegeven dat ik met mn rooster zat, feestje is van mensen waar ik vaker kom..
Wat is er nou weer mis met theoretische kennis hebben hierover?quote:Op maandag 24 september 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meer iets voor ervaren mensen dus... Die enig oog hebben om het te gebruiken in hun eigen leven...
Kan wel vanalles gaan ''leren'' over seks, maar het voelt voor mij daadwerkelijk een beetje hopeloos om theoretisch alles te weten over seks maar praktisch er zover vanaf staan dat je er geen reet aan hebt.
Op deze manier ben jij forever maagd.quote:Op maandag 24 september 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meer iets voor ervaren mensen dus... Die enig oog hebben om het te gebruiken in hun eigen leven...
Kan wel vanalles gaan ''leren'' over seks, maar het voelt voor mij daadwerkelijk een beetje hopeloos om theoretisch alles te weten over seks maar praktisch er zover vanaf staan dat je er geen reet aan hebt.
van de koortsquote:
Zeven, acht jaar geleden was het leuk.quote:Op maandag 24 september 2012 18:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan.
Misschien vind ik het wel leuk.
Misschien is het juist wel handig inderdaad.quote:Op maandag 24 september 2012 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met theoretische kennis hebben hierover?
Ligt aan JijHebtGeenRokje. Sowieso kan ik zondag niet. Zaterdag misschien.quote:Op maandag 24 september 2012 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
A.s. weekend dus, zaterdag kan ik welMaar dan zal jij niet kunnen
Ik moet naar de kamasutra beurs anders blijf ik maagd?quote:Op maandag 24 september 2012 18:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Op deze manier ben jij forever maagd.
Anders ook welquote:Op maandag 24 september 2012 18:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van de koortsanders niet heur
Afgelopen keer was er aardig wat op bdsm gebiedquote:Op maandag 24 september 2012 18:17 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Zeven, acht jaar geleden was het leuk.
Veel bdsm speeltjes, aparte andere winkeltjes.
Nu is het gewoon 13 in een dozijn, met KPN, Digitenne, veel vibrator/dildo stands....
True, maar als ik ga met bepaalde personen, dan ga ik dus echt wel even naar het doolhof en hoe het ook allemaal heet.quote:Op maandag 24 september 2012 18:17 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Nu is het gewoon 13 in een dozijn, met KPN, Digitenne, veel vibrator/dildo stands....
Nee, met zo'n attitude.quote:Op maandag 24 september 2012 18:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik moet naar de kamasutra beurs anders blijf ik maagd?
Ik weet niet wat je probeert, maar ik ga gewoon. Ik laat me niet beïnvloeden door wat anderen ervan vinden, omdat iedereen toch een eigen mening heeftquote:Op maandag 24 september 2012 18:17 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Maar als jij daar rondloopt zal niemand aan je kunnen ruiken dat je maagd bent.quote:Op maandag 24 september 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |