nee, ben ik niet met je eens... maar ik heb weinig zin om daar een discussie over te voeren eerlijk gezegd.quote:Op maandag 24 september 2012 18:09 schreef Inlognaam het volgende:
Je geld terugvragen en zo gratis eten te krijgen... soort van omgekeerd bedelen.
Maar dan weet je toch wel dat het vrij standaard is bij een koud/klef menu dat een nieuwe bestelling uitgeleverd wordt en dat er nauwelijks geld teruggegeven wordt?quote:Op maandag 24 september 2012 18:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee, ben ik niet met je eens... maar ik heb weinig zin om daar een discussie over te voeren eerlijk gezegd.
Met 10 tot 15 statusupdates per dag op facebook is dat toch niet zo gek?quote:Op maandag 24 september 2012 18:26 schreef DJMO het volgende:
ik zit eindelijk m'n foon maar eens op te schonen qua aafbeeldingen. 3600+ items te importeren
quote:Op maandag 24 september 2012 18:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Met 10 tot 15 statusupdates per dag op facebook is dat toch niet zo gek?
je had eigenlijk idd recht op of geld terug of een nieuwe maaltijd.quote:Op maandag 24 september 2012 18:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoezo om eten bedelen?ik bestel iets en hoor waar voor mijn geld te krijgen. als ik dan lauwe kleffe troep bezorgd krijg, dan idd maar een nieuwe portie, of m'n geld terug. simpel zat, dadt ik liever het laatste had gehad omdat ik er niet echt op vertrouwde dat het de tweede keer wél goed zou gaan is mijn goed recht.
zoveel plaats ik toch niet?quote:Op maandag 24 september 2012 18:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Met 10 tot 15 statusupdates per dag op facebook is dat toch niet zo gek?
Ik heb je vanmiddag uit het kopje vrienden gehaald omdat ik heel vaak 4 updates had en alle 4 van jou :pquote:
lol . mjah, voor mijn gevoel plaats ik echt niet vaak losse foto's .. ben de laatste tijd meer van nieuwe albums juist.quote:Op maandag 24 september 2012 18:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb je vanmiddag uit het kopje vrienden gehaald omdat ik heel vaak 4 updates had en alle 4 van jou :p
Maar dat maakt niet uit hoor :p
Zie je? je bent gewoon een fb-spam-sletquote:Op maandag 24 september 2012 18:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
lol . mjah, voor mijn gevoel plaats ik echt niet vaak losse foto's .. ben de laatste tijd meer van nieuwe albums juist.
Het zullen er misschien ook niet echt 15 per dag zijn :p maar in verhouding tot die andere 500 vrienden van me plaats je best veel. Maar je gaat nu meer op in het grote geheel dus het valt nu in wel weer wat mee.quote:Op maandag 24 september 2012 18:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
lol . mjah, voor mijn gevoel plaats ik echt niet vaak losse foto's .. ben de laatste tijd meer van nieuwe albums juist.
Ik zet me schrap!quote:Op maandag 24 september 2012 18:58 schreef DJMO het volgende:
m'n dijen/liezen zijn stijf van het rennen gisteren![]()
of .. en de fb-spam-hoer is weer bezigkomen 21 foto's aan van een dagje texel
Neeeeequote:Op maandag 24 september 2012 18:50 schreef Merlijn het volgende:
grmbl..... Ik stap dadelijk op het vliegtuig en schop dat achterlijke klote apparaat hoogstpersoonlijk het rack uit!
als het goed krijgt men maar één melding .. iets van die en die heeft 21 nieuwe foto's toegevoegd ofzo ..quote:
Klopt!quote:Op maandag 24 september 2012 19:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
als het goed krijgt men maar één melding .. iets van die en die heeft 21 nieuwe foto's toegevoegd ofzo ..
And now I'm old and wise I don't go to mommy anymore but I just give a dreun.quote:
Waarom zou zij tijdens het wippen naar de motorsport op tv willen meekijken?quote:
dat heet multi tasken ruckquote:Op maandag 24 september 2012 19:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waarom zou zij tijdens het wippen naar de motorsport op tv willen meekijken?
Nee dat zou het pas zijn als zij gelijktijdig de afwas zou doen.quote:Op maandag 24 september 2012 19:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat heet multi tasken ruck
taak 1: doggy stylequote:Op maandag 24 september 2012 19:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee dat zou het pas zijn als zij gelijktijdig de afwas zou doen.
Als ze door blijft gaan met ademen zou ook wel fijn zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 19:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
taak 1: doggy style
taak 2: tv kijken
is multi task..
voel je niets vanquote:Op maandag 24 september 2012 19:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als ze door blijft gaan met ademen zou ook wel fijn zijn.
Jawel want dan word zij koud en ik heb niet zo grootte magnetron om haar weer op te warmen.quote:
Nu heb ik dus buikpijn van het lachen....quote:Op maandag 24 september 2012 19:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jawel want dan word zij koud en ik heb niet zo grootte magnetron om haar weer op te warmen.
zo snel koelt een lichaam niet afquote:Op maandag 24 september 2012 19:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jawel want dan word zij koud en ik heb niet zo grootte magnetron om haar weer op te warmen.
jij zag die magnetron voor je?quote:Op maandag 24 september 2012 20:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nu heb ik dus buikpijn van het lachen....
jij zat toch in het vliegtuig ?quote:Op maandag 24 september 2012 20:01 schreef Merlijn het volgende:
Nu heb ik dus buikpijn van het lachen....
Daar kan je ook buikpijn krijgen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:02 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
jij zat toch in het vliegtuig ?
Nee. heb gedreigd met de virtuele stekker te trekken...quote:Op maandag 24 september 2012 20:02 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
jij zat toch in het vliegtuig ?
Sorry, visueel ingesteldquote:Op maandag 24 september 2012 20:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
jij zag die magnetron voor je?
Maar hoe snel is een opblaaspop op temperatuur?quote:Op maandag 24 september 2012 20:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zo snel koelt een lichaam niet af
snap ik je buikpijn nuquote:Op maandag 24 september 2012 20:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee. heb gedreigd met de virtuele stekker te trekken...
[..]
Sorry, visueel ingesteld
warm water erin... ipv lucht..quote:Op maandag 24 september 2012 20:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar hoe snel is een opblaaspop op temperatuur?
* klots * klots * ....quote:Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
warm water erin... ipv lucht..
geeft extra iets
wel goed volgooienquote:
en dan je leuter verbranden omdat je te heet water erin hebt gedaanquote:
Nee, gewoon opblazen mbv een haarföhn.quote:Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
warm water erin... ipv lucht..
geeft extra iets
dat zou dom zijn..quote:Op maandag 24 september 2012 20:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
en dan je leuter verbranden omdat je te heet water erin hebt gedaan
grijnsquote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef dolfina-chica het volgende:
hier volgt een extra nieuwsbericht!
Graag willen wij uw aandacht voor het volgende. Er is een inwoner van Fok fhf sc die een foutje heeft gemaakt. Hij heeft niet eerst de temperatuur gemeten van het water voor hij zijn opblaaspop/waterpop vulde. Hij dacht dat het wel lekker aan zou voelen door hem te vullen met warm water. Alleen nu ligt hij in het ziekenhuis wegens een verbrande snikkol.
Graag willen wij u vragen om hem te steunen.
We stellen het fhf forum beschikbaar om op die manier kaartjes te laten sturen naar het slachtoffer.
De mods Cat22 en liesje1979 weten het adres. Dus stuur hem een kaartje, laat hem merken dat je aan hem denkt. En dat ook u heeft geleerd van zijn fout.
Met vriendelijke groet,
De fok!nieuwscrew
Je weet wat er gebeurt als je kokend water gebruikt?quote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat zou dom zijn..
hier volgt een extra nieuwsbericht!
Graag willen wij uw aandacht voor het volgende. Er is een inwoner van Fok fhf sc die een foutje heeft gemaakt. Hij heeft niet eerst de temperatuur gemeten van het water voor hij zijn opblaaspop/waterpop vulde. Hij dacht dat het wel lekker aan zou voelen door hem te vullen met warm water. Alleen nu ligt hij in het ziekenhuis wegens een verbrande snikkol.
Graag willen wij u vragen om hem te steunen.
We stellen het fhf forum beschikbaar om op die manier kaartjes te laten sturen naar het slachtoffer.
De mods Cat22 en liesje1979 weten het adres. Dus stuur hem een kaartje, laat hem merken dat je aan hem denkt. En dat ook u heeft geleerd van zijn fout.
Met vriendelijke groet,
De fok!nieuwscrew
ik wel...quote:Op maandag 24 september 2012 20:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je weet wat er gebeurt als je kokend water gebruikt?
Jep, dan krijg je kokend zaad en dan gaat je leuter fluiten.quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 20:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jep, dan krijg je kokend zaad en dan gaat je leuter fluiten.
nee een fluitketelsnikkolquote:Op maandag 24 september 2012 20:30 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Jij en Rucky met hete dampende sex?
Nu vast wel weer....quote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef Cat22 het volgende:
Ja hoi, ist gezellig hiero?![]()
Volgens mij kan mijn sig zelfs nog bijdragen aan de feestvreugde.
Hier is 't koudquote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef Cat22 het volgende:
Ja hoi, ist gezellig hiero?![]()
Volgens mij kan mijn sig zelfs nog bijdragen aan de feestvreugde.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:41 schreef dolfina-chica het volgende:
ik heb vandaag een les geleerd...
een mod uitschelden helpt om een boodschap over te brengen![]()
dat was vast lekker warm!quote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Cat22 het volgende:
Ik had net een lekker warm kittenkussentje op schoot. Nu is het weggesprongen.
Als jij mij komt helpen met verhuizen dan zal ik wel op je schoot springen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Cat22 het volgende:
De mijne (nouja, dikke logge kat) ligt helemaal opgerold voor de verwarming op z'n dekentje. Beter komt ie op mn voeten liggenquote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Cat22 het volgende:
2 katten en een hond hierquote:
en daardoor kreeg je opruimwoede in dit topic?quote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Cat22 het volgende:
Jij hebt een halve dierentuinquote:
Een dierentuin met 6 dieren.. dat zal zo'n beetje de dierentuin in Duplo van je kotertje zijn danquote:Op maandag 24 september 2012 20:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jij hebt een halve dierentuin
Bij mij staat er zoeen nog op de wishlist... ooit. :
[ afbeelding ]
Dat hebben alle vrouwen dus dat is niet moeilijk.quote:
quote:
Hiervoor verwijs ik je naar FB.quote:Op maandag 24 september 2012 20:47 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
en daardoor kreeg je opruimwoede in dit topic?
Triest dat je weer moest censureren
De ene heeft een poesje, de andere een mossel. Bij de andere is het een vis getuige de geur...quote:Op maandag 24 september 2012 20:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat hebben alle vrouwen dus dat ie niet moeilijk.
ik noemde alleen maar op wat ik in huis heb...quote:Op maandag 24 september 2012 20:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jij hebt een halve dierentuin
Bij mij staat er zoeen nog op de wishlist... ooit. :
[ afbeelding ]
3 katten en 6 opvangertjes.quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 20:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat hebben alle vrouwen dus dat is niet moeilijk.
Als de mijne dood is komt er geen nieuwe weer. Overal haren en stofquote:
Ik dacht al!quote:Op maandag 24 september 2012 20:54 schreef Inlognaam het volgende:
Kolere! Zelfs Dolfi mag niet meer zeggen dat dr hond geen vlooien meer heeft![]()
![]()
![]()
Gaat het wel goed met je Cat?
Sorry, verkeerd gelezen
Knuppel..quote:Op maandag 24 september 2012 20:54 schreef Inlognaam het volgende:
Kolere! Zelfs Dolfi mag niet meer zeggen dat dr hond geen vlooien meer heeft![]()
![]()
![]()
Sorry, verkeerd gelezen
proost?quote:Op maandag 24 september 2012 20:54 schreef Inlognaam het volgende:
![]()
![]()
Sorry, verkeerd gelezen
Ja, sorry. Ik had je gequote en toen las ik 'weg' dus ik dacht dat cat net gecensureerd hadquote:
Nah, hij ging toch weer vliegen?quote:Op maandag 24 september 2012 20:57 schreef DJMO het volgende:
wij gaan naar Merlijn kijken![]()
de film dus, voor jullie rare dingen gaan denken![]()
Wilde net zeggen....quote:Op maandag 24 september 2012 20:57 schreef DJMO het volgende:
wij gaan naar Merlijn kijken![]()
de film dus, voor jullie rare dingen gaan denken![]()
whahahahahaquote:Op maandag 24 september 2012 20:56 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik had je gequote en toen las ik 'weg' dus ik dacht dat cat net gecensureerd had
Ja, duh!quote:Op maandag 24 september 2012 20:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
whahahahaha
dat was mijn eigen weg
nee, want ik las hem zonder editquote:Op maandag 24 september 2012 20:59 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, duh!
Maar toen stond mn opmerking al he? Dus even ninja edit gedaanEn gelukt
Ninja is een edit die niemand opvalt.quote:Op maandag 24 september 2012 20:59 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, duh!
Maar toen stond mn opmerking al he? Dus even ninja edit gedaanEn gelukt
dat deed ie ook...quote:Op maandag 24 september 2012 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ninja is een edit die niemand opvalt.
Maar ik vind het persoonlijk stoerder dat je er gewoon voor uitkomt dat je het verkeerd gelezen had.
Oeh! Is dat oud-foks?quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat deed ie ook...
een ninja, was helemaal veranderen van je bericht
pff... ik zit hier al 12 jaarquote:Op maandag 24 september 2012 21:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh! Is dat oud-foks?
Wat dat betreft ben ik nog een newb.
Die bedoelde ik ook.quote:Op maandag 24 september 2012 21:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
pff... ik zit hier al 12 jaar
in mijn ogen is ninja edit.. fouten herstellen.. en niets zeggen
Ouwe tang!quote:Op maandag 24 september 2012 21:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
pff... ik zit hier al 12 jaar
in mijn ogen is ninja edit.. fouten herstellen.. en niets zeggen
quote:Op maandag 24 september 2012 21:09 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ouwe tang!
Ik dacht fouten herstellen voordat een ander je kon quoten.
Ik dacht ook ditquote:Op maandag 24 september 2012 21:09 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ouwe tang!
nu las ik verkeerd...quote:Op maandag 24 september 2012 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ook.![]()
Volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd.
pff.. laten we een topic openen..quote:Op maandag 24 september 2012 21:09 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ouwe tang!
moet jij zeggen...quote:
Komt door al die hot water talk.quote:Op maandag 24 september 2012 21:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nu las ik verkeerd...
omg...
dolfie gaat zo eens even een kouwe douche nemen.. misschien gaan die ogen dan open
stiekem dacht jij ook ouwe tang!!quote:
ja plus vannacht 2 topics vol gespamd met scquote:
Kan ik niet over oordelen.... Heb Cat nooit gezienquote:Op maandag 24 september 2012 21:15 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
stiekem dacht jij ook ouwe tang!!
het ging niet over cat die ouwe tang..quote:Op maandag 24 september 2012 21:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kan ik niet over oordelen.... Heb Cat nooit gezien![]()
Oh ja ....quote:Op maandag 24 september 2012 21:16 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
kijk merlijn! je geboortefoto
Dank je.quote:Op maandag 24 september 2012 21:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het ging niet over cat die ouwe tang..
cat = muts
hij kijkt een beetje boosquote:Op maandag 24 september 2012 21:16 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
kijk merlijn! je geboortefoto
maar het hielp welquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 21:21 schreef dolfina-chica het volgende:
merlijn ik zie wel gelijkenissen
zelfde pruillipje...quote:Op maandag 24 september 2012 21:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
ik weet dat ik een dikke kop heb![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 21:23 schreef Ehhe het volgende:
Whoa op tlc een docu over oude moeders... Een vrouw in India van 75 die net bevallen is!
Van een kind, slimpiequote:Op maandag 24 september 2012 21:26 schreef Inlognaam het volgende:
Bevallen als wat? Als schoonmaakster waarschijnlijk.
India, vast weer een hoax. Ik weet dat het kan maar hoe leuk is het om een moeder van 70 jaar te hebben?quote:Op maandag 24 september 2012 21:23 schreef Ehhe het volgende:
Whoa op tlc een docu over oude moeders... Een vrouw in India van 75 die net bevallen is!
Als ze rijk is en jij erfgenaam bent... mwah.quote:Op maandag 24 september 2012 21:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
India, vast weer een hoax. Ik weet dat het kan maar hoe leuk is het om een moeder van 70 jaar te hebben?
Moeder vs geld, doe mij maar mijn moeder.quote:Op maandag 24 september 2012 21:28 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als ze rijk is en jij erfgenaam bent... mwah.
Ja, wel eens eigenlijk.quote:Op maandag 24 september 2012 21:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moeder vs geld, doe mij maar mijn moeder.
op dit moment als ik moest kiezen....quote:Op maandag 24 september 2012 21:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moeder vs geld, doe mij maar mijn moeder.
als ik daar tussen moet kiezen?quote:
*foto opslaat* leuk chantagemateriaalquote:Op maandag 24 september 2012 21:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Oh ja ....
Dit komt meer in de buurt.... Nogmaals, sorry Mams.... :
[ afbeelding ]
Joh, ik zal er niet wakker van liggenquote:Op maandag 24 september 2012 21:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
*foto opslaat* leuk chantagemateriaal![]()
![]()
nee hoor, wat een schatje was jij als baby
ik zou nu geld zeggen.. omdat ik geld "nodig" heb...quote:Op maandag 24 september 2012 21:50 schreef Inlognaam het volgende:
Ik bedoelde: die 'mams' in geld of mams, waarbij jij geld koos.
Was die mams je echte mams, of de stieftrol waar we eerder over hebben mogen lezen hier?
dat. iemand voor een keuze stellen die op dat moment niet aan de orde is, is irrationeel, aangezien je dan vaak de keuze kiest, die je niet zou maken als wanneer je er wekelijk voor zou staan.quote:Op maandag 24 september 2012 21:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zou nu geld zeggen.. omdat ik geld "nodig" heb...
dus als ik nu een moeder van 99 zou hebben zou ik het niet erg vinden..
(uit het voorbeeld dat je dus geboren wordt terwijl je ma 75 is, met de omstandigheden die ik nu heb)
en nee, als iemand nu komt en zegt:
je moet kiezen tussen geld en je moeder...
dan kies ik voor mijn moeder!
maar goed, dat is dom denken, situaties waar ik niet in zit enz enz enz
daarom is dit gewoon dom roepen...quote:Op maandag 24 september 2012 22:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat. iemand voor een keuze stellen die op dat moment niet aan de orde is, is irrationeel, aangezien je dan vaak de keuze kiest, die je niet zou maken als wanneer je er wekelijk voor zou staan.
Als er iemand met een pistool voor je een vraag stelt dan kan je nog een antwoordt geven. Als een dokter het zegt dan is het wat anders.quote:Op maandag 24 september 2012 22:12 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daarom is dit gewoon dom roepen...
stel er staat iemand voor me met een pistool en die zegt.. of je moeder weg of het geld weg..
kies je voor geld weg blijft je moeder leven..
ik bedoel duhh.. dan kies ik voor mijn ma...
je snapt best hoe ik dit bedoeldequote:Op maandag 24 september 2012 22:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als er iemand met een pistool voor je een vraag stelt dan kan je nog een antwoordt geven. Als een dokter het zegt dan is het wat anders.
Ziet er goed uit hoorquote:Op maandag 24 september 2012 22:28 schreef FAUSTINO het volgende:
8 uur later...
[ afbeelding ]
Morgen nog een keer met fijn schuren
quote:Op maandag 24 september 2012 22:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je snapt best hoe ik dit bedoelde
hij past zich toch vanzelf aan?quote:Op maandag 24 september 2012 22:43 schreef Pulver het volgende:
Kleine tip voor je FAUSTINO.
Maak je foto's eerst wat kleiner voordat je ze hier neerzet.
Ik denk niet dat we ze op poster formaat willen uitprinten
De hele foto moet wel ingeladen worden. Voor veel kabelaars zal dat niet zoveel meer uitmaken tegenwoordig, maar mobiel wil er nog wel eens een limiet bestaan.quote:Op maandag 24 september 2012 22:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hij past zich toch vanzelf aan?
Dat wel, maar het laden duurt nogal lang.quote:Op maandag 24 september 2012 22:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hij past zich toch vanzelf aan?
Geen idee nog.quote:Op maandag 24 september 2012 23:02 schreef Rucky het volgende:
@Pulver, eb je zaterdag nog wat nuttigs te doen?
dat dus .quote:Op maandag 24 september 2012 22:54 schreef frederik het volgende:
[..]
De hele foto moet wel ingeladen worden. Voor veel kabelaars zal dat niet zoveel meer uitmaken tegenwoordig, maar mobiel wil er nog wel eens een limiet bestaan.
Dat valt wel tegen. Hoofdletters zie ik niet en weer wel dubbelle punten.quote:Op maandag 24 september 2012 22:57 schreef dolfina-chica het volgende:
ow, vandaar dat ik er geen last van heb..
ik heb goed internet
quote:Op maandag 24 september 2012 23:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat valt wel tegen. Hoofdletters zie ik niet en weer wel dubbelle punten.
Dat je typpolio hebt!quote:
nee hoor heb geen typpolio.. ik schrijf alleen niet met hoofdletters!quote:Op maandag 24 september 2012 23:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat je typpolio hebt!
Mensen kienders ik voel me wel bejaard. Stijf ben ik, bah!
Nou, en als er íemand typpolio heeft is het Rucky zelf welquote:Op maandag 24 september 2012 23:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee hoor heb geen typpolio.. ik schrijf alleen niet met hoofdletters!
Dat wou ik nou ook weer niet zeggen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat je typpolio hebt!
How come?quote:Op maandag 24 september 2012 23:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat je typpolio hebt!
* dolfina-chica heeft weinig tot geen spelfoutenquote:Op maandag 24 september 2012 23:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nou, en als er íemand typpolio heeft is het Rucky zelf wel
Hjhksahdka njkjk nl is met een hoofdletter, knurft!quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 23:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hjhksahdka njkjk nl is met een hoofdletter, knurft!
Oh god, begint hij weer....quote:Op maandag 24 september 2012 23:20 schreef Rucky het volgende:
En mjin spelvoutan hab ik zinds merljin mji oendr sotrom hetb gzeet.
heb je vast "verdiend"quote:Op maandag 24 september 2012 23:20 schreef Rucky het volgende:
En mjin spelvoutan hab ik zinds merljin mji oendr sotrom hetb gzeet.
Van een beetje stroom is nog nooit iemand doodgegaan.quote:
wil je Papabear even lenen? hij kan prima masserenquote:Op maandag 24 september 2012 23:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat je typpolio hebt!
Zolang het maar spannend blijft.quote:Op maandag 24 september 2012 23:30 schreef Pulver het volgende:
[..]
Van een beetje stroom is nog nooit iemand doodgegaan.
De mijne nog nietquote:Op maandag 24 september 2012 23:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
wil je Papabear even lenen? hij kan prima masserenm'n stijfheid van de wedstrijd gisteren is vrijwel weg
fixedquote:
definieer beetjequote:Op maandag 24 september 2012 23:30 schreef Pulver het volgende:
Van een beetje stroom is nog nooit iemand doodgegaan.
harder proberenquote:
Wat in het stopcontact zit is een beetje. (daar bewaar ik me stroom)quote:
"Rucky ben je klaar?"quote:
dan is het niet door merlijn...quote:Op maandag 24 september 2012 23:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
"Rucky ben je klaar?"
-"Ja"
* Merlijn groep inschakelt
* Merlijn hoort vloeken boven
"Je was toch klaar?"
-"Nee nog niet helemaal"
zoiets
kwiebus in een deuk ligtquote:Op maandag 24 september 2012 23:41 schreef Merlijn het volgende:
"Rucky ben je klaar?"
-"Ja"
* Merlijn groep inschakelt
* Merlijn hoort vloeken boven
"Je was toch klaar?"
-"Nee nog niet helemaal"
zoiets
Dan zal ik maar niet over hotelschakelingen en aantallen kabels beginnen...quote:
Je maakt al jaren stroom?quote:Op maandag 24 september 2012 23:41 schreef kwiebuske het volgende:
lol
en daar zit ook nog wat tussen
380 kV en 220 V
*sorry weet er een beetje vanaf, maak dat spul al jaren....*
Ach, het was retegezelligquote:Op maandag 24 september 2012 23:44 schreef kwiebuske het volgende:
ja ja ja ja
wellllllll
[me=kwiebuske]onthoudt niet met merlijn en rucky klussen moet[/me]
samen met mijn collegaequote:Op maandag 24 september 2012 23:44 schreef Pulver het volgende:
Je maakt al jaren stroom?
kwiebuske is een windmolen!!!
ach en dat is toch eigenlijk het belangrijkstequote:
quote:
Jullie zijn dus samen een windmolenpark!quote:Op maandag 24 september 2012 23:45 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
samen met mijn collegae
bijna
grijns
kan je klussen danquote:Op maandag 24 september 2012 23:44 schreef kwiebuske het volgende:
ja ja ja ja
wellllllll
[me=kwiebuske]onthoudt niet met merlijn en rucky klussen moet[/me]
ik draai niet hoorquote:Op maandag 24 september 2012 23:47 schreef Pulver het volgende:
[..]
Jullie zijn dus samen een windmolenpark!
De volgende keer als ik langsrij, zal ik terugzwaaien
mwahquote:
jij draait alleen doorquote:Op maandag 24 september 2012 23:49 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ik draai niet hoor
lol
dat doet het turbine-generator setje
nietsquote:Op maandag 24 september 2012 23:49 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
mwah
wat moet je gedaan hebben dan ?
geloof dr nix vanquote:
En wanneer ga je de rest luisteren?quote:Op maandag 24 september 2012 23:51 schreef DJMO het volgende:
@Merlijn : je was zo saai dat ik je op pauze gegooid heb ..
badkamerlamp (niet het peertje) zelf vervangen..quote:
Jezelf in je been schieten is ook geen lolletje.quote:Op maandag 24 september 2012 23:57 schreef Pulver het volgende:
Weet je wat pas leuk is?
Als je aan een auto aan het klussen bent en je hebt de bobine kabel in je klauwen.
Dat voltage ligt een stukje hoger (gelukkig op een laag amperage)
Als dan iemand start, gaat dat ongeveer zo...
- iemand start (starten kan natuurlijk niet echt, want de bobine is los)
- reactie: AAAAARRRRGGGGG!!!!!!
- je trekt snel je hand weg (voor zover dat gaat, controle is volledig weg).
- Hand raak het liefste alle scherpe delen van het blok.
- Als reactie ga je rechtop staan waarbij je met je knar tegen de motorkap slaat.
Totale reactie: je doet een soort van indianen regendansje, terwijl je de hele bijbel achterstevoren eruit gooit!
Dat kan de beste overkomenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jezelf in je been schieten is ook geen lolletje.
Ik houd het wel bij borduren.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:29 schreef Pulver het volgende:
Ach, dat hoort er gewoon bij.
De kettingzaag is trouwens mijn favo gereedschap.
Dan moet je echt uit de buurt blijven.
Ben ik echt een mannelijke furie
Maar gewoon het geluid.
Het geluid!!!!
(ja vannelle, we doen hem gewoon weer):
zonder te zeggen??quote:
dus je draait rond? om stroom te maken?quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:57 schreef kwiebuske het volgende:
ikke lekker aan t werk dus ....
ben er de heeeeeeeeeeele nacht
viespeuk. zet die porn uitquote:Op dinsdag 25 september 2012 02:20 schreef kwiebuske het volgende:
nee
nu niet
zit gedetacheerd in regio emmen
en zit nu iets anders te doen
niet verstandig op een bedrijfsnetwerkquote:
daarom moet je het uitzettenquote:Op dinsdag 25 september 2012 02:48 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
niet verstandig op een bedrijfsnetwerk
gewoon niet aanzetten veel verstandigerquote:
ook weer waarquote:Op dinsdag 25 september 2012 02:49 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
gewoon niet aanzetten veel verstandiger
opslaan!!!!!quote:Op dinsdag 25 september 2012 02:55 schreef kwiebuske het volgende:
ooooooooooo
die moet ik opslaan
ik krijg gelijk van D-C
Jij bent groot genoeg om even op jezelf te passen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 03:32 schreef kwiebuske het volgende:
`tsssssssssssss
nu ben ik wel in de steek gelaten
sniksnottersnuif
*mep*quote:
Ik zou de druktemakers in het medicijnkasje opsluiten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
*mep*
kreng![]()
hier thuis is echt de ADHD pleuris uitgebroken.
* DJMO jat twee ritalin van Papabear die hier nog in het medicijnkastje liggen
Valiumpje erbijquote:Op dinsdag 25 september 2012 07:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
*mep*
kreng![]()
hier thuis is echt de ADHD pleuris uitgebroken.
* DJMO jat twee ritalin van Papabear die hier nog in het medicijnkastje liggen
Blijft mooi! Ook 's morgens vroeg.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:29 schreef Pulver het volgende:
Ach, dat hoort er gewoon bij.
De kettingzaag is trouwens mijn favo gereedschap.
Dan moet je echt uit de buurt blijven.
Ben ik echt een mannelijke furie
Maar gewoon het geluid.
Het geluid!!!!
(ja vannelle, we doen hem gewoon weer):
ik heb lekker rustquote:Op dinsdag 25 september 2012 07:59 schreef DJMO het volgende:
* DJMO steekt tong uit naar papabear .. ik heb lekker koffie![]()
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:05 schreef DJMO het volgende:
[..]![]()
alleenstaande moeder zijn is zwaar
Zet Jan maar bij haar op schoot dan gaat ze wel overstag.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:14 schreef DJMO het volgende:
en als dat wijf van MEE nog één keer beweert dat Jan absoluut geen adhd of wat anders heeft ben ik staat om haar te wurgen.
Ja ik wil een stempel voor Jan, zodat hij te helpen is. Niet omdat ik een stempel zo interessant vind, maar om dat dit gedrag voor hemzelf, en voor mij en z'n broertje ook zenuwslopend is
het irritante bij Jan is dat hij hij heel goed weet hoe hij zich MOET gedragen, en dat gedrag bij vreemden dus meestal ook laat zien. Omdat hij nog zo jong is, een ook Juist door het, buiten de deur, sociaal wenselijk gedrag te laten zien is het heel moeilijk om uberhaupt een diagnose te laten stellenquote:Op dinsdag 25 september 2012 08:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zet Jan maar bij haar op schoot dan gaat ze wel overstag.
Ga eens terug naar de keuken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:27 schreef DJMO het volgende:
valt me nog mee dat er niet gevraagd wordt hoelaat er gegeten wordt
Dan neem ik nog een bakkie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:49 schreef belle1608 het volgende:
Goedemorgen
* belle1608 koffie en thee op tafel zet
Ik denk niet dat mijn chef erin trapt dat ik pauze neem omdat belle dat gezegd heeft.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:18 schreef Ehhe het volgende:
Hallo.
* Ehhe wacht in spanning op de pakketjesmeneer!Dankzij belle
Coolquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:21 schreef Ehhe het volgende:
Oh en ik ben nog meer blij: We kunnen een wasdroger voor heul weinig kopen van iemand hier in 't dorp! Daag vochtig huis i/d winter
jij hebt toch de hele dag pauze? jij bent toch alleen aan het werk als je er naar toe gaat of naar huis gaat?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn chef erin trapt dat ik pauze neem omdat belle dat gezegd heeft.
Maar ik doe het wel even, koppje koffie en een peukje erbij.
Ja maar op mijn werk moet ik wel doen alsof ik me nuttig maak.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij hebt toch de hele dag pauze? jij bent toch alleen aan het werk als je er naar toe gaat of naar huis gaat?
Ja, ik zit nu ook binnen en vanmiddag werk ik wrs ook binnenquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:01 schreef Rucky het volgende:
Ja maar ik zit binnen te werken.Tof dat je een droger hebt gevonden.
Hier ga ik maar niet op in.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:02 schreef Ehhe het volgende:
Daar is idd heel veel keuze in. Wordt je huidige matras te smerig met al die plakzooi?
Dat is al gelukt nu is het broodje kroket aan de beurt om verwerkt te worden.quote:
Werk ze.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:04 schreef Ehhe het volgende:
Nou, ik ga ook maar eens richting m'n werk. Toedels
Dat is een goeje tip, even bedenken met wie ik ze ga uitproberen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:22 schreef belle1608 het volgende:
@Rucky, je kan het beste gewoon langsgaan bij winkels waar ze matrassen verkopen en ze uitproberen. Want wat voor mij lekker ligt, kan voor jou natuurlijk bagger liggen!
hahaquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:57 schreef DJMO het volgende:
![]()
Ik heb jan vanmorgen als straf gegeven dat we vandaag niet naar de speeltuin gaan. Wordt ie net boos op me.. komt er heel verontwaardigd uit: en jij mag niet naar de blokker !
Blokker de speeltuin voor vrouwenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:57 schreef DJMO het volgende:
![]()
Ik heb jan vanmorgen als straf gegeven dat we vandaag niet naar de speeltuin gaan. Wordt ie net boos op me.. komt er heel verontwaardigd uit: en jij mag niet naar de blokker !
Nee joh, da's de Action.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:11 schreef frederik het volgende:
[..]
Blokker de speeltuin voor vrouwen
Voor DJMO is dat de IKEA.quote:
Jij wel.quote:
quote:
Pfff heb ik net een uur staan strijken en m'n huis opgeruimd, loop ik naar boven, de hele kamer vol troep en schraapsel van de schilders, zelfs m'n strijkmand met schone goedquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:28 schreef espri het volgende:
[..]
Pfff heb ik net een uur staan strijken en m'n huis opgeruimd, loop ik naar boven, de hele kamer vol troep en schraapsel van de schilders, zelfs m'n strijkmand met schone goed
Ik heb ook zin om te gillen want ik moet misschien een weekje later verhuizen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:35 schreef espri het volgende:
Pff ben echt heel boos tjongejonge hè.
Er staat een storm hier en ook mn huiskamer begint al lekker, fijn je huis opknappen grrrr
Zullen we samen gillen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb ook zin om te gillen want ik moet misschien een weekje later verhuizen.
Ik wil dit weekend verhuizen maar iedereen heeft al plannen voor het weekend gemaakt. Ik ga vanavond nog even wat proberen ander moet ik het misschien uitstellen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:47 schreef espri het volgende:
[..]
Zullen we samen gillen?
Hoe komt dat zo?
Ja dat is balen dan zeg, ik hoop voor je dat het toch nog gaat lukkenquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik wil dit weekend verhuizen maar iedereen heeft al plannen voor het weekend gemaakt. Ik ga vanavond nog even wat proberen ander moet ik het misschien uitstellen.
Dat hoop ik ook, heb al eea geregeld voor dit weekend namelijk en een weekend later komt me erg slecht uit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:59 schreef espri het volgende:
[..]
Ja dat is balen dan zeg, ik hoop voor je dat het toch nog gaat lukken
Bij deze dan tafel moet nog afgemaakt worden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:57 schreef belle1608 het volgende:
@Espri & Faustino, das fijn voor jullie allebei zeg![]()
![]()
Willen we wel foto's zien he Faustino
Maar dr is helemaal geen pakje van Zalando gekomenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:11 schreef espri het volgende:
Laten we dan met z'n allen ff gillen, lucht enorm op denk ik....
Ik probeer m'n aandacht nu ff naar de tv en de iPad te laten gaan want ik blijf grrrrrf
Haha ik bestel daar nooit dus van mij is het geen vreugdekreetje hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar dr is helemaal geen pakje van Zalando gekomenHier valt dus niets te gillen.
Niemand interesse hier in de rode schoenen?
Ik heb geen maat 41.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar dr is helemaal geen pakje van Zalando gekomenHier valt dus niets te gillen.
Niemand interesse hier in de rode schoenen?
Niet?quote:
Kan ook mijn nagels knippen, scheelt mss ook wel 3 maatjesquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:40 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Kan ook maat 42 zijn als je m van voren even openknipt
Of wat rek- en strekoefeningen doen. Hoef je ze niet meer af te knippen maar kun je ze afbijten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kan ook mijn nagels knippen, scheelt mss ook wel 3 maatjes
Ik ken nog een kaas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |